Най-големите инвестиции на Столичната община са в "Овча купел"

Йорданка Фандъкова провери ремонта на участъка от бул. "Президент Линкълн"

Обратно в новината

Коментари - Най-големите инвестиции на Столичната община са в "Овча купел" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всеки ден минавам покрай началната спирка на автобуси 11, 102 и др. в Овча купел-2. Въпросният ремонт тръгна оттам преди около 2 месеца, работиха бързо, изглежда добре. Обаче бялата боя на лентите, осевите линии и пешеходните пътеки, вече е почти изтрита. За 2 месеца! Ако и останалото е с такова качество...

Връзка на жп транспорта с метрото има от много години - Централна гара!!!

Идеята е когато идваш по линията от към Перник да не ходиш до Централна гара а да се качиш на метрото и да слезнеш да кажем на Красно село.

Данчето защо не вземе да се снима до някй ръждив улияен стълб, до някой грозен бетонен гараж или на някой прутен тритояр? Има ги в изобилие в София и не се нуждаят от стотици милиони.

Чудно след толкова много приказки за инвестиции в Овча Купел как пък кметицата и дума не отвори кога най-накрая ще разширят околовръстното там?!? Такива колосални задръствания се образуват точно до Овча Купел, че не е истина.

Фъндъчката трябва да си ходи. Стига толкова царуване. Много се застояват - както винаги, трябва промяна дори от тази гледна точка.

Е ще лапнете още 100-тина милиона, ще купите из провинцията оскотелия и лумпенизиран матриал, обаче май в София номера тоя път няма да мине.

Ако ремонта е готов на 10.09 ще гласувам за Фандъка, обаче тъй като това няма да стане ще си пусна за Пчелата Мая.

Разгромът наесен ще е пълен.

Как лъже тая пачавретина. Тази част над метрото точно беше най-читава като асфалт. Асфалта беше на 20 години и щеше да изкара още толкова. Няма една читава улица в Овча купел.Да не говорим за Любляна с тия павета и прахоляк. Прехвалените велоалеи не се виждат вече и т.н Тая скапана лекла да не говори повече.

Инересно КАК да се построи метрото, минаващо под тази улица, БЕЗ да се махне асфалта ???

От 1 година некой требва да ми измие прозорците ...ало фандъкова нищо не си свършила.......

Ами г-жо ф андъкова ,в ие като се приберете вечер не си ли мислите ,че учителка трудно може да има визия за градоустройство? Пък питайте какво можете да работите,пък скрийте се вече...

ЗАЩО ВСИЧКИ СА ТОЛКОВА ЖАЛКИ ПРЕДИ ИЗБОРИ?

Фандъкова с половин уста обявява за поредното закъснение на метрото в София. Гордата членка на ЕС и НАТУ - БГ, предвождана от изключително успешната политичка Фандъкова и царя слънце Бойко строи по 10 км метро и 8 метространции за 10 години ... А в бензиноколонката Русия (според клакьоите на Герп), сатрапът Путин строи само в Москва по 48 км.метро и по 16 станци за ... ...една година !

Друго си е социалист да казват 40 години, че почват да го строят казваш?

нещо бъркаш цифрите другарю

Фандъкова какво се натиска ,след като хората не я искат ?

Ама менторите и са доволни от постъпленията както и тя самата....

Мисли ли се да се свържат Централна гара с Летище София?

Грешка - да се свърже метрото от Централна гара до Летище София, не да се прекачваш на Сердика, което е много неудобно.

Аха. И да има безплатни алкохолни напитки и млади танцьорки по време на пътуването.

Направо до заверка на билетите ще да ви стоварват в предизборните си обещания.:)))))).. Не ви ли се струва че нещо бая си фантазирате за някакви ваши мечти за обслужване...

Овча купел добре, но не забравяйте останалата част от София. Например за улиците в района на бул. Симеоновско шосе и бул. Г.М.Димитров не е даден и лев, а там вече живеят десетки хиляди души. Всъщност там улици няма- само асвалтирани пътеки ,в голямата си част направени от строителите на десетките блокове. Как ще се оправдаете госпожо Фандъкова и кмета на район Студентски преди предстоящите избори !!!???

Уважаеми съгражданино, пише се "асФалт".

