Над 70 смъртоносни отсечки има по пътищата на България

Високата скорост е основната причина за стотиците инциденти по аутобаните

Обратно в новината

Коментари - Над 70 смъртоносни отсечки има по пътищата на България | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

извода е, че трябва да има само третокласни пътища!

ами като има такива отсечки , защо застрахователните компании не изпратят експерти да ги обезопасят ? или им е готино да има повечко катастрофи , за да увеличават цените и си измислят бонуси за служителите ? нищо не е наред в тая кочина

Уникални глупости : магистралите спрямо броя на преминалите МПС и пътници по тях са точно ТРИ ПЪТИ ПО -БЕЗОПАСНИ от останалите пътища ! И ако у нас НЯМА статистика , то у Германия това са го установили ОТДАВНА ! А и по отношение на вечната дъвка с “несъобразената скорост” пак там в Германия дето на половината от общо 13 000 км аутобани НЯМА оГРАНИЧЕНИЕ на скороста убитите са ТРИ пъти по-МАЛКО от тези у нас ( за равен брой население!!!) Така че този”комитет за пътна безопасност “ да вземе да прочете тук там малко статистика по въпроса преди да се изтропа неподготвен !!!

Какво значение има статистиката след като станеш част от нея и вече си в гробищата ?!

Трябва да ги пребием с лопати тези мними " експерти" - дребни слуги на застрахователите Бивши и настоящи мутри

На годишна база, броя на жертвите при ПТП в България е намалял на половина след пускането на цялата АМ Тракия. Данните ги има на сайта на МВР.

Какво значение има колко са намалели жертвите когато и ти си една от тях ?! Май никакво !!! В този случай статистиката няма ти помогне !

когато статията е написана тенденциозно

Станеш ли част от статистиката какво ти пука как е написана статията ?!

Когато си малоумен трол какво ти пука на кой за какво му пука?

колко стопани на пътищата са наказани за опасните участъци в тях?

По Хемус катастрофите стават заради бавните и не добре организирани ремонти на старите участъци. Казвам го от личен опит, чести пътувам от там и от години следя малкото, което се случва. За огромния ресурс на цяла държава и предвид това че трасето е ключово нещата не се случват На Тракия минавали ли сте по участъка след Стара Загора ?

Вижте качеството на пътищата тук: https://bit.ly/WEF-ROADS-2019

България - 102 място (след Замбия и Уганда).

А колко камери има по тези отсечки? С камери катастрофите ще намалеят драстично, но пътна полиция ги разполага на места, които не са рискови, а са сложени безумни ограничения, за да цоцат...

Болшинството камери които виждаш не са на КАТ ! Община , ТОЛ , броячни пунктове и т.н. ! Това че има камери на безумни места не значи , че са сложени от КАТ и , че засичат скорост !

Въпросната агенция поне да публикува карта с опасните места. Мерки е ясно че скоро няма да предприемат.

Тези места се увеличават всеки ден благодарение на безсмъртните от Need For Speed каращи разпадащи се и ръждясали дръгели които дори за скрап не стават !

Не само високата скорост е причина, ниската скорост също.

,,....по първокласните пътища като найсмъртоносен е път Е 79 - от Видин до Кулата...." Вероятно е така , но защо НЯКОЙ не се сети ,че за моста при ГРАД ВИДИН трябва и ПЪТ?Ако го бяха направили заедно с него / Е-79 от Видин до Ботевград да е МАГИСТРАЛА / нямаше да е ,, найсмъртоносен '' . А може би редакторът , ако си беше инсталирал КОРИГИРАЩАпрограма, щеше да напише НАЙ-СМЪРТОНОСЕН ?

На калпав шофьор пътя му е виновен !

Когато четем такава статистика ни се струва преувеличена , но когато станем част от нея почваме да си задава въпроса дали нещо не премълчават и ни се струва всичко някак прекалено малко ! Така , че молете се да не станете част от тази статистка , че тогава хич няма да ви е до статистика !

Над 70 смъртоносни отсечки има по пътищата на България и поне още над 7000 отсечки "капани" и "хранилки" за пътните чакали в униформа.

Няма смъртоносни отсечки , а има ниско гранотни изроди, които смятат, че законите не са за тях. Докато не се върне смъртното наказание така ще е

Божей, и за това имало агенция... Да ни казва, че има пътни произшествия по пътищата на страната.

Ами АЕЦ-а не може да поеме всички чичови и укьови калинки и калинчовци. Нужни са много агенцийки и кабинетчета. Така е тук!

А за качеството на асфалт, адекватност на маркировка и пътни знаци, и мантинели нищо не се казва. Май не е удобно да се говори за тях.

Не отсечките, а чукундурите зад волана са смъртоносни.

Истината е,че шофьорите джигити правят отсечките опасни...самите пътища не убиват никой, ама шофьорите...

не е точно така , повечето катастрофи са от загуба на ориентация и погрешна предценка , на всички такива отсечки трябва да се сложи светлотразителна разделителна линия

Не превишената , а несъобразената скорост водят до произшествия, съответно и жертви.

Я виж ти ! Магистралките на Боко били смъртоносни ! А той убеждаваше , че така най-безопасно се стига до желаната дестинация !

Така предложената статистика е безумно подвеждаща. Важно е не просто колко произшествия има по даден път, ами при колко преминали коли и колко километра е отсечката.

Когато ти участваш в едно произшествие статистиката няма значение ! Дори и ти да не си виновен !

Да, магистрала Тракия е на първо място, но и трафикът по нея е най-голям.

Цитат от дир-а: "стотиците инциденти по аутобаните" - хора, в българия няма инто един аутобан, това нещо знаете ли го?

Като пишете в заглавието "70 отсечки" не може ли да дадете една карта с точно местоположение на опасните отсечки? Или си мислите че цялата автомагистрала с нейните повече от 360км. е една опасна отсечка?

Ами слагайте камери, те по света са го измислили отдавна. Докато не му бръкнеш дълбоко в джоба на идиота не му пука!!!

Евала, точно така. Да карат с максимум 120 по магистралите и 90 по първокласните. Да глобяват с 11 над ограничението с по 100лв минимум. Ганьовеца бърза бърза и за какво ?

Броя на смъртоносните отсечки е пропорционален на броя на mъпaнapuте с купени книжки и мислещи се за безсмъртни.

По-точен показател за опасността на една пътна отсечка е процентът произшествия спрямо броя преминали автомобили. Логично е екстремно опасен път, по който се преминава рядко, да не генерира произшествия и жертви. Както и обратното.