Четири оферти за 16 км от АМ ”Хемус”

Четири са отворените ценови оферти за изготвяне на технически проект и строителството на 16,3 км от магистрала "Хемус".

Обратно в новината

Коментари - Четири оферти за 16 км от АМ ”Хемус” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Около 8 150 000 за километър. Ако я правят с гранитогрес по-евтино излиза. И ако това не е наглост!

И ако може пътните възли да не са с толкова сложна инженерна мисъл, както при Белокопитово, че там се чудиш на маркировката ли да вярваш или на знаците, докато гледаш някой да не те отнесе.

Kalin

Щом сме готови да платим толкова за 16 километра що не извикаме немци да ги правят.Хем ще са най качествените километри магистрала правена тук хем ще спестим поне половината пари.Минимум!

Не е забранено на немски фирми да участват, че ама явно въпросните милиони не представляват интерес за тях. Малко са. Та?

Крайно време е да се спешно да се заработи за разширяване на съществуващите магистрали - незабавно строителство на трети ленти за движение и защо не и проектна готовност или поне проучване за четвърти ленти. Например дори не във върхови моменти (каквито са празниците) движението отПловдив до София и обратно е в двете ленти плътно запълнени. Необходими са спешни мерки!

Тол системата е по-важна :))))

па от Пловдив до Бургас няма никой. Само по празници и юли-август. Що аджеба е трета лента, като може да се построи магистрала в северна България, за да се намалят инцидентите. Аре у лево, България не е София!!!

Кога държавата ще обявинпоръчка за проектиране и играждане на цялата магистрала за срок от 4 години?

Дори на максимална цена от 120лв на кв.м. асфалт (включително всички пластове) и 800 лв/куб. м. сглобяем стоманобетон за съоръженията се получава( заедно с още няколко приемания),че 40 % от обявената цена Не е за магистрала!

Т. Е. Твоята оферта за колко пари е?

Да разделят магистралата на Лотове от по 20 метра следващия път!

Алчен гъз проста глава затрива. Това е за герб и за държавата ни. Пътната мрежа в района е добре развита и трябва само да се ремонтират малките пътища. Спокойно може да се прави директна отсечка разклон Белокопитово - разклон с главния път Разград-Търговище. Всички знаете, че пътя Шумен-Търговище е идеален, защото герб не са го строили. Факт. Същото е Шумен - Каспичан. След време като има пари да направят разклон на Буховци. Дори да предположим, че някога стане чудо и летище Буховци (ползвано при соца от Шумен, Разград и Търговише) някога заработи то и по сегашен път достъпа до него е бърз. Няма нито население, нито заводи за които магистралата да е важна. Всичко е за крадене. За няколко села с никаква икономика като изключим Макариополско правим многомилионни харчове. Създайте първо поминък. Пак повтарям - ремонтирайте точно пътя за Макариополско и другите селски пътища. Нищо друго. Крадци.

Горски, идеята на магистралата не е да си ходиш на гости на балдъзата у съседното село на два километра. И това за поминъка също кърти миФки. Едно от необходимите условия за създаването на нови предприятия е удобна бърза инфраструктура. Щото ако правиш нова фирма, без магистрала можеш да разчиташ на потенциална работна ръка от радиус максимум 20-30 км. При наличието на магистрала това разстояние става минимум 100 км. И тогава за кадърния човек вече не е толкова задължително да се премести да живее в голям град, за да намери работа според квалификацията си. Може спокойно да си живее извън градската лудница и въпреки това да работи и друго, освен земеделие. С други думи - гледай си имотите на село и се погрижи да си създадеш сам поминъка, вместо да даваш акъл за неща, от които си нямаш и понятие...

Много искам да дойдеш на работа от Варна по магистралата, да работиш в Търговище за 500 лева и началниците ти да са трудно говорещи български. В региона имаше достатъчно развита икономика, и хората не идваха по магистралата да работят. Вие си мислите, че като живеете в Варна или София, в Търговище, Разград или Шумен доматито го ядем с колците.

