Министърът на транспорта: Хаос с техническите прегледи на автомобилите няма
"Игнорирахме човешкия фактор, както и възможността манипулацията на данни да се въвежда ръчно", отбеляза Георги Гвоздейков
Обратно в новинатаКоментари - Министърът на транспорта: Хаос с техническите прегледи на автомобилите няма | Днес.dir.bg
Коментари
Министърът е прав. Проблем няма. Проблема е в некачествените лукойлски горива - на първа място. После, искам да питам издуханите камиони и автобуси, които бълват облаци, ще бъдат ли спрени от движение, или те са на наши хора и не минават на прегледи.
Тези двамата като състезатели не направиха нищо значително, сега искат да бият Европа по екология .
Едва ли процентите на въглеродния диоксид ще подобрят безопасноста по пътищата. ГТП минават автомобили, които са изгнили до толкова, че коте може да се вмъкне през ръждивите дупки на калниците и праговете. Минават такива, които амортесьорите е трябвало да бъдат сменени преди 6-7 г., но още си карат необезпокоявани по пътищата. Минават ГТП коли, на които спирачните маркучи са напукани и окачването е пред разпад, но никой не поглежда тези детайли. Убеден съм, че тези неща са много по-значими за безопасността от процентите в отработените газове...
Харчат милиони за излишно оборудване, измервателно, камери, безжична свързаност и кво ли не за да вдигнат 3х цената на прегледите и накрая пак нищо да не вършат! Даже се хвалят колко много коли минават прегледа..ама работата им е да ги спират ако са неизправни или замърсяват а не да правят как да минат и само да събират кинти! Даже няко неграмотен цървул може да разбере ако колата вдигне обороти дали хвърля турлуци дим или смърди на изгоряло масло и без да е свързан прегледа с ДАИ да им дава ГТП а после полицайчето като спре колата и види че тя пуше да видят къде е минал и да му взимат разрешителното! Лесно е ама по добре да е скъпо и нищо да не се случва
Колите си имат евро категория България измислят еко категории валидни само за Бългярия.
Аз не разбрах тия дето не са минали, лампата им на двигателя check engine светела ли е ли докато са минавали са били в неведение.
2021 година чисто нова кола кола евро 6+ - скъсаха я от бръмчане и накрая евро 4
Хубави сметки и поценти ама.....ключа от бараката е другаде. Оказва се, че проблема е при бензиовите коли. Масово. С дизелите няма проблем. Та всъщност трябва статистика колко бензинови са отишли на преглед и колко от тях са минали? Щото аз като минах на преглед преди 10 дни човека коментираше, че всяка 3 или 4 кола бензинова се връща.
ще се връща я, като я е без катализатор, без сменена ламбда сонда или свещи на незнайни км - демек тука вината е на собственика. При бензинов автомобил всички системи трябва да са изрядни иначе оказва влияние на горенето. При дизела с тая димност..... само се подава леко газ, не докрай и се минава без проблем. Лошото гориво не го коментираме. Шанса техниката на пункта да не е поддържана е минимален, но го има. Там има едно филтърче, което трябва да се чисти редовно и един датчик на самия уред, които се скапва.
ХАОС с прегледите на МПс-тата немало а шефа на ДАИ отиде на бюрото по труда ! Главчев говори че хаос и недомислици има а неговият министър говори на друг език. Гвоздейката така ефективно както с техническите прегледи оправи и БДЖ ! Имаме една бърза помощ по въздух а онова дете което го сгази камион на плажа го возиха до Пирогов със Спартана, Нема ХАОС бе ?!
е във функцията на Бърза помощ за бързата помощ, нали разбираш....