Коментари - Машинист е срязал спирачките на локомотива на гарата в Лом, задържаха го | dnes.dir.bg
назад

Машинист е срязал спирачките на локомотива на гарата в Лом, задържаха го

ЖП служителят е признал, че го е направил за отмъщение, заплашва го до 15-годишна присъда

Обратно в новината
| Редактор : Ива Капкова

Коментари - Машинист е срязал спирачките на локомотива на гарата в Лом, задържаха го | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Така не се прави Парче метър от лево и десно в зависимос в коя писока целите дрезината

А сега да хванят и всички драскачи на вагони. Има ли желание - има и начин!

Къ изглежда военния ешелон

Железопътна композиция, автоколона или колона от други превозни средства, извършваща масови превози на войска, хора, боеприпаси, провизии, товари и под., обикн. по време на война. Вот идёт за вагоном вагон https://www.youtube.com/watch?v=Mj197Wq4J34

Тъмно-зелен ?

Какви са тези изроди, бе? Трябва да си изключително тъп, за да направиш подобно нещо. Този или тези трябва да ги затворят и да изхвърлят ключа.

В БДЖ има персонал, който задължително преди да потегли влак, да се огледа всяко звено от композицията. Надявам се , че това се извършва, а случаят не бива да се повтаря. Засилете контрола господин министър на тнранспорта, защгото подозирам много пропуски в железниците...

Напишете му името, публикувайте снимка, ударете му сто тояги на голо и да отива при Бай Ставри!

Това се квалифицира като тероризъм.

Този си е за затвора и то веднага... Покажете физиономията му по телевизията.

Не казахте нищо за задържания, нито за неговите подбуди. Влакът оръжие за Украйна ли е превозвал? Задържаният емигрант ли е? Ако нямате информация по темата - не пишете статия.

Маалата в Лом е достатъчно голема се ще се намери некой полуинтелегентен екземпляр за да направи това престъпление срещу обществото !

значи извършителят е капейка, саботирал предаването на оръжие за Украйна!

Наглостта и простотията неуморно надделяват и побеждават ежедневието ни. Скоро определени поведенчески ситуации, от които сме се ужасявали ще станат норма на поведение в обществените отношения.

От това, което съм чувал, спирачките трябва да са нормално затворени, т.е. без подаване на налягане те ще бъдат затворени и няма да позволят тръгването. Така при скъсване на композиция спирачките сработват вследствие падане на налягането на въздуха. Тия какви ги разправят? Като, разбира се, деянието е подсъдно.

Рязането на маркучите се практикуваше от македонците, през комунизма, за отмъщение. Един такъв македонец лежа в затвора доста години, но след 1990-та година се писа че е политически затворник и го пуснаха. Даже издаде книга, в която е описал за геройствата си, вкючително това.

И е точно така.

Това е точно така. Което ще бъде и причината примерно 5 години по-късно съдебното дело срещу този да се провали заради осрано обвинение. Ще се пробват да го съдят за умишлено убийство и първият експерт на защитата ще обясни именно как работят пневматичните спирачки и как тези срязани маркучи освен да отвеят каскета на машиниста, нищо друго не могат да накарат да потръгне, и съдията ще се види принуден да го пусне свободен.

Че това си е терористичен акт, какъв вандализъм какви пет лева.

Аз вчера като написах, че е някой вътрешен човек, който е технически грамотен и запознат с устройството на машината и най-вероятно самия той е машинист тука едни форумни олигофрени ми се правиха на отворени и се бъзикаха с мен. Айде сега да ми ядете маркуча мишоци.

Както долу са написали, нямало е никаква опасност за влаковата композиция. Коментираните спирачки се намират под налягане (около 9 атмосфери, както е видно от снимката), докато влакът се движи и за да се задействат, трябва налягането да спадне, например при скъсване на композицията (респективно - пневматичните маркучи). Следователно, при срязване на тези маркучи, ако композицията е изправна, тя не би могла да тръгне изобщо. Най-вероятно именно така са открили проблемът - не при някаква рутинна проверка преди тръгване (която е само проформа), а защото просто не са могли да тръгнат (или е имало алармен индикатор, който се е активирал). Ако пък, композицията е можела да се движи с нарязани пневматични маркучи, значи тази спирачка по принцип не е изправна (не би работила и със здрави маркучи) и деянието по никакъв начин не е застрашило пътниците. Този "инж." Еленков сигурно е дал половината стадо на татко си, за да вземе диплом от ПЖИ (не, че е било много нужно да го прави - там лъснат, бръснат и с якичка - тройката я имаш). Така че, това не е никакъв тероризъм, а обикновена вандалщина. Вероятно и този, който я е направил, е знаел, че не върши нищо опасно. Не виждам как би могъл да получи ефективна присъда в една нормална държава. Дисциплинарно уволнение, солена глоба, условна присъда - със сигурност, но просто няма причина да бъде вкаран в затвора.

Ти къде си видял "тъмно-зелен" машинист, ганчо? Гузен негонен бяга.

Я, уж беше "тъмно-зелен", а то пак се оказа поредната културна особеност на б ъ л г а р с к и я етнос!

На влизане бутнахме 4 блока на излизане строиме 2 https://www.kznpp.org/upload/509/pa-04-04.pdf?inline=1

Това става на 1юни през нощта.На 03,06 в 01ч 10мин на гарата на която съм охрана след като отключих чакалнята в законоказаното време влезна един с работно облекло на жпеец изапочва ди ми се кара.Като какъв заключваш чакалнята аз съм машинист и искам тук да седя а не на перона.Ти не си никакъв ти си един пъдар,намери някакво нарушение на жената на информацията и каза -глоба 350лева.Твоето работно място е в локомотива тук ти си никой- му казах на което бях псуван и наричан на хомосексуалист а той изтъкна че имал ВИСШУ с успех 5,50 и на клошарите дето не бях пуснал да спят в чакалнята и разстат ушите.Можех да го скопя с два ритника но не го направих.Влака за Варна дойде с минимално закъснение и той замина за работа в Г.О. а видеозаписът от тази случка е в деж. ми стая

9-те нагнетени бара (8,882 атмосфери) са в жълто боядисан. спирач. вентил(и) и обикновено са ползваеми, когато са прикачени вагони натоварени с чакъл (хопер-дозаторни в-ни) за баластиране на жп линия. 5-те бара (4,934 атмосфери) налягане обикновено е в железопутн. спирачн. или вагонна, или локомотивна система(и) . Би останал влакът без правилно\ефективно действащи пневматични спирачки - щом бъде свързан накрайник на жълт въздухопровод с такъв за червена въздушна система, в случая ръчна спирачка би била ползваема до известна степен, с живи + здрави

В преден ми коментар от 5-и юни 2024 да се чете железоп., а не железопутн. извинете, моля, благодаря, живи + здрави

"В резултат на деянието е създадена опасност за живота на други хора." Голяма глупост! Ако се среже маркуча на спирачката (тук пише че са срязани 5 маркуча!), влакът не може изобщо да тръгне, защото пада налягането в системата и спирачките се задействат! Влаковите спирачки са обратни на тези на колите, не се нагнетява налагане, а то се изпуска. Писалият статията е неграмотен и неук!

Началството не е създало условия за безопасен престой на локмотива на гарара. и В резултат на деянието е създадена опасност за живота на други хора.