17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Преди да ги изкарат на пътя , да вземат да ги проверят знаят ли правилника за движение.Като гледам как подминават коли , очевадно в нарушение , си мисля ,че или не знаят правилника , или не искат да работят.

LINEEN ПОДХОД ЗНАЧИ : СПШИРАТ ПИЯНИТЕ И ДРОГИРАНИ ШОФЕРИ , " СЪВЕТВАТ " ГИ И ГИ ТОВАРЯТ Ф ЛИНЕЙКИТЕ !

от няколко дни в Русе имаше задръстване с тирове и леки автомобили по посока Дунав мост.Нито от КАТ нито от гранична поли;ия видяха проблема.

Бла бла.13 мерки,130 мерки.Нужна е само една мярка.За пияните,дрогираните-конфискация колата,затвор,сериозни глоби,започващи от 1000лв,отнемане книжката минимум 5г.

Докато съдебната система не започне да работи както трябва, Пътната полиция(КАТ) и с Божията помощ няма да се справи ! Още повече и защото броя на пътните полицаи е почти същият колкото е бил и през 1989г. ?! Помните ли как преди няколко години с решение на съда бяха обявени за "незаконосъобразни" над 200 000 електронни фиша, защото снимките от мобилните камери е можело да бъдат от манипулирани от катаджиите ?! И всичко това, защото доста адвокати, прокурори и съдии бяха "влезли в кадър"... В другите държави отдавна са сложили десетки хиляди камери за контрол на скоростта и правилата за движение по улиците и пътищата, а в България стационарните все още са под 30(тридесет)...

Съседите сърби го измислиха още преди няколко години. Елементарно и с голям ефект- При превишение с повече от 30 км/ч. или по-сериозно нарушение те водят на дежурен съдия на момента и получаваш присъда. Действа много възпитаващо. ...Не ме питайте от къде го знам това.

В Неделя пропътувах половин Гърция и половин България-в Гърция нито една катастрофа на пътя,в България-цели 5 (пет) по моя маршрут!А един олигофрен караше с 60 при позволени 90,нервеше другите,в колата му беше семейството,а причината да кара така беше.....просто си чукаше на телефона!Идваше ми да го засека,спра и му нашокам простата му тиква,пък каквото ще да става.А кой ще размърда кварталните тюлюмбеци да въведат ред с паркиране и движение с "мръсна газ" из малките квартални улички-викаш ги,обещават....и не идват-толкова ли са заети?!

Сигурен ли си, бай Киро? Освен боравенето с телефон, което си забелязал, дали не е имало и ограничения 60 км/ч на този пътен участък, за който твърдиш, че 90 км/ч са допустима скорост? При липсващ знак с колко караш? Тоест когато знаеш, че в даден пътен участък е имало ограничение на скоростта например 60 км/ч по известна ти все още налична причина /пресичане с друг път, например/, но вече не виждаш знак /поради анахилирането му, ти да знаеш/, с каква скорост избираш да се движиш - с тази на липсващото ограничение или без да се съобразяваш с него? Какво смяташ за правилно - да си остане регулирането със знаци, ограничаващи най-голямата разрешена скорост или да се построи кръгово кръстовище, където скоростта ще се ограничи до 40км/ч, макар изчакването да се намали? Пиша ти го, защото при откраднат знак се старая да карам със скоростта предписвана от него както е в паметта ми и както са очакванията ми за пътя. В тези случаи силно дразня незапознатите. Те ще ме погледнат през прозореца. Ще видят демонстративно поставените двете ми ръце върху волана. Аз също ще ги гледам в очите през прозорците. Ще си се свия в дясно, за да могат да изпреварват /в Гърция си се нагледал на отбиване към банкета, за да стане изпреварването/. Дали ще се ядосат и ще се чувстват нещастни, дали ще се радват, че са ме отсвирили, ще зависи от тях. И още един въпрос по аналогичен повод, който ще представя чрез описание на пътя от Пазарджик към АМ "Тракия": Като подминеш пазарджишкия затвор и излезеш извън града има кръстовище за с. Драгор, а след това няколко ограничения с 60км/ч поради бензиностанции, други крайпътни обекти и пътища без предимство. Пътят е прав, хубав може да се хвърчи, а ограничението е 60. Не трябва ли всеки крайпътен обект да осигури лента за ускоряване? Това е въпросът. Разбирам доводи като лентата за ускоряване ще трябва да е в чужд за притежателя на обекта имот, сервитут на пътя и т.н., но нали говорим за пътна безопасност и приятно пътуване.

Защо не геометричен!?

Целта е да рекетират хората с гоби , хазната е празна , що докато патрулират не подават сигнали до АПИ за опасни неравности и липса на маркировка по пътя , които са директна ПРедпоставка за ПТП-та

Карай по правилата и теб няма да те глобят.

