Министър: Оказахме се "изчислените жертви" в ЕС, Чехия и Словакия ни предадоха

Не дойдохме с голяма кошница и не си тръгваме с много пълна кошница, каза Росен Желязков

Обратно в новината

Коментари - Министър: Оказахме се "изчислените жертви" в ЕС, Чехия и Словакия ни предадоха | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Стойте още в ЕС, съвсем да ви дойде акъла.Едно време СОМАТ никой не можеше да го спре или да му налага ограничения, сега ви го наместиха процедурно, господа управляващи.

КАЛИНКАТА НЕ УСПЯ ДА ПРОКАРА ИНТЕРЕСА НА БГ МУТРИТЕ В ЕК! А БЕХА САЛЮТИ, ПОБЕДА ВИКАХТЕ ЛЯТОТО, ИСТОРИЧЕСКИ УСПХ И ПР...

Европа хем боли хем сърби. Искат свободен пазар за стоки, ама не за работна ръка. От къде на къде ще се връщат камиони на всеки х седмици. Нека депутатите в Брюксел да са задължени да се връщат всеки от къде е и да са на домашни заплати по време на задължителното връщане. Това трябва да стане за да са запознати с нуждите на техните избиратели.

ДА ДАЙДЕМ В ЕВРРАЗИЙСКИЯ ПРИ ВАС, ДА РАХАТЯСАМЕ, А? Я КАЖИ КОЛКО Е СРЕДНАТА ЗАПЛАТА В БЕЛАРУС! 100-200 ЕВРА!

Уф, а "жертвата" Новаков УЖ обяви капитулация на пакета "Макрон"...

Тоя министър, лично, какво е направил за да защити българският интерес по този казус? Защо Чехия и Словакия да са го предали? Тия държави ли е трябвало да защитават българският интерес?

boyko100

Мъжка калинка е този министър, да се маха!

Е нали специално министерство държим за австрийското прецедателство, че сме били тройка. Къде спаха питомците на Лиляна Павлова и какво изобщо свършиха последните 6 месеца?

Че колко пъти ние сме подкрепяли Чехия и Словакия за техни позиции....! По-големи предатели от българските политици не са известни!!

Всеки месец, чинно си вземат заплатите, не стачкуват и гледат влажно Светиня Му.

Великобритания какво становище зае, че нали според Дира ще има нов вот и ще остане в ЕС.

ВЪПРОС: Г-н Новаков, как определяте гласуването в комисията по транспорт и как се стигна до тук? АНДРЕЙ НОВАКОВ, евродепутат от ЕНП/ГЕРБ: Това, което, според мен най-пълно обрисува случилото се в комисията по транспорт днес е абсолютна и безусловна капитулация на Пакета "Макрон" и пълна победа за българската позиция тук.

Не сте изчислените жертви, а изчислените глупаци. Всъщност, ти може и да не си, ама сърбаш супата на оня черния дебил.

Целият ЕС е организиран на този принцип -Кой кого ще п......е. Или по Илф и Петров -Делото по спасяване на давещите се е в ръцете на самите давещи се.

Оказали се, били... Оказали сте се защото сте п...и непоръбени! Защото мънкате и си завирате главите в задниците! Затова ви прецакаха и с Южен поток и с Бургас - Александрополис и т.н. Щото не ви стиска да излезете и да блокирате границата като гърците! Михлюзи с михлюзи...

Тя щото у нас е по-голяма май?

Статията не струва нищо, този знае много добре, че в Чехия и Словакия живеят бая много от лихварите на света. Нататък е ясно.

Всичко много отдавна е известно и имаше време от две години за реагиране и всеки да си намери начин решение на договореното. Някои действаха / Чехия Полша Словакия и Унгария/ други спаха....

по непригодност. Само те си мислят, че някой ги предава и не се поглеждат в огледалото.

То и животът е така...

Все някога идва края на заблудата и трябва да се опиташ и да мислиш дори и клекнал, защото сам си избрал формата на общуване. Отличници, супер отличници, Западни Балкани и други тинтири минтири, а действителността е друга. За целта е необходимо поне компютъра да отвориш, а не само вратата на сейфа и да броиш кинтите. Повдига ми се от вечно недоразбралите ни управляващи.

Излиза, че единственият начин да сме канкурентни е шофьорите да получават български заплати и да мизерстват в кабините. ..а най-интересното е, че ТЕ ПОДКРЕПЯТ ТОВА! ШОФЬОРИТЕ ГО ПОДКРЕПЯТ! Мила родна КЪРТИнка!

Номерът е зад правата на работника, екологията , джендериите и прочие евфемизми на протекционизма и нечестната търговия да измислиш и наложиш такива хитроумни макронски правила, че индианците, които преди това се ги прегърнали тия глупости да не могат да възразят.

Още преди да ни "приемат" в яловия евросъюз ние си бяхме"изчислени жертви" за западняците.

Ние сме "изчислените жертви", Е то е ясно като бял ден вече! За това учене, работа и живот в чужбина за децата ни. Тук нека да останат политиците, батките, плейтмейките и мангалите. Последните най-вече, за да ги има първите в списъка.

И какъв е проблема , че шофьорите ще трябва да спят в мотели !? Това важи и за българските транспортни фирми , и за германския превозвач , ако камиона му е в други държави !? Сега че българските шефчета ще трябва да се бръкнат с 40-50 евро за билет от Раян Еър и Уиз Еър , че шофьорите да се прибират на месеца веднъж - не е чак толкова много !

