Коментари - Нова версия за катастрофата, при която джип помете две деца в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Как се пресича в София, без значение зелено ли е, пемпяно ли е и пр. - тръгваш след като си сигурен, че е спряла първата кола. Изминаваш ширината й - подаваш глава и дебнеш - ще спре ли втората. Спира втората кола - изминаваш ширината й - спираш - повтаряш упражнението. Пълно е с катили които като видят спряла кола се радват, че могат да я изправарят без да мислят защо е спряла!! За децата - няма оправдание за шофьора, не и пълно - пешеходна пътека или не - тон и половина желязо трябва да се управлява с акъл и да въртиш очите на четири, дори на осем и с мисъл че някой може да ти скокне на платното ей така от нищото и по всяко време ... Особено ако си вътре в града.

Бахти глупостите! Докато няма персонална ЛИЧНА отговорност, няма да се оправим!

Днес, няма и седмица от трагедията, цветята оставени на мястото още не са увяхнали, на същото място пред очите ми - светофарър свети ЗЕЛЕНО за автомобилите, а една млада девойка спокойно пресича...

Това момиче сигурно е било пияно и му се е привидяло! Или най-малкото, е някакъв рецидивист. Няма как мутрата да е виновна - пускайте я и нея и Лютвака!

Кога децата ще учат в нормална смяна са не да стават по тъмно и да се прибират по тъмно в 19 и 30 да им треперим

Ще, ще, ще - другарко Фандъкова, ако вашето дете беше загинало или ранено, както толкова много тези дни. Топли ли това ще.. И защо не мудадете снимката името на този шофьор, както направихте с детската лекарка...

и тук фандъкова е виновна, шофьора няма вина, само на червено е минал..

при тези няколкостотин , да не кажа хиляди служители в Столична община, няма ли звено по пътната безопасност ? Или тази тема все още не е на дневен ред !? Иначе СО веднага реагира след такива инциденти - винаги е първа след погребалния оркестър !

Ами такива са нарежданията на другарите отвън..... Да се ликвидира поколението!!!. Милицията е само за констатация.

Най много са загиналите с предимство.. не четете ли всеки ден.

бааавно и болезнено истината излиза: БЪЛГАРИЯ УБИВА ДЕЦАТА СИ! На това кръстовище има блъснати няколко деца. ПАРИ ЗА УЧИЛИЩА, УНИВЕРСИТЕТИ, ПОДЛЕЗИ, ТРОТОАРИ НЯМАЛО, А ЗА МОЛОВЕ, ИЗТРЕБИТЕЛИ, МУТРИ, И ВЛАСТИМАЩИ ИМАЛО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Трийте неудобните коментари (както по татово време)... Българите отдавна са абдекирали, всичко живо се спасява от "Територията" а малцинствата в БГ процъфтяват....

Инфраструктурата, шофьорите ни са от третият свят и е крайно врме да се сменят нещата, но децата също не са били добре научени да се пазят. Гледам ги пресичат в тъмното навсякъде, облечени са в тъмни дрехи и въобще не се оглеждат.

"гледам ги пресичат в тъмното" - ами като не е осветено, в тъмното... ти какво искаш - да си носят и прожектори да свършат работата на пръдлата ли?

толкова тежки и еднозначни констатации на ИПБ не чух нещо за вина на любимата наша кметица, освен традиционните лакърдии. Можем да си купим нов самолет, миночистая и подводница, но пари и главно ОТГОВОРНОСТ и виновни НЯМА ! Още повече, че случаите станаха много. Прокуратура и разследващи има ли или само нов ГП ? Пак ли ще издърпаме само ушите на някой нисш заспал чиновник - "бушон" ?

