17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е то може всеки да си иска каквото си ще. Това дали въобще някога ше се реализира е друг въпрос.

Искъти дъ литити ама аку мож дън плащъти... Многу искъти...

В самолета,кафе с коняк-безплатно ще дават ли?

Това се продава в кръчмата. Самолетът служи предимно за транспортиране.

и 100 лева да платя, само да стане. Ако това нещо се случи да имаме сутрин и вечер полети до и от София, ще съм много благодарен на управляващите. А дано!

50 хиляден град иска 50 лева за билет.

Русе - София ми е точно 24 лева гориво, Без таксита до и от.

Аз пък искам Порше със цена от 500 лева или Мерцедес 2021 със цена от 1000лв и да летя до Бахамите за 100лева в бизнес клас. България не произвежда горива нито самолети или самолетни части, за да налага цени такива каквито са удобни на русенци!

ааа... много е. 25 максимум с кафенце и закусчица.

то да вземем да си поискаме и възвръщането на всички предишни вътрешни полети, с които имахме възможност за броени часове да отиваме от единия до другия край на страната!!! Кой ще плаща?! Ще плаща който иска бързо да пътува и да си върши работата! Кой ще обслужва тези вътрешни линии?! Ще ги обслужва този, който иска и може да печели от тях!!!

То и сега за броени часове може да се отиде от единия до другия. Едно време нямаше магистрали и колите бяха лади/москвичи ( като работеха летищата ) и беше логично да се пътува по 1 седмица защото се троши по 10 пъти от точка А до точка Б. В момента има полети до Варна/Бургас и са доста малко използвани , Русе ще е още по-малко използван. Защото тия 300км ( от София ) с една кола ще излезе по-малко дори и ако е сам човек.

Двупосочен полет София Бургас струва над 100 евро. Как плоета до Русе до София ще е наполовина на тази цена?

Желанията, възможностите и реалността рядко съвпадат.

да обслужват едновременно и по разписание, голям брой хора?! Малки чартърни полети с превоз на ограничен брой пътници напълно ще вършат работа. Който може да плаща ще лети. Който не може да си позволи този "лукс" ще си върви по магистралите. И без това вече времето за пътуване по магистралите целокупно е по-малко от времето за чакане преди полет, самия полет и това след кацането. Така че всичко е въпрос на възможности и избор!