Невъзпитани и мързеливи ученици стресират учителите

Педагозите и възпитателите у нас не успяват да се грижат за собствената си физическа кондиция

Обратно в новината

Коментари - Невъзпитани и мързеливи ученици стресират учителите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Обществото търси евтини БУШОНИ(социално-педагогически клапани)! Срещу едни 1000 лева, да гърмят откъм ЗДРАВЕ, ТОТАЛНО НЕУВАЖЕНИЕ, ПРЕНАПРЕЖЕНИЕ, ПРЕДНАМЕРЕНА ОБЩЕСТВЕНА ГАВРА И ПОДИГРАВКА. Формалното образование почти е разбито от неформалното образование и от чалга-фейк-квазикултурата у БГ.

Истината е, че 7 години родителите отглеждат идиотчета, после ги пращат на училище, и искат от учителите да постигнат "подвизи" с калпавият материал, който им изпращат!

До Кк....По думите Ви излиза, че е пълно с желаещи да работят Учители с главно У, но по някакви си причини директорите си назначават такива с малко у. Звучи патетично това за Учителите, но истината е друга. В София и по-големите градове на конкурсите се явяват хора леко случайни понякога, със скорошна 1-годишна преквалификация за учители ( и то учили задочно и без задължителната студентска практика), с надеждата да се понаучат в движение. За да започнат учебната година, директорите се принуждават да ги назначат. И мнооого рядко ще дойде някой читав. Тези, които действително са таланти в професията си, отдавна са си направили школи за мотивирани ученици и никога няма да припарят до училище.

Много точно.Подкрепям.

Че Вашата педагогическа квалификация да не би да е 5 години? Защото във всички професионални области се предлага (на съответните специалисти) редовно или задочно обучение за педагогическа квалификация от 2 семестъра. Има университети, които не са сред най-водещите, но са ЕФТИНИ там се бълват яко кадри, дори нямат съответните факултети, но обучава педагогически специалисти по......(математика, физика и т.н.).

Напуснах и се спасих. Не е етично, нито патриотично, но за мен е практично.

В училищата сега са децата на "чалга " поколението! Родителите в по-голямата си част са нисък образователен ценз и имат претенции спрямо учителите. Карат се за оценки , неизвинени,а не обръщат внимание на отрочетата си които са вулгарни в изказа си и прекалено агресивни спрямо единиците деца, които се учат по-добре1 Спрямо такива деца се извършват насилия през междучасията и след училище!? Простотията преобладава в средите на обучаемите! След ЗАБРАНАТА да има повтарящи ученици и прекомерните "права" на обучаемите БЕЗ ЗАДЪЛЖЕНИЯ, дисциплината е под всякаква критика! Учителя НЕ е звероукротител нито магьосник!И той е човек.

Когато в класните стаи влязат учители с голямо У а не връзкари. Хора будителите , а не използващи училището като банка.

Връзкари в училище? Заради връзкарите в училище правят напразни усилия с повишаване заплащането и др. да подлъжат някой да започне учителстване. И...мазохист от класа трябва да си на сегашното време да станеш учител.

За всеки проблем си има решение - СМЕНЕТЕ ПРОФЕСИЯТА.Така поне направих аз. Няма смисъл от тази борба. И да, така е каквито са учителите, такива са и учениците. И в двата лагера има боклук. Факт. Но защо толкова малко говорим за прекрасните, умни и добри деца на България? Те не са никак малко. Те са мнозинство. Жалко за тях. Аз лично поизринах малко боклук от училищата в името на тези деца. Ами така де и сам войнът е войн. Не можете да си представите през какво минава един учител, ако реши да постави на място един такъв, който е в състояние да съсипе цял клас. Идиотът може да реши дори да те съди. И най- вероятно ще те осъди. А за корупцията, мързелът и професионалната завист, които се стелят сред учителското съсловие, ще пиша друг път.

МОН продължава да тормози учителите,като изисква от тях да заяват с колко точки ще се повишат резултатите на НВО за 2020 г. МОН не си прави труда да вникне в причините за срива в образоеателната система или не му отърва.

