Нов ужас на релсите: Теснолинейката се удари в скала и дерайлира
Инцидентът е станал в 6.12 часа тази сутрин
Обратно в новинатаКоментари - Нов ужас на релсите: Теснолинейката се удари в скала и дерайлира | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
тапанар (нерегистриран)
Бойко като приключи със строенето на магистрали ще се захване и с железопътната инфраструктора. Само имайте търпение... За къде смебез бащицата, малеййййй
пътник до дираджиите (нерегистриран)
Не знаех, че превоза с автобус при ж.п. катастрофа се наричал трансбордиране.Имам чувството , че повечето българи наречени журналя са завършили мухоловен техникум.Аман от чуждици.Едно време русизмите бяха навлезли масова в езика на българина , сега вече и турцизмите изчезват.Вземете се в ръце и пишете на български.
Пътник (нерегистриран)
Виновни са машинистите, карат като луди, не спазват предимство, все са в аварийната лента или насрещното, Цацаров да се самосезира.
Анонимен (нерегистриран)
Дир.бг.... чета ви от години и не мога да не отбележа, че напоследък имената на новините ви станаха ала пик, петел и прочее жълти сайтове ! Нов Ужас, Скандално, Спешно от последните минути, влезеш, прочетеш а то , ни ужас, ни скандално ни спешно... Не знам редакторите ли сменихте, мениджмънта нови указания ли даде как да се пишат новините ви, но започвате да приличате на жълтурите ! С най-добри пожелания !
така е (нерегистриран)
всички руски сайтове са еднакви
м да (нерегистриран)
Тази теснолинейка е готина.
Случаен (нерегистриран)
Да се повдигне обвинение на скалите и да се подведат под наказателна отговорност... Да се провери дали не се съчуастници в предишното нападание над влак!
не сте разбрали (нерегистриран)
поради мозъчен дефицит тичахте да скачате, но и сега не схващате кой ви надроби попарата- вече деметния горби,, човек на Рейгън и рокфелеровците както и леля ви маргарет тачър.. Тук пък им служеха луканов и пешо танкиста, но тъпото си остава тъпо, вари го, печи го. Сега ходят на поклонение на гроба на Чаушеску и жена му. ТЖ-то като по-хитър се откупи от новите демофашета, доскоро бкп гаулайтери, които се оказаха изключително ограничени, простовати и алчни.Събориха къща за да строят колиба, но и това не могат...
Мдааа.... (нерегистриран)
Явно ТИ си с мозъчния дефицит, щом досега не знаеш защо се случиха онези събития и си въобразяваш, че един човек е успял да събори "добрия" и "вечен" социализъм ( комунизъм). Не знаеш, че в същността на онази "грешка на обществените отношения" е закодирана ранната и смърт. И тя се случи!!!
Скраб (нерегистриран)
Скраб, на скраб - и локомотивите, и релсите, и хората.
Скраба е много вкусен (нерегистриран)
Скраба е ужасно нещо!
Стършел (нерегистриран)
И къде точно видяхте ,, ужаса на релсите,, ,след като няма пострадали, а само материални щети.?
Влади (нерегистриран)
Важното е, че пътниците са ТРАНСБОРДИРАНИ (каквото и да значи и на какъвто и да е език)
Милена (нерегистриран)
Мислех си, че само аз съм забелязала грешките в правописа, но се радвам, че не е така! Изумена съм, че пак някъде съм проспала промяната в начина на изписване за време, от 6:12 вече се пише 6.12 !?!?!
