Кметът на Бургас: Четирилентов път до Малко Търново ще даде икономически тласък на целия регион
Избраният изпълнител ще трябва да проектира трасе, което ще даде икономически хоризонт за по-бърз достъп до един от най-големите мегаполиси в Европа - Истанбул, посочи Димитър Николов
Обратно в новинатаКоментари - Кметът на Бургас: Четирилентов път до Малко Търново ще даде икономически тласък на целия регион | Днес.dir.bg
Коментари
Абе вие направете магистрала Черно море, че то сега на практика няма връзка между Югоизточна и Североизточна България!
то убаво, ама половината трасе минава през природен парк странджа! зеленитевегани ще пищят до небесата!
И можеше спокойно да бъде като част от финансирането по НПВУ, но Н Денков и кирето рпедпочетоха да крадат и раздават на приятели.
вместо милиони за магистрала,по-добре полети Бургас -Истанбул.Дайте концесията на летището на Търкиш и ще ви излезе много по-евтино.
Прекратяване концесията на Фрапорт и Търкиш да лети от Бургас.Варненци ще пътуват 2 часа до Бургас с кола,а билетите ще са по- евтини защото растоянието от Бургас до Истанбул е по-малко.Няма нужда от магистрала,трафика към Турция ще се облекчи,Търкиш печели двойно повече клиенти, а летище Бургас повече приходи.Няма нужда от магистрала.
Гледат да има добра връзка с турците вместо с северозападна България - с турците границата трябва да бъде затворена а не да се правят магистрали.
В този край живеят, все още, само българи. Ако не се вземат мерки, този ще се обезлюди и ще бъде загубен. Много е важно да има скоростен път натам.
А товарните превози трябва да обикалят през Гърция, за да ти излиза и в Северозападна България още по-скъпо да си купиш нещо. Много умно, няма що!
хабене на средства.Сменяте концесионера на Летище Бургас и директен полет Бургас- Истанбул.Варненци за 2 часа са на летището ни с кола.Билетите по-евтини, поради по-краткото растояние до Истанбул,а трафика през Малко Търново -минимален.И Летище Бургас с по-големи приходи и гражданите доволни.
Идеята е да се спрат турските боклуци(във всякакъв смисъл) а не да се инвестира в анадолската икономика.
да обясни от къв зор трябва да блъскаш 120 км в обра тна посока ,за да летиш до Истанбул?
А колко за колко време гражданите на Бургас ще кацат на летището в Малко Търново? В България и ма и други места, до които човек да пътува, не е само Истанбул.
тоя па не се наяде...десетлентов път не иска ли?..да откраднат асфалта за 6-те ленти... апропо, какво стана със спортната зала в изгрев?! оривайте се крадливи герберски боклуци - само снайпер ще ви оправи
А от къв зор трябва да си товариш камиона на смолет? А от къв зор трябва на летището в Истанбул да си вземаш кола под наем, ако цената да си го спестиш е изминаването на още 200-300 км? Ами ако не отиваш в Истанбул? Турците имат изграден трилентов път до граничния пункт. От къв зор нашият трябва да е по-лош?
С тази идея ще вземеш да спреш и българските висококачествни стоки, които отиват в Турция и въобще в същата посока нататък за половината арабски свят. Или за това ще се сетиш по-късно?
Тази идея ми напомня за лифта изграден край Враца / от никъде -до никъде / ! Почти никой не се е возил на него , а когато му откраднаха тритонният електромотор от горна лифтова станция- никой не чул и никой не видял / въпреки ,че около него има 5-6 кошари с овце и овчари /.
Хайде, въпросът е как ще се направи, защото там имаме Странджа, която свършва в морето и пътя се променя, надига.
Ми то и АМ Хемус ще оживи икономически северна България, ама комбинация от три пръста. Още 50 години ли да чакаме тук, че да стане?
от Бургас полет до Истанбул,от там който иска с кола или друг транспорт до където иска .Реалностите са такива Бургас е по -близо до Турция отколкото Варна и съответно пътуването е по-евтино на по-кратко растояние.За тировете-Лесово.Другото е нечии лични интереси,не в полза на българите.
Достъпът до мегаполиса е едно, няма лошо, но истината е че трябва икономика, заводи, селско стопанство и т.н.
В това няма никакво съмнение, но заедно с кмета на Варна да натискат и за магистрала Черно море. Едно още по-важно трасе.
Кво беше казал оня на сватбата - сега дава ли се или се обещава. Та този е разбрал, че се обещава и дава каруцата сос се коньовете. Мдааа
дето един освободил духа от бутилката и духът поискал да му изпълни от благодарност едно желание. Мъжът казал: искам двулентова магистрала около Земното кълбо - да ходя където си искам! Духът казал: аааа, множко е, дай друго желание. Мъжьт: Ами тогава нека жена ми да стане по-красива - ето да я видиш на снимка как изглежда. Духът се замислил силно и казал: тази околосветската магистрала последно с 10 или с 20 ленти я искаш?
