Новата задача на Фандъкова: малки електрически автобуси за връзка с метрото

Общината увеличава заплатите на медицинския персонал в детски градини и училища

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

не спря да краде тази джофра

Еееех друго щеше да бъде при Манолова щеше без пари да ни извозва язък

Манолова каза че Ел. Автобусите на Фандъкова били много малки и шофьорите им били без вратовръзки!

То и ти имаш вятър между ушите и кво?

Задължението на кметицата е да си изпълнява програмата, а не гражданите да решават проблемите на града.

Ами госпожо гражданите имат право да си кажат желанията,да изразят мненние.Затова има опция,сигнали и препоръки.Все пак кмета не е медиум.Естествено те имат представителство в Общинския съвет,но знаят ли всички представители ,какво точно искат гражданите,при положение ,че кандидатите говореха общи приказки,по скоро бяха популистка опозиция без конкретика.Сега програмата е представена,като имаш забележки и други целесъобразни предложения може да се изкажеш.Има и обществени обсъждания и т.н.

Какви мерки какви програми, още се мете с метли и се хвърля на два метра навътре, нали е пръст, тротоарите са парко места в цялата столица, къде сте го виждали това и колко века трябва да минат, да не говорим за кучета и че градските паркове са тоалетни на последните, а пък милиони харчим, че се о хвалим, вземете сравнете седма европейска столица елементарното, другото оставете...

Гърците всяка вечер след като затворят магазините или заведенията или в края на работния ден си мият сами тротоарите,пускат маркучите и мият.Същото правят и собствениците недвижими имоти ,късно вечер около 21-22 часа масово се мият тротоарите,лично от тях.

Приказки, приказки, приказки...

Що,бе търси се решение,докато всички останали безхаберно чакат,ами дай предложение,чакате един човек да свърши всичко докато злорадствате.

Всеки върши това, за което е назначен. А кметицата, макар че е избрана с 1/3 от гласовете на софиянци, си има задължения и да си ги изпълнява.

Мда,когато всички си купят електромобили замърсяването на въздуха ще намалее поне с 80%.Ама,когъш?Трябва да се стимулира покупката,но кой има излишни пари да подпомогне?Еврофондовете дали имат такава опция?В Германия задължиха да увеличават колонките за зареждане и допълнително и водородните ще увеличат,но ние как да стигнем до солидарността?Гръцкото правителство също преминава на електромобили,въпреки ще още се клатушкат финансово.

Как когъш у шестъко на 31 февруари ва

Взе дъ рикъу чи вудуродъ съ дубивъ ут газ ама вий си знайти нали

Добра програма и реални грижи за населението.Между другото през 2006г. служителите в Столична общиня бяха по щат 292 бройки, а сега са 1141 бройки разпределени във 38 / тридесет и осем/ ДИРЕКЦИИ със съответните директори и обслужване.Пак между другото, ако искаш да сключиш договор за реклама, независимо дали на покрива, на автобус, за билборд и т.н. това не може да стане директо със Столична община.За целта има външни фирмички посредници, които си вземат тяхното.Ако , някой не вярва- да пробва!

Тази вечер преди около 1 час се возих в мотрисата от снимката (брандирана с логото на Foodpanda) и ми стана интересно защо няма други брандирани мотриси (тази мотриса е единствена) - няма ли интерес от други фирми за такава реклама.

Домусчиев по коя оферта ще лапне пари?

тя вместо да плаща по 4100 лв за филтри на цигавските печки да им купи по 2 3 климатика кокто сомите те поискахо и проблемо с мрйсниа нъздух и решен за 20 годино напред ама то елементорен возъг са шска за това

и аз искам да ми купи по 2 3 климатика. Чакам

Ами да истеглят бърз кредит като всички хора, те нали са хора.

Климатика много яко вдига сметките за ток.Да не говорим че не са толкова полезни .А ромите,акл са от соц.слабия контингент ще трябва да ги дотират.Освен това филтрите не са за един сезон.

След като чаках 10 години за довеждащия транспорт ще почакам други 10. Сега съм на 80. За столетия ми юбилей ще се возя на довеждащ транспорт.

Деди кого лъжеш, че си на 80? От пишещата машина ли постваш?

От Samsung galaxy tab s4. Старомоден съм дядовото.

