Нови правила за движение по Околовръстния път край Герман: Ето как върви разширяването
Скоростта в участъка е ограничена до 50 км/ч
Обратно в новинатаКоментари - Нови правила за движение по Околовръстния път край Герман: Ето как върви разширяването | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
браво (нерегистриран)
Добра реклама, но няма да стане преди ИЗБОРИТЕ...
Гергин (нерегистриран)
Във Варна за 5 км първоначално сумата бе 78 млн лева, в края стана 140 млн. Ама 1, 5 км си беше построен от комунизма, само асфалта смениха. Кой всъщност може да контролира дали такъва суми са реални? Понеже ги дава държавата, а не общините, където има отдел "контрол"
никой (нерегистриран)
Има Агенция за Финансов Контрол в МФ - но тя е пак под шапката на Премиера...
до никой (нерегистриран)
Агенцията е под шапката на другаря Влади Горанов/известен макроикономист/ и разпоредител с бюджетни средства.По случайност е и министър на финансите.
Тъпи (нерегистриран)
Имам приятел от Варна, който живее в САЩ от 30 години. За булевард Левски беше доста изненадан. Според него такъв проект там ще отнеме пет години ще струва над един милиард.
ехиден (нерегистриран)
Гергинчо , червена куха кратуно , заври си сметки комуноидни , знаеш къде....... Живея в началото на булеварда и всеки ден пътувам по него до другият край на града,където работя.....асфалта били сменили , ама целият ли ве , папагал червен ? Една година това ли правиха или първо изсипаха маса пари за отчуждаване на имоти , после се водиха дела за да се изцоцат още пари , а като почна ремонта , всъщност си беше СТРОЕЖ , с промяна на ландшафта .Целият процес "от-до" съм го следил ежеседмично , щото ми се взе здравето в задръстванията по време на строежа. Както казва ББ - АКО БЕШЕ ЛЕСНО ДА ГО БЯХА ПОСТРОИЛИ КОМУНИСТИТЕ П.П ела и сега да видиш и после да кажеш , че "само преасфалтират" , излаза на булеварда към ил.Девня ( крайезерният път ) , червен миндил........
Какви па са тия нови правила. (нерегистриран)
Да не са въвели дясно движение......
Незнакомка (нерегистриран)
Кур за вас долни шопски говеда. Нито на избори ще ви пускаме нито пък ще ви даряваме акъл. Кур за вас.
хаха (нерегистриран)
тая пък лудата.
Незнакомка (нерегистриран)
Луда крава по искърските говеда ли?
Незнакомка (нерегистриран)
Алоуу дира , катастрофа с три тира на пътя Русе-Велико Търново край Полски Тръмбеш. Изпомачкахте ни с безхаберието си . Магистрали само за софиенци до морето и Гърция, а , да пълнят хотелите на мутраците...
dgodgan (нерегистриран)
ами като почти всички селяни се намърдахте в София , така е !
Незнакомка (нерегистриран)
Това е стратегията ви да ви изкупят свинските боксове, които натворихте с откраднатите пари от приватизацията и да ви пълнят моловете пълни с боклуци H&M. Сега ще си дишате и пръднята от аспусите им щото сте мноо умни. Прости шопски говеда.
66 (нерегистриран)
142 милиона за 6 км.??? това са близо 24 милиона лв на километър?! тоя път ще го позлатяват ли?краденето ще е здраво...
Мхм (нерегистриран)
Стига глупости писа. 4 големи пътни възела има в тоя участък. Магистралата е с две локални платна. Копаят канали да местят тръби и какви ли не чудесии.......ми да толкова струва градска магистрала. Няма безплатен обяд.
АФ (нерегистриран)
6 километра 6 лентов път, с 4 пътни възела на различни нива. Ти да не мислиш, че това е само полагане на асфалт върху готов двулентов път? Ползвайте ги тия глави, бе!
Мостове (нерегистриран)
Пешеходните надлези всъщност са Мостове на любовта и затова само в този участък ги има
Коко (нерегистриран)
Боку да извика китайците на помощ. Строят със скорост 0.720 км на ЧАС. За година правят между 7000 и 10 000 км пътища, при това през пресечени местности каквито представлява Тибетското плато, където се намира Китай и значително по-качествено от Графа, който вече го ремонтират. Нашата републиканска пътна мрежа е около 20 000 км. За колко време ще я поправят и ще ремонтират всичките ни пътища. А вероятно ще бъде и по-евтино от тия 12 млн. € на километър за въпросната отсечка.
Мхм (нерегистриран)
Дали ще е по-евтино? Погледнахте ли някоя статистика за цените на тия пътища или по лальовски си дрънкате Проблема всъщност е че нашите да евтини. Евтини са по задание. Евтино се изпълняват, но и контрола не е особено добър. Резултатите са видими. Всъщност трябва да е около два пъти по скъпа и да се направи като света. Да не правят кръгови и диамантени кръстовища с километри задръстване, а да се направят детелини, дунели и т.н. Ама нали тикви като Вас правят и самите търгове и после резултати видими има бол.
Няма да успеят (нерегистриран)
Е Няма да успеят преди Изборите да го направят....