има някакъв цинизъм в това да се обсъждат "мерки" след като е загинало детето, сякаш става дума за счупен джам, на който трябва да се сложи решетка. Мястото, където е станало това е супер-гадно и е престъпно, че там няма надлез или подлез. Построиха се пешеходни надлези на най-невъзможните места, напр. към "Техпарк"-а на Цариградско (при самия строеж там също загинаха хора), но на "Сливница" също няма. Най-добре ще е да изровят асфалта на това проклето място, да го насипят с груб чакъл и всякаквите идиоти да си изпочупят "новия внос" в трапа, докато разберат, че в чертите на града се кара с макс. 50, а на въпросното място се кара с 30. Ще бъде евтино и ефикасно. Проблемът ще е , че някой дебел депутатски г.з ще бъде натъртен и мястото ще бъде моментално "обезопасено", в смисъл да се минава спокойно с над 100. И така до следващата трагедия. Истината е, че българан е твърде прост за цивилизования начин на живот.

След дъжд качулка, след родилен дом-булка!

"От Столичната община заявиха, че разделителния остров на бул. Вапцаров ще бъде изцяло преграден с ограда. Ще бъде монтирано осветление на пешеходната пътека, а ако се наложи ще бъде преместена и спирката на градския транспорт." По стара традиция някой трябва да пукне, за да може други да си размърдат задниците!

Тази пешеходна пътека наистина не е осветена. Но това по никой начин не оневинява шофьора. Само добавя вина върху общинските власти отговорни за организацията на движението. Прочее този светофар е опасен и по друга причина - жълтото му свети много кратко и всички, които са се залетели (щото там с по-малко от 60 не се кара) не могат да спрат и да искат, а повечето не искат.

ТАМ СЕ ОЧАКВАШЕ ОГРОМЕН ПОТОК ЗА СОФИЯ-ЛЕНД. КЪДЕ Е ПОДЛЕЗА???? Изобщо става ли ясно, че лумпен не може да управлява! Той няма нужната ценностна система! Дори да иска - не може!!!!!!!!!!!!!!

Избирайте си ги пак гробарите! София е най-грозният град не само в Европа, но и в България! Опасен и мръсен! Пък радвайте се на тротинетките и велоалеите!

ОБЩИНА е ГАДНА И ЛАЙНЯНА ДУМА ДОКОГА.......

Параграф 22, данъците ни отииват за маркировка и обезопасяване, КАТ налага глоби на общината за неизпълнение, а общината плаща на КАТ с нашите данъци. Чудо!

И така кръгът се затваря и тези оправдават същестуването си, на гърба на данъкоплатеца, за да НЕ го обслужват реално!... Джунгла, представяна за държава!

Защото ид....ката пак я избрахте........

Никой не я е избирал, нагласено е...

Опитва се да излъже кретена-убиец! Сега хем е убиец, хем е и лъжец! На този му е малко доживотния затвор! Като си плати на съдиите ще получи условна присъда!

Шофьорът сигурно има вина. Ако е така, да си носи кръста. Но трябва да сме пълни дебили, за да си затваряме очите пред факта, че мястото, където е станала катастрофата е всичко друго, но не част от инфраструктура на модерен европейски град, имаща за цел и да осигурява безопасността на всички участници в движението. Само три неща, видяни от репортаж от мястото: Пешеходната пътека не помни кога е боядисвана последно. Стълбът, на който е монтиран пешеходният светофар пък изобщо няма следа от боя - 100% ръждясал. И най-важното. Там където пешеходците трябва да изчакват светофара между двете платна е една "кошара", има-няма метър и половина, оградена с разпадащи се ниски единични мантинели. Само си представете, че спазващи правилата 15-20 човека чакат там зелен сигнал и някой камион или автобус, преминаващ на зелено спука предна лява гума. Такова мазало ще стане, бедна ни е фантазията.

Близо до елитно училище, където се очаква да пресичат много деца!

след дъжд качулка и след сватба булка... Защо идиотите пускат в експлоатация необезопасени кръстовища?!? Съд, съд, съд и ЗАТВОР!!! Сега комисии и инспектори... След като избихте децата! Коя комисия и кой инспектор ще върне живота на това и още стотици деца?!?!?

