Коментари - МОН: Вече да се преподават електронно нови знания на учениците | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Защо тогава отгоре двамата аслани се гонят и тропат още от 06 часа? Може би тръпнат в трескаво очакване на уроците? Нещо не ми се вярва. Ето, и майка им започна да крещи.....Аа, вече не се чува, защото бащата се хвана за бормашината......Един от изводите след такова стълпотворение е - горката канализация, като ги знам какво правеха в училище....! Отчете се инициативата, резултатът ще го видите и четете след матурите през юли /евентуално/. И да не сте посмели да се смеете, ей!

Преди - Спри компютъра и си научи уроците! Сега -Бързо пускай компютъра , че закъсня за училище!

Не мога да повярвам, че за тази пародия на обучение, на учителите ще бъдат изплатени пълни възнаграждения.

То пък щото като ходят на училище е по-различно. Пародята е пълна.

"Ето Ви урока, напишете си плана" - абре все едно не виждам какво правите. Голямо учене е да дадеш линк към урока, да накараш децата да напишат сами плана по него и да кажеш прати ми ги след 40 минути. То затова учители не са нужни, може всеки от улицата да го прави. То вече учителския мързел взе връх.

Как си представяте детенце на 7-8-9 години да учи 6 астрономически часа на ден! Коя умна глава го измисли това!

Побъркаха родителите на малките ученици! И през ума им ни на министър, ни на учители не им минава, че има хора, които работят наистина и са много натоварени - една учителка ми се оплака, че видиш ли, имало родители, които не й приели обаждането!2 Питам я аз, как един полицай на пътя под дъжда, касиерката в магазина, в производството и т. н. ще ти слушат тирадите!?

В момента е тотален хаос. Всеки учител се спасява по единично. Едната ни учителка ползва FB, другата преподава през Skype, третата Viber, четвъртата Google, мога да продължавам да изреждам. Имаше и тотални екзотики, които не съм чувал. Та вместо децата да се регистрират в една платформа и да се канализира всичко те се щурат навсякъде, за да не пропуснат нещо. Отделно учителите, за да отчетат дейност, тъй като още не са свикнали да преподават дистанционно ги зариват с домашно, което после децата трябва да решават с родителите, тъй като не са разбрали за какво иде реч. Министърчето от МОН да вземе да се разкара или пък да наеме хора, които малко от малко разбират и да сложат малко ред, че не се трае.

форсират мощна дехуманизация на децата, превръщането им в едни дистанционни роботи, които ще вярват на "екрана", за истините на живота ... така, откъсвайки децата едни от друго, по-лесно могат да бъдат управлявани!

Пълно безхаберието на някой училища. Няма никаква информация кое училище с каква платформа работи. Има някакви неща но нe се знае какви.

Хахахха , тия от министерството са тотално аут оф спейс. Разцепиха ни с нови уроци ОТ ПЪРВИЯ ден. Вече сама си говоря с двама ученика начален етап..

Няма електронно обучение! Това не го ли разбрахте! Не мога да разбера МОН кого по-точно се опитва да излъже! Във всеки апартамент има деца, на които родителите са се превърнали в учители! Задължението на учителите е да си разпратят задачките по имейл или вайбър и....това е! Ами по-нататък? Родителите работят от къщи и са едноввременно преподаватели. Да ама учителите ще си вземат заплатите, нали! А за тези, които работят от къщи и това не е сигурно. И не излизайте с номера, че не във всеки дом има компютър ...Синът ми ходи на курс по английски-за часове направиха организация и вече се ПРЕПОДАВА интерактивно Да, с учител ,ученици , изпитване и учене в реално време. Толкова трудно ли беше на МОН да организира това и за училищата? Всички училища се оправят както им падне. Ако имат добри специалисти интерактивното обучение ще се получи,а ако не имейли, вайбъри и други простотии...

Според теб в колко училища има организиран кабинет от който могат да преподават дистанционно учителите ! Да не говорим , че в случая ще трябва повече от един кабинет ! Не е толкова просто особено ако не си готов ! Да не говорим , че на едното дете ми се играе , а другото трябва да има обучение и как ще им разделиш компютъра ! А за циганите в махалата не искам и да говоря където живеят между картоните !