Класика (нерегистриран)
Ако беше толкова лесно, комунистите за 1300 години защо не са го построили?
A не (нерегистриран)
Те имаха само 45г, а вече ДЕМОКРАТИЧНИЯ "ПРЕХОД" от 30г ( бих казал постоянно състояние а не преход ) - .е повече от половината КОМУНИЗЪМ.....
историк (нерегистриран)
От които 30 години 20 пак управляваха комунисти...
географ (нерегистриран)
А през последните 10 - най върлите комунисти и техните чеда събрали се под знамето на БКП-ГЕРБ
Az (нерегистриран)
Каква точно е промяната в движението да ме светнете? То и преди беше двупосочно, просто щото има само две ленти.
Случаен Минувач (нерегистриран)
Липсва ми Бойко да се похвали, че прави магистрали с по 32 платна.
Напротив (нерегистриран)
Ти си неслучаен тъпанар.
123 (нерегистриран)
123
гост (нерегистриран)
Три пешеходни надлеза е повече от никакви. Както беше до момента. Но дали те струват толкова много пари, за да не се предвидят и направят поне още 3. След 10 години това поле в което в момента се строи ще бъде само спомен. Всичко ще бъде застроено и пешеходците ще претичват през пътя. Както сега често се случва на Цариградско шосе. Нещо че има много повече подлези. Както се случва на изградената в последните 10-15 години част от "южната дъга"
koko (нерегистриран)
Някак странно ми се вижда пак да се ограничава движението лятото в най натоварения сезон ,при положение ,че технологийте посволяват целогодишно строителство даже и при минус 10.
Мар (нерегистриран)
А странно ли е в Германия, или в Италия, да минеш в 18 ч по магистрала, която започва да се ремонтира в около 10 км участък, а на другия ден сутринта да установиш, че половината платна са готови и пресфалтирани – за една нощ! На следващата нощ – останалите платна. И какво стана – за 2 нощи 10 км!
Герман (нерегистриран)
Къде е Герман, къде е Германия....
1234 (нерегистриран)
Това в твоите фантазии.
Веселба... (нерегистриран)
Някъде прочетох, че новите устройства за валидиране в градския транспорт са стрували 40 милиона. А откакто ги има – от преди Нова година, все още са в режим на тестване! Между друготоп, Мъск пуска по 1 ракета на всеки 2 седмици с нови сателити за интернет – за 90 милиона...
Все тая
Ремонтът в рамките на първите два месеца след пускането плануван ли е вече?
Узун Кьопрюлю (нерегистриран)
Участъкът от Младост към АМ Тракия бил затворен!? Ами той никога не е бил отварян, понеже сега го правят, а движението си е двупосочно в бъдещото еднопосочно платно!
Поклон! (нерегистриран)
Браво на Президента Радев - хубав път ще стане!
Тц (нерегистриран)
Този същият нищо не построил. Той може само да руши.
Психолог (нерегистриран)
Браво на Радев единствено за шоколадите Roschen, които пласира в България. Това и скованите глупости, които обича да ръси обилно.
Малоумни (нерегистриран)
Малоумници
Владо (нерегистриран)
Бойко кога пак ще ИНСПЕКТИРА?
Боцмана (нерегистриран)
Добре, много добре, отлично!!! Само внимавайте с качеството, да не стане като "Графа"!
Моя милост (нерегистриран)
А Вие си мислите, че ще е нещо различно ли?
Все пак (нерегистриран)
ГБС го прави, няма как да е като Графа. За сравнение виж как е южната дъга, която пак е дело на ГБС - 8 години не е мръднала, в сравнение с всички останали ремонти извършени от Трейс и ДжиПи Груп. Кръпки, вдлъбнатини и т.н само след месеци.
София (нерегистриран)
А надлези за пешеходци над Околовръстното шосе в частта между Бояна и Младост кога ще има??? Противоречи на всякаква логика да има спирки на градски транспорт без възможност за достъп до тях!
.. (нерегистриран)
Да пасат на воля по поляните от двете страни, а? То и спирки не е ясно защо има там
София (нерегистриран)
Вземи отвори Google maps преди да пишеш глупости и виж как южните квартали опират буквално до шосето...поляни вече почти няма.
Сико (нерегистриран)
Бате, да не си слънчасал поради мартенското променливо време? Да не би да вярваш, че архитектите и изпълнителите на тези проекти мислят?!? Ами нали те вярват, че мисленето е заразна болест! Малко ли има такива случаи в София! На практика май ще трябва доста време, за да се сетим за обратното... По време на последната кметска кампания говорих с Б.Бонев, и си помислих, че може да направи нещо добро. Сега вече не му вярвам, за съжаление.
е, да (нерегистриран)
Вярно е, наистина... Като се сещам колко недомислени и недоправени неща създадоха в Младост, О.купел, Люлин, Левски, Красна поляна, Красно село и къде ли още не...
Батко (нерегистриран)
Навремето там стояха много яки каки и за 20 лева правеха чудеса...
Е да (нерегистриран)
Това ще остане в историята...
АФ (нерегистриран)
20лв?! Набутал си се, брато!
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
"Тренд": Над 9% разлика в подкрепата за ГЕРБ и ПП-ДБ след скандала с митниците, трети - ДПС