Коментари - Новата Агенция за пътна безопасност си постави за цел да намали жертвите | Днес.dir.bg
Коментари
Точно с тази празна кратуна начело, целта за излишната агенция е непостижима! Но пък какво топло местенце за поредната гербаджийска калинка ....
Нека тази агенция почне с огромните дупки по общинските пътища - основно ВЪВ населените места. Поне да има с какво да се оправдаят, че се създават безсмислени структури.
А дано ама надали. При 3 милиона автомобила с 20% празноглавци които нямат връзка между десния крак и главата и 3 000 000 агенции по безопасност да създадат пак статистиката ще показва устойчиво развитие на жертвите. Не искам да добавям че сме единствените в Европа с най-висока разрешена скорост - 140 км и с най-лоши пътища.
Още с първото изречение:" Ще започнем с комплексен и системен анализ за липсата на намаляване на жертвите на пътя и начина да се стигне до намаляване на броя им." стигнах до извода, че е създаден нов кошер за калинки. Много сме! Силни сме! Навсякъде сме!
Страшна агенция-пореднота раздуване на щата на администрациията. 39 души на сладка работа със заплати и бонуси от по 8000 лв. за нишо правене /Бюджет от 3 млн лв за нищото/ Браво на партията ...
Поредния нищоправец - заплатник. Само, като го чуеш как започва. Кака амо ти до сега не си направила този анализ, защо харчиш нашите пари !!!!!!!!!! Ти си там сугурно откакто си завършила и чак сега след толкова гидини ще ми правиш анализ !!!!!! То има такъв готов, защо ще плащаме заплати на такива нищоправци ??????
Бюджет - 2,9 лева : 40 човека = 72500 лежа годишен разход на калпак или около 6000 лева месечно, никак не е зле. Честито на печелившите.
А трябваше да се съкращава администрацията. Анализи, становища а жертвите се увеличават!
Слушах я тая госпожа по БТВ, един вагон глупости и празни приказки наговори и накрая не се разбра ,как ще намалят катастрофите по пътищата. А иначе бюджета е някъде към 3 мил. лева, пак пари за крадене от 39 души личен състав........
С такъв капацитет в сферата на околната среда - толкова ще са и анализите, и намаляването на жертвите и смисъл от създадената структура. Важното е да намерим топли държавни местенца на нашите съпруги, любовници, партийни подлоги и др.
Още бюрокрация, която ще изтрелва поредици от мъдри идеи, повечето от които няма да стават за нищо, а най-абсурдните ще бъдат своевременно въведени и евентуално отменени от протести срещу калинките. Кошмар!
Предлагам да се наредят служителите от новата агенция в жива верига около най-опасните места (например, околовръстното в София и пътя Русе - Бяла) и денонощно да оказват помощ на пострадалите при пътни инциденти! Да ги съживяват, за да няма умрели поне.
Агенции, комисии, фондове, министерства..., за да има работа за "наши" хора. Ако КАТ и АПИ си вършеха работа щяха да намалеят жертвите по пътя. А накрая се чудят защо и" Как Мравката загуби мотивация за работа "?
Ооооо, системния подход.... Анализирайте сега защо циганските каруци щъкат дори на магистралата. Анализирайте как се подаряват книжки. Анализирайте и продажбата на книжки. Анализирайте и системата на подкупите при регистрация. Друг системен проблем е техническия преглед. Системно анализирайте и системата на наказанията, измислена да пълни джебове на хора със слънчоглед в ръката. Много е важно проблемите да се решават научно, с подробно анализиране, но и системно. За целта са нужни - нова сграда с мрамор и климатици, няколкостотин анализатори, папки и тоалетна хартия.
Искам да съм шеф на Супер-ултра-мега-хипер-баш по Нищо правене... обещавам работа да не барна...
Едно време, при Бай Тошо, гонехме да ставаме нация техническа. Навред направиха едни сгради, туриха им един надпис НТС и почна системно анализиране - оперативки, почивки, системен анализ, предложения, обсъждания, гласувания, банкети, конгреси, доклади, годишни отчети. Децата и те искат като бащите, само сега правят агенции наместо съюзи. И системно анализират...
Чакайте нови глоби - за цвят на колата, за липса на усмивка при глоба и какво ли не още......
Поредната синекурна агенция за герберските братовчеди и братовчедки. Идват избори трябва да подсигурим своите хора
Преди време имаше Калина,сега-Малина.Комшията пита дали каката има шофьорска книжка поне.Ще ми кажете ли?
Много искам да работя в тази агенция. Ще кандидатствам от квотата на пешеходците. Имам референция, че нищо не разбирам от тази материя. Значи ставам.
Много приказки и комсомолски ентусиазъм. Резултатът ще бъде нулев, но парите законно усвоени - по 6196 лв. месечно на човек. Какво му плащаш?
Зад всяко пътно произшествие се знае, че са дефинирани несъобразена скорост, изпреварване при ограничена скорост и видимост и други. Главният виновник си е дебелата глава на водача, която се е сдобила с МПС и съответното право да го ползва, все пак и автомобил с произход. Ясно е, че повечето автомобилни състезатели и разумните водачи ще се справят при каквито и да са условия на пътя, а и атмосферни условия. Решението е: за бъдещите мераклии за водачи да се въведе изпит на симулатор и база данни, при които да има запис и да е ясно, че без преодоляването чрез успешно представяне, такъв човек да няма право да става убиец на пътя. Да се изготви сертификат за магистрали и пътища с доказани безопасни характеристики с поставени обезопасяващи знаци. Излишните да се премахнат. Едва ли обаче това е по силите на една подчинена агенция, след като едно от най-мощните министерства е безпомощно. Трябват правила и безкомпромистност, каквито няма да се осъществят в едно малко населено място, където всички са си почти роднини.
Но най-главната цел е да гласуват на всички избори за шайката на бащицата Борисофф, защото иначе трябва да работят за мизерни заплати. А друго си е нищо да не правиш, а да получаваш големи заплати, бонуси, слети празници по една-две седмици, големи отпуски в държавни станции за смешни пари и екскурзии по света и екзотични дестинации на държавна сметка!
"Ще започнем с комплексен и системен анализ за липсата на намаляване на жертвите на пътя и начина да се стигне до намаляване на броя им." КАКЪВ СЛОВОРЕД, КАКВА ГЛАДКА МИСЪЛ. КАКЪВ ТИТАН НА МИСЪЛТА.От това изречение нищо не разбрах. И това НЕЩО е шеф на държавна агенция, било е вицепремиер, зам.министър. Нямам думи.
"В момента липсва системен подход, твърди Малина Крумова", напротив системно се регистрират жертвите; системно не се поддържат пътищата; системно се краде от парите за пътища; системно се увеличават чиновниците, които системно не знаят в какво се състои работата им, но системно се "осребряват" своя вот и т.н. ПРИЗИВ ОТ МЕН: ДА СЕ НАМАЛИ БРОЯТ НА колегите!!!
Това правителство освен агенциии и агенциики друго не може да генерира. Търтеи некадърни. Най-кадърният от всички е Боку. От него надолу всичко е леш.
Преведено от чиновнически на български - дейсността им ще се изразява в това да се поставят още забранителни знаци и да се увеличи броя на катаджиите, които се хранят от забранителните знаци, пък и за бъджета ще остава по нещо.
Комсомолски ентусиазъм 39 души 2 900 000лв. бюджет. 74 000 лв на калпак. Познай кой ще вземе най-много? Не ща да е комсомолски ентусиазмът.
Много силна фигура! Завършила е политология в американския университет,после се занимава с околна среда и води-като зам министър,после със европари,след това я мащат и Борисов я прави съветничка за предстоящата агенция..... Све е у редо!
Имаме и малинки.Друго си е КОМПЛЕКСЕН И СИСТЕМЕН АНАЛИЗ-ВИСОКА ЗАПЛАТА ЗА ТОВА,ЧЕ СИ ОСВОБОДИЛ МЯСТО ДА СЛОЖАТ БИВШИЯ МИНИСТЪР ЗА ЗАМЕСТНИК
Познавам хора които работят в АПИ на доста високи постове. Нямате предтава какво безхаберие и некадърност се шири там.
Новата Агенция за пътна безопасност си постави за цел да намали жертвите
В момента липсва системен подход, твърди Малина Крумова
Обратно в новината