17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Едно ще кажа - да го духат капутчетата дето присвяткват в лява лента !!!

Колата удря задната част на камиона пред нея следователно шофьорът на колата е виновен без значение бързо или бавно е карал. Така е в цял свят, всеки шофьор трябва да се съобразява с пътя пред него, а не зад него, да спазва дистанция и да кара със скорост, с която може да спре а не да се натресе в задната част на превозното средство пред него. Още когато камьонът е включил левият мигач, колата отзад е трябвало да намали.

slavrado

Както винаги, несъобразена скорост!

Т.е. ТИР-а е излязъл да изпреварва при условие че идва лек автомобил в лентата за изпреварване и е по-бърз от него. Редовна наглост на ТИРаджийте, когато си на 80-100 м. от тях на магистралата да тръгнат да изпреварват, когато ги наближиш. Ясно е, че го правят, защото са големи и нагли, но някой няма да издържи и .... Сега, заради наглостта и безочието на този ...., са загинали двама човека, за третият не се знае. И къде някой е виждал Опел да се движи с 200?!

Леката кола се е забила в жълтия камион. Същият е "бордовак", т.е. не е ТИР, както е разпространено да се казва на камионите с прицеп (полуремарке). та този камион си е с БГ-регистрация, което не изклюва и участието на някой резняк. Карайте умно, че изроди има навсякъде!

Как подробно е обяснено, ще си кажеш, че писателчето е очевидец или очастник в инцидента. Може би истината е друга ,но умрелите не говорят .

Сутринта някой се оплакваше, че 90 кмч му били малко на магистралата.

Автомагистралата "е с най-малко две ленти за движение ". Не е с една лента за движение и една за изпреварване. Т.е. постоянното движение в най-лявата лента е абсолютно легално. Друг е въпросът на кого как му е приятно. Тираджията е трябвало да се съобрази с идващата кола, защото навлиза в нейната лента на движение.

С 200 кмч като ти лети някой отзад, как ще го видиш?

Това е друг въпрос, който няма общо със ситуацията. Никога не съм карал с двеста, но тирове са ме засичали по този начин почти всеки път, като се кача на магистрала и се е налагало да скачам върху спирачките. На сложилите минуси, включително на написалите статията, препоръчвам да погледнат чл. 25 на ЗДвП. Ясно е, че тирът е правил маневрата "смяна на лентата на движение", а не е изпреварвал, което на магистрала е невъзможно и следователно е в нарушение. Ако шофьорът оцелее, ще ги осъди без проблем. Тъжно е изказването на г-жа Раднева, според което автомобилът е "засякъл отзад" камиона. Пълен нонсенс.

Опа, на писателят е. Поднасям извиненията си на г-жа Раднева.

За улеснение на тези, които вярват, че могат да карат в лява лента по магистралата: Извадка от закона: Чл. 15. (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътнамаркировка, използва най-дясната свободна лента. (2) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи: 2. (изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80кm/h; ...

И отново Ст Загора на преден план

това е най-дебилното понятие - несъобразена скорост ... има разрешена и превишена - точка, всичко останало е измиване на ръцете на всички (без)отговорни и (не)компетентни държавни служби ... има си начини за ограничаване на скоростта при промяната в пътните и метрологичните условия за да бъде премахнато веднъж и завинаги това дебилно - "несъобразено с пътните условия" вменяващо вината на съотвения водач

"...да бъде премахнато веднъж и завинаги това дебилно - "несъобразено с пътните условия" вменяващо вината на съотвения водач" А когато, при сухо време, дневна светлина, 3 платна за движения, се забиеш в задницата на ТИР - кой трябва да е виновен? Президента, мин. председателя? За всяко произшествие си има причина. И зад тази причина, в 99% от случаите, стои водача (или водачите) на превозното средство.

До всики олигофрени които си мислят че лява лента е тяхна и всички други трябва да им правят път. Да го духате педалчета големите коли и с малките пишки.

Ами след като изпревариш ще направиш път разбира се, когато карат по-бързо от теб, а ти след като не можеш да си купиш голяма кола, успокоявай се, че ти е голяма пишката, ама май си смотан комплексар!

Чукча писател, чукча не читател......приликата не е случайна с теб.

Десетки пъти ми се е случвало да ме засича тираджия! Нещастниците, с мигача тръгват да изпреварват, без да ги интересува има ли някой в лява лента, на каква дистанция е и с колко се движи. 100% съм сигурен, че резака е засякъл колата!

Като гледам какво става, май е време скороста на всички тежкотоварни камиони да се ограничи на 80 Км/ч

Браво, господине. Тогава като се изпреварват с 80 в лявата лента нещата ще са съвсем весели.