Овча купел има и други улицата или нещо такова... Освен метрото! Ул. Народно хоро не е пипната десетилетия. Хврчат коли, избягват ями и дупки... Тротоарите са лукс за старата част на района

Много ми е чудно как точно е свързала жп гарата с метрото като между двете ще има близо два км разстояние на зиг-заг по улиците в Горна Баня по една пътечка в ливадите и с "бонус" - нелегално пресичане на жп линията???

От последната метростанция в Овча купел до ж.п. линията има около 150 метра. Ще се изгради ж.п. спирка с връзка с метростанцията. Част от тази връзка вече е изградена под околовръстното.

Допуснах грешка. Ж.п. спирката вече е изградена.

Тая пак започна с лакърдиите си да събира ''подръжници'' макар на всички да е ясно че администрацията като тая дето гледа в джоба си какво влиза няма да допусне някой друг да им развали рахатлъка.... Докато си траем на номерата им те ще ни ги натрапват на главите непрестанно..Какво стана ма фандък с ония издатини по графа дето преди повече от два месеца трябваше да са сменени с нещо нормално и приложимо по реалните европейски градове???

Сега не е много актуално, защото е лято ,НО пушека от печките НИ ТРОВИ през половината от годината. Отнема животи! Разочарован съм от това ,че нито депутатите ,нито от столична община са го забелязали. Този проблем сериозно се подценява!

А пушека от 15+ г автомобилите не те ли трови ежедневно ?!

Да, кенефите трябва да ги забранят също.

Вярно ремонтът върви, макар и със закъснение. Обаче имам един тънък въпрос към Фандъкова - защо тротоарите покрай "Президент Линкълн" се покриват с асфалт, а не със плочки??? Така ли е в проекта? Всичко е залято с асфалт! При температура 35-40 градуса по Целзий, асфалтът се нагорещява до 70-75 градуса, разтапя се и причинява изгаряния и т.н.!!! Какво ще кажеш по въпроса Фандъкова??

На документи може и да са плочки или поне за усвояването на средства, а иначе асфалт щото е по-евтино и лесно... Това, че изглежда като в държава от третия свят никой не го интересува.

Така ще попълват националния отбор по нестинарство, бе! Ей, `начи! Който може да ходи по тия "тротоари" - веднага го записват. К`во да кажем, че същите тия "тротоари" имат по един стълб в средата си? Естествено, че ще са с асфалт, реално сме платили за италиански мрамор.

По добре асфалт. Така си беше 20 години и не мръдна. Където се сложат плочки, или треволясват или се разпадат. За София само асфалтови тротоари както за Америка само бетонни. В центъра 10 минути като вървиш пеш и може 20 вида плочки да видиш. Тотална шариния. Аз съм твърдо за асфалт.

Все тая

Наистина ли не правите разлика между бетон и асфалт? Свойствата и характеристиките на едното и на другото. Значи, за да е лесно и да не изискваме от сганта, която си играе на управление, да дишаме... говната, които ще отделят и тротоарите. Наистина е удивително, колко глупост съществува. Започвам да развивам на нихилизъм вече. Успокоявам се, че вървим на изчезване и в един момент това ще реши проблема. Ще се нанесе някой друг и ще подобри нещата. Тук останаха, предимно, толкова прости хора, че утре ще си асфалтират възглавниците, защото ще изкарат 20+ години. Егати!

А кога ще провери ремонта при бул. Цар Борис III и бул. Гоце Делчев/ул. Житница? Тоя ремонт май го заобикаля от далеко.

Днес като минавах оттам(локалното пред бившето кино и после десен завой по Г. Делчев) видях че долу в пробива са започнали да асфалтират(или поне така ми се стори). Казвам го не за да я защитавам фандъковата(че кръстовището по първоначални планове трябваше да е пуснато преди две години), а просто за информация. Дано по-скоро да се случи, че ми писна с това обикаляне по разни хайдушки маршрути...

Аха, става въпрос за метрото, което в софия се строи от 1970-та година. А само запушването на бул. Борис 1-ви заради отбивката до Овча Купел продължава вече 7-8 години ако не и 10. За толквоа години настина доста инвестиции са били "усвоени". А пред седмица - две излезе новина, че "пробите" на метрото до Овча Купел ще продължат 6 месеца повече от предвиденото. Преведено на български - отчели са завършване на метрото и сега си чешат главите кой открадна жицата...

