Най-натоварената пътна отсечка е София - Пловдив от АМ "Тракия"

Пътят София - Калотина, в който се влива трафикът от Северната скоростна тангента, е трети по натовареност

Обратно в новината

Коментари - Най-натоварената пътна отсечка е София - Пловдив от АМ "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

PEYTSCH

А защо не са с по 3-4 ленти ???

Българинът като цяло е голям комплексар на пътя. Ако взимате нещо от Европа вземете тяхната култура на шофиране. Тук е пълно със селяндури.

Видяхте ли бе, хейтъри! Ако Бате Бойко не беше построил тези магистрали сега още щяхте да ходите до Пловдив и Ботевград на мулета и с волски каруци! Ама само знаете да плюете! Като не ви харесва, айде на Байкалоамурската магистрала! Аман от платени от Путин тролове!

Ами той само това може, иначе си е мутра

Положението с трафика ще става още по-тежко и е необходимо взимане на мерки своевременно. АМ Тракия е основен европейски път от повече от 2000 години - Вия Милитарис съществува още в картите на Римската империя и дасега остава актуален и натоварен. Още в този момент пропускателната способност е недостатъчна и в натоварените моменти колоната е най-малко от Пловдив до София. Построяването на трета и четвърта лента е вече закъсняло, защото в момента участъкът от София до Пловдив е претоварен и не трябва да се забравя, че пътят се нуждае и от планова поддръжка. Нека извършим едно просто изчисление - ако участъкът София - Пловдив е дълъг 125 км (взимам кръгла сума за по-лесни изчисления) и че асфалтът трябва да се подменя планово на всеки 20 години. Какво се получава - 4 ленти (по 2 във всяка посока в момента) по 125 км са 500 километра, делено на 20 години се получава, че всяка година примерно по 25 км еднолентов път ще е в ремонт ПЛАНОВО. Това означава, че дори три ленти в една посока са донякъде решение само за момента, А УТРЕ? Какво правим утре, когато трафикът се усили, а парите по европейски програми намалеят, защото, както стана с Гърция, след приемане на нови членове в ЕС (за което много се стараем лобирайки за Македония, Сърбия...) парите няма да са същите и нашият момент ще е изпуснат. Защото сега недоволстваме за набързо и малко “на юруш” завършени участъци, но по-добре завършени с европейски пари пътища, които след това да се дооправят, отколкото без пътища. Спешно трябва да се започне построяването на трета и четвърта лента по АМ Тракия, както и по всички останали претоварени пътища, като АМХемус, пътят до Калотина, АМ Струма и др.

Едно увеличение на цените на горивата намаля драстично трафика.

Това и без да си специалист е ясно. Нормално е пътят свързващ двете обшасти с най—голямо население в България да е най—натоварен.

В България магистрали няма.

Аз се чудих защо АПИ не контролира фирмите, които трябва да опесъчават АМ "Тракия", та гинат хора по нея, а тя се занимавала с броене на колите !?

Ами то България е предимно София и Пловдив !

Пътя София Калотина е трети по натовареност обаче усреднено шести от калотина насам и на първо място нататък. Евакуация братче какво да се прави.

Цървулите следколедно и пред новогодишно отново напускат София, епизод 2, в посока родните си места. Цървули - селяндури, отивайте и не се завръщайте, най-вече гербавите цървули управленци.