А бе много мрънкане тука, ама да не забравяме, че вие си я избрахте самоковската даскалица!

Само да попитам - да задам един много прост (и тъп, но явно дотам сме я докарали) въпрос: Ако имаме извършено престъпление в петък, да кажем, с намерени трупове,много трупове на мястото, които са отровени, и се извършат проверки в понеделник, и “всички проби и изледвания са проведени “надлежно” и “според всички изосквания”, и резултатите са “НОРМАЛНИ”, Вие, а и всеки нормален човек, вкл. ... ПРОВЕРЯВАЩИТЕ !!! какъв единствен извод ще направите?!?! Така е и в прокуратурата, така е и в разследванията, ... , така е в цялата държава! И вече - на този етап - вече дори няма никакво значение при труповете дали става въпрос за тъпота, некадърност и безотговорност, или за престъпни умишлени действия и корупция! Но само за рекорда - всъщност са налице и двете!!! Зашото ако бе само едното нещата нямаше да са толкова трагични! А най-отвратителното е, че тези се опитват да ни обясняват, че всичко е наред и че всичко е добре и те са много умни, можещи, знаещи и успешни!!! ВИЕ К

Има само един проблем и той е в междуушния вакуум на хората. Дали в Обшината, дали в КАТ, дали зад волана....то се вижда резултатът.

В България, освен всички други престъпления и безобразия, и т.н. разследвания и проверки обикновено са мижим да те кажем и скед дъжд - качулка. Точно сега гледам репортаж за поредната отровена река в България. Хората сигнализират мисля в петък, че виждат умряла рибата в реката покрай едно село. Други хора, от други села надолу по реката също казват и показват снимки от реката, като се вижда, че всичко в нея е измрял и, не само рибата, но и раците и дори и жабите! Тоест - явно става дума за силна отрова, излята в нея! И ... ПРОВЕРКИТЕ, КОИТО СА НАПРАВЕНИ НЕ ОТКРИВАТ НИЩО!!! РИОСВ - които и да са тези, били проверили по 30 показателя водата и обходили и проверили всички зауствания. Били извършили ЩАТЕЛНА!!! ПРОВЕРКА!!! Абсолютно НИЩО! Водата била съвсем в показателите и нормите, само по един показател имало отклонения, и те били незначителни?!?!! Не знаят какво е отровило реката изцяло, не знаят и кой и как?!?! И стои специалистът и обяснява, и един “неспециалист”, обикновен човек го пита, задава му съвсем резонен въпрос, след който онзи само гледа и мига на парцали! А човекът му задава най-простия и естествен въпрос: Как взимате проби два дни след замърсяването, като водата тече със скорост 2-3 метра в секунда, и всичко е заминало в Турция? И онзи чу се обяснява как били напраеили всичко възможно и били създали организация и били взели пробите при първа възможност. След което “обикновеният човек” директно му казва, че тези проби са несъществени и БЕЗМИСЛЕНИ!! Ето, това са управлението и администрацията ни - несъществении БЕЗМИСЛЕНИ!!! Трябва ли и тук, и пак ние да им обясняваме на тия какво и как се прави, бе?!? Добре дошли в не държавата, а местопрестъплението България! Отново: Сингапур е с население 5.3 милиона души и 4 хиляди човека администрация, България е с 5.9 милиона население и с 400 хиляди - 100 ПЪТИ ПОВЕЧЕ!!!, 100 ПЪТИ!!!! администрация! При около десетина процента по-голямо население, но вероятно идвашата година ще се изравним по население... Някой може да попита и какво общо има това с темата - ами ВСИЧКО! Ако имаш глава, с която да мислиш!

Има доста булеварди в София, където е въпрос на време да се случи трагедия. Пример продължението на бул. България в района на Бояна. Там колите се движат средно с около 100 километра и няма нищо, което да предпази пешеходците.

