Коментари - Несъобразена скорост на автомобила довел до смъртоносното меле с тирове на "Тракия" | Днес.dir.bg
Коментари
Колата удря задната част на камиона пред нея следователно шофьорът на колата е виновен без значение бързо или бавно е карал. Така е в цял свят, всеки шофьор трябва да се съобразява с пътя пред него, а не зад него, да спазва дистанция и да кара със скорост, с която може да спре а не да се натресе в задната част на превозното средство пред него. Още когато камьонът е включил левият мигач, колата отзад е трябвало да намали.
Т.е. ТИР-а е излязъл да изпреварва при условие че идва лек автомобил в лентата за изпреварване и е по-бърз от него. Редовна наглост на ТИРаджийте, когато си на 80-100 м. от тях на магистралата да тръгнат да изпреварват, когато ги наближиш. Ясно е, че го правят, защото са големи и нагли, но някой няма да издържи и .... Сега, заради наглостта и безочието на този ...., са загинали двама човека, за третият не се знае. И къде някой е виждал Опел да се движи с 200?!
Леката кола се е забила в жълтия камион. Същият е "бордовак", т.е. не е ТИР, както е разпространено да се казва на камионите с прицеп (полуремарке). та този камион си е с БГ-регистрация, което не изклюва и участието на някой резняк. Карайте умно, че изроди има навсякъде!
Как подробно е обяснено, ще си кажеш, че писателчето е очевидец или очастник в инцидента. Може би истината е друга ,но умрелите не говорят .
Автомагистралата "е с най-малко две ленти за движение ". Не е с една лента за движение и една за изпреварване. Т.е. постоянното движение в най-лявата лента е абсолютно легално. Друг е въпросът на кого как му е приятно. Тираджията е трябвало да се съобрази с идващата кола, защото навлиза в нейната лента на движение.
С 200 кмч като ти лети някой отзад, как ще го видиш?
Това е друг въпрос, който няма общо със ситуацията. Никога не съм карал с двеста, но тирове са ме засичали по този начин почти всеки път, като се кача на магистрала и се е налагало да скачам върху спирачките. На сложилите минуси, включително на написалите статията, препоръчвам да погледнат чл. 25 на ЗДвП. Ясно е, че тирът е правил маневрата "смяна на лентата на движение", а не е изпреварвал, което на магистрала е невъзможно и следователно е в нарушение. Ако шофьорът оцелее, ще ги осъди без проблем. Тъжно е изказването на г-жа Раднева, според което автомобилът е "засякъл отзад" камиона. Пълен нонсенс.
За улеснение на тези, които вярват, че могат да карат в лява лента по магистралата: Извадка от закона: Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътнамаркировка, използва най-дясната свободна лента. (2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи: 2. (изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80кm/h; ...
това е най-дебилното понятие - несъобразена скорост ... има разрешена и превишена - точка, всичко останало е измиване на ръцете на всички (без)отговорни и (не)компетентни държавни служби ... има си начини за ограничаване на скоростта при промяната в пътните и метрологичните условия за да бъде премахнато веднъж и завинаги това дебилно - "несъобразено с пътните условия" вменяващо вината на съотвения водач
"...да бъде премахнато веднъж и завинаги това дебилно - "несъобразено с пътните условия" вменяващо вината на съотвения водач" А когато, при сухо време, дневна светлина, 3 платна за движения, се забиеш в задницата на ТИР - кой трябва да е виновен? Президента, мин. председателя? За всяко произшествие си има причина. И зад тази причина, в 99% от случаите, стои водача (или водачите) на превозното средство.
До всики олигофрени които си мислят че лява лента е тяхна и всички други трябва да им правят път. Да го духате педалчета големите коли и с малките пишки.
Десетки пъти ми се е случвало да ме засича тираджия! Нещастниците, с мигача тръгват да изпреварват, без да ги интересува има ли някой в лява лента, на каква дистанция е и с колко се движи. 100% съм сигурен, че резака е засякъл колата!
Като гледам какво става, май е време скороста на всички тежкотоварни камиони да се ограничи на 80 Км/ч
Браво, господине. Тогава като се изпреварват с 80 в лявата лента нещата ще са съвсем весели.
