КЗП: Как да защитим интересите си в ресторанта?

Редно ли е заведението да въвежда задължителен процент за сервиз и да слага такса "празен стол"

Обратно в новината

Коментари - КЗП: Как да защитим интересите си в ресторанта? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

скоро влязох в тоалетната на едно заведение в Слънчака, на алеята...Ойсланд...на един ъгъл до Еврика...уникална мръсотия и помияриярщина...там служител на агенцията влязъл ли или го е гнус

Цените са си европейски.Дискриминирани са българите с техните заплати.

Абсолютно съм съгласен, НО... Има и друго- българинът е мързелив и готованец, затова и няма.

Видяхте ли в Бг има инстуции за всичко и всички. Просто трябва да ги знаете, кой за какво отговаря, къде се намират и да имате нерви да се занимате. А, също има инспекция по труда, пожарна, общинска полиция, онези дето отговаря за разпространението на музиката Профон и компания, категоризация към общината и т.н.

да, институции бол, само няма кой да си върши работата.заплати имат, а ние само здрави нерви.

...с нож и вилица в ръце...

Ям само у дома. Требе да си враг на себе си че да ядеш храна приготвена в ресторанти закусвални или готови храни

Амчи кът сти си зимали жени де нещат да готвят ко ши прайти

Дайте направо телефона за връзка с еврокомисията, за какво им плащаме заплати ако с един келнер не могат да се справят...

А какво да правя, ако заведението предлага само блудкавата минерална вода Б*нкя? Може ли искам чешмяна?

Много е неприятна на вкус тази марка вода (лично мнение), а за съжаление има доминиращо място на пазара и в много заведения не се предлага друга.

Що ли? Заблудени Натегачи!

Да се изсереш на пода в тоалетната е най- яко. И да опикаеш стените.

Ти си ИСТИНСКИ българин!

иначе това дето те съветват са глупости, ще им пръднеш на хура...

Истинският българин сам решава къде е тоалетната.

Не опикавай пода! Бъди мъж, осери тавана! :)

Всички посочени институции не работят от петък до вторник...

Комунизма си отиде, но бюрокрацията остана.....

Егати и глупостите...ако някои не ги знае тези неща явно е слабоумен! Поредното отчитане на дейност. Що не питат заведенията какво не е наред във всичката тая бюрокрация ??? До сега не съм чул и дума за това само безкрайни изисквания....абе въобще всички малки да умират.

На българина трябва да му се повтаря постоянно, за да не вика после "ама аз не знаех" или "не ми беше казано"

ма добре го измислихме това с бюрокрацията хахахаха

Прекрасни препоръки, всеки клиент с наръчник и телефони на съответната институция, да не забравяме регионалните им звена ...