На никой не му пука, от Столична община имаха проект да изградят надлез към Мол Цариградско шосе, където работят десетки хиляди хора, които в момента се движат заедно с колите през поделза. Познайте какво направиха, от време на време пращат патрули, които да пишат актове на пешеходсите. По някаква причина в техно парка, който е малко по-надолу нещата се случиха по по различен начин.

Няколко писма писах на Столична община за кръстовищата около 43-то училище в София, но резултатът е нулев. Автомобилите летят като луди по бул. Сливница или пък задръстват кръстовищата и децата пресичат между колите. Както сами можете да се сетите, едно 7-8 годишно дете трудно се вижда между бусове и автомобили. Не пазим децата, не пазим бъдещето си!

трябва да се ограничат правата на пешеходците. за тяхно здраве. не ме разбирайте криво - и аз съм и пешеходец. ама човек тежи 100 килограма максимум, а автомобила 3 тона. ако караш с 30 км/н и натиснеш спирачката, нека михаил константинов изчисли след колко метра ще спреш!

Не е важно след колко метра ще спреш, а къде-в къщи, в "Пирогов" или в моргата.

Имало е две коли спрели на светофара? Не мога да си представя, че след подобен инцидент пред очите им те няма да спрат, а ще продължат пътя си и до момента ще останат анонимни. Къде са тези хора за да свидетелстват и да потвърдят думите на съученичката на загиналото дете?

Чакаме ги да разберат, че утре техен роднина може да е на пешеходната пътека и подобен левак да ги прегази. Закона за движ. по пътищата изрично вменява, че шофьора трябва да внимава при преминаване покрай спирки и други места с хора и при нужда да намали скоростта, т.е. да е съобразена. Винаги внимавам на кръстовища с много хора, защото дори и без да иска, някой отзад може да бутне човека пред него и той да залитне пред минаващите коли. Няма да е виновен умишлено никой, но факта може да е прегазен човек и после иди се разправяй кой какво е правил.

От Столична община обявиха: след дъжд,качулка! Смешници скапани.

на всеки контейнер за боклук скрита камера и яки глоби.....ЗАДЪЛЖИТЕЛНО КАМЕРИ НА ПЕШЕХОДНИТЕ ПЪТЕКИ....ОТНЕМАНЕ НА ПРЕДИМСТВО НА ПЕШЕХОДЕЦ НА ПЕШЕХОДНА ПЪТЕКА ДА СЕ ТЪЛКУВА КАТО ОПИТ ЗА УБИЙСТВО

А когато пешеходеца пресича където му е удобно, а не на посочените за тая цел места, кво правим, като какво да го съдим. Или и тогава пак шофьорите са виновни. В нормалните държави е измислено отдавна, ако удариш пешеходец на пътека, става страшно, ама ако пресича където не трябва и ти си в ограничението, не само не те обвиняват, а и можеш да го съдиш да ти плати щетите по колата. Само че у нас мантрата, че пешеходеца винаги е с предимство, води до това, че има доста блъснати. Хубаво шофьорите, които нарушават правилата трябва да си понесат наказанието, ама досега рядко се чува за глобен пешеходец, че прескача разделителната ограда и пресича като говедо. И крайно време е да се въведат видеорегистраторите, тогава няма да има той казал, тя казала, а веднага ще се види кой крив и кой прав.

да. в германия една 99 годишна бабичка блъсна теди москов на метър от пешеходната пътека . когато теди москов оживя, а и се пооправи получи призовка бабичката го съдеше, че и причинил стрес и дигнала кръвното

Как ще се чувстваш, като човек, ако си сгазил някого? Питам без да разсъждавам на тема правилници и прочие, не говоря за юридическата страна на въпроса. Какво ми се случи на мен преди няколко години - наближавам пешеходна пътека - пресичат хора - почти съм спрял - с периферното зрение виждам нещо от дясно и в следващата секунда в колата ми, странично на багажника, се блъска тичащ младеж и пада на улицата като отсечен. Изкарах си акъла! Докато стане и хукне отново - гонеше тролей от другата страна на улицата - едва не умрях.