Ами да, по закон децата от 1. до 4. клас НЕ МОГАТ да бъдат оставяни да повтарят или да имат поправителни изпити. За 4 години се натрупват огромни липси и в 5. клас нещата лъсват с пълния си блясък. Повечето от тези деца са и с тежки поведенчески проблеми и ПРЕЧАТ на учителя да си свърши работата, саботират часа с цел и другите деца да не научат нищо. Според визията на Министерството на образованието, проблемните ученици са в "риск" ??!!! и са с приоритет. Добрите деца - кучета ги яли... Дори опитни учители с добри умения се виждат в чудо.

Каквито учителите такива и учениците:((( И едните и другите цицат чужди пари ама реално срещу тях нищо не показват.

Някой по-долу беше формулирал ситуацията много правилно - родителите изработват бюджета за производство на дебили в училище. Нека всички учулища дружно да въведат нови (добре познатите стари) правила за оценяване и спазване на дисциплина, пък да видим дали по-неглижиращите родители няма да се стреснат - нещо като своеобразна форма на протест. Защо не направят следното - по един ден от всяка седмица да поставят реални оценки, да изискват стегната дисциплина от децата, да намаляват поведение (ако все още съществува тази мярка, или да приложат реципрочна санкция) и след няколко месеца да изпратят обработени резултати в МОН - да се види при едно реално оценяване и налагане на дисциплина, колко деца всъщност са годни да посещават училище. Тези данни ще наложат отмяна на ''парите следват ученика''.

Byah uchitel za 1 srok v sredno uchilishte. Prepodavah na po edna paralelka 4, 9, 10, 11, 12 klas i razdelih tri paralelki 5 klasove s kolejki. Tyj kato ne mojeh da vdyhna uvajenie v uchenicite, me napraviha na lud. Vlizaha mi pod kojata, vidimo me yadosvaha, chuvstvah se ne kato uchitel a kato tormozen uchenik kato vlizah za chas. 11 klas deto bqha pochti samo gospojici kreshtyaha v chasovete mi vse edno sa edinadeset godishni lapeta. A 9 klas edin chas me zameryaha s hartiya. Poluchih nerven sriv pred zam. direktorkata kym kraya na sroka i napusnah. Nauchih nyakolko neshta togava: 1. Povecheto uchenici sa stanali bezpolezni leketa, koito nyama da se opravyat kato izlyazat ot uchilishte zashtoto ne sa se nauchili da polagat usilie za uspeh v jivota. Dobre che pak imashe izklyucheniya. 2. Uchitelite sa geroi zadeto tyrpyat takova povedenie i ot decata i ot roditelite im. 3. Poveche v uchilishte nyama da stypya.

Аз пък не мога да разбера що за учител пише на маймуница?!?. Да имаш лидерски умения и да накараш група хора да те слушат и уважават е талант, дарба които се развиват с годините. Не е достатъчно, само да си завършил университет. Поговорката: - от всяко дърво учител (свирка) не става.

"Пропуснали" сте да споменете, че въпросните невъзпитани и мързеливи ученици тормозят не само учителите, а и съучениците си, а оттам - и родителите на съучениците си. Всички сме потърпевши от липсата на работещи мерки срещу поведението на тези ученици и производителите им. Тези учЕни са открили топлата вода. Останало е само да предложат решение на проблема. И решението на проблема, и без да сме учЕни е ясно, че ще бъде административни санкции над производителите на такива ученици, а не обучението на учителите или безкрайното търпение на другите ученици и родители.

От много "иновативни проекти", обучения с незнам си колко кредита и " тийм билдинги" няма как да остане време за спорт....и за качествена работа не им остава.

Големият бич на образованието са учебниците и издателствата! През година две ги преиздават, и новите са по-ужасни от старите. За да имат от къде да учат децата принуждават родителите да купуват 5779434675 помагала. И пак не се получава, защото и помагалата са тотална малоумщина. Учителите потъркват ръчици и се включват в бизнеса с частните уроци. Красота. Родителите плащат, затото те им се занимава, но отрочето трябва да стане шеф! Щот е най-умното в класа :) И си минаха 30 години в преструктуриране. На ПИЗА тотален провал. Дори "тъпите англичани" са едни 10 места пред нас. Трагедия! Национален позор!

