Коментари - Мъж загина на магистрала "Тракия", жената и детето му са в тежко състояние | Днес.dir.bg
Коментари
Виновен им е КАТ че карат като малоумни и им се свиди да си поддържат колите. Е това е резултата.
Прав беше бай ти Тошо и Чаушешку.За народа максимум Москал с дефорсиран двигател и Дачия.
България е една от държавоте в ЕС с най-малко коли на човек от населението. какво ли ще стане по пътищата на България, когато доближим сегашното средно ниво на ЕС и колите станат почти два пъти повече?
Имаш ли представа колко коли има в България?
В България има около 3,3 милиона леки коли, от които неизвестно колко са частни и колко са фирмени. Когато се сравнява броя на колите в България и другите държави, за другите държави се броят само частните леки коли, а за България се броят всички регистрирани автомобили - леки, товарни, специални, автобуси и влекачи, от които леките коли в България са около 86%. Въпреки това, автомобилите в България са около 70% от средното ниво на броя на частните леки коли в ЕС. Други въпроси?
обаче не се съобщава за сладкия смрадлив водач на ауди или бмв, който го е засякъл и после и въглеродна диря дори не е оставил
ДИР, моля Ви да публикувате съобщение за ден, когато на Магистрала Тракия няма загинал. Благодаря.
на мен пък ми звучи като за телефонните измамници. Ти казваш на откачените бабета - да не дават пари, а те пак и то повече! Не ми е жал за откачените шофьори че се трепят, жал ми е за жертвите от тяхната простащина.
София е столицата в Европа с най-много лични автомобили на глава от населението. И 70% карат по един в кола. На това му се вика - сиромашко невидяло, а и простотия до шия.
Това е лъжа разбира се. Според същата тази лъжлива статистика, не само София, а и всички областни градове в България имат страшно много автомобили на човек от населението. Например, Видин е с около 800-900 автомобила на 1000 човека, а Видин не е на първо място. Истината е съвсем друга - България изостава сериозно по брой автомобили на човек от населението в сравнение със средното ниво за ЕС.
Така е щото караме 20 годишни прогнили ламарини и избиваме комплекси със скорост. А тя, по тия "магистрали" не прощава. За съжаление с тези заплати толкова. Това може да си позволи масовият българин. Сега като вдигнат еко таксите, като въведат стикери за газовете всички ние ще отпаднем от надпреварата, а за останалите - живот и здраве!
Безумие са тези рекламни билбордове. Може да се случи колата да излети от трасето, независимо какво е задкормилното устройство - и най-добрите не са застраховани - и хоп насреща як стълб. И това, че максимално разрешената скорост е 140 км/ч е само да гали егото Му. Има 2 страни в Европа, ние и Полша, които са на 140, останалите са на 120 защото пътищата им не позволяват такава висока скорост.
идвах си през отпуската за 3 седмици в BG колата ми е бърза и почти нова. Те тия много добри шофöри бе ! По Пътя от Микре за Сопот тръгнаха на рали, изпревариха ме над 100 автомобила карат с необоздаема висока скорост. Имам над 1,5 милиона км. зад волана но такива "добри" шофöри не съм виздал никъде в Европата нито в Америка. Евала карайте, карайте бързо той горния си взема неговото. жалко за детето и жената.
При много високи скорости и коланът убива, а при екстремно високи превозното се разпада.
Тотално отсъства контрол у нас. КАТ не желае да работи. В неделя имаше десетки хиляди на концерт в Пловдив, голяма част от тях се юрнаха после по магистралата към София. Поне 30% от тях бяха пили. Но по целият път от Пловдив до София нямаше нито една патрулка
Тотален идиотизъм и липса на всякакво чувство за отговорност. Редовно виждам такива натоварили цялото си семейство в колата и карат все едно са на състезание.
Трагедия, едно семейство се разпадна и едно дете остана полу сираче. Тъжна работа, още по тъжно е че това няма да накара някой да шофира внимателно и да си поддържа колата технически изправна.
Абе каква трагедия, един олигофрен повече няма да дава газ, добре че не е завлякъл невинни със себе си. Жена му за да е с такъв и на нея акъла й толкова. Детето като порастне и то ще е същото.
Швейцарските магистрали са далеч по-качествени и по-добре поддържани, швейцарците карат далеч по-нови, по-мощни, по-бързи и несравнимо по-добре поддържани автомобили. И при това по швейцарските магистрали ограничението на скоростта е 120км/ч, а по обикновените извънградски пътища е 80км/ч! Предложението в България ограничението на скоростта по "магистралите" да е 140км/ч може спокойно да се нарече опит за предумишлено убийство на повече от две лица!!! Няма ли кой да вкара в затвора хората, които въведоха това безумие?!
В нормалните държави по пътищата има САМО пътни знаци, а не реклами, които да отвличат вниманието на водачите! Кой кретен измисли слагането на билбордове по магистралите?!
Такъв като теб дето да зяпа билборда му е по важно и интересно от това да си гледа пътя.
не може да се шофира вече! Като на авто-родео е! Само друсане и скокчета... представям си на мокро време какво е! Да не говорим за джигитите, ниско-прелитащите, бързаците, състезателите, и тези, които постоянно ти примигват нервно отзад...
То, около Стара загора мафията изцвъка едно...недоразумение, за което твърдят, че е магистрала...убийци!
То около Стара Загора няма магистрала, а бабунест селски път, залят с асфалт. За такова нещо вкарват в затвора. Не у нас де, в нормалния свят.
вкараш в затвора всеки, който заслужата, ще останем извън него само 100-тина души да ги пазим...
И друго от Германия- няма пажелания към народа. Има ежедневно променящо се законодателство и железен КОНТРОЛ по изпълнението му от изпълнителната власт. Жандармерия също няма. В България жандармерията е маша в ръцете на мафията за подтискане на народното недоволство, платена от самият нород.
В Германия са забранени всякакъв вид реклами по магистралите. Тук там, малки табелки с честоти на регионално радио.
Почти всички катастрофи,са заради висока и несъобразена скорост!Намалете скоростта и катастрофите ще изчезнат!Ама,не да ви е страх от КАТ,а просто да знаете ,че високата скорост убива!
Аман от катаджийски мантри. Земята лети около Слънцето с хиляди пъти по-висока скорост, но все още не е убила никого. Скоростта сама по себе си не убива, както и оръжията сами по себе си не убиват.
Ако не пътуваме пък съвсем ще изчезнат! Ти луд ли си? В момента ограничението по магистралата е 140. Със средно-статистическа за нашите ширини трошка трудно можеш да ги вдигнеш...
козарите? къде сте ? 200 коментара под статия за коза! като ви казвам че ви отклоняват вниманието от важните неща - минуси пишате. Ето: важно нещо - умират хора по некадърно направените и необезопасени "магистрали", ежедневно. Ама не - дай им на дебилите за козите да коментират! А това е затриване на нацията! чрез емигриране нацията не се топи, просто се дислоцира. Но чрез ползване на бате-бойковите магистрали- е това е геноцида! Иронията е, че бате ви дойде на власт със маготрали, че и президента пульо беше "магистралчик". Дебили? още ли ще търпите ? или козите са по-важни?
по магистралите,на ден минават десетки хиляди коли.Защо,ако са лоши магистралите,не катастрофират всичките,ами се намира някой сульо,дето настъпва колата си,пък не му стигат уменията и катастрофира ?
На всяка европейска магистрала почти всеки ден загива по някой...Това е неизбежно, ако ще да я направят с 12 ленти и права от край до край.
ти пишеш глупости. Виждал съм катастрофа в Италия на магистрала, а там всички карат като безсмъртни и само ламарините си бяха намачкали. Всички хора си бяха живи и здрави
ама на целия континент, всеки ден в автокатастрофи умират около 1000 човека. В България - 2ма. Пита се в задачката, дали сме 1/50 от цялата територия, и като е горе-долу да, то значи нещата изобщо не са нито до това соросоиди да ни втълпяват че сме тъпаци, нито либерасти да ни втълпяват цял живот да събираме за нова кола, а просто си е в реда на нещата, както навсякъде.
В този отсек това не е масгистрала а родео. Преди две седмици минах от там и карах в дясно само като няма коли в ляво, дори и с 90 км/ч не се издържа толкова е неравно. Сетих се за нашия премиер как се хвалеше, че правиме най-евтините магистрали. Според мене трябва да го е срам, това не е магистрала, а пълен боклук и си е направо опасно минаването от там. От 25 години съм шофьор, карал съм из цяла Европа, но такова безхаберие на държавата към пътната инфраструктора не съм видял никаде другаде, тези които се грижат за това са си чисти убйци .......
Тъкмо в момента гледам в ютуб едни клипчета от Русия - студена пот ще ви избие по гърба. Търсите "ДТП" и "спасателей" и ще видите страшни сцени на жестоки катастрофи и как спасителните екипи в реално време режат тавани, врати, с пневматични инструменти раздалечават смачканите ламарини за да извадят жертвите - живи, обляни в кръв, треперещи в конвулсии, или безжизнени. Дълбоко покъртително. Който ги погледа малко тези неща, съвсем сериозно ще се замисли дали някога да се доближи до кола. Луксозен джип Ауди нов модел, лъскава кожена тапицерия, автоматик. Водачът с огромна скорост го е нахакал странично в уличен стълб, така че джипът е като прищипан в средата. Голяма борба за ваденето на шофьора - облян в кръв, неадекватен и треперещ, въпреки всичките разтворили се еърбегове. Това клипче: "ауди об столб боком". Впечатлява колко добре са екипирани руснаците с всякакви хитроумни приспособления за справяне с ламарините. И колко упорит труд се полага за ваденето на катастрофиралите. Такива неща трябва да се гледат от повече хора, но те нашите дебили и да гледат сигурно ще си кажат, че такова нещо на тях няма да им се случи, защото са твърди печени.
гледаш казваш ютуб ма това е америкснска телевизия бе, ти да не си изперкал- спирам ти копейките и марш във Вконтакте. Леле с какви идиоти трябва да работя.