Не знам коя версия е вярна и коя не, ама в момента гледам директен репортаж от мястото на трагедията. Това, което показват като инфраструктура, няма как да не доведе до такъв резултат. А потърпевшите са изтеглили късата клечка, да се случи на тях.

Дреме й на общината, че сега майката и бащата на убитото момиче ще плащат санкциите наложени на общината.

Общината даже има интерес такива мрънкащи да искат какво ли не, че после това ще е и основен претекст да се вдигат данъците. А основен проблем е как после шофьори прегазили човек успяват да получат смешни или никакви присъди. И всякаквите пишещи да разберат, че има неправителствени сдружение с име "институт за пътна безопасност" и затова е много смешно да гледам, как съчинителите на новини не правят разлика и пишат "института...". Все едно някой да направят партия "нашата държава" и журналята като пишат за тях да пишат "държавата...".

Общо взето, ако се спазва максимално разрешената скорост в населено място и водачът внимава трудно би се стигнало до непредотвратим удар, още по-трудно до смърт дори и да се стигне до удар. Пресичането на пешеходеца трябва да е толкова внезапно, че би граничило със самоубийство. В конкретния случай смятам, че водачът лъже.

Абе кой ще спазва ограничения за скорост, нали са безсмъртни... Като намаля около пешеходна пътека само дето не ме прескачат, изпреварват отляво, отдясно, през двойни непрекъснати, през острови... Един паркира в багажника ми... Не смогвам да пускам сведения към КАТ от видеорегистратора ми....

Ти кола в София на караш. На пешаходните пътеки пешаходци претичват с пълна скорост извън зоната на водимидимист, възрастни хора седят до пътеката в продължение на минути и скачат на нея на метър пред колата, хора с кучета ходят нормално и изведнъж кучето се хвърля и претичват през пътеката. 70% пресичат с телефон долепен до ухото и поглед забит в земята.90% от хората смятат че 1000кг желязо което се движи с 40км в час може да закове на място без спирачен път. Тоест 90% смятат че законът за движение по пътищата напълно отменя законите на физиката. Резултатът е видим. Колите спират по добре от преди, водачите карат по внимателно защото ги е страх, но умират все повече пешеходци.

За съжаление има много пропуски в това как общината подържа светофарите и пешаходните пътеки. Другото което липсва е култура на шофьори и пешаходци. Ако тръгнем да ги изреждаме тук няма да ни стигне цял ден. Правилата се погазват и от двете страни независимо от коя страна, възраст или етнос. Това което искам да натъртя е пешаходците винаги да внимават и да се оглеждат независимо къде пресичат

Крайно време е да се премахнат безумните бутони, които пешеходците трябва да натискат, особено на кръстовищата, където светофарът така и така спира колите, но остава да свети червеното човече. Трябва да си спринтьор да го натиснеш преди жълтия сигнал, иначе ще чакаш цял цикъл повече от минута, минута и половина на по-сложните кръстовища. Имат смисъл на правите участъци с по-рядко преминаващи пешеходци, но и там смисълът се губи донякъде, защото потокът не се прорежда а се изсипва като във фуния на следващото кръстовище, която не може и пак става задръстване.

Всъщност, зеления бутон за пешеходците не прави да се пусне зелен сигнал по желание, а отчита, че ИМА пешеходци които ЩЕ пресичат, когато му дойде времето. Но гледам често, как някой натискат бутона многократно и си мислят, че това е като да звъниш нервно на нечия врата. Ако не се натисне бутона, просто се спестява светването на зеления светофар за пешеходци и колите си завиват без да се оглеждат за пешеходци.

Само, че ако приближаваш и не ти стигне 1 сек. да натиснеш бутона и светне жълто тебе не те пуска, чакаш следвашия светофар колкото и да натискаш. Казваш на светофара, че исскаш да минеш, но той ти казва да чакаш следващия. Това е все едно когато колите спрат на червен светофар, шофьорът да слезе и да натисне бутона, иначе и той ще чака.