Разбрахте ли сега, че списуващия под никнейм "Ми то все учениците са им виновни" е жалък бюрократичен трол при това гербаджийски? Вижте му нивото и неспособноста да чете с разбиране и ще ви стане ясно къде е проблема в системата!

Родителите са виновни за всичко. Като сащитават ла..та си не им правят добра услуга. Чака за всичко учителите нез да окажат и най-малък натиск върху децата. /не сгтава дума за бой, но и той е решение/

Учители, сами сте си виновни - пишете тройки по милост. Не съм видял и не познавам нито един учител, който категорично да скъса ученик на изпит или да му напише директна двойка и да го остави на поправителен. Тъпоумното поведение и мързелът се поощряват, когато лекенцето види, че номерата му минават и бай даскал ще се смили. Това после се пренася и в цялата система, където лекенца нарушават закона, а бай ти съдия им дава мярка „подписка“...

Не е толкова лесно. Един от основните проблеми са т.нар. делегирани бюджети. Не може да се накаже и изгони ученик, защото училищата губят парите, коита вървят с ученика. И няколко гнили ябълки в 8-ми клас до една-две години разнасят заразата в половин училище. Поощряват по необходимост, за съжаление.Но един бивш министър е много горд от тази идиотия.

Сами по себе си делегираните бюджети не са причината. Решението на директорките да не загубят парите за един (невъзпитан) ученик понякога водят до загуба на 10 (възпитани) ученика. Търпението и нерешителността на другите родители подпомага рекета на невъзпитаните. Ако родителите на 90 % от учениците отидат при директорката и й кажат, че децата им напускат нейното училище, дали тя ще се притесни да не изпусне парите на 10-те % или на 90-те %? Май въпросителният знак е излишен :)

Няма начин бай Даскал да не се смили, ако иска да получава заплата. В основата на всички идиотщини в образованието е системата на делегираните бюджети.

Не познавате системата, затова и коментарът Ви е неубедителен.

Аз пък разбрах че заради високото качество на образованието ни доста инвеститори предпочитат България.

Много добра ирония!

От първи клас ученецету са затрупани с ненужни учебници, тетрадки и помощни такива. Учат материал по начин, който не е ефективен. В 12 клас се вижда, че нищо не знаят и въабще не са грамотни. За това учащите се на са виновни. Но са невъзпитани, мързеливи, цинични о.л.и.г.о.ф.р.е.ни, които не могат да говорат и общуват помежду си, бягат от училище и пълнят кафенета и пушат наргиле. тава е най-малката, което правят. Вкъщи са едни на улицата и в училище са де.би.ли.

А твоята грамотност дали е ОК?

А един педагог да хрърля тетрадки след крясъци, че няма да обяснява на всеки поотделно, както и след това да заплашва, че ако се кажело в къщи какво става в училище, ще бере детето много ядове? За 2-ри клас става дума. Е, това сигурно пак идва от стрес. Само дето стресът е в обратната посока. Хич да не се оправдават. От всяка клонка, свирка не става.

не е посмял да ми пречи на работата в час? Учителят трябва да служи за пример на учениците: -високо възпитан -професионалист -дисциплиниран /спазва трудовата и професионална дисциплина/ -да се облича с вкус -да не пуше и употребява алкохол пред учениците и собствените си деца -да не пада до нивото на учениците ,а да ги издига до своето и т.н.

Едно е да се работи с обри деца, друго е с най-трудните. Това твоето са приказки на връзкар, който се пени на кротки дечица и никога не е бил на топа на устата при изтърваните.

А учителите защото са стресирани мислят само да си получат заплатите в края на месеца и вече смятат с новото обещано увеличение с колко ще им се увеличи заплатата. А за знанията на учениците не ги еня.

Стани учител и ни кажи как да работим.

Кви ученици Ве, днес има само друсани олигофрени, които вместо чанта с учебници , ходят на училище с телефон в едната ръка и с кафе вдругата........

опс.... да се чете "в другата"...

