Коментари - Малайзийци с интерес да строят втори Дунав мост край Русе и магистрала до Велико Търново | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не ни трябва друг мост при Русе,защото трафикът от коли,тогава ще се увеличи двойно.И без това в тоя град няма въздух за дишане.А пък ,ако това все пак се случи,най-добре е пак Русия да го построи.Кви са тия Малайзици,кога се прославиха толкова.Я да си гледат в тяхната пъница и да ве се бъркат в Европа.

Не се занимавайте с Малоазийците. Ще ви построят нещо, което ще рухне след някоя и друга година. Освен това има да се пазарите с тях и да се чудите как ще ви прекарат на края. Това за което мислите, че ще си платите, изобщо нямя да е това което ще получите. А парите ще ви ги вземат така или иначе.

Знаеш ли разликата между Малайзия и Мала Азия. Не са едно и също, колкото и странно да ти се вижда.

Аз съм прост човек, но знам едно бизнес правило - всяка БИЗНЕС инвестиция трябва да се изплати до 7 година и парите да се завъртят наново. Грубо сметнато, те трябва да имат печалба близо 1 000 000 лв. дневно за да си покрият инвестицията, лихвите по кредита, данъците и т.н. Не виждам как ще стане това без субсидиране.

Нормален път Варна-Добрич дали не искат да направят...?

Ще им плащаш ли 5-6 левеа тол, за да ползваш новия път без дупки?

Дупки няма и в момента,но имаме нужда от път между два града - 50 км са само...толкова ли е невъзможно?

За малайзийците има два начина да си изгубят парите лесен и труден Лесния е да идат в гората и сами да си изгорят парите Трудния е да се занимават с Бай Мутрафон Нито те пари ще видят нито ние мост и магистрала Вижте а сегашния мост може да се разруши за давурви техния Най накрая Русе ще остане без мост Молете се да идат в гората

В тази държава управляващите или са класни идиоти или агенти на други държави. Ако има нещо наистина печелившо и стратегическо по отношение на инфраструктурата това е тунела под Стара планина в района на В. Търново. Има българи, който поради липса на икономика (заводи и прочие) се чудят какво да правят със парите си (капитала) в банките. Всеки би си купил акции (собственост), от тунела. Ако не е държавен поне да е на български граждани. Очевидно е че група зад.ици там горе искат срещу рушвет да харижат на чужденци тази печатница , за пари. Като гледаме , какви са ни Прокурорите вече знаем защо сме бедни и умиращи. Демокрацията ни убива. Този тунел трябваше да е цел номер 1, още преди 30 г.

Лека корекция, тунел под Стара планина в района на Велико Търново няма как да има. За района на Габрово става въпрос.

Ако някакви малайзийци имат пари , нека ги закарат някъде в гората, да ги утрепят и да им вземат парите. Хем ще вземем пари, хем и ще се отървем от башибозуците- малайзийци- китайци.. После , ако китайците от Китай ги търсят, нашите им съобщават че тия са изчезнали и толкова.

Това малоазийците ,те от къде са,някъде там дето български фирми шият.Е как така те имат пари да правят европейски пътища???Или това само в България може да се случи,да дадеш повече пари на този който няма да ти свърши работа:(((

