Коментари - Над 1000 нарушители са засекли камери в бус лентите в София само за 24 часа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Перезвоните мне пожалуйста по номеру 8(953)367-35-45 Вячеслав.

Докато ВСИЧКИ НИЕ не излезем на изборите да гласуваме ПРОТИВ ГРОБ и против БСП и против ДПС и против цялата паплач така ще бъде - ТОРМОЗ, РЕМОНТ НА РЕМОНТА, ГЛОБИ, ПОЛИЦЕЙСКИ ПРОИЗВОЛ!!! ДОКОГА?!?

Явно гнусната европейската и мутренска пропаганда има успех особенно сред по-бедното население. 1. Замърсяването не идва от автомобилите (по-голчмата част са на газ), а от НЕ измити улици и горене на всчико от страна на циганите (зимата). 2. Общината (крадливата корумпирана Фандъкова - Граф Игнатиев и т.н.) краде пари от населението чрез: - създава нови и нови сини и зелени зони (не създава паркинги), при създаването на съответните зони УМИШЛЕНО намалява парко-местата и с това убива съществуването на магазинчета (дребен бизнес) и помага на МОЛовете. - Създава широки велоалеи които запушват движението - Раковски, Дондуков и т.н. Особенно зимата в снега са много ценни. А я топлото време минават по две колелета на 20 минути 3. Новата война срещу населението е : камерите - камерите следят и глобяват - Бус лента ДА, но да е с предимство за буса, иначе имаме едно пространство което стои НЕ използвано и увеличаваме задръстването - къде отиват парите от глобите - в партината касичка на ГРОБ 4. Благодарение на общината София ще се превърне (а и вече е ) коптор от високи сгради (Артекс), разбити тротуари, липса на малък бизнес и роби работещи в МОЛове и вериги! 5. Вие да се видяли качествен ремонт или постройки от Герб? Посочете един хубав качествен ремонт БЕЗ издънки в София. Герб много обичат да регулират беззащитните граждани и дават голяма свобода на свръх строителството и кражба на паркови пространства (градинки и т.н.) Само Герб и Фандъкова могат да постигнат това!

Тъй наречената бус-лента по булевард България е по-скоро ПРАВИТЕЛСТВЕНО ТРАСЕ на Боце и компания. Между Г.М. Димитров и Димитър Несторов минава автобус средно на 10 мин и то сутрин -204. Другите автобуси 63/4 и някакъв дръг правят ляв завой на Д.Несторов и за тях тази лента е по-скоро тежест. Хвърчат най-вече правителствени лимузини, кортежи, Цацорков с джипа и тук таме някоя линейка. Пълна некадърност, безмислие и кражби - както всичко друго до което се докосно герп !

В БУС ЛЕНТИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДАВА ПРЕДИМСТВО НА АВТОБУСИТЕ И ЛИНЕЙКИТЕ НО ДА ИМА НАТОВАРВАНЕ И ТЕ ДА СТОЯТ ПРАЗНИ СТЛИЧНА ОБЩИНА ИМА МНОГО ПОЗДРАВИ ПРАВИЛНИКА ДА СЕ ПРОМЕНИ ДВИЖЕТЕ СЕ СПОКОЙНО В БУС ЛЕНТИТЕ НО НЕ ПРЕЧЕТЕ НА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ ТОВА ТРЯБВА КМЕТА ДА ГО ПРОМЕНИ.. А АКО НЯКОЙ НЕ ГО СПАЗВА ДА СЕ САНКЦИОНИРА

Във Варна не е по-различно но се наблюдава и обратния феномен-автобуси карат извън бус лентата.

Относно Сингапур там всяко МПС има устройство включително и мотопедите което отчита къде се движиш в пиковете има бързи ленти влезеш ли там почва да цъка брояча на 100 метра !!! Ефективно високо технологично можеш ли да си го позволиш караш не можеш чакаш ...!!!! А не да те дебнат в храстите за еушвет !!!

Тъпата леля от КАТ обработва само три глоби дневно, значи последните глоби от днес ще дойдат 2022 година до нарушителя!

На Цариградско само 1 камера? Вие вероятно се шегувате

На Цариградско видях поне 5 места(2 камери на всяко място)... Може би са общо 6!