Абе аз имам един обикновен въпрос. Тия 8500 човек досега какво са правили, разчесвалиса разделителната линия между краката им или просто си говориш глупости? И в двата случая е ужасно.

предишните им началници на тези 8500 човеци

Държавите с най-безопасни пътища в света са Норвегия, Япония, Швеция, Естония и Исландия. Същите са и с най-малко пътни полицаи на глава от населението…

Ей олигофрени, всеки убил на пътя е с 15-20 хващания в нарушение и пускания, и 80 000 полицая да изкарате, не се ли промени закона и да започнете да ги вкарвате по затворите, мир по пътищата няма да има.

Направете горивото 15-20 лв./литър и раята сама ще се откаже да шофира. Хем ще се подмажем на евроГейците за зелените квоти.

Да не започнат да карат като за последно ...

Откъде пари за бензин за 4250 патрулки?

Ше питат баце да им услужи :p

Глобата се плаща, ама г.за ще помни до живот!

Присъствие на терен му е майката.спиране на място и глоба.не плащаш~книжката на трупчета.В България важат само български книжки за постоянно пребиваващи в България.За чужденци-глоба на място.После я камилата я камиларя.Наблъскайте полицаи по кръстовищата.Ще има сериозен ефект.Тая история с камерите-да се признава пред застрахователя но при жалба в съда ще падат защото трябват доказателства ,че не са манипулирани.дата,час,място...трудна работа.

Добре ги редиш, но над 50% са без книжки, с по 20 глоби, с алкохол или дрога... явно и тези в районното са с акъл като твоя.... обикаляй залудо и пълни джоба от който наркоман можеш... затвор трябваааа, ЗАТВОРРРР... на пиян, дрогиран и без книжка каквато и глоба да му натресеш утре пак е зад волана, и така докато не убие....

когато преди няколко години се амбицираха да прилагат ПАМ по чл. 170 и сл. от ЗДвП как скочихте, че ви нарушава правата на придвижване, неприкосновеност на частната состевност и какво ли не. А как се радвахте, когато КС обяви част от тези ПАМ за противоконституционни. Е така е. А на чужденците им е дори по-лесно. Просто казват, че не знаят български и ако е някое селско РПУ ще търси 8 часа преводач, само турчина да се запознае с АУАН. Така. За това в чужбина всички са кротки. защото там не им дреме за правата ви. За това пък тук на сърбите, румънците, турците и който друг се сети не му пука за вас. Някои западняци ритат в главите камериерки, а други чуждестранни туристи разбиват главата на обсружващ персонал с бутилки на морето. Защото тук се защитават правата на човека /престъпника/.

П.П. За двадесет години имам едни фиш за превишена скорост. При влизане в населено място. Просто ТИР-а отзад надува клаксон, присвятква и изобщо не желае да намали скоростта си. Платих си веднага. Дори иамх отстъпка. Познайте гадната турска свиня дали е била глобена.

А улиците, пътищата, шосетата, магистралите кой ще ги поддържа ? Те са най-големия елемент в превенцията ! Караме по дупки, криволичим край дупки, разбиваме си ППС-тата, а виновни и наказани няма. Все водача е виновен ? Тия полицаи да дават мнения и предписания за пътните настилки и маркировка !

Не разбирам, като са толкова лоши пътищата защо се засилват по тях като на състезателна писта. Хайде да е хубав прав път да се изкуши някой да настъпи да го разбера.

8 500... те тия са повече от армията ни!

Нормално за Бълхария Няма Правителство няма Народно събрание няма закони има 240 охранени дупетати които мислят само за пари и далавери да се оправи тази държава трябва да се обяви военно положение никакви прокуратури експресни съдилища и нови затвори

Не мога да разбера защо хем запис от камера се приема за доказателство, хем само КАТ има право да ползва камери. За какво е униформен при камерата?! Да го направят частен бизнес - който иска си купува сертифицирана камера, снима си с нея, праща информацията и печели 30% от глобата, примерно. В България няма да остане непокрит участък до седмици-две най-много. Същото е и за видеорегистраторите - да сертифицират някакви устройства, които да важат и пред застрахователя, но и пред КАТ, ако е заснет друг да извършва нарушението. При докладвано нарушение - пак 30% от акта като възнаграждение. Колко незнаснети и неглобени джигити ще останат? Ами николко! Хулиганите минават извършват десетки нарушения за кратко време, тормозят стотици участници в движението. Един джигит спокойно може да се сдобие със стотина фиша за час.

Нещо като"акция"...отново. Връщане на шофьорските курсове за по 3 месеца.Колкото и да струват.Прилагане,а не само писане,на дракановски наказания.Както за провинили се драйвъри,така и за подкупни ченгета.Яко глоби.Сваляне на номера от 6 месеца нагоре,книжки на трупчета и т.н.,но бързо,веднага и за всеки.Иначе-както досега-пази се,че приближава на тате синчето с ниско прелитащо"Порше",напр.