За какъв организиран кабинет/и ми говориш?!? Учителите могат да преподават /не само да пращат задачки/от вкъщи. Едното ти дете искало да играе на компютъра-ами няма да играе...на училище или в детската градина , играе ли на компютъра? Компютъра ще се използва за интерактивните уроци. Циганите-ти какъв процент от тях мислиш че ходят на училище след 3-ти клас?!? Ефекта от ходенето им в училище е точно толкова голям, колкото като не ходят....

Аз си признавам. Нито ми се учи и уча, нито на учителите им се преподава и преподават.

Ами да Ти не искаш, така демотивираш учителя

МОН, отново на опашката, колегите отдавна преподават он лайн, спазвайки програмата, нови знания, проекти, домашни, оценки... За съжаление, нито мон, нито държавната администрация нямат работещи електронни платформи, само пари на вятъра...

Проблема с платформите , че тяхното приемане е проформа и когато вече имат нужда вече е късно ! Тя се води приета обучение е минали ей така и никой нищо не е запомнил и вече няма връщане назад ! И тогава трябва учители да се опитват да си спомнят как работят нещата , но се оказва , че не всичко работи и нещата отиват на провал защото не са приели както трябва , но вече е прекалено

Хахаха стига сте лъгали родителите, отдавна почнахте да давате нови знания! Материала просто се пише че е бил взет, а реално е бил преподаден за 10 минути!

Айде, започна продуктовото позициониране на нечии програми и сървъри. Най-важното е децата да учат! Да, много от тях учат повече и им е по-интересно сега, отколкото преди карантината. Да развалим хубавата работа, само защото някои иска да си пробута иначе непродаваемия продукт? Ако последния е толквоа добръ, отдавна да е пробил на световния пазар.

Това "електронно" обучение е пълен фарс!!!

Не е фарс! Електронното обучение работи. Друг е върпоса на родители, деца и учители какво им коства... Не бива да се пресилват нещата.

Пълно отбиване на номер е това обучение и бутафория, но поне не трябва да ходят на училише, където също нищо не научават. Поне всички родители видяха, какво получаваме! Да им намалят заплатите на учителите.

И парите да дадат на родителите, защото, видиш ли, им се наложило да общуват с децата си за 2- 3 месеца. Инак, хвърлят ги в училище и да ги учат и възпитават учителите.

Нека парите отидат за здраве. Сега там са необходими.

Кой и защо ви внуши, че местните "виртуални калсни стаи" ще са по-добри от доказалите се международни платформи? Някой дистрибутор на софтуер, може би?

Специалистите и обучаемите до тук се справят чудесно. Но имам няколко питания,защото се опасявам да не развалим положителната тенденция с излишно пренавиване и бюрократични амбиции. 1. Защо не обмислите изтеглянето на априлската ваканция за да съвпадне тя с грипната? Ако личният състав и децата имат няколко дни да поемат въздух, биха могли спокойно да попълнят дупките по отношение на техническото осигуряване ипр. 2. Схемата - бюрократите всеки ден изискват нещо ново, нетипично и революционно и чакат пчеличките да го направят, до кога ще работи? Питам, защото стреса първоначално почти не се усеща, но впоследствие има дългосрочни негативни ефекти, които могат да надхвърлят постигнатите ползи в стресовия период. 3. Благодарнсотите, които изказвате, ще се претворят ли в някаква финансова и материална подкрепа (премии, компютри, камери, микрофони, принтери, интернет....) или си осатва потупване по рамото? 4. Преди да форсирате поредното революционно решение не трябва ли да получите обратна връзка от личния състав, обучаемите и родителите им? Съберете мнния на специалисти и "потърпевши", дайте си няколко дни за размсиъл и тогава решавайте. 5. Не е ли по-логично да оставите доказано работещите платформи да поработят поне един месец, преди да се експериментира с нови? Моят съвет - забавете темпото!