Ганя да хитрува - това НЕ може да бъде, това е невъзможно ...

Е как! За Ганю законът е врата у поле, само балъците минават през нея, пък за Ганю да е тарикат сред балъци е цел в живота! На него ли ще му кажат къде да кара!

Само да кажа как днес се треснахме с рейса излизащ от бус лентата. Всичките лелки и дядки им стана лоша, ще трябва да слизат и да ходят 200м пеша. Ми така де докато на шофера на рейса му пишеха акт се жалваше, че никой не му давал от бус лентата да се престрои за ляв завой. А това е първият ден. Апелирам към водачите - недейте пуска рейсовете извъм бус лентата, тя си е тяхна и да си я ползват, а ляв завой след като свърши задръстването.

Много тъпо селчо

Нямам против да ме глобят - като карам там. Но, имам решително против - вместо да се реши проблема с паркирането - подземни паркинги, две околовръстни и т.н., всички централни булеварди станаха паркинг. От 4-ри лентов булевард слънце, една лента паркинг, бус лента, ляв завой и какво? останалите по средата чакат през 50 секунди. Така не се решават проблеми с глоби. А може ли и ние да почнем да глобяваме - Центъра за градска мобилност, управата на Града, на Общината, Софийска Вода, ЧеЗ - за кофи за боклук, запушени шахти, безумни купища повтарящи се ремонти, явно толеране на такстита - не може София да има повече таксита от Атина или Прага? Купища неща са.. пък, ако на общината нещата са и перфектни - нека да ме глобяват. Защо ни спряха маршрутките? Защото бяха бърз икономичен транспорт и алтернатива на градски транспорти и таксита. Веднага ще си платя глобата. Ама ако и те са си оправили бакиите. Истината е, че докато всички мълчим и пишем тук и позволяваме града да заприлича ... на нещо, което никога не е било - паркинг, BigBrother is Watching и само глоби.... Истината е, че с градски транспорт няма как да се прибера в 22 като свърша работа за 15 мин., а ще си пътувам 1 час като 30 мин., ще чакам.

КАСИЧКАТА(камера) не е превантивна мярка за нарушения като ми дойде глоба от преди 1 година аз въобще не знам какво съм правил там изащо съм карал в бус лентата ,може да съм бързал я за пирогов я за родилен дом незнам аз не си спомням вчера какво съм обядвал а пък камо ли преди година две къде и как съм карал затова вместо касички за депутати и държавни служители трябва да се върне практиката ПОЛИЦАЙ НА ПЪТЯ а не да ми ближат сладоледа пред монитора.

Ако КАТ събират съвестно глобите, то ще има доста средства и няма да има нужда ченгетата да стачкуват всяко тримесечие, .

Е те са ненаситни, милиарди няма да им стигнат.

А у нас в Газаузланд /Варна де/ имаме изобретение - ЧЕРВЕНА ВЪЛНА. Както и да се въртиш си на червен светофар за по 50-90 секунди. Нема лабаво, работи безотказно! Във всички посоки и кюшета. Въведоха я миналата година около октомври, когато уж намалиха бензина... сега екологично го изпър.дяваме по кръстовищата

Колко данък плаща един автобус, А? защо тогава ползва самостоятелна лента, А? ЦОЦИЯЛИЗЪМА СВЪРШИ, НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ, смотаняци и смотанячки :)

Не ме интересува колко данък плаща, интересува ме , че билетчето е 1.60, обаче пък картата е 50 лв на месец. Докато са такива цените - няма сила , която да ме качи на колата, за да стоя в задръстването и да ми жулят глоби отвреме навреме. А и да се засичам с разни простаци нон-стоп.

Ти добре ли си моето момче? До младост с АДСКИ транспорт стигам за 1 час и 3.20лв. С колата, която гори 14/100 стигам за 5-10 минути и 1.50 лв. Ти да не си общинско тролче???

Това не беше ли 1000лв? Или в аварийното на магистралите е толкова? Ами да я направят тая глоба 500лв и да се решава проблем - сигурен съм че тогава незнаещите правилника ще стоят само в средна лента и ще мога да ги заобикалям, докато те си мислят, че съм нарушител и псуват. Псуват ама стоят на едно място. 50лв - разни тарикати могат да си позволят да ги плащат всеки ден. ама 500

Алтернатива - Насекоми вместо телешко. Финландски ферми ще отглеждат насекоми. Намерете го и четете, Работи се от 5 години.

