Нови 120 км магистрали и 340 км пътища през 2015 г.

Нови 120 км магистрали, 44 км нови първокласни шосета и 300 км рехабилитирани пътища от първи, втори и трети клас ще има България през 2015 г.

Обратно в новината

Коментари - Нови 120 км магистрали и 340 км пътища през 2015 г. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Няма лошо да има пътища и магистрали: само се чудя как тази оперативна програма Транспорт - може да се осъществява толкова добре и тя и само тя! Другите програми или са за смяна на министрите и шефовете си или от тях не може или е малко краденете!!!!

Мис Пиги прави густо на своя господар, патрон и възлюбен Тиквоний...

Аз да попитам: Какво станА с 250 000 работни места обещани от БСП 2013г. До къде стигнахА със строежа на АЕЦ Белене. Защо Орешарски спря Южен Поток. Какво направиха с коалиционния си партньор Атака за минимална заплата 1000 лв. Отговорете ми дрогаре на тези въпроси, пък после ще питам още.

Те всичките са м_скари е казал Бай Ганьо - и е прав да не мислиш че сега нещо ще се промени! Виж на какво заприлича БГ и все няма виновни и осъдени и върнали парите! А за новите 8млрд. за 2015г. - Честито на всички ни!!!

Ама лилянке вие да не би да строите лунната пътека ма с тия километри????Направили са си сметката колко да окрадът ама дано им излезне без кръччмар и народа да ги сектирдоса в началото на грабежа им,,

Само една магистрала решава всички проблеми на държавата ни! Арманли-Аскюю-Терминал2

Както във всеки отрасъл и тук се действа според размера на далаверата, зарязаха Околовръстното на София в участъка от Младост до възела с АМ Тракия и започнаха северната дъга. Защо ли? Защото за Северната дъга трябва да се отчуждават сума терени, а на Южната дъга това вече е направено, нищо, че остават има няма 10 км.

Все повече се доближаваме до снимачната площадка на любимия ми филм "Живите мъртви". Градове, сгради, пътища, МАГИСТРАЛИ, но без хора. И вместо бродещи, по улиците се чекнат техните двойници от ромския етнос.

Byzon

Браво! Без пътища не сме за никъде.

Като ми пееш Пенке ле кой ли те слуша . А нещо за Бинев и Лъчо Мозъка защо са в култОрата ми Янко няма ли ? След сношния ГАФ не трябва да се показвате п медиите до другите избори . Хората не ви вярват .

Затова защото правят магистрали , а треторазредните пътища не ги броят , а в момента аварийната група не може да стигне до електропроводите и хората седят без ток.Строй си магистрали.Явно тези които живеят на село не са хора !

Ей такива глупости се бълват, когато си мислиш, че магистралите се строят за да свържат бай Манол от Дъбово с дядо Илия от Буково, които нямат и автомобили. После, като се построи магистралата пък почвате да тролите на друг глас: - е колко са то 3000 автомобила в час - е то само софиянци ли ходят до морето - аз пък не ходя до Бургас, искам магистрала до луната . . . -

Илиян Илиев

Те нека си строят магистрали ,но да се сетят че има и треторазредни пътища и по тях също има МПС.Вярно не са последен модел ,но са МПС.

Пак ще ни хранят с асфалт.

Да ставаме наивни, осигуряват се огромни печалби на олигарсите строителни магнати.

не лоша имитация на куклата Барби. За акъла не знам. Та въпрос към кукличката с мигащи очи - кой строи магистралите - българи или турци, македонци, поляци, гърци. И второ - какво остава за България освен комисионните.

Нищо няма да построите.Само ще приберете големите комисионни, за да бетонирате там където все още е останала малко природа.Нещастници крадливи.Вие може да се радвате само на презрението на хората вече.Никой за нищо не ви вярва.

Какво става с пътя София-Дунав мост 2 бе булгаристанци смотани???

За такива талибани ,като тебе питища като в Индия,та да ти дойде акъла....

зиам джиБ ут гоемите ,че по тиа магистрале нещо ногу ми ниска кулата и ми писна да сменявам спойлирите.

