Най-ценен за скрап е москвичът, до 500 лв. броят за стара кола

Най-ценният автомобил за скрап е москвичът, а за изкупуване на стари коли предприятията за преработване на отпадъците и автоморгите дават най-много 500 лева.

Обратно в новината

Коментари - Най-ценен за скрап е москвичът, до 500 лв. броят за стара кола | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

абе кои е този алекс все пише коментари тук и се прави на много голем разбирач от спорт до политика - посерко *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Аз пък карам "Рено 19" 18-та година. От чисто ново. Също не съм се утрепал от влизане в сервизи, а колата въобще не е щадена. Смятам да си я карам докато стане за скрап.

мен ми писна на всеки предблоков паркинг или на всяка улица на която няма синя зона, някой чичак да си е зарязал от години руския боклук (със спаднали гуми, стари рег. номера и целите в мъх и плесен). По-добре да си изчистим градовете от таратайки и други боклуци.

Ми беж на село там е широко

Мога да те посоча адреса да дойдеш да прибереш "Кадилак" за скрап. Имаше 2 , но един вече извозиха. Че то западни таратайки направо украса за града - такали?

Москвича е спортния модел на танк Т34

Тя си е вечно твоя, не се безпокой! И 100 лева не можеш да й вземеш, тъй че с право си я караш ;)

Москвичът си е най-народната кола. Става и за превоз на товари, и за каране по черен път, даже и хора вози! Наистина си има доста недостатъци, НО от друга страна за парите, които е струвал на собственика си, всеки един Москвич се е изплатил хилядократно през експлоатационния си живот!!! Това не може да се каже за доста съвременни автомобили, които само висят по сервизи, за "малки ремонтчета". С две думи Москвичът си е бойна машина.

О да, изплатил се е, но със знак минус - уралско желязо с огромен разход. Това е Москвича.

Глупости...не е вярна тази информация...не повече от 7 л. на стоте извънградско...и ок. 9-10л. градско...тромав е, но не повече от написаното по-горе. Това важи за Москвич Алеко...

Зазката е по-бойна...;)

400 кг круши в багажника, насипно, 5 човека и върви с 90 км/час по баира. Черни пътища, риболов по реки и язовири и 140 на магистрала. За кола модел 1972 година е повече от добре.

КГБ още ли не се изказа по темата? Москвич му е любимата тема. С него измерява всички останалите ценности, включително и духовните

Първия москвич е на база форд-т,след войната завода на опел еот Германия е закаран в Москва,там излизат москвич-403,407,дизайна на 408 е дело на Италианеца Пининфарина,Волга,чайка са на база Американските пакард и линкълн и това не е тайна...но къде са те къде прекопираните...

Аха , Москвичи от 1976 година, гледам още се движат. Дядовци на тях накамарили по 1 тон отгоре и нищо, се движат. Да направим подобен експеримент с пакард от същата година. Да по тези пътища...

Не се сърдете но самите Руснаци не ги обичаха тези коли, даже в Тюмен беше стъйдно пацанушките да гуляйат на москвич,лучше беше продукцията на ВАЗ /Фиат / с Ваше позволение.

Хубаво са ги копирали от янките, ама само това не стига. Линкълна и другите продължават да се развиват, москвича и другите руски не. Поне да бяха продължавали да копират и следващите модели, не само тия след войната!

първият Москвич е на база БМВ умнико ! :)

Това е напълно логично, но циркулира заблудата, че бил "Опел" - просто "Опел" от преди ВСВ е бил на "Главните (или общите) Мотори". Заводите му са били в Рюселхайм - близо до Фракфурт на Майн. Това обяснява и защо в Рюселхайм няма една бомба паднала през цялата война, а заводите по живо по здраво са бълвали великолепните камиони "Блиц". Още се движат по пътищата тук таме. Къде като ретро експонати, ама къде си ги ползват в дърводобива. Руснаците влизат в източна и южна Германия и определено време са държали окупиран Мюнхен. От там е отнесен завода на БМВ като репарация. Е този завод е в основата на АЗЛК, където се правят "Москвич"-ите. Ама то история - сложна наука.

То комай всичкото им ценно....за скрап. Дето викат в Америка, "Ракети пратиха към Марс, а една кола не могат да спретнат".Мани, мани, срам и резил. И за това нашите родители са чакали на опашки на ред, с някакви лихвоточки и т.н. простотии. И какъвто цвят има в момента, такова ти се пада, няма шест-пет. Ставаха само за пренасяне на компоти и картофи на село. Да не говорим, че формите на тези, на "Волгите" и "Чайките" съмнително силно напомня на едни други, както совалката "Буран" - там поне всичко стана ясно.

и какво точно ти стана ясно за сувалката буран бе палячо?

ти кво бе, яд те е че някой говори за руснаците колко технически неграмотни ли са? Ми това е факта, приеми го, или си карай ЗАЗката!

Мога да те посоча адреса да дойдеш да прибереш "Кадилак" за скрап. Имаше 2 , но един вече извозиха. А ти, дето толкова се вайкаш, да вземеш да светнеш , какво качествено произвел ти сам , освен плюнка ?