Младежи се разминали на косъм от смъртта при авиокатастрофата в Оризари

Стефан Василски сам си сглобил самолета и летял с него от няколко години

Обратно в новината

Коментари - Младежи се разминали на косъм от смъртта при авиокатастрофата в Оризари | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Към Лилия, списователката - предлагам ти корекция на текста - "Те са потресени от загубата на двамата им колеги." Не "им", а "двамата СИ колеги" Подсказка - ако не си сигурна какво да ползваш, може да сложиш "двамата СВОИ" и си готова. Поздрави...

Страховита награда за първото място. Лека им пръст на загиналите!

A така ново 20 самолета бил без марка и сами са си го направили. Е как кръстосва българските летища такова въздухоплавателно тяло. При това вози и пътници. Тия с тунинга вече и в небето ли успяха да отидат.

Дреме ми на дедовия..

Напомня ми за първата награда в един руски виц- "Лична среща с другаря Сталин". Та и тука: "Победителят във въздушната надпревара щял да спечели правото на 15-минутен полет с двуместния моторен самолет на Василски. "

Самолетът е регистриран в ГВА и сертифициран за полети в българското въздушно пространство. Нали не мислиш, че може да се лети ей-така с каквото си искаш? Има си и марка, въпреки че не е написана в статията.

Човека е Направил самолет... Вие какво направихте? освен да се плювате във коментарите

Сигурно сезала се е претъркал!

За да се отчупи крилото точно над стадиона, сигурно е опитал някаква акробатична фигура за да впечатли събралата се публика, така е натоварил повечко конструкцията на самолета и тя не е издържала. Тук първо имаме "направи си сам", второ имаме полет над публика. А много често по авиошоутата стават фатални катастрофи, защото пилотите прекрачват една граница на разумност за да впечатлят публиката още повече. Правят неща, които не биха ги направили по този начин без публика.

А ми "такивата" бе .... И аз правя...вярно не самолети...искам да си преправя старата "Лада" ,която ми служи вярно вече 30 години ,от "седан" в ...лекотоварен пикап ...и без това я ползвам само за "работен кон " от години... та чак и як багажник (мое производство) съм и тактисал на покрива ,на който съм карал половин кубик дървен материал (300 кг)-4-метровки...с технически умения и образования съм ... Знаеш ли какви пари ми искат само за проверки, сертифициране и всякакви простотии...да ми издадат протокол за преустройството... Ами те са повече от материялите ,които ще вложа бе ...За пререгистрацията в КАТ да не казвам ...Труда от мен ... не го броя -пиши го ...стар мерак С тия пари бих си купил цял бус на поне незнайни километри ...ама ...НЕ ИСКАМ ....ИСКАМ си Ладичката...и те това... А тоя ,не знам какво е давал за регистрация на цял самолет ...при това построен от ..."нула" ?

Какво значи опитен пилот, ако досега не е имал произшествия или критични ситуации.. ? Скоро гледах поредния филм за разследване на авиокатастрофи. Командира на Еърбъс-А-330 от Рио де Жанейро до Париж / катастрофата над океана през 2009-та / имал 11 000 летателни часа..Ама ако не е имал нито една критична ситуация, все едно ги няма тези часове..Защото след излитането и до кацането всичко е на автопилот..така, че опита е малко относителен..

Мир на Праха му !. Ако има желаещи да си направим заедно дрон и с него да се возиме, нека да се обадят. Само за некомпетентните, всичко е сложно !

Опитът въобще не е ..."ОТНОСИТЕЛЕН" ...Стига да не е заспал отзад в кабината.... Гледал съм филма за разследване на този случай по NG и се оказва ,че освен ,че самолета е бил на автопилот ,зад приборите са били пилоти с по-малък опит ,докато този с 11 000 си е спял сладко зад тях ... От ледената,градоносеща буря в зоната над Океана в която са попаднали ,замръзва датчика на Pico за скорост и не им подава реални стойности... Младоците ,минават на ръчно ,като се стремят да теглят нагоре...Самолета вдига нос ...губи скорост ...влиза в плосък штопор ...пропада ,а замръзналият датчик не им показва това...Когато събуждат опитният пилот и той вижда ситуацията е ...вече ...БЕЗНАДЕЖНО КЪСНО ! пльосна ли са от 12 000 м височина ...а са имали цели 6 минути....ПРОСПАНИ в ...НЕАДЕКВАТНОСТ !

Туй зависи от вършещия действието. Ама сложно е за някои журналисти.

Хубаво е че има и такива БЪЛГАРИ!!!! МИР НА ПРАХА МУ! А НЕ САМО ДЖЕНДЖАРИ И ДЕБИЛИ НЕГОДНИ ДА ЗАВРАТ НАПРАВЕН ПИРОН В ТИКВА!!!!! СЛАВА НА ЧОВЕКА СЪТВОРИЛ НЕЩО С СВОИТЕ РЪЦЕ!!!!!!

как е възможно да се издади разрешитилно на саморъчно направен сомолет

Боже Боже колко си прост!!!!!! Погледни на никами!!!!!! Аз имам ли разрешително за този роустър??????

Имам и немско и полско и т. Н.имам европейско негоднико !

Ама ти ня тези телевизионни филми за разследване на самолетни катастрофи недей много да им вярваш. Не се професионално направени. Нещо като филмите за "Спешно отделение" са и като тия за пожарникарите. Има много издънки в превода и в режисирането и в историите. Да те открехна датчика на PIto не е само един и няма как да замръзне защото има реотан и то не един реотан. Тия филми са, за да поддържат интереса към телевизията изобщо.

К ва статия ве? Я гледай клипа към статията там ще чуеш за ко иде реч и зако ти турят минуси.

Що да не е възможно?

ЕДНО ВРЕМЕ ИМАШЕ ВЕСТНИК НАПРАВИ СИ САМ...ДНЕС ИНТЕРНЕТ ПОРЬЧВАШ ЧАСТИ ВСЯКАКВИ И СГЛОБЯВАШ. ЕДИН ИЗПЕРКАЛ ОТ СИЛИСТРЕНСКО БЕШЕ СИ НАПРАВИЛ ХЕЛИКОПТЕР...ТАКА И НЕ ЛИТНА..САМО ИЗПЛАШИ ГАРГИТЕ

Мир на праха и на двамата. Познавах ги, бяха ми подарили ваучер за 20 минутен полет и летях със същия самолет... само преди месец. В потрес съм и в момента пиша през сълзил. Вози ме Валентин, момчето. Много амбицирано, много умно и свежо момче, отдадено на авиацията, влюбено в небето и летенето. Наистина, бях възхитен, ътрахотно хлапе, наистина, беше само на 18 години , но имаше поведение на поне 35 годишен мъж. Беше взел "книжка" на 17 години (да, толкова е разрашено по закон!)Направихме полет над Марица, малко над Чирпан и се приземихме. Говорихме си доста. Нямам думи колко нелепо е всичко това. Това момче го очакваше бъдеще на истински голям професионален пилот... Пиша всичко това през сълзи в момента Моите съболезнования на всички близки на двамата...

Може! Да не си мисллиш, че в заводите ги правят роботи. След като една такава машина бъде сглобена, минава различни тестове и одобрение от съответните служби по безопастност.