А у нас може да отворим ферма за кучета Кане Корсо. Има безплатна храна - гледаш ги , после печени с лимонче на масата. По-добро отколкото някакви червеи - тях да си ги ядат финландците

a taka bravo na obchtinata

Замислете се ;) Дали си залужава да те глобят заради буслента или да се качиш на Буса и да те закара бързо без да хабиш нерви и да си свършиш работа ;)

Разумен въпрос, но по минусите, които си събрал, май разбуни дебилите, а те няма да те похвалят.

това са селяците мигрирали в София. не са виждали бус-лента, само каруци със животинска тяга...

И ТИ ВПРЕГНАТ В КАРУЦАТА

Много се радвам на загубени пешеходци.. преди им се дразнех (разбирай хора, които нямат коли по една или друга причина, обикновено финансова), които се кефят на глобите за автомобили и всякакви там ограничения. Хич и не мислят за задръстванията и че ще дишат много по-мръсен въздух, ще е много по-шумно и опасно по пътищата с едно безумно създаване на велоалеи (по Раковски примерно) или Бус ленти (по България примерно, където минава 1 автобус на 10мин). Ама българина като цяло си остана прост и през социализма и през т.нар. демокрация... ще му нашарят навсякъде зелени и сини зони, ще му начертаят каквото си решат мутрите, дето ни управляват, ще му вдигнат данъци, такси, глоби. Ще му вземат и децата в един момент, не че малко се изнесоха и хиляди не се родиха от бедност, ама той пак ще е твърде тъп за да разбере откъде му идват проблемите.

Много се радвам на 'кефещи се че са по-горе(в колата)'. Те изобщо не осъзнават, че са от грешната страна. Изобщо не ми пука каква смрад е навън - новте рейсове имат климатик, по някои линии почти няма мангали, а и както казах рейсовете са нови. Като се засили по цариградско и за 7 минути е на орлов мост, а шараните в колите не могат да стигнат за 1 час душейки се с климатик на макс и прегряващи мотори и направо се кефя как ме мислят за загубен. ама много обичам да ме имат за ниска топка - просто ми е много по-лесно. Кеввв. Като си спомня как преди бичех по 1 час до работата и обратно и как времето стана над час и половина да прекося София заради придошлия селяндурщник и заселил се по малините къпините и храсталаците. А сега - кевв метро , кевв нови рейсове с климатик, абе къде ме търсите - не напускам града - обичам си го. Само тия измисленяци, които го орезилиха с крадливите си ремонти да бъдат изринати и пей сърце. Ама и това ще стане - тъп миризливко некадърен не може да стои вечно, природни закони , ще се затрие сам от собствената си глупост.

от грешната страна си ти, братле! от ЖИБА не слизам, защото МИ Е ПО-ЕВТИНО, ПО-УДОБНО, ПО-БЪРЗО, ПО-СИГУРНО! Аре със здраве!

АКО БЕШЕ И МАЛКО ПО-ГРАМОТЕН

Много си тъп ! Сигурно е голям кяр да имаш един скрап на 20г под който лежиш през ден и пуши повече от парен локомотив ! Я се замисли в Сф колко от автомобилният парк е под 5г и може да се нарече автомобил ?! 5-15% не повече ! И когато от ЕС кажат въздуха ви е мърсен всичко що не отговаря на Евро 5 минимум за скрап пак ли ще се кефиш или ще рониш крокодилски сълзи като повече като теб !!!

Ако нарушенията станат прекалено много значи има проблем с правилото.

бус лентите са направени така, че на всяка минута трябва да излизаш или влизаш в лентата, която изведнъж става бус лента.

Влизаш и излизаш, ако успееш да се вредиш в съседната лента без да настъпи пътно произшествие, или най-безобидното - да отнесеш някоя псувня.

Има проблем с размера на глобата :) х10 и всичко се оправя :)

А, то и по друг начин се оправя - лукан-офф ;) :)

По-малко гей-паради, а със спестените от тях средства да се изграждат безплатни паркинги. А и задръствания ще има по-малко.