Петко Петков (нерегистриран)
Състоянието на железницата на една държава, е олицетворение на самата държава. Не съществува просперираща държава със скапана железница, и обратното. През последните почти 6 петилетки, умишлено се съсипва железницата (и не само) на България. Обаче последните три правителства на Богът Слънце, тотално съсипаха ЖП-то. Всичко по сериозно започна през 2001 година, когато разделиха ЖП-то на НК "ЖИ", и на БДЖ. Самото БДЖ до разделиха на отделни фракции. Всички тези ново сформирани Поделения, И тем подобни, естествено са със свой ръководен персонал, и счетоводство. Тези които работят намаляха драстично, за сметка на тези които ръководят. Заплащането, пак на тези които работя, и то неимоверно намаля. За справка, през 1992 година, заплащането в железницата бе на 6-то място в страна. Квалификацията на работещите във всички тези предприятия, също драстично спадна. Задълженията на така наречените жепейци са изключително много, но заплащането е неадекватно на това, вследствие на което има много ваканции за работници. В същото време ваканции за началници няма. Друг момент е изключително атомизирана техника, с която се работи, включая и подвижният състав, които са както материално така и морално остарели. Още един аспект е кражбата, но не оная кражба на нафта примерно, а на много по апетитни неща, като финикийски знаци, под формата източване. Не малка част за проблемът, като цяло, имат и авто транспортните лобита. В момента не съществува правораздавателна институция, която може да направи разследване, и да осъди когото и да било. Всичко е така устроено, законно, че това няма как да се случи. Когато преди почти 30 години, скачахме по площадите, и си мислехме, че демокрацията е дошла, нямахме и най-малка представа какво ни готвят. Решението на сегашните ни проблеми се оказва, че е трябвало да бъде започнато още тогава, както при румънците и Чаушеско. България отдавна е едно сметище, с бързо множащи се мангали. И това е пак с любезното съдействие на всички правителства до сега, и отново най-вече тези на ГЕРБ.
Бивш машинист (нерегистриран)
Всичко е вярно, само една забележка - атомизирана техника няма, има амортизирана !
Петко Петков (нерегистриран)
То по всяка вероятност има и други правописни грешки, ама от това малко екранче на тАлАфонЯ, и с тия дебели пръсти, ми е малко трудно. Ама като цяло това да е проблема....
Има, има (нерегистриран)
Има атомизирана техника - подводниците, например.
легионер (нерегистриран)
"Решението на сегашните ни проблеми се оказва, че е трябвало да бъде започнато още тогава, както при румънците и Чаушеско." В грешка си. ГЕРБ са мимикрирали комунисти. Проект на германската фондация Конрад Аденауер. Западът съсипа индустрията, изсмука човешкият ресурс на Източна Европа и продължава да задълбочава мизерията в тези държави и да ги доубива, за да си живее той самият.
Петко Петков (нерегистриран)
Е тъй де.... По времето на Чушеско нямаше ГЕРБ, а и никъде не коментирам за комунисти. Никъде не коментирам, и че всичко това, което се случва с България, не е умишлено сторено. Всички наши управници са си дупедавци, от където и да го погледнеш. Факт е, че в края на '80-те и началото ма '90-те години на миналият век, Румъния бе в много отношения назад от нас. Сега ние сме назад от тях.
dedo wi ptras (нерегистриран)
абе журналя вие на училище ходили ли сте????? що не се научите кога се използва двуеточие? тва нещо двуеточието се ползва когато цитирате някого и има пряка реч ,или се изброява нещо си. в случая " нов ужас на релсите" не е одушевен предмет и няма как да бъде цитиран.
И (нерегистриран)
ти си отсъствал от училище. Малки, големи букви, място на запетаята и т.н.
дедо ти прас (нерегистриран)
аз съм отсъствал много от училище щото имам да разнасям подаръци по коледа, и мога да пиша както си искам понеже не съм журналист и не пиша статии
Хмм (нерегистриран)
Във форума се обсъждат новините, а не граматиката !
Кака (нерегистриран)
А ти, миличък, първо започни да използваш главни буквички за начало на изречението, а за края му - точка. Също така си вкарай в главата (защото явно е празна) корекцията: дума "двуеточие" в българския език няма, има ДВОЕТОЧИЕ. Не ставаш нито за коректор, нито за критик - трябва много да си учил.
Бейби (нерегистриран)
О, с тоя правопис разпалваш сексуалната ми фантазия - учителка с очила.
Хилон Хилонид
Сложете им по един радар на тези локомотиви най-накрая, бре! Всяка по-луксозна кола има система за аварийно спиране вече. Ега ти философията да се внедри в ЖП-то.