Някой трябва да опресни паметта на Баце за Мемораднума, който е Подписал, и какво е Говорил: Третият мост на Дунав между България и Румъния ще бъде при Свищов 20 Април 2019 15:08 Всички въпросителни около третия мост на Дунав между България и Румъния отпаднаха. Новото съоръжение ще бъде изградено при Свищов от българската страна и при Зимнич - от румънска. Това е решило румънското правителство на заседанието си миналия четвъртък, 18 април, съобщават медиите в северната ни съседка. Преди това и премиерът Бойко Борисов обяви, че третият мост ще бъде при Свищов, за което са се договорили с колежката си Виорика Дънчила по време на срещата в Дубровник във формата „16+Китай". За ускорено изграждане на мостове между двете съседни страни се споразумяха румънското и българското правителство по време на Петата среща на Съвета за сътрудничество на високо равнище между България и Румъния, проведена на 29 март 2019 година в Букурещ. Вижте още: Къде ще бъде третият мост на Дунав между България и Румъния В подписания в Букурещ Меморандум за разбирателство между правителствата на двете страни за изпълнение на съвместни инициативи за подобряване на условията за корабоплаване в общия българо-румънски участък на река Дунав и за транспортната свързаност между двете страни е записано, че експертна група на двете държави започва проучване за изграждане на трети мост на река Дунав между България и Румъния. Какво реши румънското правителство Има принципна договорка между правителствата на двете държави изборът на локацията за третия мост на Дунав да е на Румъния, тъй като България е избрала Видин-Калафат за втория мост. Затова и решението на кабинета на северната ни съседка може да се приеме за окончателно за локацията на транспортното съоръжение. Според румънските медии, в мотивите при приемането на Меморандума за строителство на нов мост на река Дунав между градовете Зимнич и Свищов правителството на Виорика Дънчила посочва, че мостът ще се свърже с магистралата между Букурещ и западния град Лугож през Александрия, Крайова и Дробета-Турну Северин, а за отклонението до Зимнич вече са задействани всички процедури по проектиране и отчуждаване на частни имоти. Освен това, на Министерството на транспорта и на Националната комисия за стратегия и прогноза се възлага спешно да се заемат със законодателните и организационните инициативи за приоритетно прилагане на проекта "Мост над Дунав между Свищов и Зимнич". Като допълнителен аргумент правителството в Букурещ посочва, че този проект ще допринесе за реализацията на транзитни коридори за пътния трафик с осигуряване на връзки между Централна и Северна Европа и южната част на континента - респективно Турция, Гърция, Албания, чрез Румъния и България. За избора на мост в окръг Телеорман, според най-стария румънски информационен сайт Hotnews.ro, са натежали и два лидерски фактора - в този регион са родени председателят на управляващата Социалдемократическа партия Ливиу Драгня и премиерът Дънчила. Правителството припомня, че сред проектите, предложени за публично-частно партньорство, е и хидротехническият комплекс Турну Мъгуреле-Никопол на река Дунав, който се явява допълнителен проект, предвиждащ създаването на шосейна и железопътна връзка между двете страни. Град Турну Мъгуреле също се намира в окръг Телеорман, а този проект е от времето на комунизма, от 70-те години на миналия век. Така Румъния анонсира четвъртият мост да бъде между Никопол и Турну Мъгуреле, но за него ще трябва да си каже „тежката дума" българското правителство, което има по-големи предпочитания към втори мост при Русе. Вижте още: България и Румъния с план за нов мост на р. Дунав при Русе България подкрепя румънската идея И въпреки че в интегрираната транспортна стратегия до 2030 г. не се предвижда мост между Свищов и Зимнич, след решението на румънското правителство проектът оставя на заден план другите четири, които е планирано до се изградят в следващите 15 години: Оряхово - Бекет (357 млн. лв.), Силистра Кълъраш (267 млн. лв.), Никопол - Турну Мъгуреле (357 млн. лв.) и втори мост при Русе - Гюргево (267 млн. лв.). В България също се действа бързо. След като се завърна от Дубровник, премиерът Борисов на практика потвърди в аванс, което по-късно реши правителството в Букурещ: "И аз исках да направим още един на Русе, но те не искат, оттатъка е тресавище, трябва да правят много тежки обществени поръчки, те се плашат от тях, докато за Свищов - Зимнич са готови. Ми нека да го направим. То е публично-частно партньорство, държавата пари няма да дава, ще подготвим само инфраструктурата. Надявам се тази седмица да финализираме."

Споразуменията между правителствата на Румъния и България не пречат на енвестиционния интерес на трета страна да си направи мост ... не смесвайте нещата. Дублиращ мост при Русе би бил много полезен за вече изградената инфраструктура, както и за магистралата от Русе за Търново...

Ааааа, не така! Ще вземат да покажат на нашите как се прави и ще станем за смях.

А румънците какво казват по въпроса? Щото ако те не искат мостът ще стига само до средата на реката.

