Километрична тапа след 2 катастрофи на "Тракия" на входа на София, едната е с тежко пострадали
73-годишен мъж е с ампутиран крак, а 70-годишна жена е с травма на гръбначния стълб
Обратно в новинатаКоментари - Километрична тапа след 2 катастрофи на "Тракия" на входа на София, едната е с тежко пострадали | Днес.dir.bg
Коментари
Независимо какво е причината за катастрофата, най-сериозното следствието от нея е фактът, че мантинелата вместо за запази здравето и живота на хората в катастрофиралия автомобил, ги е осакатила до живот.
Ех че кеф в България да си "журналист"! Седиш си в офисчето, пийваш поредно кафенце и чоплиш по "социалните мрежи" и току- хоп! и изскача "новина бонба"! Повтаряш 3-4 пъти нараняванията на пътниците и работата е "свършена". О, свещенна простота!
Не се научиха мисирките, че в закона няма понятие "изпреварваща лента"... Има "възможно най-дясна", "най-лява" и т.н. ленти. "Изпреварваща" няма.
такава е дефиницията в другите държави. Според германския Закон за движение по пътищата , шофьорите в Германия трябва да шофират възможно най-вдясно . Правилото за шофиране отдясно важи и на магистралите . Лявата лента по принцип може да се използва само за изпреварване. След това водачът трябва да се върне надясно. Това важи и за трилентовите магистрали . Изключение: Шофьорите, чиято следваща маневра за изпреварване е предвидима, не са длъжни да се връщат в крайната дясна лента. Средната лента може да се използва непрекъснато, ако от дясната ѝ страна има спорадично движещи се превозни средства. Ако дясната лента може да се използва значително по-дълго от 20 секунди след маневра за изпреварване , трябва да се престроите в нея.
Пътищата лошо! Магистралата лоша! Имаме най-добрите шофьори в целия свят. Ама като са ни лоши магистралите, ето какво става. То и НЕМСКИТЕ АУТОБАНИ и те лоши! Не отговарят на високите и свръхвисоки критерии на Ганьо Ганев, който иначе е отличен шофьор. В целия Евросъюз не се намериха добри пътища за наш Ганьо. Поне един добър път не се намери за него в Евросъюза.
На тоя несретник крака му го е ампутирала мантинелата, която нее вкопана в земята. Има на поне 10 места по магистралата рязана мантинела за някой от някогашните ремонти. Естествено никога не се оправя. Цялата кочина е положение ту-туу банда гепачи правят сторешни пътища, а другата банда ненормалници къде ги е избрала карат като откачени и се трепят като африканци... Затворен кръг от душевно болни хора, това е...
На завалията крака кога и как се е, или са му го ампутурали? Или е бил с вече ампутиран крак? Иначе му пожелавам де се оправи по-скоро.
Но винаги ме избива студена пот, когато трябва да пътувам в България. МНОГО тежък дебилизъм властва на тази територия и се мултиплицира по 100, когато добитъка се качи на тенеке с колела мислейки, че кара танк. Национална психиатрична криза има.
всички които шофираме знаем, че завоите точно след или преди София по магистрала Тракия са остри за ограничение от 140 км. Тва, че тия са бързали и не са си нацелили скоростта е ясно, ама може ли на толкова остри завои и не на всякъде деневилирани като хората да оставите ограничение 140 и то без камери а на Пловдив-Стара Загора камерите са през няколко километра.
Е, доживях и такъв ужас да видя - да се наниже човек с автомобила си на мантинела! Ами, ето заради такива неочаквани препятствия на пътя някои караме по-бавно и внимателно. Освен това, не всеки може да си позволи да си купи БТР - някои караме обикновени коли, наясно сме какво ще ни се случи при загуба на контрол за някоя нано секунда и.......... караме по-внимателно. Изобщо не говоря за лазене по нервите. Говоря ви за нормално каране.
"Премиум марката за напитки водка "Финландия" представя нова кампания за разширяване на своята аудитория" Видяхте ли това заглавие? Аудиторията налко пие!
И като бързаха, пристигнаха ли ? Карайте внимателно бе, хора. Не показвайте, колко са ви мощни автомобилите.
са се удавили на края на дунава. Абе остават ти 7-5 км до София, за къде бързате все едно, че ше ви глобят ако не стигнете за 1 мин по-рано? Прави ми впечатление, че малко преди София всички натискат до ламарината а то остава малко до влизането в града и винаги съм се чудил защо.
Защото точно в останалата част на пътя от Пд до Сф има задръствания, ремонти, неработещи тунели и впечатлението е, че караш по обикновен път, а не магистрала. А си планирал да караш със 120 например. И накрая, като се пооправи пътната обстановка караш със 120, не както ти си написал, но по-бързо от 90 или пък 60. Пък и преди Сф е наклон надолу, а малко по-преди наклонът е нагоре. И таралясниците пъплят, мъчат се горките, кой с 60. А в този случай човекът може да е позадрямал, не знам, не пише нищо смислено по въпроса. Освен ярката глупост "самокатастрофирал". Явно син на милиционер я е писал.
Колата се е нанизала на мантинелата, което означава, че мантинелата е прекъсната и необоезопасена. Инфраструктурата убива и наказва жестоко дори за най-малката грешка на пътя.
Пътищата ли са виновни, питам за един познат
В случая да се нанижеш на мантинелата, значи е била прекъсната и необезопасена. Значи са виновни и пътищата.
