Наказват ватманката на трамвая, който дерайлира и блъсна жена

В стрелката е имало пясък, който е трябвало да бъде почистен, преди стрелката да бъде отворена

Обратно в новината

Коментари - Наказват ватманката на трамвая, който дерайлира и блъсна жена | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Интересно дали в длъжностната характеристика на ватман е записано, че трябва да се грижи за чистотата на релсовия път? Отделно пише, че мотрисата е дерайлирала, т.е. излязла от релсите, а на снимката се вижда друго.

Става дума за прибързаност и припряност, недобре свършена работа от страна на ватманката", категоричен е инж. Иво Василев, заместник-директор на дружеството. Тепърва обаче предстоят експертизи, които ще покажат дали ватманката има вина за инцидента и дали съответната стрелка е работел. Е как хем предстоят експертизи, хем за. директорът е категоричен. Това ми прилича на правосъдие в стил Вишински (или Роман Василев). Явно пак "за милиони няма закони, за кокошка няма прошка".

Очаквайте скоро още инциденти там при които няма как да е виновна новата стрелка и новата система.

А ватманката, дали е говорила по телефона?! Че обикновено всички са по цял ден на лафче в трамваите..

Както е написано - веднага става ясно, че отговорен за случая е включително този субект. Той е заинтересовано лице и безсрамно клевети жената, за да избегне наказание - уволнение, бой и т.п. според събедното решение. Нали не жената е сипала пясък в стрелката? Носила ли е ватманката торбичка с пясък за да насипе в стрелката? Сипала ли е пясък там с цел мотрисата да дерейлира? Длъжна ли е била да знае, че не трябва да има пясък? Аз например не знам. А този човек на заплата, знае, и е длъжен да обезпечи липсата на пясък в стрелката. И кой сега е виновен?

Правилно. Ватманката е виновна за това, че стрелката се е преместила по една или друга причина в периода между преминаването на предния и задния колесар на талигата. Никой друг?! Трябвало е освен с лоста да маа и с търнокоп, права лопата, метла и чувал за правилно събиране на боклуците. За генерирането, на които точно там и в количества достатъчни да дерайлират преминаващ трамвай е виновна пак тя. Тези, които не си вършат работата по профилактичната поддръжка на трасето не са. Нито тези, които поддържат автоматиката за дистанционно управление на стрелките. Нито онези, които отговарят за контрола на тези дейности. Пък началниците им, те абсолютно нямат никаква вина. Нито тези, които са ги поставили там да началничестват.

"трамвая, който дерайлира при Съдебната палата" Там не бяха ли правили ремонт, след ремонт, след ремонт!

Ебах ви и боклуците, веднага жената обвиниха, бах ти мизерните мишки

Голям праз като стелката била нова от последния ремонт. Това не е гаранция за нищо. Все едно не знаем какви нефелни ремонти се правят от три мандата насам. Веднага намериха изкупителна жертва в лицето на ватманката.

Вчера по БНТ изтърсиха израза "Превишена скорост по време на тръгване". Някой знае ли каква трябва да е скоростта по време на тръгване?

Аз пък се чудя как 20 тонен трамвай тръгва от място със скорост от Формула 1.

А, чистачката, КОГА. Тъй, де, що не е измела песако от стрелката,а. Ааааа.....

Интересно какво правят в Центъра за градска дебилност.Освен да вдигат цените на билетчето в София , тези дебили не знаят друго.Естествено е , че за това ще стрелката е пълна с пясък ще изкарат ватманката виновна.Всички натмани да бъдат снабдени с гаечни ключове,чували за събиране на пясък и всякакви инструменти за ремонт на релсовия път.Сигурно в тази организация има много чиновници които храним и нищо не работят.Има и едни коли които се разхождат в София с надписи контрол по транспорта.Куму к...ро контролират.За зимата да бъдат снабдени ватманите и с размразители срещу леда.След като зам.началника говори глупости неподготвен по всички телевизии, какво да си мислим за тези под него.

"предния и задния колесар на талигата" буахахахаха. Вземи тия рандом нахвърляни технически термини.

Това не е дерайлирал трамвай - всички колела са все още на релсите, но са тръгнали по различни направления. Тоест стрелката е превключила между преминаването на предните и задните колела. Тоест, стрелките са щракнали извънредно по време на преминаването на трамвая. Ватманката няма вина, да се прегледа системата на самите стрелки, управлението им, застопоряването им, дали не са прескочили от вибрацията на преминаващия трамвай и т. н.

Да! Ама след този ремонт въобще не са правили ремонт.

Е чакайте малко, ватманите ли са отговорни за състоянието на трасето? Абсурд. И какви са тия нови стрелки, които блокират при малко пясък?

Естествено, че ватманката е виновна! Ръководствата на СО и Столичен електрортранспорт са изрядни както винаги! Стрелката е нова, всичко е безупречно, само ватманката е трябвало да излиже пясъка от стрелката и е трябвало е да мине с 2,38 км/ч през стрелката.............