Тенденция в търговията през последните години е усъвършенстване на потребителското изживяване, както посредством оптимизиране на онлайн пазаруването, така и чрез модернизация на физическите пространства в търговските обекти.
Ето защо редица световни брандове преосмислят търговската си концепция, отговаряйки на актуалните нужди на потребителите. Френската верига Mr.Bricolage не прави изключение. До разработваната в продължение на 4 години нова търговска концепция за първи път у нас ще се докоснат пловдивчани.
В края на миналата година брандът стартира реновиране именно на един от най-ключовите си обекти и първи магазин в Пловдив, за да отвори врати отново на 20 март 2020. Какво включва тази нова търговска концепция? Нови, уютни пространства, кът обмен на идеи, пресичане на физическа и онлайн продажба, обособено пространство за доставки на онлайн поръчки, обновено излагане и означаване на продуктите.
Обновеният магазин на Мосю Бриколаж отваря врати на 20 март с много изненади и ексклузивни оферти. Специални подаръци са предвидени за първите 50 клиенти при покупка над 20 лв. За да зарадва потребителите си още повече, Mr.Bricolage организира томбола, с която всеки ден в продължение на 20 дни от отварянето на магазина ще раздава различен специален подарък на свой потребител.
НАЙ
Как украинките променят демографската картина в Германия
Амбициозен американски експеримент тече във войната в Украйна
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Пълният пакет от 8 самолета F-16 ще дойде в България до края на 2025 година
Амбициозен американски експеримент тече във войната в Украйна
Пълният пакет от 8 самолета F-16 ще дойде в България до края на 2025 година
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
САЩ подготвят пратка оръжия за $1 млрд. за бойното поле в Украйна
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон