Нанков: Щетите в Мизия са за около 3 млн. лева. Асфалтирането на улиците - "веднага"

Ще се ремонтира веднага и няма да има обществени поръчки, обясни вътрешният министър Радев и постави срок за асфалтиране на засегнатите улици "веднага"

Обратно в новината

Коментари - Нанков: Щетите в Мизия са за около 3 млн. лева. Асфалтирането на улиците - "веднага" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Няма да има обществени поръчки, за да има тлъсти комисионни!

Любомито им - без общесъвена поръчка! Всъщност ако не е изрично споменато в някой закон че при подобни обстоятелства не се прилага зоп, то тези намерения за полагане на настилка са по-скоро престъпни, а ремонта ще е незаконен. Толкова време са във властта не могат ли да напишат едно кратко законче че при бедствия и аварии не важи зоп.

Защо са обществени поръчки, като имаме Султанка и Калинка?

е къде е проблема за 2 дни да се обяви обществена поръчка без право на обжалване??? а не да се използва момента да се краде на петорна цена

То е ясно че нищо няма да направите, както полазват годините назад. Но винаги сте интересни откъде смятате да вземете пари.

Още днес требе да са отпочне.. Докат е мокро, меко.. Да са турга асфалто.. Да го довалират след това камионите.. Та за следващио дъжд да отпочваме с ремонт на ремонта.. С по-следващио - ремонт на ремонта на ремонта.. И т.н. до безкрайност на ремонти след ремонтите.. И да та питам Баце .. Що "КУР"-а (дирекцийката "контрол на уличните ремонти") на Фандъчката, не го командироваш още от сега и него в Мизия и Дупница.. Те са светнати в контрола на ремонти на ремонтите..

От всяко нещастие да се извлече лична облага, никакви обществени поръчки никакви договори. Наливай асфалта в гьоловете веднага.......

Щом има възможност за ремонт “веднага” при аварийни ситуации, защо подвижния състав в железниците (локомотиви и вагони) не се поддържа и ремонтира аварийно веднага, защото отдавна не отговаря на изискванията за безопасност и сигурност, да не говорим за показателите за надеждност (способност да работи без повреди и престои). По всички правилници железниците трябва да бъдат незабавно спрени като опасни за пътници и товари! Какво става на практика? Ръководството на железниците от министър надолу до управители са без техническо образование и не разбират нищо от железници. Гореспоменатите хора са изключително бездарни и непрофесионални и съответно под тях са назначили още по-бездарни и непрофесионални. Другият вариант е, че целенасочено се унищожава железницата - смятям, че и в двата случая трябва сегашния отбор да бъде изцяло сменен.

Що правят веднага?! Що не правят веднага?!

Кога последно си пътувал с влак? Като дете?

Най-добре нищо да не се прави

Една обществена поръчка е към 6 месеца.

Българите могат само едно нещо като хората: Да намират маана на чужда работа

БЪЛГАРИЯ е мъртва! Нека дойде СТРАШНИЯ СЪД .......ВЕДНАГА! И да се свършва.....Хора нямам вече надежда.....Където погледна виждам само РАЗРУХА И БОЛКА......

Кметът на Букьовци, който иначе беше добър хирург преди да стане кмет ще захлеби. Дай Боже всеки му. Лошо няма.

хората ще бягат от там а те улици ще правят? Алуууу

Посъветвах ви да не спирате хапчетата!

"Проверка е установила, че има повреди и на преливника на язовира край врачанското с. Рогозен, който в момента се ремонтира с отпуснатите от държавата близо 2 млн. лв. " Нанков ЛЪЖЕ!!! Щетите са за 3 млн. лв. ТОЧНО ТОЛКОВА, КОЛКОТО ОТПУСНА ПРАВИТЕЛСТВОТО преди 4 месеца за ремонта на язовира: Правителството отпусна 3 млн. лева на Община Хайредин 10.03.2018 "Премиерът събра министрите, за да се обсъдят мерки за гарантиране на сигурността на населението заради преливането на язовири в страната. Освен отпускането на 3 милиона лева, кабинетът реши също да бъдат подготвени законодателни промени, с които общинските язовири, които не могат да бъдат управлявани добре, ще бъдат прехвърлени под контрола на държавата. Правителството обсъди мерки за овладяване на ситуацията с язовирите в страната. Бойко Борисов - министър-председател - Днеска ще им дадем 3 млн. лева на Хайредин да отидат да правят язовирите." Нямам нищо против глупаците да се спъват по няколко пъти в един и същи камък, но ме е яд, че заради тях страдат нормалните и невинните и понякога плащат с живота си. ПП: Членската маса на ГЕРБ е 1 млн. души. Толкова ли не могат да се намерят сред тях 100-ина души с глави на раменете си?!

Ако в Мизия претупат работата с ремонта,гарантирам,че следващия подобен дъжд отново ще изнесе асфалта в реката...А 3 милиончета може и да стигнат,да се свърши качествено работата ,ако никой не открадне и стотинка...

Преливника на язовирчето в Рогозен няма нищо общо с апокалипсиса от онзи ден в Мизия...засега.Ако до утре вечер река Скът не прелее,значи този път се размина...засега.

С ремонта на ремонта имате предвид, навярно.

Тодор Алексиев, кметът на Хайредин: "Съвместно с Областна управа и „Гражданска защита“ източваме язовира, за да намалява водния обем на язовира. Изсипваме заскалявка в преливника на язовир „Рогозен“, където всъщност е проблемът от 2016 г., тъй като преливникът е обрушен. Там сипваме заскалявка, за да намалим силата на водата да не се обруши докрай." Наводнението в Хайредин заради непоправен преливник 8 май 2016 "Причина за срутването на преливника е повреда на съоръжението от 2014, която до момента не е отстранена" 2014- 2016-2018 год. Има ли нужда от коментари?! Маликият дявол, че се размина без жертви...

Едно е да гледа човек отстрани - може би дори обтекаемите форми на SIEMENS-ите и мислейки си, че са нещо футуристично и от там сигурно, друго е да знае какво се крие зад тази картина - влакове с голям препробег; някои от тях с опасно износени колела (и диаметри и реборди); омаслени и пожароопасни локомотиви също с недопустим препробег; и т.н. и т.н.

Ако министърът на вътрешните работи е толкова ангажиран с асфалтиране на пътища, то избягалите затворници ще са работа на министъра на културата например, ли? Или там нещата са си наред, канализирани, там си бягат по графика...