Ъ-ъъ-ъъъ ми те бус лентите не са ли да могат баровците да пререждат останалите както си им е по право.... С какъв акъл ще взимате от превилегиите на гъзарите???? ЗАСРАМЕТЕ СЕ!!!

Като гледам хич не са само гъзари, даже напротив.

Stan Stan

И какво, влезли ли са 50,000 лв в сметката за нови камери ? Ха дано !

Машалла, катаджийският правопис връща гафовете от 90-те! Нарушителите са засекли камерите. Новото поколение обезграмотени не се дава на "прасе изяде господаря". Честито, пеевски възпитаници!

И бус лентите и велоалеите по принцип са добра идея, нп не и когато са осъществени както в София. Пълно недомислие - и като избор на място, и като размери, маркировка и т.н.. Има булеварди с велоалеи, по които ако застанеш и чакаш ще видиш през 30-40 минути да минава един велосипедист, ширината на велоалеята е като за автомобили, а в същото време другите ленти едва поемат движението. Какъв е смисъла от тази велоалея? Ефекта от чакащите на светофара коли за екологията дали се компенсира от велоалеята?

Stan Stan

Велоалеите са като "ломските ямки" едно време. Ако ме разбирате ! :D :D

Ми ако почнеш да гледаш на булеварда истински автомобил може да не видиш цял ден , но колко искаш подвижни скрапове на по 20г и повече ;) Не мисля , че нещо което е в полуразпад може да се нарече МПС ;)

в разпад е мозъчето ти, момчето ми - ако ме разбираш :)

Писал съм няколко пъти в сайта на софийска община - и за велоалеи, които са готови почти и свързват Парадайз Хладилника - Лозенец - Изгрев - Изток-Арена Армеец - Младост по премахнатата влакова линия, и за връзки на булеварди и за разширения - НЕМА БАТЕ, ТЪПОТА И БЕЗХАБЕРИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!! ако има да се краде - номер 1 са!!!!!!!!!!!!

Хора, разберете, че в София на практика няма задръствания, просто има трафик в натоварените часове. Това да чакаш максимум 10-15 мин на най-натоварените светофари е мечта за повечето големи европейски и световни градове. Много често паркирали автомобили или такива на аварийни светлини блокират цели ленти. Ако се следят строго правилата за паркиране и спиране, ако повече хора започнат да се движат пеша, с градски транспорт, с велосипеди, електрически скутери и т.н. нещата ще станат още по-добре. Градския транспорт е сравнително подновен и климатизиран, ако стане и бърз заради бус лентите, това си е супер опция. Един автобус или тролейбус вози около 100 души, а не замърсява и не заема място колкото 100 коли. Или ще ставаме европейци или ориенталци, от нас зависи.

Всичко е да манталитет :) Няма как да разделиш каруцара от каруцата му ;)

Нито пък от роб да направиш нормален човек.

Бус лентата на булевард България е по-скоро ПРАВИТЕЛСТВЕНО ТРАСЕ - кортежите на власт имеющите са повече от двата рейса, които и без това минават там от време на време !

При европейците няма бус ленти на пътища на които на 200-500 м. има сфетофари ! При европейците няма бус ленти на пътища на които им аобособено трамвайно трасе ! При европейците няма такива недомислици като централната софийска велоалея - ул. Раковски...

София расте, докато другите села и градове се стопяват. Щастлив съм, че вече не живея в този шумен, мръсен и претъпкан град. Ако някой живее там заради по-голямата заплата, по-добре да се премести в друга държава. Да не говоря за Бърза помощ, престъпления и т.н.

И да оставим всичко на мутраците и държанките им... Нетака :)

Кога ще сложат на Цариградско от караулката до Горубляне?!? Там спазвайки НЕнормалната препоръчителна скорост ме изпреварват велосипедисти от ляво а в БУС-лентата се кара като на германски аутобан без ограничение на скоростта!!!!

Споко пич. Случва се. Като ходиш пеша по платното. Ама дръж маркировката. Там е безопасно.

Браво! Малко са камерите - трябва да са 4000, не 40! Говедото разбира само от бой! Иска законност, но за другите, не за себе си.

Уточнение, глобата не е 50лв, ами е по 50лв на всеки 400м. По Цариградско може да си навърти няколко стотин лева един нарушител ако кара само в бус лентата.

