Обмислят връщането на изпита на полигон

24 деца са убити на пътя от началото на годината. Швеция и Великобритания дават най-малко жертви по пътищата, България е на 27 място в Европа

Обратно в новината

Коментари - Обмислят връщането на изпита на полигон | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

последните години МВР брои за загинали само тези, които са мъртви на място...Ако пострадалият е вдигнат с линейката и умре в реанимацията или седмица по-късно, няма система , която да върне инфото в МВР ...Така че намалението 56% (??!!) е напълно фиктивно! Пък и няма как да стане!Преди 30 години загиналите по пътя (брояха се по старата система) бяха около 1000-1100 на година, веднъж стигнаха и 1200 но при 1 милион леки автомбила и около 600 хил товарни...Сега леките са около 3,5 милиона, а товарните са 5 пъти повече !

Загиналите от рак годишно са повече от тези по пътищата, като средната възраст пада, но за този проблем никой не говори, сякаш не съществува. Кратък поглед върху статистиката от ПТП дава бърз отговор как да се намалят жертвите, и той е със строителство на безопасни пътища. На магистралите загиват най-малко хора въпреки най-интензивния пътникопоток. Дори по третокласните пътища жертвите са значително повече. От КАТ наблягат на алкохола и превишената скорост, докато в собствената им статистика загиналите в ПТП поради алкохол и превишена скорост са под 5%. Близо 50% от загиналите са в ПТП поради непревишена, но НЕСЪОБРАЗЕНА скорост, причинени от ТРЕЗВИ шофьори.

Тея са егати малоумните мишоци! Вече никой не иска да каже колко са загиналите в резултата на ПТП! Броят само децата... Утре ше започнат да броят само децата до 3г възраст... КОЛКО БЕ? КОЛКО СА ЗАГИНАЛИТЕ В РЕЗУЛТАТ НА ПТП ПРЯКО И НАСТЪПИЛИ УСЛОЖНЕНИЯ СЛЕД ПТП?

И статистиКАТa им е като останалата работа - нищо и трийсе...

Ако 96% бяха резултат на човешка грешка, загиналите нямаше да са толкова много. Поне 70-80% са резултат на съзнателно нарушаване на правилата, поради ниска култура, липса на възпитание и чувство за безнаказаност.

ПЛАТИ ЦЕЛИЯТ МАСРАФ, БЕЗ ПОМОЩ ОТ ЗАСТРАХОВАТЕЛ, ЩЕ СТАНЕ ЧУДО !!! ПТП ЩЕ ИЗЧЕЗНАТ !!!! (може би само извънземни изроди ще се търкалят по пътищата)

Абе, що така ше връщате тази комунистическа отживелица - полигон? Я колко по-добре си е демократично да си купуваме книжките! А още по-демократично е изобщо да си караме и газим без книжки! Какви са тези изпити, часове кормуване? Гадни комунисти!

Поради упоритото и дебилно неспазване на ППЗДП от 80% от водачите е този огромен брой жертви, инвалиди и пострадали. Не е заради липсата на магистрали. Все едно да искаш във всеки вход и пред всяка къща да има полицай да варди от престъпници. Като решението е - престъпниците да са в затвора. Също и политическите престъпници.

Абе, щом е извън МПС-то, значи не е жертва на ПТП. Точка! И в тази връзка стар виц: Милиционер/полицай описва ПТП: - Ляв крак - на дървото. - Дясна ръка - в канавката. - Глава - на тротру...трутру... тотру........ рита я - на пътното платно.

То и комунизмът е много 'убав по принцип, но на практика излиза нещо по-различно. Очевадно е, че ако всички караха по правилник и преценяваха ситуациите правилно, катастрофи нямаше да има. НО! Където работят хора, стават грешки (Поговорката е НЕМСКА). На някои пътища малките грешки водят до фатални последици, докато на други пътища дори големи грешки водят до незначителни последици. За което говори и статистиката. Апропо, някои от катастрофите стават заради упорито и дебилно СПАЗВАНЕ на ППЗДвП, като последните няколко случая на ударен отзад автомобил при включване на магистрала. Последният такъв беше с жертва.

Вярвай си. Никой що-годе нормален човек не се качва, за да пртичини ПТП. ПТП стават поради неправилна преценка, без никакво значение дали се спазва ЗДвП или не.

Не само полигон, а и курс 3месеца, като яко се набива в главите закона и кормуване на магистрала, също нощно повече часове !!!! Сега да 1м стават шофьори, които не са карали през нощта, нито на дъжд, камо ли на сняг и давате книжки. После високо самочувствие, бързи коли , високи скорости и......броим убитите по пътищата....жалко за младите хора и невинните жертви !!!!

Съзнателното нарушаване на правилата също е вид грешна преценка. Ниската култура, липсата на възпитание и чувството на безнаказаност водят отново до грешна преценка на ситуацията.

До преди не съвсем много години застрахователи не участваха. Поне не и по отношение на тези, които не се бяха застраховали.

Тръгнаха добре с идеята за връшането на полигоните и образоването на децата от ранна възраст с правила за двиежение по пътищата , но после се пуснаха на енерция и еуфория че са открили топлата вода и последва идиотията както по традиция със: "...Обмисля се да има стикери, които да показват кой автомобил колко замърсява въздуха. Освен това сервизите вече ще трябва да дават гаранция за ремонтите за шест месеца и ще трябва да е ясен и произходът на частите, посочи Желязков...." Първо тия стикери нямат никакъв смисъл , защото не е гаранция че един нов автомобил на 2-3-4-5 години замърсява по-малко от един по-стар , но новият е въртян 2-3 години като Такси а по старият има в пъти по малко изминати километри т.е амортизацията е въз основа на изминати километри и поддръжка. Гаранция за ремонт т.е качество работата може да има , но гаранция на частите при ремонт в сервиз незнам как ще има след като се поръчват от външен доставчик. Като цяло идеята за пътна безопасност се изразява с образоването на хората още от ранна възраст , повишаване качеството на курсовете , унищожаване на практиката да се купуват из изкарват книжки по вторият начин , контрол на пътя от КАТ а не както сега 20 мин на някоя отсечка и после цял ден по кафетата и не на последно место сурови наказания вкл. и 100% ефективна присъда при вина за причинена смърт на пътя. От там нататък тия стикери ала бала са пълнеж и стремеж да се създава още една ръчка някой да взима рушвети за да си затваря очите

Основната причина за всички ПТП е във некадърните инструктори всеки неуспял и неприет да учи в нормален ВУЗ се записва в измисленото колежче в ямбол и става инструктор и един такъв некадърник учи хората да карат автомобил и магаре да запишеш и то ще завърши и ще стане инструктор трябва да се направят курсовете по три месеца и да се изпитват курсистите накрая от чужди експерти а не от доказано наи корумпираната организация ДАИ

хаха тия пак тъпизъм измислиха. Тъкмо обещаха да намалят лепенките по стъклата чрез електронната винетка сега пък стикер кой колко вредни газове имал. После кво следва кола която си е платила Данък МПС ще и забранят да влиза в определени части на градът ли ? тогава ще намалят ли за тези коли Данък МПС ? Тъпизъм до тъпизъм

тези шапкари няма лу да спрът да узмислят всевъзможни гупости и простотии

Грешка беше, че го махнаха полигона, освен това часовете по безопасност на движението в училищата са крайно недостатъчни, даже трябва такива часове да има и по учрежденията, фирмите, и по пенсионерските клубове, за да са по-грамотни и дисциплинирани и самите пешеходци!