На прага на новото десетилетие редица световни брандове са готови да се ребрандират и да модернизират бизнес моделите си. Някои от тях залагат не само на нова визия, но и на концепцията за цялостно клиентско изживяване.

Такъв пример е Мосю Бриколаж, който през 2020 празнува двоен юбилей - 40 години от създаването му във Франция и 20 години от стъпването на марката на българския пазар. Новото десетилетие е добър повод за промяна, но основната причината за тази крачка e клиентът. За последните години потребителите са тези, които се променят значително. Екипът на Mr.Bricolage - България споделя, че: "клиентите очакват повече информация за продуктите, бързина в намирането на стоката, търсят съвети и препоръки, използват различни канали за информация, пазаруват он-лайн."

За да отговори на нуждите на съвременния потребител, Mr.Bricolage стартира обновление на един от първите си магазини у нас - този в Пловдив на бул. "6 септември". Защо точно в Пловдив? Екипът на Mr.Bricolage - България отбелязва, че в района се наблюдава голямо развитие на икономиката, а като най-важна причина за това решение изтъкват, че: "в Пловдив имаме много силен, опитен и ентусиазиран екип, който е доказал професионализма си през годините".

Потребителите в Пловдив ще са първите, които ще се запознаят с новата търговска концепция, разработвана в продължение на четири години във Франция. Тя обхваща всички аспекти на търговията, а основни акценти от модернизацията са: център за обслужване на клиенти; развиване на онлайн търговията и повече възможности за поръчка и доставка; ясна, опростена и достъпна оферта спрямо нуждите и проектите на клиентите; обновено излагане и означаване на продуктите.

Магазинът в Пловдив на бул. "6 септември" ще бъде в ремонт от 25 декември и ще отвори врати догодина напролет. По време на ремонтните дейности, пловдивчани ще могат да посещават магазин Mr.Bricolage на ул. "Македония" 2 , както и да пазаруват онлайн на www.mr-bricolage.bg.