Камерите са наблюдателни, а не записващи.

Наблюдават как ти изчезват 50лв. на 400 метра разстояние ли?!?

Целта на бусМентите е да се "вземат едни пари"! Градският транспорт НЕ е по-бърз, задръстванията станаха още ПО-големи - на бул. България от три ленти ефективно се ползва само ЕДНА, а пък за ефекта върху екологията, няма и да споменавам. Отново проява на обичайните "ТИТАНИ на МИСЪЛТА"!

Айде сега, гледаш го от гледна точка на шофьор, а много хора пътуват и с градски транспорт. Аз не слизам от колата, но ми се наложи да пътувам с 204 от Дружба-2 до Борово. Качих се в час пик 17.55 и 18.25 бях на пазара в Борово. Ако не бяха децата да ги водя и взимам, щях да си ходя с градски траспорт на работа и така е в нормалните държави...

ми не знам в кои нормални държави - навсЕкъде трафика е МНОГО голям и навсякъде с такси стигам почти наполовина време(Париж, Рим Виена май са си нормални, макар че Париж е лек ад на места движението) Неслучайно хората ползват коли, а концлагеристите от социЯлистическите държажи - АДСКИ транспорт.

Страхотно, решаване на проблем, чрез създаване на друг. И насъскване на хората един срещу друг.

но докато се мразите един друг, няма да имате време да мразите корена на злото

Идеята за бус лентите е чудесна, ако е направена с мисъл. Но в София не е така. Минали за една нощ и начертали по една жълта лилния. Оттам натаък, това е бус лента. Има ли пресечки, няма ли пресечки, има ли междинни световари, подаващи различни светлинни сигнали за различните посоки на движение, никой не го интересува.

Малко отклонение от темата за бус, ама вижте това недоразумение "вело алея" на бул, Акад. Стефан Младенов в Студентски град - нито алеята става за движение на велосипеди, нито булеварда за придвижване на автомобилите. Разкарайте или недоразумението начертано с боя, така че колите да паркират плътно до бордюра, или разкарайте паркиралите коли.

Супер. Тарикатите каращи в бус лентите са да смъкват гащите.

Начало. Следващото трябва да е пазари на всеки 400м дори и в малки квартални улички. И накрая ако направят ефективна система за събиране на глобите и да накарат фуражките да си вършат работата може да се нормализира пътния хаос.

сега по 100 лева глоба за всеки = 100 000 лева 22 дни х 100 000 лева = 2 200 000 лева / месец 1/3 от парите да отиват като бонуси към охранителна полиция. Пътна полиция да има право да спира и глобява всеки, който направи нарушение, независимо от това, дали патрулката е на охранителна полиция, на пътна полиция или каквато и да било полиция. ( какво е това, кола да направи забранен обратен завой пред патрулка, и тя да го подмине чинно, или да направи друго нарушение, и да нямат право да го спрат и съставят акт ) Събиране на всички вземания по бързата процедура. 20% от фонд глоби отива за директни бонуси на полицаите на "терен" пътна и охранителна полиция. 10% отива в другите щатни и не щатни полицаи. 30% в хазната 40% във ФРЗ на МВР. Ще минем на червено ли ? Скоростта ли ще превишаваме ? Ще караме без коланче ? Ооо, ще говорим по телефонче - НИВГАШ ... Ако пък и одобрят текст в закона, че ако свидетел снима нарушител, и след изплащане на глобата, свидетеля получава 10% от глобата. Малееее, ще станем ангелчета на пътя. не на мравките, на мушичките път ще правим...

"Сега по 100 лева глоба" - чукча писател, чукча не читател. Глобата е 50 лева и това го пише в новината. Но не четем ...

Той е сигурно полицай и му се виждат 2х50 вече............

Ами как да напишат акта, като са некомпетентни, после пада в съда и държавата плаща, а шефа го уволняват? Мисли малко де!

В Сингапур никой не кара неправомерно в бус-лента, по една единствена причина. На никого и през ум не му минава, че ако наруши кое да е правило, няма да бъде хванат, санкциониран и ще отърве по някакъв начин полагаемите сериозна глоба или административно наказание. Ама правилата важат за всеки и по всяко време. А се е изцепил техният президент да кара служебната си кола, което не влиза нито в задълженията, нито в правата му, я е ринал 15 нощи слонски екстременти в зоологическата градина.