аха, че като го нахендриш отзад да се попилееш още повече, умник

Много интересно как може да ти е несъобразена скоростта на магистрала, спрямо идиотите тираджии дето им е много важно да изпреварят друг тир с разлика от скоростите 5-6 км/ч. Вижте алинея 1 по-долу - шофьорът на лекия автомобил може да е виновен само ако не е подал мигач за изпреварване преди камьона да подаде мигач. В моята практика обаче на тях не им пука дали ти изпреварваш вече, цъкат и тръгват, принуждавайки понякога и екстремно намаляване на скоростта. Без записано видео никога няма да се открие истината - дори и да оцелле ранения, ще бъде неговата дума срещу тази на тираджията Чл. 42. (1) Водач, който ще предприеме изпреварване, е длъжен: 1. преди да подаде сигнал, да се убеди, че не го изпреварва друго пътно превозно средство и че движещото се след него пътно превозно средство или това, което ще изпреварва, не е подало сигнал за изменение на посоката си на движение наляво; 2. след като е подал сигнал, да се убеди, че има видимост, свободен път на разстояние, достатъчно за изпреварване, и че може да заеме място в пътната лента пред изпреварваното пътно превозно средство, без да го принуждава да намалява скоростта или да изменя посоката на движение. (2) Водач, който изпреварва, е длъжен: 1. по време на изпреварването да осигури достатъчно странично разстояние между своето и изпреварваното пътно превозно средство; 2. когато при изпреварването навлиза в пътна лента, предназначена за насрещното движение, да не създава опасност или пречки за превозните средства, движещи се по нея; 3. да се убеди, че като се движи с безопасна скорост, може да извърши изпреварването за кратко време. (3) Водачът на изпреварваното пътно превозно средство е длъжен да не увеличава скоростта и да не пречи на изпреварването по какъвто и да е друг начин.

говориш глупости . Нямаш никакви права да караш нон стоп в лява лента . Изпреварваш и се прибираш в дясна . Това че камиона е 300 метра отпреде не означава че автоматично трябва да вземеш лява лента . Отделно от това , преместването на 40 тона камион от лента в лента не е като лека кола . ТОй може да е почнал маневрата преди 5 секунди . Хвани виж правилника . За такова каране в лява лента в чужбина глобяват . хаймана

Малоумник първо напиши правилно камиона и тогава давай акъл. Аман от олигофрени

малоумника си ти . Това са камиони с ремарке . не са тирове . мушморок зад волана на дърта кочина .

Тировете карат със 100 км/ч. Ако лекият автомобил се е движел със 140, това са 40 км/ч разлика, или малко над 10 м/с. Минималният спирачният път (т.е. дистанция) спрямо движещия се ТИР при тази разлика в скоростите е там нейде около 10 м. Предвид факта, че тировете нормално сменят лента за над 2 секунди, е доста малко вероятно тираджията да е особено виновен.

Шофьорът е с черепна травма. Там мозък не е имало!

Че карат масово като безсмъртни - това е ясно, ама ТИР-аджиите огледалта не ги ползват - решава да иде в лява лента - тръгва и изобщо не му пука дали ще утрепе някого или не.

Разбирам ги . Карах три години в Испания . И аз съм човек и аз искам да изпреваря , ама карам в дясна лента . Съответно някое лaйнo което лети в крайна лява лента ме дразни . А трябва да се прибере . Аз какво правя - малко преди да ме изпревари мене и камиона който аз ще изпреваря , предприемам изпреварване . В повечето случаи няма проблем . Веднъж дваж мигат псуват бибибкат . Трябва да има толерантност на пътя .

Точно твойто поведение в случая е абсолютно нетолерантно. И не си пепи, ами живо педи си май, а?

т.е. ТИРа е турски! и за да не си разваляме отношенията с Ердоган и Доган сме осъдили вече шофьора на автомобила, той и без това ще си умре... и няма значения вдовица и сирачетата.... тъпи гадни продажни куки! не е ли ясно, че ТИРа е засякъл автомобила, като е предприел внезапно изпреварване на друг ТИР???

Тирът прави изпреварването за поне една минута. Изнася се бавно, изпреварва бавно, прибира се бавно. Движи се максимално със 100 км/ч. Не може да засече никого. Имаш достатъчно време да го видиш, да намалиш и да застанеш зад него на безопасна дистанция докато завърши маневрата. Ако много бързаш тръгни по-рано.

A бе не е баш така. Миналата седмица прекосихме Европа и колко пъти трябваше да удряме спирачки, заради Тирове, които се изпреварват в 3 ленти за по половин час ,защото не са по-бързо от изпреварвания

Явно не те е засичал тир. Щот мен ме засичал. Почти се бях изравнил с него, когато идиота просто си тръгна наляво без да погледне. Не ме питай как се отървах!

Дееа селтака дето е карал камиона, кьорав ли е че не вижда като му светкаш с фарове?

Да те еба в баровеца-цървул

А дали пък точно водачът на първия ТИР, предприемайки изпревалване, не е "засякал" движещия се в лявата лента лек автомобил и по този начин точно тираджията да е предизвикал катастрофата? Написаното може да е обяснението на само единия от участниците в мелето, докато, за съжаление, другия - водачът на лекия автомобил не може поради "медицински причини" да разкаже своята версия...

да, ама по-добре да се обвини мъртвия да не развлаяме настроението на живите. Пардон, не го познавам, жив човек, българин, със семейство... ама куките авно са го погребали вече

ТИРа не е колибри да подскача от лента в лента без да го видиш, маневрира бавно, и винаги "засича" колите, защото за времето на маневрата бърза кола спокойно може да измине 2-3 километра.

Как мозъчна травма като шофьора е решил да изпреварва без да има достатъчно място за това и се забива в огромен камион пред него с висока скорост