Проста глава, всичко затрива. Повтаряш като папагал, глупостите които четеш по форумите и всичко спира до там.

Местен, никой не те спира да караш по сегашните идеални пътища. Даже препоръчително за тебе и такива умници като тебе да ползват третокласната мрежа, която е също много добре развита по тези места!

палячовци, спрете да крадете и вземете да пострите тия магистрали че за смях станахме пред света! гърци, турци, че дори сърбите имат по-добри пътища!! егати и малоумните, корумпирани политици, доведохте страната до пълна разруха. как е възможно поне малко да не милеете за родината си.

Скрихте едно питане за тонажа и реплика,вие сте политически мекерета

Ако поканят китайци да правят магистралата, след една година от София до Варна ще се пътува по магистрала и ще бъде направена за три пъти по-ниска цена.

После тия китайци да не мислиш, че ще се върнат в Китай?

Те и китайците няма да искат да останат тук. В Девня строиха завод, не съм чул някой да е останал.

Вероятно и 3 пъти по качествена.

Крадените пари винаги отиват там от където са дошли!!!!)))

из анонимните мисли на един изявен лидер: "хммм. ще строЙ този дето ша предложи най-тлъстото яренце..."

"2 млрд. лева" довършването на хемус??? А за източването на КТБ 4-5 ,илиарда дадохте на Цвъковци и Гаргамелци и делян войводи и т. н. Това население си го заслужава!

ще я караме така? Викайте онези дето направиха Егнатия Одос и да ни опашат с магистрали. С тези лотчета като от детски игрички и с качество на първите турски обувки, внасяни едно време в БГ никога няма да имаме нормални пътища.

Странно! Ще се избият за 16 км. Ааа, 23 млн. Очакваме за следващите1,6 км - 46 млн!

Самолета писта ще излезе по-евтино бе Бате .

Ще падне голям келепир.

много крадене бе хора! Мгистралите струват по 2 мил. лв. на километър. Къде са 32, къде са 133 мил. Защо нов възел на Белокопитово? първия вече глътна 55 мил!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Не нов възел а връзка с първокласния път. В момента магистралата продължава в първокласния път. Когато се продължи магистралата, следва да се направи отклонение в посока Търговище.

Направо герберастите да пускат поръчка и за ремонт след 3 месеца.

Браво, значи 23 млн за тази година са осигурени. Нужни са 2 млрд. Значи с тези темпове след 87 години ще бъде готова. Супер!

Ербокан си осигури 16 лентички и 3-4000 снимки и "репортажи" на СМРАД.

Автомагистралната отсечка ще бъде с по две ленти за движение в посока, две ленти за спиране, средна разделителна ивица, водещи ивици и банкети...Пак неграмотно написана статия ! Какви са тези ленти за спиране ? Вероятно става въпрос за аварийните ленти , но те не за спиране !

Маллееей ...цели 910 дни за 16 км...Не знам дали ще доживея да ги пробвам ... Бях ученик още и нямах книжка ,когато започна да се строи София-Правец ...Вече имах мотор и си спомням как обикалях покрай Девня-Суворово , когато се строеше Варна -Девня...Колко е кратък животът в България... Пък и тези 130 000 000 за 16 км не сложен топографски терен ...пак ми се виждат многократно ...РАЗДУТИ ! 8 000 000 / КМ ?!

И така до 2060г.току ще има цяла магистрала,за смъркане.

едни и същи играчи станаха милиардери от асфалтиране и преасфалтиране.Са зарад тях ще има Тол система та да се пържим и да станат билионери.

..форумните експерти не участват ли в търга? ;))

Е, кой каквото може. Едни хора свършват нещо, докато други карат на опорни точки...

Те само си лаят ,но кервана си върви.

Един известен психолог, беше казал: Почувстваш ли че си станал експерт, това е краят!