Комбинация от липса на пътища и идиотски манталитет. "Магистрала" Тракия не може да се нарече нормален път, отсечката от Половдив, например, в посока София в дясната лента е коловози и кратери, колите се опитват да ги заобиколят и става страшно. Същото е на Хемус и къде ли не. След 20 години рязане на ленти няма едни 10 километра сносен път. Това може да обясниш на твоя приятел :) Да не е от банкя само?
Ееееее драги ми сельяне, сега разбрахте ли какви хора управляват държавата. Единственото, което могат да правят е да ни ограбват чрез глоби и санкции. Само за това ги бива - намаляване на скоростта, камери и всякакви капани за пари. А никой не иска да признае, че тази магистрала вече не може да поеме трафика. От както се отвориха границите потока от автомобили вече е 10 пъти по-голям, отколкото когато е строена тази магистрала. Но не, те ще слагат камери, ще глобяват докато не ни накарат да бутаме колите по магистралите. Така е в държавата на Шиши и Боко. пак гласувайте за корупцията.
прав си, щом няма култура за шофиране в такъв трафик, по-добре всички да пъплят едва-едва. Който е ходил в Азия знае за какво става въпрос. Иначе в Америка на 6 ленти в посока и 10 пъти по-голям трафик катастрофи няма, ама там всички карат с една скорост, не като ганя - газ-спирачка между 50 и 250 и после леле майко....
Напоследък имам чувството, че хората по пътищата са тотално изтрещяли. Въпреки колосалните суми, които се харчат за контрол и дисциплиниране, говедата очевидно искат да мрат по най-нелепия начин и нищо не може да ги спре....
И още една тапа организирана от АПИ - сутринта в най-голямото натоварване решиха да ремонтират моста над Симеоновско. Резултата е цялото околовръстно един голям паркинг. Пълни идиоти. Тези компенсатори могат да ги сменят за една вечер. Но кухите кратуни мразят да мислят и е.ават хиляди хора, тръгнали на работа.
73 г е една твърде пределна възраст за динамично шофиране, за съжаление твърде много хора не го осъзнават. За да е самокатастрофирал автомобилът, основните причини са само две - или недостатъчно адекватни реакции на шофьора, или техническа неизправност на автомобила. Възможно е и да е второто, но наистина не смятам за разумно поведение на 73 г да шофираш по магистрала като Тракия - при днешния постоянно тежък трафик и изключително скапана настилка. Жалко за хората, но все пак трябва да има и малко разум в тези глави.
Вижда се , че мантинелата е пробила ЦЯЛАТА кола и вероятно левият крак на шофьора е бил НЕспасяем -съдейки по кръвта на прага на шофьорската врата .Това МНОГО вероятно няма нищо общо с повечето камери , повишените глоби и парите от фонд"пътна безопасност", които отиват доректно в ....... ДЪЖАВНИЯ БЮДЖЕТ !!!!
Един точен коментар, а не просто общи дрънканици, браво! Мантинела да влезе в колата е НЕДОПУСТИМО! Краят на мантинелата трябва да е наклонен и вкопан в земята, точно за да не се наниже кола на нея. Как е самокатастрофирал човека, не се знае, но ако мантинелата е както трябва, щеше да има ожулени ламарини и два крака, все още. Продължавайте да се радвате на високите глоби и безсмислените ограничения на скороста, докато скачате в дупки, катастрофите и се осакарявате на безмозъчно направената и неподдържана пътна мрежа.
Всичко това е защото просто не се спазва дистанция. Всеки кара с 140 км в час на 5 метра един от друг. А тия 5 метра с тази скорост се изминават за 0.12 секунди. Е това е проблема.
И какво промениха по високите глоби и събираемостта им,какво промени тол системата,като засича средната скорост? НИЩО! Само пълнят окрадената хазна и така вече 35 години едно и също нещо,те не искат да намалят катастрофите,а да пълнят хазната! Никакви промени не се правят в тая кочина,затова и нищо не се променя! С глоби нищо няма да се промени,нищо! Без да се спре купуването на изпити и шофьорски курсове,превъртането на километражите и това,да не знаеш,каква гробница караш,без да се спре корупцията в АПИ и строенето на некачествени пътища,без да се спрат ежегодишните некачествени ремонти на пътя нищо няма да се промени и току виж видим и тях сред жертвите един ден,тези,които не искат да променят нещата и те ще отидат в гроба или децата им...
Реално м/у София и Пловдив има 1 път.. магистрала Тракия и няма алтернатива, първокласния път през Ихтиман напрактика не съществува.. пълен резил
На теория имаш алтернатива. На практика де. Едната е, стария път София-Пловдив, където след вакарел, си направо загубен. Защото дори и БТР няма да може да мине. Другото е София-Самоков-Ихтиман, което е по-дълго. Но между Самоков и Ихтиман е подобна кочина като стария път. София-Самоков, просто не искам да коментирам. Там трябва на входа в Самоков и в Кокаляне, да построят по една църква, където да палиш свещ след като минеш по този път и си жив. А АПИ си пият кафето спокойно, и казват че по пътя има леки забележки.
Ганчо шофеор.
това при Лозен е лошо поставена маркировка на пътя в ремонт. Само В България не се спазват стандарти и изисквания за обезопасяване на ремонти. Русинова чакам да се включи.