Обикновен Българин (нерегистриран)
Не разбирам защо това БЕЗУМИЕ -БДЖ продължава да съществува с неговите 12 000 служители !?! В дерайлиралия влак са пътували САМО 30 човека !!! з За толкова хора ( побиращи се в МИКРОБУС ) държавата харчи ок. 8 000 000 -осем милиона лева ДОТАЦИЯ само за тази линия . Общо БДЖ -то струва на ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ 180 000 000 лева всяка година !!! Онзи влак дето дерайлира преди месец в кресненското дефиле пък превозваше ЦЕЛИ 43 ПЪТНИЦИ -по-малко от междуградски автобус . Изобщо във ВСИЧКИ ДЕРАЙЛИРАЛИ-ПОДПАЛИЛИ СЕ -АВАРИРАЛИ влакове на БДЖ се возят хора колкото за ЕДИН АВТОБУС !!! Някой правили сметка на това ???
обикновен Българин ходил из чужбината (нерегистриран)
Излез на запад и виж колко човека се движат в техните подобни линии и ще разбереш, че 30 човека съвсем не са малко в случая. Отделно тяхната инфраструктура е толкова развита (в пъти повече от нашата), че по-скоро превоз с микробуса, ще се замени с влак, защото и най-слабото първолаче знае, че разхода на превоза с влак е най-нисък. Защо у нас не е така има други причини.
Бивш машинист (нерегистриран)
Там ,където минава тази линия , има селища, махали , където няма друг превоз, затова се вдигнаха тези патърдии срещу затваряне на линията !Именно това е социалния транспорт.
обикновен си (нерегистриран)
и в добавка прост! БДЖ е организация която е нужна на държавата ни дори и да носи загуби! Същата е нужна и на натовските войски, и на частниците които я използват без да плащат! Тя е в това тежко състояние поради лошото управление на всички включително и сегашните! А ТОВА ЧЕ Е ПАДНАЛИ СКАЛИ Е В СЛЕДСТВИЕ НЕПОДДЪРЖАНЕТО НА СКЛОНОВЕТЕ! А НЕЩО ДА КАЖЕШ ЗА СВЛАЧИЩАТА КРАЙ ВАРНА, ДА ВЗЕМЕМ ДА ЗАТВОРИМ ГРАДА?
Запрян (нерегистриран)
Не знае нищо човека и си разсъждава...по лошото е ,че такива ни управляват а и ,,експертите "които ги съветват са още по-невежи но винаги знаят кое ще се хареса на началството а народа псува плаща си редовно данъците и чака а който не може да чака си вдига чуковете за това тук ще дойдат гаджали за да ни довършат
Инженера (нерегистриран)
"Поддържане на склоновете" - да вземем да ги залеем с бетон - чиста работа ! Когато е проектирана тая железница, на какво се е разчитало, знаейки, че от тези склонове падат скали ? Може би, че кантонера ще ходи да проверява периодично ? Може би повече е трябвало да повзривяват - по-широчко, да има място и за падналите скали. Мрежи ?
тр.... (нерегистриран)
Много лесно казано"не се научи БДЖ..."а,бе малоумнико,ако има хора ще изпраща.Ти не си ли чул ,че в България само в БДЖ бяха направени РЕФОРМИ.Разделиха го на две ,за да има повече хрантутници приближени на някой там горе,с години не им даваха заплати,съкратиха точно и само работещите,отнеха им категорията за рисков труд/защото само полюцаите и пожарникарите работят при риск/.Виж им подвижния състав от кой век е.Същото е положението навсякъде.Хората работят в екстремни условия ,на смени ,без прекъсване и какво получават?Даже работно облекло не им се полага.Про.так,да се запише и той че е коментирал
Голям ужасТ... (нерегистриран)
другари...
MDT (нерегистриран)
За 30 пътника - заслужава ли си? (поддръжката на линията)
Идиот (нерегистриран)
По-добре си трай, глупако! Такава жп линия е не само транспорт, а национална атракция. В нормалните държави отделят специално внимание на тези проекти. А ние закриваме и унищожаваме това, което дедите ни са сътворили!!! Да не говорим, че тази теснолинейка е уникална и като постижение, и като единствено средство да движение в този район. Там пътища няма. И в допълнение, има невероятна природа, прекрасни пейзажи и чистота... Нова е национално богатство!!!