И като изчакаш 1минута е голям проблем, затова просто решаваш че ти е зелено и минаваш. Ето така стават катастрофите, после шофьорите не можели да чакат.

Кратки наблюдения за психологията на средностатистическия Ганьо зад волана на трошката си от 600-стин леа: Когато брояча на светофара показва 2-3 секунди в зелено нормалния шофьор намалява и спира, т.к. е ясно че за 2 сек няма как да мине през кръстовището, но не - Ганьо дава газ до дупка за да мине, да прекара другите. Същото е и когато светне жълто - Ганьо дава газ да мине. И когато някой спре - свирка и псува на селянин ... големия гражданин. И още един интересен феномен - когато съм с черния 3 тонен GL не свирка и не псува - даже път дава, а когато съм с фирмената баничарка не може да му затвориш каруцарската уста.

Почти съм сигурен че този убиец е направил същото - на жълто или да не кажа червено е дал газ до дупка за да мине. Обаче като дадеш газ до долу и на автомата му трябва около 1 сек докато се чуди какво иска да направи безмозъчното задволанно устройство и през това време децата са стигнали до неговата лента. И един съвен към всички хора: никога, ама никога не гонете градски транспорт. Чакайте после 15 мин, закъснейте, но никога не гонете.

Не съм бил там, но според същата народопсихология стадото се втурва по платното в милисекундата, когато светне зелено. Щом този е отнесъл само двете деца, а не 5-6 човека, явно не е светело зелено за пешеходците...

Ганьо, също така обича да се хвали, че си е купил Мерцедес втора употреба, но не е чел правилника за движение по пътищата. Също така в София отдавна махнаха броячите на светофарите.

Махнали броячите хахахах. Личи си че си от село .. не е нужно да се хвалиш И не е втора употреба, а трета-четвърта. Това не променя фактите от наблюденията на човека

Докато участниците в движението по пътищата не осъзнаят, че неосъзнатото ползване на зелен светофар нищо не значи и е по-добре и да се огледаш преди да го ползваш резултатите ще са подобни.

Често пресичам една и съща осветена и добре маркирана пешеходна пътека. Пред нея има знаци (от 2те посоки) за ограничение 30 км/ч, което почти никой не спазва. Озадачен съм защо са поставени?! Това е подлъгващо за пешеходец, който се надява, че шофьорите ще намалят. Също, когато застана до тази патека, виждам че поне 1 на 5 шофьора зяпа в телефона си, вместо да наблюдава трафика.....

Не знам колко шофьори пресичат пеш. пътека и си гледат в тел/сигурно има такива ама едва ли са повече от 5%,но пешехпдцоте които пресичат с тел на ухото и с зсбодрн в земята поглед са50%.

Преди 20 г. убиха едно семейство (баща, майка и детенце) на неосветени пешеходна пътека на бул. Христофор Колумб, в кв. Дружба. Тогава един колега каза нещо вярно и до днес "У нас промените се плащат с кръв". Каква полза от това , че после осветиха пътеката и сложиха светофар?! Хората вече ги няма. А дебилите, които са поставили необезопасена пешеходна пътека на оживен булевард, както винаги са колективно безотговорни.

Тука е ясно. Джипът е минал на червено, колкото и завоалирано да ни информирате. Обаче за колата на НСО няма нито една версия. Нито един разказ на очевидец.

Смее ли да се появи очевидец... Ще му разкажат играта... Тук е някакъв административно криминално проявен, вече го наредиха, че и злоупотребиха с личните му данни... От кога си търсят причина да платят на пътните фирми още една гърбица, сега не една, поне три ще сложат на този булевард. И пак ще има убити, защото гърбиците не само не помагат, ами са и опасни в автопарк, където на техническия преглед никой не гледа какъв е статуса на амортисьорите на автомобила и 6 от 10 автомобила играят макарена на всяка неравност...

