Дадоха ОВОС за източния вариант на АМ ”Струма”

Висшият експертен екологичен съвет (ВЕЕС) към МОСВ одобри източния вариант на лот 3.2 на магистрала "Струма".

Обратно в новината

Коментари - Дадоха ОВОС за източния вариант на АМ ”Струма” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тоя ОВОС скоро ще се окаже в съда!!!

Вече е там. Човекът има да изкачва още 5 върха, а това са си доста пари.

Целта на разделянето на магистралата на две е да не остане алтернативен път за минаване без ТОЛ такси както е в цяла ЕВропа! ПО принцип най - правилното и екологично решение е за път извън дефилето! Но лапачката е определяща , а не интереса на държавата и населението! Затова е важен и избора на шеф на ВАС - за да узаконява селския тарикатлък на олигархичната държава!!!

Защо изобщо се прави тоя овос, като на всички е ясно, че се прави колкото да го има??

Искате да кажете, че интересите на хората от Кресна и дефилето са от там да не минава път ли..? Защото те точно обратното искаха, ама може да не са наясно с интересите си..

През горелото ли?

Е то за какво мислиш горя?

Наличният и сега там път да се поддържа като алтернативен, а магистралата с две платна изцяло да се изнесе източно.

През лятото почти всяка седмица минавах от там. Трафика е ужасен. Всъшност и доста се работеше по магистралата. Дано пуснат по-скоро поне някоя отсечка.

Забравяте да кажете, че така цената ще е двойна, а през Кресна ще минават само щъркелите напролет.

В Хърватия, Сърбия, Австрия, Унгария магистралите са платени с винетка или ТОЛ такса /едно от двете/, но навсякъде има алтернативен път за местното население да не плаща нито едно от двете! Скоро в ЕС ще действа цялостна такава система! Нащите се правят на селски тарикати и искат да няма алетрнативно трасе - простолюдието да се дере навсяка цена!!!

Винетка се плаща винаги. ТОЛ такса плащат камионите и не искам също да я избягват, защото те рушат пътищата и замърсяват. Който иска безплатно - офроуд.

Е те т'ва са "магистралите" Му...!!! По този начин трябва да стане и движението по "Тракия" и "Хемус" - ЕДНОПОСОЧНО...!!! От София към Варна - по "Тракия"... От Варна към София - по "Хемус"...!!! Еваларката КРАТУНИ от ОрганизиранатаПрестъпнаГрупа"герб"...!!! :::))) Ха, ха, ха... :::))) Дааа...!!!

Та нали заради това направиха пожара там, за да няма за какво да се хванат еколозите!

ОВОС е абсолютен виц. Толкова са смешни, че направо са жалки тези "еколози". Понеже няма българска компания, която да "лапне" паричките за тунела, докараха вода от Сахара, за да докажат, че в България всичко е относително. А да, било земетръсна зона! По тази логика японците трябва да разрушат всичко построено и да забранят под страх от смъртно наказание всякакви мисли за ново високо и подземно строителство.

Каква връзка има изказването Ви с темата? Иначе също така е вярно, че слънцето изгрява от изток. Но няма нужда специално да го пишете тук.

Веднага ми изникват два въпроса; 1. След като ще бъде ликвидиран съществуващия в момента път, ще бъде ли участъка безплатен или ще бъде включен в бъдещата система за събуране на пътни такси на бариери? 2. До колко одобреното трасе съвпада с изгорялата гора при пожара от преди месец?

Глупости са това за петте върха. Правите неприятни и неверни внушения. Това не Ви прави чест. Правите грешни внушения. А е вярно само това, че скоро всички ще трябва да плащаме глоби за това решение. Както и за Калиакра. Само, че глобите не са еднократни, а са за всеки ден до прекратяване на нарушението.

Географът преди да търси "строител", да бъде така любезен да попорочете ЗУТ и Наредба 4 за обхвата и съдържание на инвестиционните проекти.Министърът на МРРБ, трябва да знае ,че първо се търси проектант, за да изработи техническият или работен проект и ...чак тогава , по количествено стойностната сметка (КСС)от проекта , да се обяви обществена поръчка за строителство. А той, както и оная кифла преди него, да не обявява ОП на "ПРОГНОЗНА ЦЕНА"-3-4 ПЪТИ ПО ВИСОКА!!!!! от действителната по КСС. Там са паричките на ГЕРБ, в ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ НА "ИНЖЕНЕРИНГ" И НА "ПРОГНОЗНА ЦЕНА"

Внушението ми е едно: За да изкачиш Еверест, само таксите са 15 000 долара, отделно оборудване, шерпи, водач, път. Умножете по 12 върха. Получавате цената на зеления рекет.

защо слагат минуси на този коментар? Много е свеж и напълно в духа на ставащото в България. Ще си позволя да го развия. Вместо да довършват АМ Хемус, да започне незабавно извозване на трафика от Вн към Сф с баржи срещу течението на Дунав. Баржите ще се задвижват с човешка сила от брега посредством въжета. Така ще ликвидираме и безработицата в региона.

Ако наистина имаш тапия за инженерин това означава, че тейко ти я е купил от Илиянци за да не се охарчи много. Технически и работен проект са две различни неща. Няма да обяснявам каква е разликата и защо големите обекти независимо дали са държавни или частни се строят на "Инженеринг". Кажи не тейка си, че залудо си е дал парите и ходи в някой университет на училище. Освен това преди да се изготвят технически и работен проект се правят и няколко вариснта идейни проекти.

"Движението от Кулата към София пък ще се осъществява по изцяло ново трасе, което ще бъде изградено по билото на планината от източната страна на дефилето." Планината източно от дефилето се казва Пирин и нейното било се издига до 2900 м., като огромна част от него е национален парк. Хайде сега си редактирайте текста, така че да има смисъл в него!

Оядоха се Всички Около Сорос (ОВОС)

Таксата за Еверест е 15 бона само за базов лагер, доколкото си спомням. Останалите върхове не са 12, а 14 и разрешителните за тях са в пъти по-малко пари. А Боян Петров е един от малкото истински българи и да се подмятат такива коментари по негов адрес е меко казано смешно.

Стройте, хубаво нещо е пътят. Само имайте предвид, че 200 години ще стои този път. И 200 години ще го сравняват с участъка "Витиня" - откъде минава, колко са тежки условията, за колко време и за колко пари са го построили. Та не знам дали потомците ще го имат за "най-оптималният от 5-те варианта за биоразнообразието". За костенурките ли строим, или за хората ?

Не, не е смешно. За тези изкачвания наистина трябват средства. Подочуват се някои неща под сурдинка казани. Колкото и да си свестен, понякога изкушението те блъска към компромиси.

Частните не се строят на инженеринг. Нито един сериозен частен инвеститор не оставя без контрол строителя и не позволява проектантите да работят в интерес на строителя.

След години ще обясняваме тази транспортна аномалия на вниците си. Как имало едни управници, които можели да направят истинска магистрала, ако наемат две или три фирми но те не искали с никой да делят и за да звършат обекта в срок, построили тази смехория със своята си фирма.

Само дето това НЕ Е вариантът на "еколозите", а на крадливите герберчета. Не се строи за костенурките, а се строи така, че нашата фирма да може да го направи в срок.

Някой задавал ли е въпроса, ако стане верижна катастрофа или трябва да се ремонтира тунел ПО КОЙ ПЪТ ЩЕ СЕ ПРЕОРИЕНТИРА ДВИЖЕНИЕТО?... Или друг въпрос. Ако има машина, трактор, комбайн или други такива които пътуват от Симетли към Кресна и имат забрана да се движат по магистрала те откъде ще минават?...