Коментари - Караджов за жп инцидентите: Нулева толерантност - уволнение след първо нарушение | dnes.dir.bg
назад

Караджов за жп инцидентите: Нулева толерантност - уволнение след първо нарушение

Най-притеснителна е несигурността на пътниците във влаковете, само през последните месеци има 8 загинали, заяви транспортният министър

Обратно в новината
| Редактор : Радостина Димитрова

Коментари - Караджов за жп инцидентите: Нулева толерантност - уволнение след първо нарушение | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Правилно. Но кога ще бъдат внесени по удобни и хубави влакове за БДЖ. Сегашната техника е прекалено остаряла.

Шило

Правете пак същото и чакайте друг резултат. А бе, съсипано е това БДЖ, кой ли не краде чрез него. Осъвременете го, вкарате нови технологии за оповестяване на опасност и реакция. По-малко човешка намеса. Естествено, без нея няма как, ама поне чисто технически вярвам, че може да бъде изградена система за оповестяване на опасност и да има реакция.

Ха дано, ама надали! Да се мисли, че там са назначени случайни хора е нелепо. Ще започнат обаждания и подсказки, че не бива така,че този е човек на еди кой си и т.н. Най-много някоя чистачка и счетоводителка да отнесат "пердаха" и това ще да е. Но като демонстрация и лафове - доообре. За помпане на лично самочувствие и его на гусин министера. Колкот има наказани за авиокатастрофите...

Представете си как нормални световни фирми ще дойдат тук. Всеки ги изнудва ,а условията от мизерни по мизерни.

Зависи от Министъра.

Айде наште - да ликвидираме всичко, че да го продадем/подарим за жълти стотинки.

Да уволнява и баба може, но нищо добро няма да се случи. Акъл, здрава ръка и инвестиции трябват за радикални промени в стопанисването на транспорта. Май само да папагали след УФДЛ и си търси каузи, с които да пускат прах в очите на избирателите може това управление.

Тъп по-тъп железничар семафор министър на транспорта Хубаво ще ги уволни. Всички са за уволнение. А кой ще наеме и обучи срещу минимална заплата от около 1000 и малко лева? Май министъра вместо да уволнява, да започне да работи!!! Некадърника му с некадърник!

Направете компактни,бързи,леки и със съвременен дизайн двуетажни влакове като в Холандия,Белгия,Франция,Швейцария.В 2025г. сме,народа му писна да живее в кочина която му поднасят постоянно министри и политици.

това добре, но и цените на билетите трябва да станат поне х 5.

Всичко да е като в развитите страни, нали за това мечтахме - висока производителност, високо качество на изпълнение, високи заплати, съответно и цените ще са по джоба на работещите. За жалост при нас - обществени поръчки, корупция на всички нива в безобразни размери, ниско качество на изпълнение и сме в дупките. Законодателите ни, вместо да правят закони недопускащи тези явления, си бият шамари, щото само това могат. А министърът щял да уволнява - ми да започва от себе си. Номерът, че за всичко е виновна "чистачката" не лови декиш.

До морето за три часа - кога ?

Когато цъфнат налъмите! Много бързо сте забравили министрите - машинисти дето подкарваха трена и накрая се оказа, както казват руснаците - не туда попали. Пак сме на никъде. След някое и друго столетие и това може би ще се случи евентуално. Ами много криви тия линии бе, то и балкани, че и безводни реки тук-там - ами не става бе. Нали си имаме лаф - козата си иска пръч! А мафията у нас назначава все заслужили хора - репресирани и заслужили /за затвор/ "специалисти" - като стругарката Цецка например. Като не знае - да се научи. Важното е да се уважава шкафа. Който иска да бърза - да яхва 20 годишната бракма и - прав му път!

Този е/беше Брокера на Пеевски! Нали така?

Караджов е опитен политик и не му е сефте даже министър да е. Защо дрънка глупости. Държавен служител се уволнява при ясни строги правила. При всички останали случаи човека просто се "пуска" в "отпуск" 6-9 месеца докато осъди съответната институция, изплащат се заплатите за тези месеци, човека си отметне някоя домашна работа и готово. А той ни разказва приказки като за лека нощ.

Случайно попаднах на интервюто и имаше една част, където този гладкомозъчен индивид говореше за квалификация на хората, работещи в БДЖ и НКЖИ, и веднага след това използва думата "бушон" и "късо напрежение". Е колкото повече толкова повече, говоря за квалификацията на министъра и подчинените му. Докъде се докарахме??

А уволнения на шефчета ще има ли или само ще им вдигат заплатките за нищоправене ????

Често пътувам и ми прави лошо впечатление, че в посока София от Варна, след Мездра рядко проверяват билети.

Къде това? В товарния влак ли?

Че ти като ги уволниш нови няма да наемеш!!! БДЖ кара на изпарения и то буквално от тези хора след тях - никой няма да дойде.Проблема не е в работниците ами в калпавото управление - което е допуснало тези непривлекателни работни условия.Трябва да се уволняват администрация бюрократи и началници-икономията от техните заплати трябва да отиде за увеличение на парите на работниците. Много и калпави вождове-няма индианец

Тоя министер в ред ли е? Кой ще му работи за тия мизерни заплати? Пък щял да уволнява, ми то уволни всичките и внесе индийци и непалци, които не знаят кое е лево и кое десно.

