Коментари - Моторист и шофьор загинаха след сблъсък край Кюстендил | Днес.dir.bg
Коментари
На българите най-добре каруци само да са им разрешени. Пак ще намерят начин да се утрепят, но поне ще пазим екологията.
Почти всеки ден има такива новини. Време е да се вземат мерки. Всичко над 125 кубика да му вдигнат данъка сериозно и да се забранят след 22:00 в населени места.
Страничен удар във шофьорската врата - значи ляв завой на колата и 100 и кусур на мотора
Мотористите реват, че им отнемат предимството, но като се движат с 2 или 3 пъти по бързо от позволеното, как да прецениш как да минеш.
150 загинали пешеходци има миналата година. И те ли така са се движили с 2. 3 пъти разрешената скорост, че не са ги видели?
Мотористът се ударил в насрещно идваща кола, която се е обърнала по таван. Загинали са мотористът на 31 години и 51-годишният шофьор на лекия автомобил, на път за кюстендилската болница. Движението в този участък на пътя е временно затворено
да го осъдят за убийство по бързата процедура и да извземат всичката му собственост в полза на роднините на шофьора
Досега като се трепеха откачалките с моторите се понасяше ,но сега започнаха да убиват и автомобилистите .
ААА не така няма да предлагаш нормални неща. Сега е екстра иначе по новините ще трябва да се занимават с просто---тиите на депутатите, където всеки ден бистрят в парламента и току виж сме ги изри таааа ли
И търновските села е УЖАС - карат пили от село до села,т'ва знаци,мигачи - НЕ ЕБА*АТ патладжаните
Бре! А, мен що редовно ме засичат и ми отнемат предимството, след като съм с КОЛА и карам в ограниченията? Само си правите вятър на устите, иначе сте сакати, колкото си искате. Вече виждам 22-ма неандерталци да са съгласни с теб, ще видим колко ще се натруват за няколко часа ...
Колкото от вируса днес, толкова от катастрофата (само тази) . Хайде сега да затворим държавата и да забраним автомобилите, моторите, велосипедите. Нали сте много загрижени за животите, господа маскирани ръкавичари?
Направо 1500 км/ч ... Първо, че тази снимка не е от това произшествие. Второ, поражението, което се вижда на тази снимка, се постига с по-силен шут. Ако е удар с мотор, примерно 100кг, не е бил с повече от 20км/ч. Което, всъщност, не е никак ниска скорост за удар. Затова не трябва да ви дават в училище да минавате в по-горен клас, след като елементарната физика от 4-ти клас ви е трудна.
Не знам дали си наясно, но реално си имаме закони, които да забраняват високите децибели, дори през деня. А, между 14:00 и 16:00, както и от 22:00 до 6:00, има допълнителни ограничения. Просто сега съвсем целенасочено не се прилагат тия ограничения. Помня, че като малък, по комунистическо време още, между 14:00 и 16:00 не ни даваха дори топка да тупкаме по стените на блоковете - само далеч от блоковете, но и там ако може, да е тихо. Е, тогава разни вещици прекаляваха, като не даваха дори да си говорим, щото много сме били шумели - ми, да си ходят на село при кравите, на тихото. Та, като изключим крайно изтрещелите, беше доста приятно.
Тежките ПТП за 2019г са 6730 с 628 жертви, от които с мотори са 408 (4,5%) и 35 жертви (5,5%). Регистрираните мотори са около 1/20 от броя регистрирани автомобили, т.е. 5%. Но, за разлика от при колите, далеч по-леки катастрофи с мотор водят до смърт на водача, т.е. ако моторите осигуряваха същата сигурност, каквато и колите, жертвите щяха да са единици. От всичко това следва и простият извод, че при шофьорите на автомобили некомпетентността и некадърността са далеч по-често срещани.
Не е ли по-правилно да сравним и пробега /като километри/, както и това през кой сезон пътуват мотоциклетистите и колко км. "въртят" на сняг и поледица? Аман от стЪКМИСТИЦИ!
Като видя някой да кара с над 100 км/ч в града го чакам скоро да му правя автотехническа експертиза на тежко ПТП със загинал. Така се самоограничава броя на опасните мотоциклетисти. Жалко, но факт от многодишната ми практика като експерт.
Данните трябва да се тълкуват внимателно, тъй като моторите се карат сезонно и обикновено - по-малко километри. Мотоциклетът си е по-опасното МПС - това е ясно. Това, което не е ясно, е защо я има всичката тая злоба? В Индия, Германия Китай и Норвегия има взаимно уважение между автомобилисти и мотористи. Да не споменаваме за страни като Италия и Гърция. У нас - много злоба и завист.
Те мотористите понеже са все кадърни и компетентни,за това карат със скорости в пъти по-големи от разрешените и затова се самоубиват в пъти повече от автомобилистите.Значи стигаме не до компетентност,а до броя на гънките в мозъка.Преди дни един такъв компетентен и кадърен в центъра на Варна/бул.Мария Луиза/ мина на задна гума със около 100.Какво да говорим и как да ги съжаляваме когато се случи най-лошото.
Чак пък завист и злоба?Не разбирам за какво може да завиждаш на малоумен самоубиец и за какво да злобееш,че някой не му се живее.
ИНТЕРЕСНО МИ Е МОТОРИСТ КОГАТО ШОФИРА С ВИСОКА СКОРОСТ ДАЛИ СЕ НААКВА ТОЧНО ПРЕДИ СБЛЪСЪКА ,ЩОТО ТЕ КАРАТ СИЛНО ЗА КЕФ
Само един елементарен въпрос, дали мотористите нямат и автомобили и с тях да правят простотии през зимните месеци?
;) във всички села е ужас, затова имаше КПП едно време преди София.. българското село е без мозък
Моторист и шофьор загинаха след сблъсък край Кюстендил
Катастрофата е станала на пътя за Дупница
Обратно в новината