Те там са със съвсем друго самосъзнание. Двама американски туристи толкова нямали какво да направят та надраскали разни коли със спрейове. Че ги хванаха хванаха ги, ама много неприятно ги изненадаха щото освен глоби и по 50 пръчки на голо им присъдиха. Че като се почна един рев, посланици чудесии, аман заман само да не ги бият, че било унизително. И сингапурците обаче излязоха хардкор, въобще не клекнаха и си ги глобиха, и си ги опердашиха. И съм сигурен, че тези келеши в Сингапур повече ако стъпят няма и да си помислят да нарушат нещо.

Само за протокола, за конкретния случай в Сингапур - не 50, а 6 удара. И не с "пръчка", а с "бамбукова тояга". От отсъдените 6 удара за вандала Майкъл Фей са опростени два. BTW: Наказанието (caning)се изпълнява винаги в присъствието на лекар. Първо, защото почти всички наказани се опитват да симулират припадък, който би спрял изпълнението, а лекарят удостоверява, че все пак са в съзнаниа. Второ - наказанието с повече от 5 удара обикновено води до трайни увреждания на мускулите и нервите, ако не се получи медицинска помощ веднага след последния удар.

"На никого и през ум не му минава, че ако наруши кое да е правило, няма да бъде хванат, санкциониран и ще отърве по някакъв начин полагаемите сериозна глоба или административно наказание". Това е политиката на държаната Сингапур от десетилетия. И я прилагат безкомпромисно. Затова им е такова самосъзнанието. Остави ги да живеят пет години по начина, но който нашата държава подхожда към контрола на спазване на правилата и ще станат бетер нас.

Ама президентската кола там спира на пешеходната пътека и те чака да минеш - не като тук да прегазят майка с количка на Горнобански път, НАЛИ?

Идеята за бус лента е много добра, но както всичко останало я решават по български ( балкански ). Не може от булевард с 2 ( или 3 ) ленти просто едната да я боядисат в жълто и да кажат на колите оправяйте се! Като ще ограничават бус лента да намерят начин да не е за сметка на лентите за автомобилите. Главните архитекти от прехода насам трябва да влязат в затвора за градоустройствения план, а не през ден да ми пишат новини за Иванчева.

Май не разбираш каква е идеята на тия бус ленти пич. Целта не е всички да могат да летят като по магистралата по булевардите ами да си слезете от бангиите и да се повозите малко в тролеи и автобуси. Просто защото ще е по-бързо.

Еми няма как да се направи още едно платно, за да се угоди на тарикати като теб. И в чужбина от 3 или 2 ленти едната е бус лента, виж Лондон например. Но там си нямат тарикати, които да се оплакват.

Слизайте от колите! Аман! После и въздухът бил мръсен! От вас зависи, тарикатите, размърдайте се.

Има такива ,че каквото и да ги глобиш все е малко.Предлагам нестардантен подход . 1.Въвежда се в категория в закона за''Умишлено , нагло ,опасно и т.н." нарушение (изпреварване колона без видимост,задръстване бус лента или аварийно и т.н.) . 2,Създават се екипи от полицията на служители пострадали от инциденти.Оборудват се с цивилни автомобили с видеооборудване (аз лично бих дарил 1 от моите автомобили-женами го кара 2 пъти в месеца) 3,Възможност за подаване на сигнали директно до тези екипи (чрез 112) от другите участници в движението разполагащи с видеоматериал на нарушението . И най важното:След установяване и спиране на тези нарушители следва МОМЕНТАЛНО ЗАДЪРЖАНЕ И ОТВЕЖДАНЕ ДО НАЙ БЛИЗКИЯТ МЕДИЦИНСКИ ПУНКТ С ЦЕЛ КРЪВОДАРЯВАНЕ. След третото кръводаряване може да се помисли и за трансплантация;-). В наште псевдо либерало-хумано-джендеро-свободийо кратски условия не е реалистично . Но пък звучи готино.

"Нагло" е разтегливо и субективно понятие. За мен всички пушачи са нагли. Не може наглостта да е критерии за каквото и да било.

Сигурно за да улеснят движението в София са направили цялата столица синя и зелена зона, като са заели всички десни ленти за платено паркиране!!! Наглостта на СО няма граница!