И ние се с нещо трябва да се прославим по света с половинчати неща ха ха ха...

В момента с България се извършват безумия. Мутрите от СИК си въобразяват, че могат всичко. Краденето е и в международни мащаби.

Благодарете се и на това ха ха ха...

Летище отдавна няма. Има буренясала територия с разбит бетон, която някога е била летище. И по-важно - хора няма в Русе. Нито за летище, нито за мост и пътища. Кой ще лети и пътува? Какъв мост, какви глупости. По-добре кажете колко ви обеща циганина от Малайзия. Или, защото е гола въшка, дойде само за почерпката, хапна, пийна и дим да го няма. Вие чакайте пари от Малайзия, хахаааааааааааааааааа. Нещастници!

Високите температури май ти се отразяват твърде зле! Бая си слънчасал!

Едни големи и пусти булеварди това е ужасно като ударени от гръм сте, боже пази

Както ти казва човека точно така е, ама ти си налузил розовите очила или си проссззддт или си ГЕРБав тъп трол.

Само Бойко може да строи магистрали. Тези не ги допускайте в България. Ще вземат да построят нещо по-качествено и на по-ниска цена и ще стане голям проблем!

Ех,дорде това стане ние ще сме.........то 2 млр. ама нали половината трябва да се раздадат на рушвет.............е пак ще остане нещо ......смешно

Хората са си направили добре сметката. И за неспециалиста е ясно, че и двете съоръжения ще носят печалби и то солидни. България би трябвало да участва във финансирането и на двата проекта, за да участва в разпределението на печалбата. Ако правителството разчита изцяло на частното финансиране, без участие на държавата, както прави до сега, за нас ще останат само трохите. Подобно финансиране правителството на Борисов иска да прави и за АЕЦ"Белене", което си е кретения от край, до край. Така АЕЦ"Белене" никога няма да имаме, а АЕЦ"Козлодуй" не е вечна и един ден ще трябва да я затворим.

нерде ямбол нерде малайзия ама има интерест де

пройчо ти ли си бе

т.е. Гроб купиха самолети, които тепърва ще ХАРЧАТ милиони, но за магистрала за същите пари, която ще ДОКАРВА милиони няма пари?? Докараха нови АНТИ-инвестиции..

няма ли немски инвеститор който знае как се строи мост или български та ще перем парите на малайзийската мафия

амчи нема ве брадчед той дойчу са вече с бурки

Да помолим г-н Канев да построй наколко моста благотворително.

Бяха катарци, после саудитци, китайци, сега малайзийци. Чат пат ни пробутват претоплени манджи да не питаме защо имаме толкова некадърно правителство и управляващи милионери. А защо им е на малайзийци мост през Дунав и път до Търново, няма да питам даже

Що бе попитай ръководството на Търново може да не знай ама може и да знай макар че не ми се вярва...

Да върнат индийския инвеститор Промот Митал може да излезе по евтино. Все на такива инвеститори налитаме и на такива сделки по два милиарда, а за магистралата какво да кажа нямам думи.

Ми той в кауша. Новини не гледате ли?

Ako stapish v sibir, piknjata shte e rai.

Тц , няма да стане, само за наши ора , да лапаме и ние суджуците.

лапаме ги лапаме

Направо магистрала до Сибир, че тука стаа голема пикня

Нали Бойко преди 3 години обеща Русе-Търново на китайците!!! Какво правим сега??? Пак нищо!!! Нема кво да се краде от там и нема да стане работата!

споко, Баце чака инвеститори от Буркина Фасо

вместо да дават пари за самолети да си ги направи държавата ще има много по голям ефект Тези самолети няма да стрелят и да водят военни деиствия нито да плашим някой/ а дано /

Глупава държава, глупаво правилтелство. Тази магистрала ще носи най-много приходи от всичко построено до момента.

Всякакви маймуняци строители са по добри от гербаджиите които печелят поръчките...

Вече няма чужбина. Светът е едно голямо село, а капиталът е анонимен. Чуждия капитал не е само чужд. Ако разбираш от световна икономика.