За 1 ден да се спре абсолютно целият наземен градски транспорт - автобуси, трамваи, тролеи, маршрутки - всичко и да се вдигнат ограниченията от бус лентите. Да се промени режима на някои светофари направени специално за градския транспорт. Ще видите как изведнъж няма да има трафик, няма да има превишаване на замърсяването и ще може да се пътува и диша спокойно.

абсолютно подкрепям - няма никакъв смисъл да ни тровят тия огромно гробници с по 3-ма пенсионера и 2 клошара вътре.

Заминавай в гората.

Да се корегират колкото едно или две платна велосипедни ленти в центъра с които се задръстват много качествено движението в София.Примери дал Господ.Улица Раковски,бул.Прага,паркирането по бул.Христо Ботев и къде ли не още.Паркирането в локалното платно на бул.Пенчо Славейков пред моргата и пред 22 гимназия.Все още не са раграфили под моста на влюбените до НДК.В общинската касичка всяко левче е радост на крадците.Също така е интересно как се чистят ако падне сняг тези велосипедни алеи.Сигурно другарката самоковка ще дойде с лопата да рине.Нямам нищо против велосипедистите но те също са участници в движението и трябва да спазват правилата за движение.Повечето велосипедисти дори нямат котешко око на велосипедите си.Струмат по около петдесет стотинки но за някои дървени глави и това е много.Нямат жителки,за каски също не говорим.Много селяни много нещо в това голямо село София.Днеска двама велики кюстендилци караха по бул.Рожен в посока надлез Надежда в насрещното защото до светофара беше далече е по големите идиоти чакат чинно да минат на зелено.Но това важи само за някои.

Интересно кой ѝ спуска задачите на Фандъкова.

Новата задача на тая селска даскалица трябва да е да премахне циганите с каруците, и да събори незаконните им гета, приютяващи всякакъв род престъпници.

Няма нищо предвидено за газифициране на столичния квартал Лозенец там където няма ТЕЦ с цел преустановяване на отоплението на твърдо гориво.Сметките за ток на гражданите КОИТО ОПАЗВАТ ВЪЗДУХА ОТ ЗАМЪРСЯВАНЕ са непоносимо високи - всички идкат чист въздух, но няма алтернатива за това как да се отопляваме .Стига само приказки , искаме нормален живот в отоплени жилища през зимата.

по добре си купете климатици във франция вече не гаэифицират защото е опасно един взрив от разсеяност и цялата сгрода жтива на кино да не говорим за жертвите

Стига с тези климатици,въртят един и същ въздух и колко невралгии получиха хората.Не че одобрявам газификацията и газовите бойлери.

Не чакайте нещо по-вече от човек расъл из картофените ниви. Важното е , че женицата има "Идея" резултатът е да се поарчат и окрадат няколко милиончета !

тя вместо да плаща по 4100 лв за филтри на цигавските печки да им купи по 2 3 климатика кокто сомите те поискахо и проблемо с мрйсниа нъздух и решен за 20 годино напред ама то елементорен возъг са шска за това

Тая и понятие си няма за какво иде реч след като с 10-15 ''автобусчета'' дето ще се напълнят от първа спирка е решила че ще прави ''връзка с'' метрото.....Поредното усвояване на мангизи от които комисионната сигурно си срува нищо че работа няма да вършат... Като слезнат 50 души от мерото на спирка как ще да ги ''свърже'' тая в място за 10-15 души а и билетче ще иска че ще им прилага ''човешка спойка''...

Извинете,а помислихте ли и за помощния персонал както в яслите,така и в другите групи в детските градини?Защо те винаги са забравени?

Тя така оправи и Женски пазар! Преди нейната намеса това беше един богат пазар със собствен чар и уют - старите софиянци си го спомнят може би с тъга. Сегашният (след нейното "осъвременяване и разхубавяване") не ми харесва и ходя много по-рядко на него.

Касае ме само тази част от програмата на фъндъкова, за ремонт на трамвай 5 - Съдебна палата - Княжево. Трябва да споделя, че всяка година правят ремонти. Мислех си, че когато ремонтираха около Руски паметник и на Красно село - заради метрото, вече ще спре тормоза над хората, ама не.

И мен много ме вълнува този въпрос, а след ремонта на спирките на трамвай 5 до Пирогов, които бяха ремонтирани заедно с площад Руски паметник, кога ще правят ремонт на ремонта, защото там настилката си е направо разрушена и е опасно да се ходи по нея, особено за трудноподвижно хора.