Ходи пеша бе пич? Или карай електромобил? Те паркират безплатно в синя и зелена зона.

Те хубаво паркират безплатно, но успоредно до тях вече на платното има разни тарикати на аварийким които ебават майката на движенито.

Т.e. да се забрани паркирането в центъра и по всички улици да се движат колите в 2 ленти ли? Граница няма, но тъпотията на някои хора.

Да вземете да осигурите и по-бързо придвижване, не само на градския транспорт! По кръстовищата сутрин е лудница, а милиционеритье се завират на нек'ви места, където да изкарат некоя стотинка, вместо да са там , където са се образували тапи и помагат да се отпуши трафика.

Са с автобуса ще ти е по-бърже :)

Пътувам редовно по бул. "Ал. Малинов" и не съм забелязал водачите на леки автомобили да възпрепятстват особено движението на автобусите от градския транспорт в крайната дясна лента, която не е чсно "бус" ли е или не. Напротив, доста толерантни са. И какво облекчение за трафика ще е, ако тази крайно дясна лента (неизвесно каква - според маркировката) стои празна през повечето време, а останалите две ленти се пукат по шевовете и са вечно задръстени - без значение какъв е часът? За замърсяването на въздуха няма да говоря. Поредното малоумие!

Абе на Малинов е друг проблема, когато го "разширяваха" това стана за сметка на ширината на отделните ленти и сега отстоянието между колите е "една боя".

По Ал.Малинов е ужас сутрин. Автобуси почти няма, лявата лента е за наляво. Реално по тоя булевард има само една лента. Отвратитетелно!!!!

ран. Като се завряхте всички да живеете в Младост понеже е много убаво, сега ще търпите. Ама нали всички са тарикати, да са близо до околовръстното, да могат бързо да бегат за село....... да сте мислили, или викаш то това не е за всеки.

Как в целия цивилизован свят това е нормално, само на Бай Ганьо му се струва малоумно. Ами слез от колата бе. Защо мислиш се пукат кръстовищата по шефовете, заради такива като теб, които не слизат от автомобила.Масово се звижат с по един човек в кола. Това никъде на Запад го няма. Вдигане на данъка за колата, забрана за автомобили над 15 години и тогава няма да се задръстват кръстовищата, ще има места за паркиране и въздуха ще е по-чист

кръстовищата по "шефовете" ........ цивилизования...

Точно така! И не само! Писал/а, че няма да коментира замърсения въздух! Какво да коментира, като заради такива хора въздуха е мръсен! Вечно по колите, че и с по две на семейство! И после въздуха мръсен, задръстване... чудо на природата е това българина! Все някой друг му е виновен, чака и мрънка, а не се поглежда в огледалото!

Крайно време беше да ги пуснат в действие тези камери. Но глоба от 50 лева е прекалено малка, за да превъзпитава нарушителите. За баровците 50 лева е нищо и ще продължават да го правят.

Черен ден за селските тарикати.

50 лева е смешна сума за наглите бабаити. Сумата трябва да е над 1000 лева. А за превишена скорост трябва да конфискуват автомобила. И така, докато не се провени поведението на 90 % от шофьорите. Законът трябва да се спазва.

Не е смешна, 50 лв на минаване покрай камера може на "големите" тарикати да им излезе соленичко! Само ме притеснява, че ще снимат всички минаващи и след като изпратят записите в КАТ някой там ще преценява кой ще олекне с петдесетачката. Ей този "НЯКОЙ" ме притеснява

50лв не е особено много, но и нарушението не е особено рисково. По-скоро трябва да се направят глобите да се увеличават при рецидив - ако в срок от 1 година те хванат втори път - 100лв, трети път - 150лв. Така доста боклуци ще изгорят и ще се позамислят.

За говорене по телефона-100 тояги, за пушене в колата-въргаляне в катран, за ползване на климатик-10000лв, за минаване на червено-разстрел на място....и т.н. А ти иди се прегледай.

Само с данъци и глоби ли ще работим? КАТ да се справят със собствена си корупция и после да говорят за дисциплина!

цял свят работи така , понеже ние все сме по-умни и затова сме на това дередже , щото всеки е тарикат и да преебе системата.