Вчера пътувах по магистрстралата со Бургас, това ГЕРБ яко са крали. Новите участъци са пропаднали, на отиване скочихмв в дупка на "МАГИСТРАЛАТА", това при по-мека гума ще изкриви джантата и ПТП-то е готово. Иначе полицейско присъствие имаше с мобилни камери.

на магистралата може да скочи само дебил.

Ако е така,ти да си излетял отдавна.

То си е по-зле от военно положение! Снайперист да пръска главата на всеки идЕот дето си форсира колата/мотора по малките часове!

Ама кво от това??? ДАИ си мълчи.. А то проверява автобусите и тировете.. Факт - сериозните нарушения и ПТП в последния месец са от чужди шофьори. А върху тях за 8 часа път от граница до граница какво ще въздействаш? Та те си знаят - в България няма контрол за работно време по тахошайбите. Няма контрол за скорост по тях.. Може да си караш.. Пък ако някой те спре и случайно ти турне глоба по тахошайбата - стигаш до границата преди там да има информация за глобата ти.. И си отиваш без да я плащаш.. Пък за 10-20 евро за проверяващия да говорим ли? Линеен, стационарен и пр. форми на контрол с бъркащи в носа си служители... Безопасен трафик не създава..

Изкарва на терен 8500 полицаи... Значи 8500 полицаи не са били на терен. И къде точно са били? За какво са им плащали? За чесане на та..аците ли?

Линеен, млинеен, вятър работа. За два месеца могат да се инсталират камери по цялото протежение на магистралите, които в реално време да констатират нарушенията и на база на тази информация да се наказват, без алтернатива за отмяна нарушителите. Сваляне на номера, конфискация на автомобили и за 6 месеца всички ще започнат да карат като в Гърция. Ама не искат, щото иначе трябва да живеят само на заплата. А сега какво? В събота на АМС един румънски рогач мина с над 150 през тунел, на изхода на който дремеха "линейно" подредени катаджии. Направиха се, че не го виждат. В неделя, пък, на пътния възел Камено на АМТ двама, дето се бяха лепнали един зад друг и караха с 200, като изтърваха отбивката, набиха "кучки" и от крайно лява, в аварийна, после заден да се върнат до отбивката и щяха да направят поне 20 коли "на кълбо". А точно над тях цял ред камери. За много пари, за никакво работа и за красота.

"Полицейски патрули, чрез придвижване в транспортния поток, ще следят за поведението на участниците в движението" Тоест магистрални патрули, както са в Америка!? И отделно обикновените патрули за контрол на пътя. Въпреки че в момента имаме повече полицай по глава на населението от колкото в Ню Йорк, където градът има населението на България и в пъти по-малко полицай, Но в пъти по добър контрол!?!

Както казва народът "много полицай, много нещо".

Е ква е разликата межу И и Й, а? Йма ли изопщо?

Досега тези полицаи какво са правили през работното си време?

Като свалите от конфискуваните им коли тарикатите, ще ви повярвам. Разни с по 40 нарушения, продължават са шофират и правят рискови маневри на оживени места. Аз какво съм виновен, че има шматки от женски род, дето си мислят, че винаги са с предимство в кръговото, особено, ако се гримират и говорят по телефона едновременно, шофирайки. А такива, които блеят из витрините покрай тротоара, вместо да си гледат шофьорлъка - с лопата да ги ринеш.

е то в 99% си с предимство в кръговото. Май се сещам за две изключения, това на Руски паметник (вече не след ремонта) и едно сбъркано кръгово в Люлин

Да, ама като съм вече е кръговото, няколко пъти ми се е случвало да набивам спирачки и да правя тапа, щото тъпата путка зяпа дрехите по витрините, вместо кръговото, до което минава, но трябва да пропусне тези, които вече са се завъртели. То не е една беля. Няма как да има нормален трафик, когато няма тротоари, а навсякъде по платното има паркирали, дори на втора линия коли. Вчера в бета гледах някакъв мач на живо. Австралия. Регионални групи, като нашите селски. Ми че то до китния им стадион имаше път с 6 ленти и никой не мина с повече от 40 докато гледах мача. Ченгелите да се скъсат от проверки и писане на актове, няма я нагласата у обществото да спазва правилата. Рядкост са и родителите които възпитават децата си в добродетели. Всичко е пари, пари, пари. На всяка цена и погазвайки правилата.

И такива които след като вече си заел лентата за изпреварване и изпреварваш, от 100м зад теб ти присветкват, а след като те изпреварят те освиркват с клаксон, освен това някакъв палчо до тях ти размахва през прозореца предупредително пръст. Какво да се прави - мъка. Не е толкова лесно да се спечели шоферска книжка, от царевични пръчици "Зрънчо"

".....Осигуряване на безопастност на движение по пътищата....", А къде са ПЪТИЩАТА???