Гледах около 10 клипа. Смазващи са в буквалния смисъл. Майко мила. Трябва да се гледат. Особенно младите дупета. Ужас ужас.
тъпунгер е измислил коланите като предпазно средство против катастрофи. Наскоро именно по този повод стана скандал във Великобритания по по повод твърденията на учен от Оксфордския университет. Въпросният колан пристига гръдния кош като по този начин затруднява дишането и работата на сърцето, тези неща заедно вкупом пък ограничават притока на кислород към мозъка и забавят реакциите на водача. Друг много опасен ефект при коланите е, че при рязко спиране е, че при рязко спиране колана притиска отпред гръдния кош и главата изхвърча рязко напред,получава се така наречения ефект на бесилката и при големи скорости вероятността за настъпване на смърт е много по-голяма. Изобщо тези колани ще се окажат поредното наливане на вода в мелницата на абсурда. Въздушната възглавница би имала къде къде по добър ефект от въпросния колан. Закона ни задължава обаче да слагаме колан а не възглавница.
Всички рали-пилоти са тъпунгери, та затова карат с колани. Там поне не е задължително :)
А замислял ли си се, че при скороста при която настъпва "ефекта на бесилката" ако си без колан ще те събират на части на десетки метри от колата. Имате интернет бе хора, потърсете клипчета да видите за какво става на въпрос преди да пишете глупости.
Прочети си тъпия коментар...и осмисли глупоста която си написал...някакъв псевдоучен бил написал...а изследвания правил ли е....на колко хора е правен тест...ти краш тест гледал ли си какво става когато манекена е без колан...
По принцип си прав. При много висока скорост колана убива, Но. Но пак имаш шанс. Имам приятели съдебни лекари и те са ми го казвали. Но до 80-90 километра спасява живои. А катастрофите под 100 километра са в пъти повече и коланите всекидневно спасяват животи. Ако караш с доста над 100 (150-200 км примерно )и видиш опасност натискаш спирачка и реално удара е под или около 100км . Естествено част от челните удари, изпреварвания и малка част от случай на заспали шофьори са с по-високи скорости. Но никъде не казват , че колана е 100 процента осигуровка.
а преди едно 50 години примерно. Когато 100км/ч са били самоубийствена скорост. Когато колите често са се палели от всякаква катастрофа и когато гумите са държали колкото днес държат 3 години печени на Слънце гуми. В смисъл коланите са от едно съвсем различно време и решават едни други въпроси - например в града коланите са идеални, там друго не е достатъчно. Да, ще ми опонират, ама и в градовете карат с 200. Е карат, но масовката си кара нормално - с 50-60, а за това коланите са супер евтино и супер ефективно средство.
И ние минахме, когато вече пожарната беше там. За жалост видя ли пожарна, се сещам, че е там за да режат ламарините... Дано се оправят жената и детето и да имат сили да продължат да живеят!
Жаждата на изродите-рекламодатели за пари го уби човека! Билбордовете покрай път и над път станаха по-вече от автомобилите по пътя! Пари, пари, пари реклама реклама реклама...
Бате, ма до сеги още не съм блъскал Москвича. И без книжка го kарам! Eй, майстор съм си.
Зашумя се за кратко , че вездесъщия ББ щял да премахне тези убийци на пътя , ама явно си плати който и където трябва и убийствата продължават с пълна сила !!!
"Убийци" не са билбордовете, а селският манталитет на карачите! И си го получават по законите на физиката, които не изучават като ученици, още!
Да, има случаи, когато нещастията са причинени от манталитета на шофьора. Обаче има случаи, при които примерно пукаш предна гума с даже 120 км и автомобила става неуправляем. Точно тогава се молиш да няма някои скапан билборд в сервитута на магистралата. Този човек щеше да е жив ако го нямаше това съоръжение в рамките на пътя
Да, има случаи, когато нещастията са причинени от манталитета на шофьора. Обаче има случаи, при които примерно пукаш предна гума с даже 120 км и автомобила става неуправляем. Точно тогава се молиш да няма някои скапан билборд в сервитута на магистралата. Този човек щеше да е жив ако го нямаше това съоръжение в рамките на пътя
Дясното платно в този учатък е трагедия - хендеци, пропадания . Винаги карам по лявото. Иначе" строители"на БГ. Кражби до дупка. Жалко за хората. През ден загинал , не "Тракия", а "автострада на смъртта".
Освен това тези билбордове изобщо не трябва да са на по-малко от 50-100 м от трасето на магистралата. Кога най-после ще ги разкарат от там.
Днес видях кола обърната в канавка в посочения район посока Бургас. Таман бяха дошли полиция и пожарна. Надявах се да няма пострадали, но не би. Светла му памет на човека и искрено се надявам да се възстановят напълно пострадалите. П.П. Карах в обратната посока, но не видях нито една цивилна кола да е спряла и да се опитва да окаже помощ.
Мъж загина на магистрала "Тракия", жената и детето му са в тежко състояние
Водачът забил колата си в билборд
Обратно в новината