МОН предлага интегрален изпит в седми клас от 2022/2023 учебна година

Всеки ученик трябва да придобие хармоничен микс от знания, умения и компетентности, каза просветният министър

Обратно в новината

Коментари - МОН предлага интегрален изпит в седми клас от 2022/2023 учебна година | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тия от МОН са като ония ЧИЧКИ, навремето, дето все ръчкаха нещо по Москвича и все нещо правеха и все обясняваха какво чудо хубаво са му направили. И тоя москвич, деба, никога не им вървеше и все си стоеше пред блока с вдигнат капак. И тия тъпанари все отдолу с омазнени ръце беха. Спрете да го ръчкате това образование бе ей. Или върнете системата на Сендов и повече НИЩО НЕ ПИПАЙТЕ!

Така казано от този гус-ин означава, че от 2022-2023 освен на курсове по математика и БЕЛ, учениците ще трябва да ходят на курсове и по други предмети, като физика, химия, биология. Още един начин да се уредят с курсове т.н учители, тъй като до момента вървежните са само тези по математика, БЕЛ и чуждите езици. ГОСПОДИН МИНИСТРЕ престанете с тези опити върху нашите деца. ДОКОГА. Защо не се върнете в годините, когато сте били ученик. Тогава всяко дете в седми клас можеше, ако реши да кандидатства в гимназия, техникум или каквото и да било друго училище с оценките от дипломата за 7 клас. Ами направете го така и учениците да могат да кадидатстват с оценките от прогимназиалния етап на образование 5-6 -7 клас, така ще имат стимул да учат и трите години и да усвоят повече знания, а не както е в момента. В 7 клас се почва едно пълно щуране и ходене по курсове, защото преподавателите не си дават много зор в училище, а само чакат да дойде края на работния ден и да поемат към частните школи, където вече да преподават знания на платилите прескъпо деца. Защо постоянно всяка година увеличавата зеплатите на преподавателите на калпак, без да се знаят и показват резултатите от тяхната работа. А тези резултати са плачевни, както всяка година констатирате, както и след 7 клас, така и след 12 клас.

Крайно време е МОН да престанат да експериментират върху нашите деца. Недопустимо е непрекъснато да се променят изискванията. Да не говорим, че крайният резултат, а именно нивото на образованието е изключително незадоволителен.