То няма кой да работи те ги уволняват -- Да ги накарате да се научат кое как става

Уж сме в Европейския съюз, уж еврото, а влаковете ни са като на Индия миналия век!!! И сега с такива допотопни влакове към еврозоната. Алооо?! Ола калаа?!

Хахаха, тея наистина са от кохортата на едно.книжника. Аз съм пр.ост и вие сте пр.ости. Ако тръгнеш да уволняваш с "нулева" толерантност, няма да има кой да работи, те и без това сега едвам връзват двата края, хората 80% са 3-4 години преди пенсия. Най-много да стане още по страшно. На ръба на нервите са, малко им трябва. А ако "затягате" заради катастрофата, задайте си въпроса, кой разреши централна гара да е в ремонт 3 години вече и за да угодите на едни строители копахте подлеза пак .. Първопричината е при вас крадливци, не при хората. Имаше едни такива като вас, преди време, пак колеха и бесиха и народа като тръгна да бяга се усетиха, че няма кой да работи, новите не знаятаят гарите и съоръженията и почнаха да се молят на напусналите да се върнат, ама те като се уредят на друга работа, ходи ги връщай. Работят по сталински, есть человек, есть проблем, нет человек, нет проблем. А не разследват, кой е разрешил, коловоз на главен път без включена сигнализация. Виновни са директори и генерални директори, но ще вземем душата на хората. Абсолютни без.хаб.ерници. Някой ще им потърсили отговорност, ако заради уволненията станат по-големи катастрофи. Комунисти, винаги народа им е виновен, а не първопричината в ръководството... в случая.

Важно е нещата от живата да се казват каквито са. За нарушения , за отношения..за поведение

И тоя меринджей с рогата напред и тоягите (уволненения). Ще бори по стара НеРеБе-ейска традиция проявленията, а не причините. Явно акъл дори за базови неща на министерско ниво няма: като инвестиции в персонал и условия за труд. И като ги подкараш със санкции от първо нарушение, какво бе, тупане, имаш школа за желеничари като немци, француси и италинци ли?

Смешник дребен крадлив ..само с лозунги не става кавал нещастен

Това значи да се уволнят всички в рамките на 4 дни. От де ще намерят трезви хора които да работят това. То смяната на ЖП-ейци не е като да смениш касиерка в кауфланд

Като уволнят първите останалите ще се самодисцшплинират.

Колко са останалите? Трудова дисциплина - добре , ама само на мускули - до кога?

Ако в дадена държавна структура или фирма нещата вървят нормално - значи за награда трябвада им се увеличат заплатите. Ако обаче има инциденти, по правило излиза че нямало хора и решението е...вдигане на заплати. Да паднем или да бием - все ще се....

Едно време в БДЖ от касиерката до последния кантонер всички бяха със сини униформи и имаше дисциплина. Сега всички са облечени като клошари и приличат на разпасана команда. Това обяснава всичко.

Виж списъка с влакови катастрофи от едно време и ще разбереш, че униформата не помага. Е, тогава не пишеше за влаковите катастрофи в интернет.

виж колко влака на ден пътуваха тогава и колко пътуват сега, и открий разликите !

Оня олигофрен еконтии нали щеше да ги прави кайджен компания

Поредния паднал от небето и отдавна загубил връзка с реалноста субект. И като ги уволниш кого ще назначиш за 1000лв бе льольооо...

Ми изкуствения интелект бе Асане. Той ша кара влака

Герб отдавна има интереси към заграбването на товарни превози! Явно са увеличили интереса към цялото БДЖ!

Уволнете половината чиновници, и дайте заплатите на хората които работят. А, като уволните тези дето сега работят, после изобщо няма да има влакове.

Айде да създадем нормални условия на труд в НКЖИ и БДЖ. Релевантни заплати. Айде и в тая насока да помислим,а?

От излиянията на този субект при Цветанка разбрах, че е открил Америка, топлата вода и....хаоса и кражбите в БДЖ. Умен, ей!

Първо, трябва да ги обучи някой, тези хора...да им създаде условия за работа...нормална работна среда.. кой знае от къде са ги събрали.....от кол и вЪже

След нарушение вече е след дъжд качулка. Уволненията трябва да са превантувни за да не се стига въобще до нарушения.

Никола Вапцаров Работиме много, работим от сутрин до здрач. Но хлеба е малко. Но хлеба не стига, деца. И ваште лица са сгърчени вече от плач. И ваште очи са сухи и неми — такива големи, мъчително тъжни очи… И в тех е стаен ужас свиреп: Хлеб! Хлеб! Послушайте, малки, послушайте, мънички мои, — така е днес, наверно било е и вчера. И аз, понеже нямам храна, понеже нямам с какво, ето на: ще ви нахраня със вера. —

Прекрасна утеха! Някой си ще бъде само уволнен при първият инцидент. Тежки глоби или затвор? НЕ за какво? А после като не останат хора? Или след някоя друга смяна на управлението ще се връщат старите кадри? Тъпо управление поражда еднакво тъпи "решения".

А не може ли уволнения преди първото нарушение и публично рязане главата на министъра и тиквата на този, дето го е препоръчал за поста. Така ще се размине с по-малко жертви.

Този беше Брокера на Пеевски! Нали така?

и кой ще върши тяхната работа, бе чичко?? кой????