Ник (нерегистриран)
Ами за 6 млн заслужава ли си? Да закрием държавата следвайки тъпата ти логика.
Що не мрънкаш (нерегистриран)
за 77 милиона еврака които ще платим глоба заради дебилите от гроб??
голю босев (нерегистриран)
Оставка... Нинова активизирай се. Правителството е разрешило активизиране на свлачище. Ленчиту да направи снимка на релсите.
А Зарков да се изкаже (нерегистриран)
с комсомолски плам!
заглавието е провокативно (нерегистриран)
за да генерира коментари и кликове. Отказвам да чета и коментирам подобни статии.
ТР (нерегистриран)
Никаква превенция, ама никаква! Мерки се взимат винаги само след като се случи нещо. Колко пъти падаха скали и не се научи БДЖ-то да изпраща хора, които да следят района целодневно, особено през влажни периоди. За сведение, при намокряне на скална и земна маса, теглото се увеличава заради прибавената вода и шансът за дисбаланс на силите на равновесие е много голям. Затова и пада! Точно през това време, когато трябва най-много да се следи, тези хора си седят в кантоните и си пият ракия. Няма да има оправия никога.
тъпи (нерегистриран)
ас викам на секи 30 метра по един милиционер да сложат. денонощно да гледа нагоре!
идио (нерегистриран)
аха! ти си от тези които седят и чакат оправия! ама вече си одъртял, над 45 - 50 си и продължаваш да чакаш. няма да има оправия никога - е по това те разкрих. останалите хора си направиха проучване, питаха тук - там, и се преместиха на места където "има оправия". а ти седи (грей се, чекай рейсо)
незнайко001 (нерегистриран)
Ти като мина и видя ,че си пият ракията , защо не сигнализира и не отиде на 100 м преди скалите , за да спреш влака ?
ТР (нерегистриран)
Че си незнайко, незнайко си. Веднъж съм минал, видял съм. Всеки ден мога ли да минавам? Има си хора назначени на щат за тази работа. Имат и телефони, радиостанции. За какво им се плаща на тях? Аз на моята работа ако не работя, излитам! А други хора просто си седат на държавните служби и лапат. Ако ние тръгнем да им вършим работата, тогава просто да ги уволнят и премахнат така и така само им се плаща Ей сега малко по-знаещ да станеш
Дааа (нерегистриран)
Сигурно има и по-модерна техника да дава сведения... Ама къде ти... нали трябва да се присвоява...
незнайко001 (нерегистриран)
До ТР И какво работиш , та имаш общо с железниците ? Аз съм карал 31 години влакове от 1972 до 2003 г и съм видял какво беше и какво стана , заради такива драскачи като теб , със много "сериозни " професии, многознаещи и нищонеправещи ! Напиши какво работиш , за да докажеш написаното !
Е (нерегистриран)
Е, баце, времената се менят. Предполагам, че е супер яко да подкараш желязно чудовище, ама всичко се автоматизира. Колите ще станат безпилотни - ще ги поръчваме от телефона като таксита, самолетите, влаковете. Та тия, дето цъкат на компютрите ще вършат работата. Кажи сега като си експерт - кой е виновен за тия инциденти напоследък - лоша поддръжка, лоша организация, хора ли няма, какво е ?
ПЦ (нерегистриран)
Камери на проблемните места няма да са толкова скъпи.
Заглавието (нерегистриран)
е много тъпо.
идио (нерегистриран)
останахте ли хора в тази държава бре? ми ако сте останали "за да си се оправите", и "родоотстъпниците" като мен не ви трябват, защо не започнете да си се оправите най накрая? то тъжна картинка...
С родоотстъпниците (нерегистриран)
като теб няма как да се оправим. А и ти самият нищо не си оправил. Просто си отишъл наготово в държава, където други са я уредили. На такива им се казва навлеци и никога не ги приемат като едни от тях. Просто сте им удобни, защото работите за тяхната държава. Така че, не бери кахъри за България и не ни липсваш.
