Коментари - Кола пламна на изхода на тунел "Топли дол" и спря трафика по "Хемус" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да вземем пример от Финландия - LPG FREE държава! Но Ганя търси евтинията и келепира. Купува си 15 годишен тралясник, изтърбушва всики еко-системи, слага газова уредба, тънкана, в някое незаконно гаражно сервизче. Не прави ГТП на АГУ-то, не изпитва бутилката на определения срок, не обслужва АГУ-то според предписанията на производителя, не пълни до 80%, щото на Тошко газстанцията горивото е с 4 стотинки по-евтино, и пълни до горе. Пак заради келепира. И после що гърмят АГу-та?

Ганьо... дали ще е с АГУ или ще кара на бензин/дизел - все тая. Пак няма да си поддържа колата. С над 300 000 км. на пропан-бутан за 13 години съм.

и без да гори някава кола тоя път ли какво е 78 км отсечка се пътува за около 4 часа. Е няма как да съм доволен и няма как да се получи текущите да получат моят глас на изборите

Когато спрът навтовите печки най големия замърсител.

Pravopis.....

кога най-накрая ще забранят тези газови уредби в колите??? Освен това тези газовици имат наглоста да паркират в подземни паркинги на жилищни сгради и магазини и някой от тях не си слагат предупредителният знак че са газаджий на колите си! Няма да е лошо да ги забранят!

И тъпанарите е добре да се не обаждат. Ама пишете :) Изгарянето на пропан-бутан е много по-чисто и от ЕВРО 6. И което и да е следващо "евро".

Тези с бойлерите в багажниците - така и така сте турили по един масивен бойлер отзад, защо не турите и по един масивен промишлен пожарогасител на колонките вътре в купето, хем ще балансирате тежестите в колата? Една бутилка с въглероден двуокис и една прахова :)

Нафтова печка ли караш че си такъв разбирач

Дълги години съм карал "нафтови печки". 3 броя, много добри спомени имам с последната - карах я 13 години, купена нова. Сега съм с бензиново турбо, резачка, от по-евтините, тъй като нямам нито пари, нито нерви за скъпа маркова. Даже и да можеше да ѝ се сложи "газово" (а то не може), перз ум не би ми минало да направя такова извращение. Забавни са ми хора, които си вземат Мерц S-Class или BMW 7 и му слагат "газово", за да им горяло по-малко :)

Пич, карал съм и нафта и бензин и газ, ама ми се е палил бензина. И както казах - най лесно се пали бензина, след това нафтата. А иначе най- лесно се пали инсталацията,особено с тази простотия дето се кара нонстоп на фарове.

Проблема не е че е на газ, а че цървулите карат коли и не гледат какво се случва с тях. Отделно и в Сервизите гледат самоп да ти вземат пари.Колата е машина и трябва да се проверява редовно дали всичко е ОК. И не да ми разправят че като е нова колата не трябва да се гледа, Защото редовно виждам нови коли с изядени спирачни дискове или с гуми дето стават само за някоя циганска каруца. Защото цървулите са дали последните си пари за кола и после не могат да извадят 1000 лева за гуми да сложат нормални. А газта трудно се пали. Доста по трудно от бензина и нафтата. Отделно кола се гаси пътвите 30 секунди. Не я ли угасиш до 30тоата секунда може да стоиш отстрани и да гледаш. Защото вече само пожарната можа да я угаси.

Жена ми се прибира по Хемус и каза, че седят вепе 3ти част на магистралата...трябва ли да седят таралясници да запушват пътя или диваци, дето се мятат по канавките.. за да затапват потока...не могат ли да ги разбутат..ами ако има такива на няколко места, какво правим

Джереми Кларксън беше предложил - при такава ситуация в Лондон на 15-тата минута да идва хеликоптер и ако колата все още не е приведена в движение, да я вдига и да я пуска в Темза. Независимо колко е скъпа колата, загубите сумарно от чакането на всички останали са много по-големи.

Преди време и аз висях пак там в района при катастрофа защото идиотите решиха че са много велики и могат да минат задръстването през аварийната лента. В резултат на което я запушиха и нея и нямаше от къде да минат линейката, пожарната и репатраците за да разчистят пейзажа. В резултат на което вместо целият случай да приключи за 1 час, магистралата беше затапена 6 часа. Колко спувах тогава не съм псувал презз целият си живот. И полизайте отнесоха псувни че си бъркаха в носа вместо да мината да приберат документите на тези от аварийната лента за да им ги върнат 5 часа по късно в районото в Ботевграда за да се научат как се бърза.

Асфалтът там е загряващ, мамка му на Бойко

?

Прочетох новината, после коментарите и трябваше пак да прочета новината. Реших, че съм пропуснал, че проблема е в газовата уредба. Но като изключим удебеляването на шрифта, нищо друго не насочва към проблема. Според Дир-а се палят само коли с газови уредби, богатите са виновни, успелите са мошеници... А ние кълвем ли, кълвем.

... само при тази власт стават такива катастрофи, руското оръжие е най-силно, ЕС си е изпял песента, НАТО няма да иска да ни защити, много хубаво ще е без валутен борд - тогава ще можем да напечатаме пари за пенсии :))) Това е репертоарът на Дир-а червен :)

този сайт си е българоезичен блог на ТАСС. Руски хибрид от всякъде.