Хайде сега кой първи ще познае коя е фирмата, получила поръчка за десетина милиона евро...

Нека отношение по проблема,да вземат тези жители на София,които или те, или семействата им живеят в града поне от 60 години

Защото "зеленото билетче " го ползват пришълците. Всички останали - студенти, ученици, пенсионери, работещи със служебни карти - нямат полза от този билет. А и аз помня билета от 0,04 стотинки.

какви служебни карти ти се въртят в главата, на коя държавна хранилка си бе трол нещастен. Хората на работа в частни фирми летят ли до работа според теб?ю

Аз точно от частна фирма имам карта - персонална, за цяла градска мрежа, освен това - банкови служители, държавни служители ....

Да ви кажа честно тези софиянци нямат думи за да вземат отношение по ''разхубавяването'' на града им....защото отдавна са се нагледали и наслушали на меркантилната кметица дето дошла в София от самоковско село и решила че е ''софиянка и за това все повтаря как София бил нейния град''....''

Проблемът не е в малките бусчета, а в цената на билетите. Ако пътуваш бързо и удобно за 0,50 стотинки, винаги ще предпочетеш трамвай, тролей, метро.... Наистина с метрото е най-бързо, но в пикови моменти е като консервна кутия с риба цаца.

С 50 стотинки как ще платиш нафта и заплати или толкова на далеч не можеш да мислиш? То и при 1,60 билет ГТ е на загуба и парите от платеното паркиране отиват за дорации на ГТ.

Ще се дотират от общината, преди да стане 1,60 лв, как стигаха парите ?

Билетчето трябва да стане 2 лв казах

Има само една задача ! Да разкара всичко що е автомобил и е произведено преди 2010 ! И всичко що не е отговаря на Евро 6 жестоки такси ! И най-важното да спонсорира всеки който иска да си купи електромобил или ел.тротинетка с до 30% от цената им!

Не са само колите, да разкара Манго Джери , които са се настанили в разни изоставени къщи по средата на кварталите и си живеят необезпокоявани.

Ами то тогава кой ще ви изхранва и обслужва вас богатите олигарси дето сте си навили на масрафа????

Фантасмагориите на една ГЕРБ баронеса.

100 пъти и казаха да се откаже от скъпите електробусчета,които поемат 20 човека,но самоковския инат съчетан с банкийския,е направо унищожително торнадо ! Третата линия на метрото е олицетворение на проектански непукизъм и общинарска некомпетентност !

въпреки че дира трие като ганьовска медиа описана от Алеко , платеният цигански електорат на изборите избрал тази за кмет ,ще плаща ли за градския транспорт или ще пътува безсплатно?

Отговорът е ясен, само виж как контрольорите в градския транспорт ги отминават.

Разбира се че не, за това ни приканват нас и ние да се качваме на градски транспорт, иначе ще стане чрез данък, а най-добре и двете.

Във Бургас Знаем ги тия китайски електробуси купуват ги от китайците за 70-100 хиледи $ а представят по документи 1 МИЛИОН за 1 бройка сещате се кой прибира разликата от близо 800 хиледи за бройка а ако бусовете са 20,40 или 50 това са едни 30-40 МИЛИОНА ЛЕВА пладнешки обир на държавни пари, пари от данъците на хиледи хора отишли в джоба на крадливи ГЕРБери

тези три линии на метрото и тези бъдещи електрички ,за София след като идеята на гробарите е цяла България да се премести в София,защото така е по евтино за издръжка на държавата,няма да се правят пътища,болници и други такива,а само ще се подържат тези в София!

Преди нивата задача, Данче, изпълни първата! Не се прави на забравила, че метрото още от бул. „Патриарх Евтимий” до „Красно село” не е пуснато, за ”Овча купел” и „Левски” няма конкретни срокове, тези които ти обяви преди изборите отдавна изтекоха, така че спри се с новите и изпълни старите задачи!

между другото, кой кретен проектира станции с два перона, кой идиот извади метрото над земята, кой . . .?!

г-жо Фандъкова. Искате ли един ден за разнообразие да слезете от колата на НСО и да дойдете в Младост например. После ви предлагам да се опитате да се качите в автобус и да стигнете до общината с метро. После пак ми приказвайте глупости за малки електробусове

Добре де, нали има ел. тротинетки, с тях не става ли?