идио (нерегистриран)
така е! разкри ме! и знаеш ли какво ? живея добре, децата ми живеят добре, и техните дежа ще живеят добре. а ти? добре ли се чувстваш от великото решение да не избереш къде да живееш ? На хората ни е даден избор! а ти реши, ВЗЕ РЕШЕНИЕ, да не се възползваш ?!?!? странни хора?!
Родоотстъпничеството е (нерегистриран)
най-големият грях, мой човек. Така да знаеш. Впрочем, защо пишеш в български форум ? Липсва ти България ли ?
идио (нерегистриран)
ще се Очудиш, но от патриотизъм го правя. знаеш ги онези другите родоотстъпници - ботев, раковски, всичките родоотстъпници които ти създадоха държавата. я между впрочем ми кажи, при майкати ли живееш все още? или ако не? как взе това тъй важно решение да се преместиш? и колко далече от майка ти е допъстимо да се преместиш за да не си родоотстъпник? и от къде нататък започва родоотстъпството? род ? родът ти е в 2-3 села нали? ако си по-далеко от 10 - 15 километра (землището) вече си род - оотстъпник. А родина ? там където си се родил самата дума родина подсказва, че това място (което вече не обитаваме, зашото не живеем при майките си–) ни е важно, и трябва да го набкюдаваме, и помагаме ако е нужно. И толкова. И аз затова чета бг сайтове.
абе, идио..., (нерегистриран)
много лично го даваш. Къде съм бил живеел, дали при майка ми и дали в 2-3-4-5 села на България, това няма значение. Аз избрах да остана в Родината си, която е България, и със свои сили и средства да гледам болната си майка. Не мога да изоставя род и Родина, това е. Всеки отговаря за себе си. Ти щом можеш и ти е добре да си далеч, твоя си работа. Ко се буташ тук при нашите проблеми тогава ? що не пишеш във форумите там където си ???
хахаха (нерегистриран)
БГ е като роман на Стивън Кинг.... ужасен ужасон.....
ми не (нерегистриран)
само това му е сайта на Стивън Кинг
ЖП трансборд (нерегистриран)
Ако някой е хремав и говори като хремав е разбираемо, но чак пък и да ПИШЕ КАТО ХРЕМАВ - това е прекалено :-)
защо ли не се учудвам (нерегистриран)
че този блог не е подписал Етичния кодекс на българските медии...
свидетел (нерегистриран)
Ценко Чоков бутна скалата от ската!!!!!
проверяващ (нерегистриран)
Има някои неточности в статията, влака най-вероятно е пътувал от Добринище към Септември, по разписание в 6 :12 трябва да е на гара Гулийна баня. В Белица пристига в 6:34. Не ми се вярва влакът да е избързал с цели 30 минути от разписанието си.
идио (нерегистриран)
браво бе! ти уби рибата с важната си постробност! а факта, че всички хора избягаха през последните 10 години бойковизъм ? мутровизъм и кретенизъм? много е важно дали влака от 6:12 е закъснял ... хора не останахте там
! (нерегистриран)
Добави едно Т към ника си. Хората бяха избягали още преди това.
Хм (нерегистриран)
На релсите не е имало ужас, а скала. В нея се е ударил локомотива, а не в ужас.
3.14 (нерегистриран)
Остави теснолинейката, държавата кара все по магистрали и е на път да дерайлира...
леле.. (нерегистриран)
Аууу..., къф ужассст....
ЖП (нерегистриран)
БДЖ не се грижи за железопътния транспорт.... Вината е негова...
77 (нерегистриран)
Тук става въпрос за НКЖИ, не за БДЖ. Лошото поддържане и управление там лъсна през последния месец. Този надут пуяк -директорът им Папукчийски сигурно ще се оправдае пак с природата, или със земетресение, но мисля че министър Желязков е сериозен мъж и няма да допусне да го заблуждават за мърлява работа.