Много интересно как може да ти е несъобразена скоростта на магистрала, спрямо идиотите тираджии дето им е много важно да изпреварят друг тир с разлика от скоростите 5-6 км/ч. Вижте алинея 1 по-долу - шофьорът на лекия автомобил може да е виновен само ако не е подал мигач за изпреварване преди камьона да подаде мигач. В моята практика обаче на тях не им пука дали ти изпреварваш вече, цъкат и тръгват, принуждавайки понякога и екстремно намаляване на скоростта. Без записано видео никога няма да се открие истината - дори и да оцелле ранения, ще бъде неговата дума срещу тази на тираджията Чл. 42. (1) Водач, който ще предприеме изпреварване, е длъжен: 1. преди да подаде сигнал, да се убеди, че не го изпреварва друго пътно превозно средство и че движещото се след него пътно превозно средство или това, което ще изпреварва, не е подало сигнал за изменение на посоката си на движение наляво; 2. след като е подал сигнал, да се убеди, че има видимост, свободен път на разстояние, достатъчно за изпреварване, и че може да заеме място в пътната лента пред изпреварваното пътно превозно средство, без да го принуждава да намалява скоростта или да изменя посоката на движение. (2) Водач, който изпреварва, е длъжен: 1. по време на изпреварването да осигури достатъчно странично разстояние между своето и изпреварваното пътно превозно средство; 2. когато при изпреварването навлиза в пътна лента, предназначена за насрещното движение, да не създава опасност или пречки за превозните средства, движещи се по нея; 3. да се убеди, че като се движи с безопасна скорост, може да извърши изпреварването за кратко време. (3) Водачът на изпреварваното пътно превозно средство е длъжен да не увеличава скоростта и да не пречи на изпреварването по какъвто и да е друг начин.
говориш глупости . Нямаш никакви права да караш нон стоп в лява лента . Изпреварваш и се прибираш в дясна . Това че камиона е 300 метра отпреде не означава че автоматично трябва да вземеш лява лента . Отделно от това , преместването на 40 тона камион от лента в лента не е като лека кола . ТОй може да е почнал маневрата преди 5 секунди . Хвани виж правилника . За такова каране в лява лента в чужбина глобяват . хаймана
Малоумник първо напиши правилно камиона и тогава давай акъл. Аман от олигофрени
Тировете карат със 100 км/ч. Ако лекият автомобил се е движел със 140, това са 40 км/ч разлика, или малко над 10 м/с. Минималният спирачният път (т.е. дистанция) спрямо движещия се ТИР при тази разлика в скоростите е там нейде около 10 м. Предвид факта, че тировете нормално сменят лента за над 2 секунди, е доста малко вероятно тираджията да е особено виновен.
Че карат масово като безсмъртни - това е ясно, ама ТИР-аджиите огледалта не ги ползват - решава да иде в лява лента - тръгва и изобщо не му пука дали ще утрепе някого или не.
Разбирам ги . Карах три години в Испания . И аз съм човек и аз искам да изпреваря , ама карам в дясна лента . Съответно някое лaйнo което лети в крайна лява лента ме дразни . А трябва да се прибере . Аз какво правя - малко преди да ме изпревари мене и камиона който аз ще изпреваря , предприемам изпреварване . В повечето случаи няма проблем . Веднъж дваж мигат псуват бибибкат . Трябва да има толерантност на пътя .
т.е. ТИРа е турски! и за да не си разваляме отношенията с Ердоган и Доган сме осъдили вече шофьора на автомобила, той и без това ще си умре... и няма значения вдовица и сирачетата.... тъпи гадни продажни куки! не е ли ясно, че ТИРа е засякъл автомобила, като е предприел внезапно изпреварване на друг ТИР???
Тирът прави изпреварването за поне една минута. Изнася се бавно, изпреварва бавно, прибира се бавно. Движи се максимално със 100 км/ч. Не може да засече никого. Имаш достатъчно време да го видиш, да намалиш и да застанеш зад него на безопасна дистанция докато завърши маневрата. Ако много бързаш тръгни по-рано.
A бе не е баш така. Миналата седмица прекосихме Европа и колко пъти трябваше да удряме спирачки, заради Тирове, които се изпреварват в 3 ленти за по половин час ,защото не са по-бързо от изпреварвания
Дееа селтака дето е карал камиона, кьорав ли е че не вижда като му светкаш с фарове?
А дали пък точно водачът на първия ТИР, предприемайки изпревалване, не е "засякал" движещия се в лявата лента лек автомобил и по този начин точно тираджията да е предизвикал катастрофата? Написаното може да е обяснението на само единия от участниците в мелето, докато, за съжаление, другия - водачът на лекия автомобил не може поради "медицински причини" да разкаже своята версия...
да, ама по-добре да се обвини мъртвия да не развлаяме настроението на живите. Пардон, не го познавам, жив човек, българин, със семейство... ама куките авно са го погребали вече
Несъобразена скорост на автомобила довел до смъртоносното меле с тирове на "Тракия"
Лекари се борят за живота на шофьора, той е с черепно-мозъчна травма
Обратно в новината