....a ти пък ми яж мойта работа!....дъртата.

знаеш ли как казват македонците на България. Дупка в дупка и в дупката дупка...това е за тях България от както ти строиш магистрали вече една петилетка! Спри се, че станахме най голмата черна дупка на галактиката.

Айде баш с македонците да не се сравняваме! Мини при Гюешево и от македонска страна виж за какъв път става въпрос - танк трябва за първите няколко стотин метра, а после не става кой знае по-добре. Истината е, че дръпнахме с междуградската мрежа. Вярно - има коловози тук-там на магистралата, течащи тунели, пропадащи пътища в реки, но все пак нещо се строи. Защото при Сергейчо този пътен възел на Драгичево го строиха 320 години ;-)

На Бойко трябва да му купим нова по-яка ножица!

По-скоро му трябва една по-ячка сопа по гърбината...

иди го сурвакай :-) Едно хайдушко сурвакане.

Г-жо министър,твоят шеф Б.Б.поиска втори мандат и ше се заеме със строежи на пътища в Северозарадна България.Дадохме му мандат.Къде е проекта Дунав мост 2-София.Явно това е последния му мандат,както и на вас.

Тя България фалира те за сметка на бюджета магистрали ще строят ... а де е Европата дето отказа да дава пари за Хемус...

Стига обещания,изборите минаха Досега какво направихте? 4 и 8 милиарда,ново министерство,кавги за постове,южен поток?

Кукумявке, айде стига старата песен на нов глас!! Пълни идиоти са тези!!!

Интересно ми е тази гръцка фирма изпълнител,колко снася на хората които са я избрали и които са на власт?

Вие по-добре си оправете старите магистрали дето си оставихте пръстчетата по тях...

Карай по тези на Орешарски. Те няма да се повредят милион години, ЩОТО ГИ НЯМА!!!. Само парите са усвоени - нали помните за 1500 км нови пътища за една година!!! По документи!

Точно пък ВИЕ ГРОБАРИТЕ не говорете, защото за близо 5 години управление България задлъжня с 30% от БВП и скоро ще ФАЛИРА, тогава ще трябва да бягата е Хамерика и Лондон при шефовете си...

но хора няма да има . В момента , и последните оптимисти напускат България. Жалко за хубавата ни страна . Демокрацията и е...а майката .

БРАВО!!! Само " тая" ще джапа по магистралите си, ама няма да има данъкоплатци - глупци.

Все магистрали и пътища правим и се хвалим а от дупките по пътищата не може да се мине.Стига с това магестралнохвалство че вече не издържаме от глупостите на ГЕРБ

Абсолютната истина казваш! Бе как можаха тия да лъжат повече от ония по времето на Тодор Живков бе??? Аз къде ли не съм обикалял по чужбина, никъде не съм видял такива дупки като в България! И продължава да си има дупки... Абе вие това дупките за нищо ли ги нямате бе герберунгели? Какво ми се сравнявате с Европа - бил съм и в Ливан и в Бейрут не съм видял една мъничка дупчица по техните улици макар че са водели десетилетия войни! Вярно, тротоари нямаше на много места, но асфалтът им беше като стъкло!!!

За Бейрут си 100% прав - бил съм в Бейрут една седмица и никъде една дупчица не видях! Не че и тротоари има, ама нейсе...:) Да спрат от КАТ да правят безсмислени акции - 60% от катастрофите стават благодарение на хубавите ни пътища...Пък тия от ГЕРБ са си за бесене вече...

Пилците се броят на есен, както са казали хората. Обещания не искаме, искаме действия.

Ей това ми е мечтата! Браво Боце! Цяла България опасана от магистрали, по които препускат каруци с ман-гали, отиващи да опоскат поредното находище на скрап! Други, по-големи каруци, превозват жени от първобитни племена към местата, където се "берат" тухли, плочки и керемиди.

Имаше един Краси черничкия-дето съсипа съдебната система, сега Асен черничкия и компания, цяла година биха барабаните из София, разбира се яко платени, те ще доунищожат държавата.!!!!