Ало! По-голяма глупост от това т, нар. учители да жъзприемат децата като врагове не съм срещала досега в образованието. как ще ги учат и смеят да се нарекат ПЕДАГОЗИ като явно мразят децата. Така ли миалят за своите деца и харесва ли им други учители да мразят техните деца. Разкараъте тези некадърници, бе!

Преди да правите този коментар влезте в няколко учебни часа в произволни класове. Вижте какво е поведението на учениците. Направете изводи и дайте предло жения.

Значи копелетата говорят в часа ти, не ти обръщат никакво внимание, стават, разхождат се, бият се (и на теб налитат), цъкат си телефоните, псуват те, а сърцето ти да прелива от любов към тях ? Може, ако си Буда ! А - забравих - явно си бил лош студент в Педагогическия, не си слушал добре лекциите за "овладяване на ситуацията" и "справяне със стреса".

Бъдете благодарни на учителите, прост народе, защото ще ви питам аз вас какво ще правите, ако всички те си отидат. В крайна сметка те не вършат тази работа заради високата заплата, ‘удобните’ часове или прекрасните възможности са растеж!

И сега има опция за домашно обучение. Читавите деца ще се обучават вкъщи, ще се явяват на необходимите изпити и училището няма да вземе парите за тях. А за другите- да са ви честити!

Училищните ръководства и учениците (родителите) имат "договор" и е ясно кой какво доставя. Учителите са пречка за изпълнението му и за двете страни, освен това се явяват и разход.

Повтарящи ученици няма, наказани за лоша дисциплина няма, наказани/изключени за неизвинени отсъствия няма, средния успех по електонен дневник на училище е Много добър. Къде видяхте проблеми? Бърнаута е заради постигането на изброените постижения.

Родителите не дават косъм от главите на дечицата им да падне. Учителите трябва да имат право на наказания и трябва да имат защита, това е абсурдно! Децата, които не са научени в семейството си да се съобразяват с другите и да спазват някакви правила, трябва да бъдат научени.

Едни се тюхкат, а други докладват, че целта е изпълнена.

Системата и неадекватната учебна програма докара учениците до burnout, защото благодарение на това, че зариха деца от 6 клас с материал за 9-10, започна и се натрупа през годините системата за частните уроци, където също зариват децата с димашни. Това направи децата в една обезверена и апатична маса. Матурата по БЕЛ ще обхваща 5-7 клас. Защо? За да има още по-ниски оценки ли? За да втълпят на все повече деца, че не стават... Това ли целят? Каква е целта им? Виждат, че каквото и да направят .... прегоряха децата тотално и истината е, че не им пука.... не са мързеливи и невъзпитани.... просто не виждат смисъл, изход, надежда... това виждат учителите - протеста на децата...., който не е срещу учителите, а срещу системата. Децата не го осъзнават обаче, както и учителите. Държавната политика в сферата на образоването е сбъркана. Направи така, че деца, родители и учители да намразят тази светиня наречена училище....

Като гледам какви са ученици, па като гледам какви са родители, не смея да си помисля, какво тегло е да си учител. Говоря за учител, който си изкарва хляба от учителстване, не за тези, които работят за социални контакти ( учителки с мъже-паралии). Зверилник, менажерия, маймунарник са на-меките думи за българските ученици. Естествено, като напуснат училище стават разпуснати промискуитетни мърли ( жените), общи бичкии и обикновенипияндета и негодници ( мъжете) и тогава разбират ( не съм много сигурен), че да си полуграмотен и без квалификация в съвременния свят не е добре. Но учителите, горките са живи да ги оплачеш, в България е по-добре да си портиер или метачка, отколкото учител.

Ми дайте им още пари да не са стресирани. Работно време от 8 до 12, визирам класната на сина ми, ваканции, едната САМО 3 месеца, официални и училищтни празници, болнични задължително поне 2-3 седмици в годината. Много стрес много нещо. Имат време и да спортуват и да се усъвършенстват, ама нямат желание. Друго си е д вършеят по моловете и да вирят цигарите по кафетата.

Това за 10 000 лева, предполагам ? Не ги е срам !