Бил съм няколко пъти в Малайзия и мога да кажа ,че пътищата им са перфектни.Вярно,че там няма такива температурни разлики но пък вали здраво и отводняването е с големи шахти поне в Куала Лумпур.Тука във Варна ако вали така ще трябва да плуване по новият булевард Левски.

Какво искаш да кажеш.......

Нещо не мога да разбера. България има да даде 2,5 милиарда за американски изтребители, но няма 2 милиарда да направи тази магистрала, която може да й носи огромни приходи. Сега ще я даде да носи приходи на някоя чужда фирма. Ако тази магистрала беше направена преди 10 години с таксите от нея можеха да асфалтират цяла България, че и за изтребители да останат.

Да, но преди 10 години на власт дойдоха безмозъчните извънземни от герп, които знаят само да харчат и крадат с размах, но си нямат и понятие как се правят пари, как се развива икономика и се привличат големи инвеститори. Откакто Боко Тъпото е на власт при нас идват само някакви треторазрядни инвеститори, които в мислите на Тъпото са топ-инвестирои, но реалността е друга - големите инвеститори от години заобикалят България, не защото матрияла е лош, а защото ни управляват най-големите боклуци, нарекли себи си политическа класа.

Ако няма стабилна комисионна и нещо за джобовите на оправниците няма да стане.Защо отказаха на инвестирор които искаше да построи пешеходен мост до стария.Незнам дали нямаше и платна за коли.

Всичко е за парлама. Няма нито един чужд инвеститор в България. Зад всеки уж чуждестранен инвеститор стоят парите на ДС и мафията.

"Малайзийската компания Eonmetall Group Berhad проявява потенциален инвеститорски интерес" И аз имам ПОТЕНЦИАЛЕН инвеститорски интерес :) . Тези ПОТЕНЦИАЛНИ ИНТЕРЕСИ са само лаф да става :) Който има интерес си има интерес, а другите имат стандартни, общоприети практики за празнословие, отбиване на номер и търсене на начин да се постигнат съвсем други цели :)

Шило

Ами, хайде де! Да заповядат. За такива неща си заслужава да се дадат пари.

Шило

Кво не ви харлеса? Хареса ви да дадем над 2 млрд. за осем тенекии, ама за инфраструктура- не!

Шило

соросоиднята скочи. Хахахахах. Колко сте смешни!!!!!!!

Преди пускаха димки с араби, султани на Оман, китайци, но ето че има нещо свежо в областта на обещанията и намеренията :)

Кво праим сега, кво предлагат? Те хубуу искат, ама то само с искане не става, ръйш ли?

Това е някакъв кьорфишек и манипулация. Тази компания има пазарна капитализация около 68 млн долара и произвежда ламарина. Интересно как ще инвестира 2 милиарда и то точно в българия!!!! Това е линк към малайзийската борса: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=KLSE:+EMETALL&stick=H4sIAAAAAAAAAONgecRowS3w8sc9YSn9SWtOXmPU5OIKzsgvd80rySypFJLmYoOyBKX4uXj10UNDZPKC5OSK8rMeRax8nr7BLtaKbj6uoY4-vgAACBhTJ5NAAAA&sa=X&ved=2ahUKEwit5uWn-XjAhVnsYsKHSAUDb8QsRUwGXoECAoQBA&biw=1280&bih=584

Че те ГЕРБавите освен кьорфишеци и глупости ьруго пускат ли? То не бяха инвеститори от Катар с камилинс преметнати дисаги съз злато, не бяха китайци с Път на вЪлната сега малайзийци за по интересно. Идват тук и се чустват като господари за два дена и разпуват ли разпъват локуми на които и те не си вярват, а Бай Xyй ги гледа със зяпнала уста и каканиже нелепици.

Че те не го ли построиха едни китайци? Нищо, сега ще го построим пак, че идват кметските избори...

Колко ще дадат?

Даа .. и после като минеш - хоп 5 лева на Малайзия.

То и сега е по толкова но къде потъват парите не е ясно.Уж са за подръжка на моста но ремонти се правят на 10 15 години веднъж.