Кажете на ръководството да потърсят хора, които познават града! Борис 1-и е в центъра. Запушването е на Борис 3-и, и продължава най-много 5 години, ако не и 2-3.

Житница под Борис е затворена от повече от 5 години ;)

Защо г-жо Фадъкова не помислите и за други квартали например кв.Суходол.Защо спирате строителството на имотите ни до първите блокове на ж.к. Люлин.

Аз живея в този квартал и изобщо не е така както звучи. Просто "сладки" думи за да се оправдаят похарчените милиони. Улиците са дупки и прахоляк.

Така е. Аз минах по Линкълн в неделя и беше пълна трагедия.

Булеварда трябваше да е готов декември 2018- закъснението е 9 месеца, толкова и за метрото.

Ами през зимата е студено:))през пролетта е мокро:)))през лятото е горещо::::и за това белким сколасат на есен разбира се ако не рече да вали:((((((

Кога г-жо Фандъкова ще пуснете метрото до Ов.купел.Защо нищо не говорите за него.

Нали ви обясни няколко пъти как от Сименс са ''виновни'' за забавянето:((((((защото тя и ментора и незнаят какво е отговорност и поемане реално на вина заради тъпизмите си...

Лично с очите си видях как не довършиха изолацията на тунела за метрото а започнаха да го зариват, явно гонят срокове. Не ми се мисли какви трагедии предстоят с толкова калпаво изпълнение... :(

Никой друг кмет на София не е правил толкова за града в последните 50 години. Да, с много грешки. Но толкова нови булеварди, тротоари, улеци, настилки а паркове никой друг кмет не е правил. Ако греша - кажете име, кога и какво.

Бокохулник!

Влез в Западен парк да видиш какво е направила. Две години се усвояват пари. Удължиха срока поради "НЕБЛАГОПРИЯТНИ АТМОСФЕРНИ УСЛОВИЯ". Сега го спряха заради грешка в проектирането на арката на входа. Всичко е разкопано и зарязано. За емблематичния Граф Игнатиев няма нужда дс се говори. Време е да си ходи.

Наистина много направи Фанъкова и Герб: 1. Затвориха трамвайният завод в София - българските трамваи бяха по 600 хил, а полските са по 3.8 млн. ! 2. Увеличиха цената на билетчето от 0.8 лв на 1.60 лв. и премахнаха много от кобинираните карти за градски транспорт. 3. Затвориха маса трамвайни и автобусни линии. Дори хората от центъра трябва да ходят с километри. Хората от периферията трябва да се прекачват няколко пъти и по този начин се принуждават да купуват скъпа карта за цялата градска мрежа ! 4. Увеличиха четворно първоначалната цена на Синята зона 5. Направиха Зелена зона в бедняшките и не само квартали (Ючбунар с платена зелена зона - ово е стандарт...) 6. Свръх, мега ултра презастрои София. 7. София е най-мръсната столица на Европа ! 8. Цигански каруци и конски изпражнения по всички квартали и дори по булевард България ! 9. Правителствени трасета за кортежите на Бойко Борисов маскирани като бус ленти. 10. Смехотворни и опасни за движение велоалеи. 11. Популистки пасарелки нямащи нищо общо с безопасност на пешеходците и екология. 12. Граф Игнативе или наглоста и некадърността на ГЕРП Това е само на прима виста като чуя за Фандъкова ....

Грешиш защото не познаваш историята Почти малко, по интересува се.. и преди 1945София е имала кметове

Само като чуеш - бул. "Президент Линкълн" и почваш да инвестираш, инвестираш. И как да не наречеш в България улица на "Президент Линкълн" та нали ни е освободил от робство

Добре е, че едно време поне се е сторило по качествено, иначе всичко вече щеше да е рухнало, докато му дойде времето за ремонт.

Панелките са известни по цял свят с качеството си. Идват японци да ги гледат как са правени, че изкараха 40-50 години

Най-големите "инвестиции" на Столична община са в касите на ГЕРБ, личните сметки на Тиквун и Шайката и в джобовете на собствениците на фирми от обръчите на ГЕРБ.

Туй не са го открили още и вече тече, вътре цял язовир.

Унищожихте го и тази кмартал с тома безразборно стройтелство.То улици вяма те издават разлешителни за блокове с по двеста апартамевта.Фандъкома да мине по ул 686 и за каже какво мисли.

Най-големите инвестиции на Столичната община са в джобовете на нашите хора !!!