При строителството на АМ-те не се спазват никакви ЕВРОКОДОВЕ, изисквания за сертифициране на продуктите, земетръсни изискавания, CE - маркировка, само и само да може да се краде с евтини китайски боклуци. Не ни трянват такива АМ, те са опасни за живота и здравето.

Господи защо така жестоко ни наказа, отново крадливите гербери с магистралите, плевела да спасява НАТО с нашите пари, тоест заробване с милиарди бъдещите поколения, а за обикновените хора 20 лв.2 лн. увеличение това е престъпление, геноцид към собствения си народ!!!!

боцко.... 460 км път ще ги направиш точно никога... ласкателите те лъжат, че си безсмъртен, но не си! А като знаем от предния мандат колко километри направи.... 460 са МИСИЯТА НЕВЪЗМОЖНА!

на новата дъвка. ЮП вече го предъвкахме. Сега ще мажем очите на хората с магистралите.

Статията е непълна и има някой неточности... 1. Освен обхода на Монтана, през 2015 ще трябва да се довърши и обхода на Габрово, с което да се "отпуши" проекта за тунел под Шипка. Това тя го е казала на този форум - другите медии още вчера го отразиха. 2. Неточно е цитирано разстоянието между Плевен и В. Търново, което е 85 км, а не 23 км.

Най-важното е да се направят магистралите до Турция , за да може турската икономика да изнася безпроблемно своята продукция на запад ,а запада да изнася своето оръжие на изток , а България ще им диша праха.

Доста по-полезно от ЮП, заради който Орешарски ограби КТБ, защото си зависят от нас и остават за нас...

Не е ли социална политика - да построиш кебапчийница, пък до нея лютеничарница, пък един казан за ракия в кюшето - хич не ми го фали на мене! Магистралите водят до откриване на нови работни места, а в словосъчетанието "работни места" думата "РАБОТНИ" ме хвърля в ужас!

Това нещо на снимката да си следи внимателно строежите, че обикновенно след няколко месеца така наречените магистрали започват да се рушат. А някои хора си тръгват доста по-богати.

Ами то какво друго да коментират "умниците" - Орехарски за 1 година изхарчи маса пари, но не остави след себе си нищо построено (ако не се брои дирята лепкава слуз, оставена от началниците му, по пътя за Брюксел).

Да, Орешарски за една година изхарчи маса пари - така е. Но защо не кажеш за какво? Над два милиарда дълг към бизнеса, милиард и тещо невърнат ДДС, фискален резерв на санитарния минимум - това "наследи" правителството на Орешарски. Случайно да се сещаш кой е направил всички тези дългове, или да ти дам джокера "Банкя"?

Пълна дезинформация.

приветствам усилията,но да кажат всичките тези пътища до каква степен на готовност са в момента.Да не стане като с една бира-произведена,доставена и вече е на една ръка разстояние

Строителството на пътища не е откриване на нови работни места, а пълнене на нечии джобове.

Никой не оспорва важността на добрата пътна инфраструктура. Обаче тази стръв към нови обекти и то само магистрали подсказва съвсем други истински намерения - да се "усвоят" големи пари и съответно немалка част от тях да се откраднат като завишени цени, поръчки към свои фирми и съответно - лошо свършена работа - както може да се види на някои "нови" участъци от магистрала Тракия. А какво да говорим за ужасяващата пътна мрежа извън магистралите - всъщност предпочитам да няма магистрали, а 5-10 пъти повече отлични първокласни пътища, които са многократно по-евтини.

Има два начина за "усвояване" - като се построи нещо и като не се построи нищо (този едни шайки го наричат "социалният"-и крадат ли, крадат). Далеч по-добре е да се построи нещо, отколкото да ни нахранят с прикацки.

татко Тиква се завърна .... ураааааааа .... очаква ни светло бъдеще и просперитет .... ураааааа да живей Вождът ни скъп ураааааа

не знам кой ви се връзва на глупостите и лъжите вече.

Старата песен на нов глас. Пак ще ядем асфалт.

що ми се струва, че след 3-4 години вече и Северна Корея ще е на светлинни години пред нас