Респектът на ученика към учителя е блян; Уважението на родителя към учителя е под въпрос; Парите следват ученика; Експерименти с учебните програми; Десетки учебници по 1 предмет; Подмяна на историята; Отпадане на знакови български произведения и замяната им със западни; Изнервени родители; невъзпитани и неориентирани ученици; ...................................................................................................................... Стресирани и демотивирани учители; .......................................................................................................................... Функционално неграмотни ученици. ... Гледах 1 комикс, онагледяващ българското образование. Преди "демокрацията" - ученикът стои, свел виновно глава пред учителя; родителите се карат на ученика; По време на "демокрацията" - учителят се оплаква от ученика; родителите се карат на учителя. ... Връзката учител - родител - дете е скъсана и резултатите са очеизвадни - българските ученици са НАЙ-НЕГРАМОТНИТЕ в целия ЕС. :( България е имала, има и ще има ЗЛАТНИ деца - медалисти от международни олимиади. Но кой и с какво ще ги задържи в България?! България - донор на мозъци :(

Много глупост е събрана в този материал. На времето моят учител имаше отличен помощник – една стабилна показалка с дължина около метър. С нея показваше, когато преподава уроци, но и с нея „възпитаваше“ калпазаните. Последните не смееха да кажат на родителите си, защото тогава „възпитанието“ продължаваше в къщи с подобни средства. Това, което сега стресира учителите, в миналото беше немислимо – първо следваше един хубав бой на агресивното момченце, после намаляване на поведението, а при по-тежки случаи – изключване от училище. Никой не се притесняваше, че обществото ще се обогати с един простак повече. За сметка на това всички останали ученици ставаха пълноценни граждани – висши специалисти и учени. Пък сега се заговори за „нулеви“ поколения, които ако попаднат в университет, се оказва, че не могат да пишат, но за сметка на това четат на срички.

Училищата са търговски дружества, учениците са капитал, повтарянето до четвърти клас е законово невъзможно, а след това е капиталов риск ! Учителите са обезверени, без право да налагат дисциплина, защото закона е на страната на ученика и са между чука и наковалнята, защото една част от обществото смята, че получават огромни заплати, а другите, че са прошляци...

Понятието образование включва в себе си обучението и възпитанието. Първото има връзка повече с развитието на ума и обогатяването ни със знания ,а второто има връзка повече с облагородяването на чувствата и волята. Детската природа ,все едно да си представим диамант обвит в черна кора ..Черната кора представят разните наследените или придобити черти ,навици ,подтици ,склонности и пр.,обаче в глъбините на детската природа живее нещо възвишено , свещено .Познанието на тая истина е основата и ключът на всяка педагогика. Под добро управление на една държава се разбира ,както материално, така и духовно повдигане на хората.

"Дете, което е привикнало в детството да се моли, да мисли и да работи, наполовина е вече възпитано." Йохан Хайнрих Песталоци (1746-1827)

Имаше години, в които корихме учителите-слаби, работещи по слаба програма, едва ли не училището бе време за превъзпитание и генетичен растарт(унищожаване всичко натрупано в предишните 'ретроградни" поколения). Сега е друго-те(учителите) вече са толко мили и по-доволни, пишат четворка за присъствие, а готините(разкрепостени, излизащи от спуснатата унищожаваща матрица ученици) ще се наказват с..петици! Най-благодарната част от обществото са учителите-за увеличените доходи, създадоха отлични паралелки ,особено в "елитните" гимназии. Те ще се върнат като бумеранг на злото! Туй не Ви го пея профилактично, а защото имам син, описан в горното. Аз не съжалявам за бъдещето му- той говори като тез, които го обучават-без израз, без мисъл, без чувство! Аз зная, че той няма за какво бъдеще да се бори!

А просто тъпите ученици? Става ужас, когато отгоре на всичко са и невъзпитани...

....И баща им има "некой лев" ;)

Долу делегираните бюджети и финансирането да става на базата на реализацията на учениците!

Просто е решението - назначаваш повече учители - на по-високи заплати. Гласуват се законови правомощия учителите да имат повече права и защита, да налагат наказания на хулиганите, изключване, повтаряне на клас и т.н. Има как , стига да има "политическа воля", т.е. да им позволят на нашите управляващи...