123 (нерегистриран)
За нормалния бълтарин всичко, свързано с влакове, е БДЖ. Това НКЖИ и разни превози е само хватка на крадците и безхаберниците как да източват нашите все по-плитки джобове. Крайно време е да им се потърси сметка. На ВСИЧКИ!!!
Кет (нерегистриран)
Ужасът не е в това, че теснолинейката дерайлира, а в това, че то става ежедневно и не е само в БДЖ
Plamen (нерегистриран)
Пламен да не се казвам, ако не направя скрииншот и не го изпратя на СЕМ. То бива бива, но минавате всякакви граници вече с тия заглавия.
Да (нерегистриран)
Въпреки малоумното заглавие на тази статия, това е разрухата... 30 години крадене и нищо неправене и това е резултата....
wtf (нерегистриран)
Чак пък ужас. Един служител на БДЖ доста спокойно говори затова в момента по телевизията.
Да Ви имам... (нерегистриран)
ужаса ,другари!
това (нерегистриран)
Няма държава.6м.след европредседателството имаме министър и антураж на заплата,заплати са получавали с години "работещи"по проекта АЕЦ"белене"Южен поток"и какви ли не още безобразия ,а пари все няма и всичко е оставено на доизживяване.Отговорни за това все няма.В БДЖ пак спуснаха една "калинка"само да гепи и нищо да не върши.
Тукашен (нерегистриран)
Няма ли да се намери най-накрая прокурор, който да прояви смелост и да бръкне в раната? Да провери - кой докара БДЖ до това плачевно състояние и да вкара "ръководителите" и техните ръководители на едни топли местенца и да опита да възстанови поне част от заграбеното.
Гост (нерегистриран)
По целия маршрут отдавна съществува опасност от падащи камъни , но мерки не се вземат !
.. (нерегистриран)
Добре, че теснолинейката не може да вдигне повече от 20, иначе наистина можеха да се изпотрепят.
незнайко001 (нерегистриран)
Грешиш ! От Септември като тръгне достига до 55 км/ч ! А по нагорнището , ако е с три вагона, може и 35км/ч да вдига , но разписанието е като за 6 вагона , по- голяма тонаж и затова се движи по- бавно. И тази случка е по вина на НКЖИ, а не е по вина на БДЖ , правете разлика !
Това ли е? (нерегистриран)
Нов ужас на релсите:... Няма пострадали пътници и служители на националния железопътен превозвач. Ето какъв бил ужаса!!!
нали ДИРа (нерегистриран)
направо сме втрещени! тъпи ватници
Живко (нерегистриран)
Така става, защото никой вече не прави периодични проверки на трасетата. И по пътищата ще почнат да падат скали и земни маси. Пестим от проверки и после плащаме за скъпи аварийни ремонти. А понякога и с човешки животи.
Бау (нерегистриран)
Просто съкратиха почти цлия персонал и няма кой да прави проверките. Оставили са един-двама души за цялото трасе вероятно.
е ти какво искаш? (нерегистриран)
колко влака пътуват дневно по трасето?
европеец (нерегистриран)
Комунистите пътуват с влак , европейците със самолет.
един (нерегистриран)
Ние пътуваме с талиги.
4е! (нерегистриран)
Кажи им го, особено на англичаните и японците. а скоро или по-точно и на китайците. Да не говорим за американците, че вминалото там беше комунизъм, щото имаха добре развита ЖП инфраструктура. А сега ги виж, трябва да се молят на шкода да им продаде ннякой и друг трамвай...
4е! (нерегистриран)
репликата е към "европеец"-а
Бай Онзи (нерегистриран)
Глупости на търкалета. Знаеш ли какво е в Германия? Влак след влака, пълни, че и закъсняват.
Деян Христов петров
"Трансбордират", лелеее, какви сложни термини знаете....Сигур цяла нощ сте зубрили....
Aaa (нерегистриран)
Нищо не знаят, преписали са го отнякъде, както винаги.
НАЙ
Как украинките променят демографската картина в Германия
Амбициозен американски експеримент тече във войната в Украйна
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Амбициозен американски експеримент тече във войната в Украйна
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
САЩ подготвят пратка оръжия за $1 млрд. за бойното поле в Украйна
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта