Новаков: Едва ли пакет "Мобилност" ще бъде приет окончателно от този ЕП

Тези, които го прокарват, ясно си дават сметка, че процесът не можа да завърши до края на месеца, твърди българския евродепутат

Обратно в новината

Коментари - Новаков: Едва ли пакет "Мобилност" ще бъде приет окончателно от този ЕП | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Смятам, че трябва да се приключва час по-скоро с тази измислена сага, раздухвана от няколко мутро-превозвача и превърната едва ли не в национална кауза. Няколко мутри, които правят пари чрез дъмпинг и целият им т.нар. бизнес е черна каса - крият осигуровки, плащат минимални командировъчни, карат шофьорите да работят и живеят като помияри. Това е начинът неграмотната мутра да си купи второ бентли и вила в Монако...., иначе няма да може. Макар и със закъснение, шофьорите се усетиха и установиха, че всъщност този пакет е в техен интерес и би накарал собствениците да се бръкнат малко и да създадат по-добри условия на труд.. Късничко.... Истинският позор обаче е, че държавата подкрепи цялата тази истерия и застана на страната на мутрите, с което потвърди, че всъщност те командват парада. Това си го знаем отдавана и не е някаква изненада, но по-лошото е че показа пълна безмозъчност и злонамерено тъпанарско изопачаване на фактите и то най -вече от няколкото продажни ретарда, наричащи се евродепутати.

Нещо ми се струва, че не се обяснява точно, че се прикриват някои факти и истината се замъглява. Затова всички разбират по различен начин въпросния пакет. Само в едно съм абсолютно сигурен, че България и българските шофьори ще бъдат задължително прецакани, защото това е според европейската ценностна система!

Въпросът с пакет „Мобилност“ умишлено се представя пред българите напълно едностранчиво. Премълчава се едно много важно обстоятелство, вероятно като част от опитите българите да се настроят срещу ЕС. Въпросният пакет няма да засегне нито един превозвач, базиран в България и возещ до и обратно от ЕС. Мобилност ще засегне само тези български превозвачи, които работят единствено вътрешни курсове във Франция, или между Германия, Франция и Холандия например. И като знаем какви са преобладаващо българските работодатели, трябва да ви стане ясно, че правят жесток дъмпинг на местните превозвачи, като пестят от заплати на шофьорите, командировъчни и хотел. Всъщност нашите евродепутати не защитават шофьорите, а работодателите. Изводите си ги правете сами.

Показателно къде е Б-я. Хората предложиха западно заплащане на шофьорите и ние ревнахме - НЕ. Е искаме ли по-добри заплати (като Запада) или не?

Интересно защо нашите евродепутати така силно защищават интересите на собствениците на превозвачески фирми? А работниците кучета ги яли. Какво лошо има шофьора да получава повече дневни (според страната в която се намира), да почива повече, да се прибира на 3седмици при семейството си?

Шофьорите ще спечелят, големите фирми няма да загубят много. Засегнати са само "малките собственици с по 2-3 камиона". Не е ясно те колко ще загубят, но по-важното е ...... колко са тези засегнати собственици, та да се твърди съсипване на бранша и национална катастрофа ?

Момченце, колко и да го разтягаш, нещата вече са 99% гласувани. Крайно време е да свърши шофьорското робство. Спане на двигател и по-разни кабинки,минимални осигуровки......

Какво означава "диктат от мнозинството"? Сещам се за Мюфтийството засега. И други примери - дал Господ...

Колкото и да ревеш по телевизора в защита на началниците си от транспортните фирми, ЕП ще приеме директивите и на началниците им ще се наложи да плащат адекватно на шофьорите, респективно да се откажат от новите джипки на курветните си. Да ме прощавате за неприличния израз!

Ще бъде приет от следващия мутро. Не се надявай да минете между капките тъпи булгаристнаски мутри. Ако искаш да останеш в бизнеса ще изграеш по европейските правила написани от Франция и Германия.

В този може и да не го сколасат, но в следващия, още през тази година, ще бъде приет! Това е европейската ценност - правото на по-силния! Другото е парлама, за източноевропейците.

Веднъж като си поел ангжимент и си взел една пари какво ти пука за някакви шофери ! Само , че нашите смешници не могат да се мерят с Макрон и той ги изигра по всички правила !

Не мога да си обясня точно за какво се борят. В крайна сметка от какво ще бъдат лишени шофьорите на камиони?. Мисля, че ще получават европейско заплащане и по добри условия на труд, ако не бъркам разбира се някакви нови неизвестни казуси. Какво по точно и конкретно ще загуби държавата от това или босовете няма да могат да манипулират служителите си???. ПО ПРИНЦИП НЕ ВЯРВАМ НА НАШИТЕ "РАБОТОДАТЕЛИ И СОБСТВЕНИЦИ "НА КАМИОНИ, НАЙ-ЧЕСТО УКРИВАТ ОСНОВНО ИСТИНАТА. А ПО ОТНОШЕНИЕ НА ОНИЯ В БРЮКСЕЛ, АМИ МНОГО ЯСНО ГЛЕДАТ СИ ОСНОВНО СВОИТЕ ИНТЕРЕСИ. ДАЛИ СМЕ СИ ЗАДНИКА ПОД НАЕМ СЕГА ЩЕ ТЕ РАБОТЯТ. ДА НЕ СИ ВЛИЗАЛ В ЕС НАШИТЕ УМНИЦИ БЕЗ ДА МИСЛЯТ НИ НАТИКАХА С ВСИЧКИТЕ МУ ПОЗИТИВНИ И НЕГАТИВНИ ПОСЛЕДИЦИ.

Не пиши кът немойш си го обясниш...

А ти изабщо не пиши бе плевел миризлив ...

Борбата в ЕС винаги е била за пари - сега 100 хиляди шофьори ги осигуряват в България, и данъците ги плащат тук. Ако се приеме "мобилност" спокойно може да отпишеш към 1 милиард лева от хазната годишно, отделно и няколко % от БВП, и понеже нищо не се губи в природата, тези пари ще ги лапнат еурогеювите, не шофьорите - те ако сега са прецакани, ще си останат прецакани. Отделно - даже и да са "мутри", "боклуци" и т.н. работодателите - това са български предприемачи и е много по-вероятно да си влагат/харчат печалбите в България, отново става дума за милиарди , еурогеювите със сигурност няма да ги вложат тук! Общо взетоз а това става дума

Не е ли крайно време е "български предприемачи" да се научат да правят бизнес не само с робски труд ;) . Иначе ще реват че няма работници.

Аз не казвам, че сега е справедливо, просто ако стане както ония искат ние ще загубим едни милиарди и ще ги прилапат те

Новак, няколко пъти духте фанфарите за победа и ко излезе...като Пулев пред Кличко сте

не на този на следващия със сигурност! Отлагането на проблема, не е решение, а безсилието ви е очевидно, както и опитите да въвеждате в заблуждение превозвачите ни! Мачът отдавна е свирен и то не в наша полза! Цирковете с Макрон във Варна бяха само за изпускане на парата в тенджерата под налягане

А дано ама надали...

Но нали вие ще бъдете приети какъв е проблема а нали това е целта няма лошо.