Коментари - Контрольори не могат да задържат рейс на спирка заради проверка на пътниците | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Здравейте, късничко се включвам, но едва днес имах проблем с една контрольорка на спирката на Опълченска до бензиностанция Шлел. Слизам от първата врата и срещу мен - една тетка: "С карта ли сте?" Буквално щях да ѝ се хвърля на врата, а тя вместо да се отмести пита за карта. Че имам, имам. Купувам си годишна и тази тетка отдавна не само е изяла, но и изс..ла % от стойността на тази карта. Но моята дилема е КАКВО ОЗНАЧАВА "в РАМКИТЕ НА СПИРКАТА". кЪДЕ СА ОПРЕДЕЛЕНИ ТЕЗИ Т.НАР. РАМКИ - свидетел съм как автобуси спират много преди спирката, отварят врати за слизащите, но качващите не винаги успяват да се класират. Къде е регламентирано колко от тротоара обхваща това понятие "рамки на спирка"

А от кога контрольорите ще започнат да проверяват всички граждани, а не по тоналност на кожата??? Неведнъж съм виждал да имат избирателно зрение за хора с по-обилен природен тен и да не ги забелязват!

Контролът трябва да започне от парламента и накрая да достигне до робите! Контролите се държат ужасно с хората и напълно си заслужават боя!!

Никъде в ЕС не се дупчат билети освен в БГ! Заради това и контрольорите са неандерталци - вмирисани, неучтиви, намусени.

А КОНТРОЛЬОРИТЕ ИМАТ ЛИ ПРАВО ДА МЕ ЗАДЪРЖАТ ЗА РЪКАТА И ДА НЕ МИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА СЛЯЗА ОТ АВТОБУСА?

какъв е смисълът на това изречение, като изключвам двете правописни грешки: "Служителите могат да искат билет или карта в рамките на спирката, след като пътникът е слязъл или да проверяват, докато превозното средство не е движение, но не и да го задържат."?

Вместо да се правите на народни душмани, въведете адекватни, спрямо заплатите ни, цени на автобусните билети. Ако цената е нормална и добра, всички ще плащат. Ако не, сърдете се на себе си. Не може да вярвате, че хората ще се самоубиват от глад, само защото на вас така ви е хрумнало.

"Целта на този тип проверка е да се ограничи практиката с оставянето на пробити билетчета по седалките" Не веднъж ми се е случвало да обиколя София минавайки през повече от половината квартали с различни превозни средства без да видя и Един контрольор!Даже за някой превозни средства се знае от отдавна че не се проверяват въобще,а за района около сградата на градска мобилност на бул. Мария Луиза да не говорим. Като искате всеки да е редовен пътник и да не си оставя билета в транспорта започнете да си вършите работата съвестно,а не да се събирате на големи групи и да проверявате най-малко ползваните линии и тук таме останалото.

НИКОГА НЕСЕ ЛИГИТИМИРАТ КОНТРОЛЬОРИТЕ И ЗА ПОЧВАЯТ ДА ОБИЖДАТ .

Съвсем точно казано - конрольорите вероятно ги подбират с тест за грубост - колкото е по-билзо до неадерталец, толкова по-вероятно да ги наемат.

А АЗ СИ МИСЛЕХ, ЧЕ ИДИОТИТЕ СА НА ИЗЧЕЗВАНЕ, НО ЯВНО директорът на "Маркетинг и стопанска дейност" към Център на градска мобилност Пламен Църноречки Е ИЗКЛЮЧЕНИЕ!

На спирката съм, нямам билет. Докажете че съм бил в автобуса ;-) Естествено няма как.

Да не говорим, че може да си смачкал билета на малко топче и да го хвърлил при слизане.

На спирката щели да ме проверяват...хахахахахах. И ка ше стане тва ? С бой ли ше ме принудят ?

Кат ме спрат на спирката за проверка шибвам си един токат собствено ръчно и после контрольора ше остане без една сума пари да ми ги дава за обезщетение. Аз съм прост, много прост, но за сметка на тва голем тарикат.

