Най-големите инвестиции на Столичната община са в "Овча купел"

Йорданка Фандъкова провери ремонта на участъка от бул. "Президент Линкълн"

Обратно в новината

Коментари - Най-големите инвестиции на Столичната община са в "Овча купел" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Най-големите инвестиции на Столичната община са в джобовете на нашите хора !!!

Унищожихте го и тази кмартал с тома безразборно стройтелство.То улици вяма те издават разлешителни за блокове с по двеста апартамевта.Фандъкома да мине по ул 686 и за каже какво мисли.

Туй не са го открили още и вече тече, вътре цял язовир.

Най-големите "инвестиции" на Столична община са в касите на ГЕРБ, личните сметки на Тиквун и Шайката и в джобовете на собствениците на фирми от обръчите на ГЕРБ.

Добре е, че едно време поне се е сторило по качествено, иначе всичко вече щеше да е рухнало, докато му дойде времето за ремонт.

Само като чуеш - бул. "Президент Линкълн" и почваш да инвестираш, инвестираш. И как да не наречеш в България улица на "Президент Линкълн" та нали ни е освободил от робство

Никой друг кмет на София не е правил толкова за града в последните 50 години. Да, с много грешки. Но толкова нови булеварди, тротоари, улеци, настилки а паркове никой друг кмет не е правил. Ако греша - кажете име, кога и какво.

Че си прост е тъжно, но защо държиш да го покажеш на всички..

Бокохулник!

Лично с очите си видях как не довършиха изолацията на тунела за метрото а започнаха да го зариват, явно гонят срокове. Не ми се мисли какви трагедии предстоят с толкова калпаво изпълнение... :(

Панелките са известни по цял свят с качеството си. Идват японци да ги гледат как са правени, че изкараха 40-50 години

Кога г-жо Фандъкова ще пуснете метрото до Ов.купел.Защо нищо не говорите за него.

Булеварда трябваше да е готов декември 2018- закъснението е 9 месеца, толкова и за метрото.

Защо г-жо Фадъкова не помислите и за други квартали например кв.Суходол.Защо спирате строителството на имотите ни до първите блокове на ж.к. Люлин.

Влез в Западен парк да видиш какво е направила. Две години се усвояват пари. Удължиха срока поради "НЕБЛАГОПРИЯТНИ АТМОСФЕРНИ УСЛОВИЯ". Сега го спряха заради грешка в проектирането на арката на входа. Всичко е разкопано и зарязано. За емблематичния Граф Игнатиев няма нужда дс се говори. Време е да си ходи.

Аз живея в този квартал и изобщо не е така както звучи. Просто "сладки" думи за да се оправдаят похарчените милиони. Улиците са дупки и прахоляк.

Аха, става въпрос за метрото, което в софия се строи от 1970-та година. А само запушването на бул. Борис 1-ви заради отбивката до Овча Купел продължава вече 7-8 години ако не и 10. За толквоа години настина доста инвестиции са били "усвоени". А пред седмица - две излезе новина, че "пробите" на метрото до Овча Купел ще продължат 6 месеца повече от предвиденото. Преведено на български - отчели са завършване на метрото и сега си чешат главите кой открадна жицата...

А кога ще провери ремонта при бул. Цар Борис III и бул. Гоце Делчев/ул. Житница? Тоя ремонт май го заобикаля от далеко.

Кажете на ръководството да потърсят хора, които познават града! Борис 1-и е в центъра. Запушването е на Борис 3-и, и продължава най-много 5 години, ако не и 2-3.

Вярно ремонтът върви, макар и със закъснение. Обаче имам един тънък въпрос към Фандъкова - защо тротоарите покрай "Президент Линкълн" се покриват с асфалт, а не със плочки??? Така ли е в проекта? Всичко е залято с асфалт! При температура 35-40 градуса по Целзий, асфалтът се нагорещява до 70-75 градуса, разтапя се и причинява изгаряния и т.н.!!! Какво ще кажеш по въпроса Фандъкова??

Сега не е много актуално, защото е лято ,НО пушека от печките НИ ТРОВИ през половината от годината. Отнема животи! Разочарован съм от това ,че нито депутатите ,нито от столична община са го забелязали. Този проблем сериозно се подценява!

Тая пак започна с лакърдиите си да събира ''подръжници'' макар на всички да е ясно че администрацията като тая дето гледа в джоба си какво влиза няма да допусне някой друг да им развали рахатлъка.... Докато си траем на номерата им те ще ни ги натрапват на главите непрестанно..Какво стана ма фандък с ония издатини по графа дето преди повече от два месеца трябваше да са сменени с нещо нормално и приложимо по реалните европейски градове???

На документи може и да са плочки или поне за усвояването на средства, а иначе асфалт щото е по-евтино и лесно... Това, че изглежда като в държава от третия свят никой не го интересува.

А пушека от 15+ г автомобилите не те ли трови ежедневно ?!

Ами през зимата е студено:))през пролетта е мокро:)))през лятото е горещо::::и за това белким сколасат на есен разбира се ако не рече да вали:((((((

Много ми е чудно как точно е свързала жп гарата с метрото като между двете ще има близо два км разстояние на зиг-заг по улиците в Горна Баня по една пътечка в ливадите и с "бонус" - нелегално пресичане на жп линията???

