Коментари - Най-ценен за скрап е москвичът, до 500 лв. броят за стара кола | Днес.dir.bg
Коментари
абе кои е този алекс все пише коментари тук и се прави на много голем разбирач от спорт до политика - посерко *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
Аз пък карам "Рено 19" 18-та година. От чисто ново. Също не съм се утрепал от влизане в сервизи, а колата въобще не е щадена. Смятам да си я карам докато стане за скрап.
мен ми писна на всеки предблоков паркинг или на всяка улица на която няма синя зона, някой чичак да си е зарязал от години руския боклук (със спаднали гуми, стари рег. номера и целите в мъх и плесен). По-добре да си изчистим градовете от таратайки и други боклуци.
Тя си е вечно твоя, не се безпокой! И 100 лева не можеш да й вземеш, тъй че с право си я караш ;)
Москвичът си е най-народната кола. Става и за превоз на товари, и за каране по черен път, даже и хора вози! Наистина си има доста недостатъци, НО от друга страна за парите, които е струвал на собственика си, всеки един Москвич се е изплатил хилядократно през експлоатационния си живот!!! Това не може да се каже за доста съвременни автомобили, които само висят по сервизи, за "малки ремонтчета". С две думи Москвичът си е бойна машина.
О да, изплатил се е, но със знак минус - уралско желязо с огромен разход. Това е Москвича.
КГБ още ли не се изказа по темата? Москвич му е любимата тема. С него измерява всички останалите ценности, включително и духовните
Първия москвич е на база форд-т,след войната завода на опел еот Германия е закаран в Москва,там излизат москвич-403,407,дизайна на 408 е дело на Италианеца Пининфарина,Волга,чайка са на база Американските пакард и линкълн и това не е тайна...но къде са те къде прекопираните...
Аха , Москвичи от 1976 година, гледам още се движат. Дядовци на тях накамарили по 1 тон отгоре и нищо, се движат. Да направим подобен експеримент с пакард от същата година. Да по тези пътища...
Хубаво са ги копирали от янките, ама само това не стига. Линкълна и другите продължават да се развиват, москвича и другите руски не. Поне да бяха продължавали да копират и следващите модели, не само тия след войната!
първият Москвич е на база БМВ умнико ! :)
Това е напълно логично, но циркулира заблудата, че бил "Опел" - просто "Опел" от преди ВСВ е бил на "Главните (или общите) Мотори". Заводите му са били в Рюселхайм - близо до Фракфурт на Майн. Това обяснява и защо в Рюселхайм няма една бомба паднала през цялата война, а заводите по живо по здраво са бълвали великолепните камиони "Блиц". Още се движат по пътищата тук таме. Къде като ретро експонати, ама къде си ги ползват в дърводобива. Руснаците влизат в източна и южна Германия и определено време са държали окупиран Мюнхен. От там е отнесен завода на БМВ като репарация. Е този завод е в основата на АЗЛК, където се правят "Москвич"-ите. Ама то история - сложна наука.
То комай всичкото им ценно....за скрап. Дето викат в Америка, "Ракети пратиха към Марс, а една кола не могат да спретнат".Мани, мани, срам и резил. И за това нашите родители са чакали на опашки на ред, с някакви лихвоточки и т.н. простотии. И какъвто цвят има в момента, такова ти се пада, няма шест-пет. Ставаха само за пренасяне на компоти и картофи на село. Да не говорим, че формите на тези, на "Волгите" и "Чайките" съмнително силно напомня на едни други, както совалката "Буран" - там поне всичко стана ясно.
и какво точно ти стана ясно за сувалката буран бе палячо?
Най-ценен за скрап е москвичът, до 500 лв. броят за стара кола
Най-ценният автомобил за скрап е москвичът, а за изкупуване на стари коли предприятията за преработване на отпадъците и автоморгите дават най-много 500 лева.
Обратно в новината