Извън рейса, няма как да ме спрат за проверка, независимо дали съм в рамките на спирката или на 10 метра от нея. На улицата не съм длъжен да представям билет или документ за самоличност на котрольор от градския транспорт. Няма закон, който да ме задължава да го правя. Всеки опит от страна на контрольорите да ме задържат на улицата е абсолютно незаконен, понеже там те нямат абсолютно никакви правомощия. Извън автобуса дори едно леко дръпване на ръката ми от страна на контрольора м,оже да се счита за нападение, за което си има съответните законово разпоредби !

"Според него контрольорите не би трябвало да задържат превозното средство на спирката, докато проверяват пътниците. "Такова нещо не би трябвало да има. В момента, в който се качат, би трябвало да се затворят вратите и да тръгнат", каза той." Цял бял свят го прави така, но според господина не можело така. В този ред на мисли, като всичко кадърно напусна България, кой управлява страната?

Пътувам ежедневно. Не съм видял: 1. циганин да дупчи билет; 2. контрольор да му потърси сметка. Ако някой е станал свидетел на обратното на гореизброеното - да сложи минус.

не давам картата си за проверка, ако в превозното средство има някой от споменатото малцинство. Заявявам, че докато не видя как го проверяват и, ако е необходимо, санкционират, не показвам. Като правило (досега без изключение!!!) ме отминават и повече не проявяват любопитство към моята карта или билет!

На спирка Дианабад редовно ги чакаме да проверят и автобус 94 тръгва чак след това.

Най-редовно на спирката за Техпарк, и от двете страни, се правят такива хайки. Превозното средство е спряло и чака 4-5 контрольора да направят проверка, да слезнат и чак тогава тръгва. И това не е само на тази спирка. А и много малко са поздравяващите, чак учудват всички пътници.

"Целта на този тип проверка е да се ограничи практиката с оставянето на пробити билетчета по седалките" Кога ще отмените незаконната цена на билетите (карти) и върнете парите на хората?! А може би вие сте над съда и законите!

А защо да не го дам на някой качващ се на спирката от която слизам, щом е документ за пътуване за целия маршрут и съм го платил, нищо, че пътувам за две спирки? На автобуса какво ще му стане, ако вместо мен, който съм 85 килограма се качи някоя 50 килограмова бабка. Като ми направят карта, която да ми отчита изминалите километри и да плащам само тях, няма да си купувам билет. А както е известно - няма билет, няма проблем.

на ватмана децата няма нужда да ядат.

до разбира се (нерегистриран) Ватмана, шофьора, работят но не вземат различна от масовите три цифрени заплати. Механиците също! Проблемът е в ръководството, там са големите пари за нищо не правене. Обществена тайна е, че ГЕРБ, смучат пари от общинските фирми и само увеличават цените на услугите им, напълно не съобразено с масовите доходи на хората. Защо след като "намалиха" годишните карти не намалиха и месечните? Защо годишната карта без снимка остана на старата си цена? Та тя и без това не може да се ползва от двама души едновременно! Ако наистина искат да облекчат движението в града, трябваше да направят градския транспорт безплатен за жителите с адресна регистрация по ЛК в София.

Кой, по дяволите, изпълнява съдебни решения?! Никой, начело с държавните институции!

Ами така ще е като толкова години не въведоха електронни билети. Хората на запад от години са го измисли, купуваш си карта-билет, която важи за пътуване от 1.5 часа, след като мине времето, просто не важи повече... Освен това можеш да смениш колкото си искаш превозни средства от градския транспорт в рамките на това време с този билет, а не като тук, качваш се дупчиш билет, слизаш след 2 спирки и на другото превозно средство пак дупчиш нов билет.

Почти всеки ден проверяващи задържат автобуси на спирка докато правят проверка и това се случва на бул. "Никола Вапцаров" (Токуда Болница")

Системата с Конрольорите в градсия транспорт, е пълно безумие, трупащо социално напрежение! Системата е средновековна и не отговаря на съвременните реалности ...