Нали ви обясни няколко пъти как от Сименс са ''виновни'' за забавянето:((((((защото тя и ментора и незнаят какво е отговорност и поемане реално на вина заради тъпизмите си...

Овча купел добре, но не забравяйте останалата част от София. Например за улиците в района на бул. Симеоновско шосе и бул. Г.М.Димитров не е даден и лев, а там вече живеят десетки хиляди души. Всъщност там улици няма- само асвалтирани пътеки ,в голямата си част направени от строителите на десетките блокове. Как ще се оправдаете госпожо Фандъкова и кмета на район Студентски преди предстоящите избори !!!???

Мисли ли се да се свържат Централна гара с Летище София?

Грешка - да се свърже метрото от Централна гара до Летище София, не да се прекачваш на Сердика, което е много неудобно.

Аха. И да има безплатни алкохолни напитки и млади танцьорки по време на пътуването.

Фандъкова какво се натиска ,след като хората не я искат ?

Така е. Аз минах по Линкълн в неделя и беше пълна трагедия.

Наистина много направи Фанъкова и Герб: 1. Затвориха трамвайният завод в София - българските трамваи бяха по 600 хил, а полските са по 3.8 млн. ! 2. Увеличиха цената на билетчето от 0.8 лв на 1.60 лв. и премахнаха много от кобинираните карти за градски транспорт. 3. Затвориха маса трамвайни и автобусни линии. Дори хората от центъра трябва да ходят с километри. Хората от периферията трябва да се прекачват няколко пъти и по този начин се принуждават да купуват скъпа карта за цялата градска мрежа ! 4. Увеличиха четворно първоначалната цена на Синята зона 5. Направиха Зелена зона в бедняшките и не само квартали (Ючбунар с платена зелена зона - ово е стандарт...) 6. Свръх, мега ултра презастрои София. 7. София е най-мръсната столица на Европа ! 8. Цигански каруци и конски изпражнения по всички квартали и дори по булевард България ! 9. Правителствени трасета за кортежите на Бойко Борисов маскирани като бус ленти. 10. Смехотворни и опасни за движение велоалеи. 11. Популистки пасарелки нямащи нищо общо с безопасност на пешеходците и екология. 12. Граф Игнативе или наглоста и некадърността на ГЕРП Това е само на прима виста като чуя за Фандъкова ....

Ама менторите и са доволни от постъпленията както и тя самата....

Уважаеми съгражданино, пише се "асФалт".

Направо до заверка на билетите ще да ви стоварват в предизборните си обещания.:)))))).. Не ви ли се струва че нещо бая си фантазирате за някакви ваши мечти за обслужване...

Фандъкова с половин уста обявява за поредното закъснение на метрото в София. Гордата членка на ЕС и НАТУ - БГ, предвождана от изключително успешната политичка Фандъкова и царя слънце Бойко строи по 10 км метро и 8 метространции за 10 години ... А в бензиноколонката Русия (според клакьоите на Герп), сатрапът Путин строи само в Москва по 48 км.метро и по 16 станци за ... ...една година !

ЗАЩО ВСИЧКИ СА ТОЛКОВА ЖАЛКИ ПРЕДИ ИЗБОРИ?

Ами г-жо ф андъкова ,в ие като се приберете вечер не си ли мислите ,че учителка трудно може да има визия за градоустройство? Пък питайте какво можете да работите,пък скрийте се вече...

От последната метростанция в Овча купел до ж.п. линията има около 150 метра. Ще се изгради ж.п. спирка с връзка с метростанцията. Част от тази връзка вече е изградена под околовръстното.

Днес като минавах оттам(локалното пред бившето кино и после десен завой по Г. Делчев) видях че долу в пробива са започнали да асфалтират(или поне така ми се стори). Казвам го не за да я защитавам фандъковата(че кръстовището по първоначални планове трябваше да е пуснато преди две години), а просто за информация. Дано по-скоро да се случи, че ми писна с това обикаляне по разни хайдушки маршрути...

Допуснах грешка. Ж.п. спирката вече е изградена.

От 1 година некой требва да ми измие прозорците ...ало фандъкова нищо не си свършила.......

Овча купел има и други улицата или нещо такова... Освен метрото! Ул. Народно хоро не е пипната десетилетия. Хврчат коли, избягват ями и дупки... Тротоарите са лукс за старата част на района

Грешиш защото не познаваш историята Почти малко, по интересува се.. и преди 1945София е имала кметове

Така ще попълват националния отбор по нестинарство, бе! Ей, `начи! Който може да ходи по тия "тротоари" - веднага го записват. К`во да кажем, че същите тия "тротоари" имат по един стълб в средата си? Естествено, че ще са с асфалт, реално сме платили за италиански мрамор.

Как лъже тая пачавретина. Тази част над метрото точно беше най-читава като асфалт. Асфалта беше на 20 години и щеше да изкара още толкова. Няма една читава улица в Овча купел.Да не говорим за Любляна с тия павета и прахоляк. Прехвалените велоалеи не се виждат вече и т.н Тая скапана лекла да не говори повече.

Друго си е социалист да казват 40 години, че почват да го строят казваш?

Да, кенефите трябва да ги забранят също.