Българките са безхаберници...какво ще проверя общината? Няма нужда аз ще ви кажа...пътя е ужасен в този участък, няма маркировки и пешеходната пътека изобщо не трябва да бъде там.Как по дяволите ще сложиш пътека на 6 лентов път?! Защо не сложим и на магистралата? Да не говорим например че има 10ки необезопасени спирки на градския транспорт и т.н. но ще чакаме да стане нещо и тогава пак ще се вайкаме...

Ми то имаше на изхода на София по посока Пловдив, ама на КАТ им писна да пазят... Цариградско шосе също има пешеходни пътеки през 6-те ленти...

Всички изкараха виновни ,само джигита е невинен. Направете скороста 20 км/ч , съборете половин София и си направете улици за коли а не за волски каруци и пак джигитите няма да ги спрете. Апропо проблема с калпавата транспортна система е заложен от дрогарето от бкп , те се биеха в гърдите ,че са построиле сичко по време на социализмо , развитио соц и команизмо а да и светлия ад пардон бъдеще....

Редовно минавам по този маршрут , поне четири , пет пъти на ден. В деня на инцидента също минах от там може би 2 минути след като се беше случило. От това, което видях , смятам че шофьора е минал на червено . Просто в този час няма как да е бил сама кола на пътя на зелено. Ако е било зелено него щяха да го ударят отзад. В това платно потока е постоянен в този час. Най вероятно е минал на жълто или червено още на долния светофар за да се окаже единствена кола в тази лента в това време.

Защо не кажат какво казва и оцелялото момиче? Там има и камери на самия светофар. Отсреща е спирката, сигурно има и други очевидци. Просто това ще бъде поредната безнаказана мутра, минала на червено със 100 и убила дете.

Тоя с Тойотата много съмнителен нещо !? Крият му името , осъждан за подкупи , движи се откъм Драгалевци към центъра , червените тролове го защитават - тоя да не се окаже някой червен велможа или син на такъв !?

.. както обикновено се оказва

Казва се Валентин. Има фризьорски салон и се занимава с битови ремонти.Обича да чупи призорци на тролейбуси след футболен мач.,Да дължи пари,Да се скатава...май и електричество краде !!! Селски тарикат!!!!

Хайде, пускайте го човека с джипа! И без това така ще стане. Поредната безнаказана джип-мутра!

Едно хубаво и умно дете е загинало заради българската безнаказаност - безнаказаност на тъпи общински чиновници, които не могат да обезопасят града и не им пука; безнаказаност на нахални шофьори с джипове, които са над простосмъртните; безнаказаност на съдии, които гледат всичко това и съдят според парите или политиката; безнаказаност и на политиците, които в акъла си имат само избори и далавери... После се чудим защо бягат децата и кой ще ни плаща пенсиите

Ако дебила е минал на червено, как общинарите да го обезопасят. Трябва да ко вържат някъде за кол.да пасе трева

За съжаление българите нямата никаква преценка и усет, че са управлявани на всякакво ниво от много прости и некадърни хора ... В това е проблема ... София се напълни с "популистки" пасарелки, които са опасни както са ползващите ги пешеходци, така и за шофьори, автомобили и наоколо намиращи се. Не може да се слагат пешеходни пътеки тип зебра на шестлентови пътища (три в едната посока). Не може да се слагат зебри в по диагонал в центъра на свръх натоварено крастовище (например но не само Руски паметник). Не може да се слага пешеходна пътека там, където шофьорите нямат видимост върху патеката. Не може да има пешеходна пътека там където шофьорите трябва да изчакват на място, където върху тях връхлитат други коли или трамвай. На кой са нужни пешеходките на Раковски на всеки 20-50 метра, при положение, че има севтофар на всеки 150 м. и пътната обстановка е свръх усложнена от незаконните неизползвани велосипедни алеи с които фандъчкова краде пари по европроекти ? Какво става с "екологията", когато колите спират на всеки 10 м. заради единични небързащи пешеодци, говорещи като разпрани по телефони и използващи еднопроцесорното си мозъче за оцеляване във всеобщата некадърност и жажда за забогатяване около тях ?