Щото искат да са българи, семействата им да живеят в България. Ако влязат тези правила, всички-шофьори, меринджеи....се изнасят на запад и тук остава един гол х..

Абе с две думи в ЕС сме за да се съгласяваме и да изпълняваме чужди интереси.

200 шофьора х 100 евро месечно (веднъж мотел, втори път самолет)... Че това е едно Порше на собственика, бе!

Мдааа... в СССР повече се вслушваха в исканията ни! ;))

бг шофьорът ще спи пъти повече на мотел щото Джърманиту е у центъра на ЕС и всичко му е на няколко часа каране, а нашия е на края на Европата. Да въведат задължителна почивка в държава от ЕС ако шофьорът ще вози към държави извън ЕС- Турция и Иран, примерно- та и ние да се рахатясаме

Глупав си по всички теми. Ти колко германски камиона си видял в България? Цялата работа е за да се удари едно рамо на френските фирми

А защо не приемат превозните средства да минават технически преглед в държавата в която се намират към датата на изтичането не текущ такъв? Тогава да видим какви ще ги реват!

Ами не знам дали си бил роден по времето на СССР ама хората живееха доста по-добре

Да бе , в Германия всичко ти е на един час ! Това да не ти е Перник- София с маршрутката !?

Нечестният ЕС иска да осигури на шофьора нормални условия, а не да работи като куче - да спи в камиона, да сере в храстите и да върти волана до припадък. Нечестният ЕС иска собствениците и превозвачите да осигурят възможност за нормална почивка на шофьорите - в скромен мотел за 40 евро, с нормални и хигиенични условия и веднъж в месеца да е при семейството си.. Срещу нечестният ЕС протестират мутро-превозвачите, които трябва да платят някакви стотинки, за да създадат прилични условия на работниците си. Оказва се, че и министъра протестира срещу това.... Бааси, в тази държава простотията винаги е била ма висота, но това надхвърля всякакви представи.... Пичове, спрете щото вече затънахте в л...на до брадата....

Трябва ли българските превозвачи да бъдат ретирани като скотове от работодателите си? След като ВСИЧКИ превозвачи в една страна ще работят по ОБЩИ правила, няма как да има нелоялна конкуренция. С какво добрата грижа за българските шофьори на френска територия ще ги направи по-неконкурентни спрямо немските шофьори на френска територия?! Или спрямо самите французи, които работят на своя територия? Когато българин работи в Германия трябва да му се плащат пари като на германец. Не виждам нищо лошо в това. И, разбира се, ще плаща осигуровки като същия този германец. И изобщо крайно време е да има еднакви правила за всички хора в Европа. Не може на българите винаги да им се плаща по-малко и да имат по-лоша социална защита. Трябва осигурителните системи да бъдат при еднакви условия.

Дюрекс какви пари биха дали за това рекламно лице... два министерски рушвета и един посланически бонус на месец, поне.

Ами то сега няма проблем като ти изтече техническия преглед на кола с българска регистрация да минеш на преглед във Франция. Друг е въпросът, че тъпанарите в България не го признават тоя преглед.

значи льошия ЕС е виновен ХАХАХАХАХАХА....га бабоеба идва да навежда тиквата-всички тука парлеву франсе..., преди това като се събра Вишеградската четворка да обсъжда мангалите тиквата пак се прави че все едно няма такова нещо като среща на източните държави а крепи на бабето незнам какво сега сме жертви ХАХАХАХА ваща майка некадърна продажна!

Снимката от дописката е яка. Обърнете внимание на изражението на т.нар. министър. Дали проблясва някакъв зачатък на интелект в гербаджийската кратуна?!!... Пълна трагедия сме ... и посмешище.

Аз печеля, Вие духате

От къде го "изкопаха" този за министър ?? А май той беше "печатарчето" на бюлетини ! Може би сега му "благодарят" !

Шшшттт, тихоо да не чуе народа

Абе, да питам само. Това статия за боксови и футболни мачове ли е или за министерска среща? Щото "полувремена", "рундове"... Пак добре, че не са ни забранили изобщо да пращаме камиони зад граница, с такъв "министър"!

Явно не си разбрл за какво става дума! При положение, че се плаща всичко като на западноевропейския шофьор, нашенският няма НИКАКЪВ шанс да получи какъвто и да е превоз на територията на Европа, поради отдалечеността от пазара на ЕС, където са големите превози. Затова на словаци и чехи не им дреме толкова, колкото на нас! Защото заплатите им не са много по-ниски (но все пак са по-ниски) от тези на колегите им, но затова пък са на стратегическо важно място в Европа. Само унгарците са изключение от това, но те за разлика от нас винаги са отстоявали интересите си, независимо дали става дума за нещо дребно или не!

Еййй, как ства все така, че все ние сме прецакани, прее...., "изчислени жертви" и т.н. и т.н. ..., тука у нас си все се хвалим, колко сме велики ... най - най - ..., а та все ни е изотзад ... ма какви са тия политици бре и управляващи и опозиция бре ... и тоя, като говори за "изчислени жертви" ВЕРВАЙТЕ МИ няма предвид себе си ..., а народа, който ТЕ го предават, а не тоя ли оня ...

слаб 2 оставка на теб и твоя шеф!

Така е у нас! Все други са ни виновни, когато нашенци не могат, а често пъти и не искат, да защитават националния ни интерес! Каква е причината за подобна позиция? Ами всеки я знае!

1500000000000+