това не става със затворено летище 8 месеца в годината и липса на транспорт.Разкарайте Фрапорт и проблемите ще се решат.
за варненци кеф ти самолет,кеф ти магистрала ,а бургазлии духат супата без полети до Турция.Тогава Варна и Бургас да си разделят разходите за магистралата.
от къв зор ни е тая магистрала ,като трябва да пътуваме в обратна посока със самолет от Варна до Истанбул.Оксиморон.
И да минава през центъра на Варна нали? А от Врна на север кога? Стигна до посредата на пътя меду Аладжа манастир и Златни пясъци още преди повече от 60 години и сега още продължава да е само до средата на нищото.
Директен полет Бургас -Истанбул и няма нужда да сечете дървета ,а трафика през Малко Търново ще е на половина.
То лошо няма, ама да си подредим малко приоритетите. Хемус чака, Русе-Търново, Ботевград-Видин и т.н.
В БЪЛГАРИЯ ВСИЧКО Е В БЪДЕЩЕ ВРЕМЕ, ТОТАЛНИ НЕКАДЪРНИЦИ НАВСЯКЪДЕ. ТАЗИ ДЪРЖЕВА ВСЕ ПОВЕЧЕ ЗАПРРИЛИЧА НА ТЕЗИ ОТ ТРЕТИЯ СВЯ, ДАЖЕ В ГАНА ИМА ЕЛЕКТРОННО ПРАВИТЕЛСТВО!
Това ще донесе само много катастрофи с турски тирове и убити много българи от неграмотни тираджии !
Правилно И по нататък - Лозенград, Люлебургас и Истанбул, плюс магистрала до Добруджа. Това би вдигнало шансовете ни за влияние в Добруджа и Тракия, хахахаха
Има лесно и напълно безплатно решение. Прави се референдум за присъединяване на цялата теротория до меден рудник към турция и турците ще ви построят магистралата. КППто ще е на Меден Рудник. И ще можете да ходите до Истамбул за час и половина. Няма разни Максимовци да ви правят на каййма, защото у коммшиите бързо ги окошарват.
Баце взе властта и парите започват да се "усвояват" , голяма работа че има дупка в бюджета от 18млд. Тоя ще направи и 18лентов път ако трябва
още по-лесно-директен полет Бургас -Истанбул,варненци както искат да стигат до Турция,Фрапорта аут и летището с нова концесия.Плюсове-чист въздух и нови работни места за бургазлии,повече туристи за бизнеса по южното черноморие.Референдум за Бургас -полети ли искат или мръсен въздух ,катастрофи и нищо в бюджета на общината от тъпата магистрала.
Много време изтървахме по отношение на големите и важни транспортни корирори. Срамно е, 5 от 10 те в Европа транс континентални да пресичат България и ние да сме на такъв хал. Смеят ни се, подиграват ни се отвсякъде. Магистрала Русе - Търново рязоха ленти преди година и малко, е накъде сме? НУЛА! Тунелът Шипка- на никъде и той. От Гюргево до Малко Търново - остарял и тесен мост, грозно, грозно влизане през Русе, след това една що годе сносно трасе до връзката с Хемус ( което с лекота можеше да бъде 4 лентово вече ) , влизаш в едно късане на нервите през цяла Варна, за да се качиш на един единствен мост, който половината свети, другата не, или изобщо не свети, маркиворка тук там, мантинели потънали в прах и немити още от монтирането им, отново що годе сносен път до Обзор и оттам, знаем всички- майко мила.
Ми Вие си пътувайте до Варнаа, както ви хареса! Но не пречете на живеещите в Добрич, Силистра, Тутракани и дори в Русе да бъдат мобилни !
Изобщо не ме интересува икономическото развитие! Само извадете този път извън населените места! Всякаква сган спира на входа на Маринка за да си купи турски зарзават и блокира цял квартал! Цялото лято търпим сган и псевдо бизнесмени! Населените места не са място за този трафик!
Чудесно, но първо направете четири лентов от Бургас до Царево, магистрала до Варна и четири лентов до Средец, пък после давайте тласък на Малко Търново. А и в тази посока се пътува основно към Турция, та ако ще и 6 лентова да е натам, ако няма нормално КПП а турците пият чай, бъркат си в носа и крякат злобно на грозния си език, то няма смисъл да се прави каквото и да било което в крайна сметка ще обслужва основно тяхната икономика, позволявайки ние по-лесно и бързо да пътуваме натам, за да си изпразним джобовете в техните магазини.
Наистина започвам да мисля, че всички политици и управляващи са …идиоти! Задръствания има навсякъде по пътищата, освен по тези които имат толкова дупки, че никой не само не кара по тях, но и пеша не ходи! В 21 век…4-ри ленти път свързвашщ две държави с активен туризъм и търговия е пълна глупост. Такива пътища трябва да са с минимум четири ленти във всяка посока / едната аварийна/ и достатъчно пространство от двете страни за отваряне на поне по две ленти в посока в следващите 40-50 години!