Дир-а беше собственост на едни авери на Жан Виденов (които даже го бяха назначили фиктивно на работа при тях като "системен администратор" по едно време), а сега е собственост на Моника Станишева, ако не знаете. Това трябва да Ви обясни много неща.

Да се забранят газовите уредби !

Еспумизан! Перрезервоарно! И стоп на проблемите!

Голяма далавера е да сложиш един бойлер под налягане в багажника, няма що! Оставям настрана рисковете от газта. Това нещо ти заема багажника и с тежестта си съществено променя баланса на масите в колата. Колата в завой става съвсем друга, и то не в положителна посока. Ама нали е на "далавера" ... Голяма далавера, няма що! Тарикатлък от типа самоделно остъкление с ръждив винкел.

прав си! бензина в резервоара изобщо не е горлив!

Какво общо има запалимостта на бензина? Аз за това ли говоря?

И понеже бензина не тежи и не изменя баланса ...или не слагаш товар в багажника ....егати и специалистите...

Те 'щото газовиците карат с празен резервоар и 'щото бутилката сама по себе си не тежи никак, нали? А пък аз 'щото иначе всеки ден карам с по един бордюр в багажника, нали? Смях.

Малко хора товарят тухли четворки в багажниците си, за да сравняваш товара с бойлерите ви...

Да забранят колите и с магарета става.

Много новини за пламнали /катастрофирали, и т.н./ коли. Явно това е модерно в момента. Или това се набива в главите на джурналята, като похват за плашене на овцете от колонията наречена България.

Дир-ниците само такива новини търсят. Опитват се да набиват в главите на мат'риала колко лошо е при тази власт. И колко силно било руското оръжие. Всеки ден има статии за всички катастрофи и по 10-12 статии за Русия. Елементарна пропаганда.

Другия похват е търсене на враг. Изрази колкото щеш: -Разделяй и владей -Двама се карат - третия печели и т.н.

Да се махнат тунелите

Няма кола с газова уредба която да не е и на бензин . Колата превключва на газ след като известно време работи на бензин . Вероятно колата е имала неизправност с ел. инсталацията и от там е тръгнал пожара . Съвременните уредби на газ имат защита , която веднага затваря притока на газ към автомобила от бутилката , ако има някакъв теч на газ .

явно не си чувал, чегаз се слага от доста години и на дизели. явно не си чувал, че ако колата е с карбуратор може (и в повечето случаи е така) да пали директно на газ. друг е въпроса, че газта не може да гръмне, а онова, което гърми са бензиновите изпарения. газта се пали и за да гръмне бутилката е нужен сериозен удар по нея или много висока температура.

Газ 120 октана на Ловатото и съм номер 1 :)

На този спец и най-вероятно защитник на газта икономията от каране на газ му е излезла през носа, та сега ще трябва друга кола да си купува . Сега понеже ще се появат хиляди спецове по газта защо никой слага фабрично газ, а производителите слагащи такава имат сигурно 0.05 % пзарен дял. Обяснявайте се сега ама това е действителността, не се мислете че сте много хитри защото само работа на пожарната отваряте

Напротив ! Има много коли които са с фабрично вградени газови уредби !

ADAM CORSA 5 DOOR CORSA 3 DOOR ASTRA SPORT TOURER ASTRA 5 DOOR INSIGNIA 4 DOOR INSIGNIA 5 DOOR INSIGNIA SPORT TOURER MERIVA ZAFIRA TOURER Общо 10 модела от гамата на OPEL, вече се предлагат с фабрична газова уредба.

Кола на бензин се пали по-лесно отколкото на газ, щото бензина изтича в колата (обикновено около мотора) където е горещо и се пали изведнъж. Газта обикновено се изпарява веднага и течението я отнася. По-вероятно да се е запалил бензина, нищо че колата има газова уредба. За протокола - карам хубава кола и не съм я газифицирал щот не виждам смисъл. Но навремето съм карал и на газ и на бензин.

И все горящите са на газ.....

И да му обясняваш няма да разбере...... Нищо няма ти отговоря баце

Преди да прочета статията 90% бях сигурен, че е с газова уредба.

прочети пак

Проверете асфалта! Сигурно е неравен, колата се е друснала и се е самозапалила! Убийци, убийци! Оставка, оставка! Ааааааааааааааааа!

Искам да прочета новина, че някъде се е самозапалил автомобил от тези, дето са забранени в някои западни градове - дизеловите!

Колко е на далавера да караш на газчица. А още по-яко е, когато не си и поглеждаш инсталацията, след като веднъж си я монтирал.

"Далаверата" се Опел Астра Г... ми е 450 лв. на 10 000 км. като си приспадна разходите по подръжката на АГУ-то (два пъти годишно сервиз за профилактика, по 30 лв. + филтри на 10 000 км., за 10 лв. ) пробег с тази кола - 150 000 км. Колата я купих за 4000 лв. през 2010-та година и

я карах 7 години.

А! Пропуснах - в разходите влизат и смяна на дюзи на 60 000 км., струваха ми 180 лв.