Тоеа не е снимка от софийското метро !!!Не се срамувайте и сложете актуална снимка , напр. на метростанция Сердика след дъжд , вътре вали и след като отвън от 2 чада е спряло. По желание може да обиколите и другите метростанции и там картинката е горе-долу същата !! Иначе за новите ел.автобуси , това си е нова далавера на общината!!! Минаха изборите и трябва разходите да се избиват !!! Нещастници !!!

Споко, хора, ще и купим един електрически вибратор, ще мирне

Селяндур!

Преди много години по време на"тъмният и човеконенавистен" социализъм в София имаше много електрокари,които изпълняваха различна транспортна дейност,някои транспортираха до 1 ток въглища или дърва,други зареждаха магазини,хлебарници и сладкарници.С времето постепенно изчезнаха.За чистотата на улиците ,градините и парковете имаше няколко вида сметочистачни машини.По-малките метяха широките тротоари по Руски,пред паметника на Съветската армия,асфалтираните алеи в парка на Свободата,Заимов,докторската градина, а по -големите почистваха улиците на града.В ж.к.Ленин /сега ж.к.Яворов,да не се бърка с квартал Яворов/,улиците поне веднъж седмично биваха измивани с помощта на едни огромни барабани с навити на тях маркучи,а по улиците имаше приблизително на всеки 200 метра кранове където да се захранват с вода тези маркучи.Същевременно понякога напояваха и тревните площи, но по -често в тревните площи се слагаха едни пръскачки,който ги напояваха.Около всеки 3-4 блока имаше малки детски площадки с чешмички,които приличаха на мозаични чаши за шампанско и никой не крадеше хромираните топки,които пръскаха вода.Улиците в комплекса бяха перфектно гладки и чисти.

Фейк. Никога не е имало електрокари, които зареждат магазините.

Имаше, но не бяха много и явно или не си софиянец или си пристигнал по-късно.

Имаше и не е лошо да разгледате сайта "Изгубената България",там даже има снимка на катастрофа на електрокар натоварен с въглища на Фритьоф Нансен, но ако не сте виждали улицата преди построяването на НДК ,няма да го познаете/гледайте декадата 1960-1970/.По ул.Иван Асен 2,където магазинчетата бяха малки,а улицата тясна,тогава по нея се движеха трамваи №№4,10, значителна част от тези магазинчета се зареждаха с електрокари.Във всички заводи ,вътрешно заводският транспорт се извършваше с електрокари.Даже нашият институт имаше два

Ф. праска ли, праска минуси, разкрай се оттук, ма

Тая или е откачила, или ще пълни още касите на герп

Тия автобусчета трябва да са с вериги, да джапат през калта и дупките

Абе, Фандъкова, по улиците няма табели с имената им, ти ел. автобуси сънуваш....а калта?

Собствениците и съкооператорите поне са си поставят табели по кооперациите и около блоковете пространства.

Добра идея. Повече Ел.буси с различни размери.

Поддръжката ? ...Видът на Необходимите съоръжения по Трасетата ? ... Аварийностите и Превенцията-от ? ...хеле пък Голготата с Отработените акумулатори !

Разширете тролейбусната мрежа.

Защо? Стълбове, жици и Ел. Трасета кой ще опъва? Има Електрически автобуси и такива на природен газ.

Очевидно “забравяте” “малките” Проблеми, които се Опитах да подскажа на Симона... - но Ако Имате предвид СамоЗареждащи-се (със Съответни инсталации на Самия автобус) ...+ СвръхДълготрайни акумулатори - Би могло да Се попозамислим...

И нейната не е лесна,всеки иска милиони от въздуха. Езин познат го сложиха митничар на Калотина, бачка към година , направи пари и тръгна да напуска, щял да става честен човек на морето, направил бил хубави пари.Ония обаче не го пускат, трябвало да стои там и да изпълнява задачите.Та и нейната е........ пожалете я!

София е потънала в мърсотия. Уж има метачи, но те са принудени да метат дупки и локви а не ноемални улици и тротоари. Разхищението е стугнало до абсурдни размери.

Те и не метат. По 6 в комплект се движат и само разнасят метлите.

А тези нови автобуси колко ли ще изкарат, подрусвайки се през старите дупки?

Аман с това метро!!! Това метро е една ламя за пари.

аман от налудничави проекти , цяла държава не можем да изплатим лудостта на алчните величия

Фастъкова, по евтино и по екзотично е да купиш балони и да превозваш селяците в София с тях до метрото.