Кой да им позволи? На "управляващите". Щом някой ще им позволява нещо, значи те всъщност не управляват нищо, което си е публична тайна.

Като сега заплатите им се ждигнаха почти на 70 на сто да не виждате разлика в мотивацията и ентусиазма им даучат децата. Даскалите станаха мързеливи и им липсва т, нар "горене" в професията. Децата са това в което ги превръщаме ние възрастните

Ми, майките и бащите им какво се драпат? Израстнаха при демокрацеета. Да си възпитават сексуалните опущения! Даскалите да не са звероукротители.

Те от една страна са тъпите , а от другата са арогантните и не дисциплинираните , а между тях и малкото прилежни ученици искащи да учат , НО е МНОГО трудно! Учителите не могат да се справят с положението , а повечето родители , като щрауси си крият главите в пясъка и не искат да се заемат пълноценно с родителските им задължения по възпитанието и обучението на децата си и само прехвърлят вината върху някои други! Срамно у МНОГО жалко !

Някога имаше ред в училище и учениците имаха уважение към учителите,не че не е имало изцепки,но те се правеха единствено от ученици,които не ставаха за нищо и бяха изключвани или им намаляха поведенията,а същите тези ядяха редовно бой в полицията! Учителите от време на време са ни пошляпвали дори... А сега родителите отглеждат лигочи,на които учителите трябва да се кланят! Всичко е до самите родители,до там се стигна,че повечето ученици са,като тези някога дето нищо не ставаше от тях и ядяха бой в полицията. Сега обаче ни бой в полицията,ни в училище,оставили са ги да се качват по главите на учителите. Никакъв ред няма! Главните виновници обаче са си родителите,но и тяхната не е лесна,след като държавата пък ги натиска,че трябвало да не възпитават децата си с шамари... Но за такива гамени дето се качват по главите на учителите си трябват шамари,както и бой в полицията,както си беше някога...

Само 7 пъти си споменал "бой", "шамари", че и в полицията. Не е чудно, че България е на челните места по насилие над жени и деца. За други методи не си ли чувал ? Но за това се иска IQ поне над 90

Смесвате проблемите. Невъзпитаните и агресивни ученици са едно на ръка. Затъпяващите и абсурдни бумащини и регламенти са друг проблем. Умните и прилежни деца имат проблем както с гаменчетата така и със "затъпяващите" елементи в системата. В същото време бюрокрацията толерира гаменчетата... Виждате ли връзката и несъотвествието във възмущението си? Да проблема е в невъзпитаните и мързеливи деца в едно с невъзпитаните им родители и да някои деца биват затъпявани в училищната среда. Едното не е антитеза на другото. Апропо, не съм срещал човек, който знае какво е БВП, окислително-редукционен процес, решава интеграли и пр. и в същото време не знае какво е кредит или да не може да кандидатства за работа. Между другото и това се учи - финансовата грамотност и кандидатстването за работа имам предвид.... За функционалната грамотност и затъпяването сте прав, но явно не знаете от къде произлизат. Много зависи от учителя и от това дали същия има свободата да твори. Ако детето ви е попаднало на такъв, който го кара да мисли, радвайте се. За съжаление, често точно такива учители се оплакват от ограниченията и бумащината в системата. Докато хората, които нищо не могат да дадат на децата се вкопчват в бумащината като в спасителен пояс... Радвам се ,че тези теми ви интересуват. Информирайте се и продължавайте да мислите.

