17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И в двата случая причината за катастрофата е лошото обозначаване на спряло (аварирало) превозно средство. Ето на това трябва да се обърне внимание. По нашите пътища знаците за отклонение, припятствие и др.под. се слагат толкова близо, че не може да се реагира. Сигнализацията почти винаги е недостатъчна. Тези две катастрофи са повод да се преразгледа тови въпрос с необходимото внимание.

Имал съм подобен случай на магистралата. Фугираха с катран и табелата за ремонт и минаване в другата лента беше в камиончето зад цистерната. Почти никакво време за реакция. Добре, че нямаше никой в другата лента.

И в двата случая причината е високата скорост! Карат като ненормални! Няма КАТ, няма ДАИ!

Само украинските тирове от Дунарит да не спират, че нали се сещате.... Не, не че е проблем, тя Кори Техноимпесовица каза, че те изнасят за Украйна боя за яйца и детски пуловерчета.... Щом тя казва...

Изнасят петролни продукти за Украйна от Русе. Няма лошо. Търговийка. В комунизма търговията е лошо неще, но в демокрацията не е. Пък за боеприпаси и оръжие - бой по руските кратуни мародерски, орките трябва да се трепят.

В Дунарит НЯМА петролни продукти! Произвеждат се боеприпаси! И боя за яйца....

Затова трябва КАТ и ДАИ да правят среднощни проверки на всички камиони и автобуси. Кой знае колко са тира и автобуси с пияни шофьори са минали.

И сега като се окаже, че автобуса е спирал за почивка във В.Търново и турчина там е ударил едно за отскок. От Търново до Русе (отсечка с всекидневни катастрофи) сигурно е карал със 100+ и никой не го е спирал. И после полицаите искат 20-30% увеличение.

Виждам най новите таралясници внос от Германия са накачени на платформата... На по 200к км