Кои точно проблеми смесвам, че тази тирада не ми стана ясно откъде си я изсмука от пръстите? Според теб българското образование осигурява добро качество на услугата, или учителите са се оплакали и протестирали поне веднъж от всичките тия неща, които си изредил? Твърдението, че "бюрокрацията толерира гаменчетата" е пълна нелепица, бюрокрацията е еднаква за всички ученици. И хайде да ме осветлиш откъде произлизат в такъв случай училищното затъпяването и функционалната неграмотност, като не от училището, чиято функция е именно да обучава децата в обратна посока, като аз "не знам"? Напук на това, което ПИЗА ни казва на атестациите всяка година - ти явно си насно по-добре? Пък по въпроса, че финансовата грамотност се учи - ми учи се, ама не в училище, а само във ВУЗ, и то в конкретна специалност! Крайно несъстоятелен аргумент, че все пак някъде някога може да се научи, само не и там, където ще бъде полезно на всички бъдещи пълнолетни граждани! А това, че ти не си срещал човек, който не знае базови понятия като БВП, Ред-Окс процеси, ДИФЕРЕНЦИАЛНИ уравнения (не интеграли! Чети ВНИМАТЕЛНО!, защото интегралите са вече част от висшата математика, която все пак нищо чудно също да наврат в гимназиалното образование, ей така, да има още едно безполезно нещо да се учи), е само признак, че си жертва точно на същите неща, които ми разправяш че не били точно тия проблеми, за които говоря, ами смесени с някакви други.

Това, че нищо не ти става ясно не е изненада. Посочил съм го посочил в горният пост. И кои проблеми смесваш е посочено изрично. Призовах те да помислипш и да се информираш. Но с това отношение си за никъде. Трудно ще схванеш каквото и да е. " Твърдението, че "бюрокрацията толерира гаменчетата" е пълна нелепица, бюрокрацията е еднаква за всички ученици. " НЕ ИЗПОЛЗВАЙ СИЛНИ ДУМИ КАТО "НЕЛЕПИЦА" БЕЗ ПРИЧИНА. С тях само показваш че си безсилен и изнервен. Ето ти пример: Едни правила във футбула могат да толерират грубостите, а могат да толерират и техничните играчи. И в двата случая правилата са ЕДНАКВИ за всички. Чаткаш ли сега г-н полуинтелигент, колко ти издиша мисленето? Разбира се, примера с футбола е доста далечен, изпозлвал съм го за дфа схванеш. И ти схйвана. Колкото и да ти е неприятно. Когато ти отговарях те смятах за полуинтелигент, но ти си едно ниво надолу. Недоучил льоло, който си мисли ,че двете шепи полузнание, което има са каймака на Вселената.

Министре, нищо не правите, а имитирате дейност. Поне проблемът е ясно посочен. На учителите трябва да им се даде обучение и процеси, за да се справят с проблемни ученици и родители. В момента учителят е подложен на ежедневен тормоз, защото и двете ги няма. Директорът, който по дефиниция е партиен член, им казва да се оправят и да не го притесняват. Хваща само най тежките случаи. Дайте на учителите инструментите и те няма да се притесняват. Топлата вода е измислена, питайте колегите ви от запад и те ще ви кажат. Лесно е и не става дума за пари, а за желание.

Ами тъй де, мат'риала тряаа да е проЗД и тАп, защото: - Ще гласува за правилните хора - Порасналите ще работят като роб за без пари - Младите ще се продават за пари - Старата номенклатура ще се превърне в Новата номенклатура - А пролетариите ще пият ракия и ще щракат с пръсти на чалгата. НО ДЕМОГРАФИЯТА НЕ ПРОЩАВА, деца не се раждат, родителите умират, който може бяга ... и скоро няма да има даже и пролетарии, а номенклатурата ще се чуди какво да прави в тази пуста територия!

Същите един ден порастват и идват в ДИР да пишат колко е лоша икономиката и свободния пазар :)

Хаха от свободен пазар ще останете без хора, младите няма да ви раждат роби и ще си правите компания с ромовете след време. Ама ромовете режат тикви ще се чудите къде да се денете, включително и ти, пундьо смотан, който тролиш в ДИРа.

Ами така ги обучавате - да вярват в приказки.

За 30 години всичко в България беше разсипано или опорочено. Включително образованието! Защо няма вече млади учители - преди всичко, защото те биват малтретирани и психически, и физически от учениците и техните родители. Много са вече случаите на побой над учители от цигани, дори има изнасилени учителки. Такава варварщина не е съществувала у нас никога!!! Учителят преди векове, дори по време на турското робство, е бил уважаван и почитан, но не и днес. Нашите лакейски правителства си затварят очите за тези престъпления, тъй като задокеанските им господари споделят ценността - колко един народ е по-прост, толкова по-лесно се изсмуква!