Караджов: Крепежът на жп тунела при Вакарел поддава, търсим спешно юридическо и финансово решение
Вицепремиерът и министър на транспорта провери напредъка на строителните работи по железопътния участък Елин Пелин-Септември
Обратно в новинатаКоментари - Караджов: Крепежът на жп тунела при Вакарел поддава, търсим спешно юридическо и финансово решение | Днес.dir.bg
Коментари
Проектът бил изготвен в лек вариант....( хич не ми е ясно какво значи това - да се нагъне и срути след 3 г ли...? ) Надзорника си бъркал в гъ.а и гледал от гугъл мапс как върви строителството, а фирмата изпълнител слагала арматура 3 качество и чакала да се нагъне... Бахти строителството - На трите фирми да се кажат имената и никога повече да не се занимават с тази си дейност в БГ... Схемата е изиграна вече по Мездра - Ботевград. Два пъти по-скъпо строителство а за награда още 63 млн за укрепване на срутищата... Къде е сарафов, къде са съдилищата, къде е министерството, къде и опозицията ? пп Изгониха турските и китайски строителни фирми, за да има за дебелите и гнусни мутри !!!
Тунел не се прави на билото на планината, а в основата. Това е престъпление. Как ще строиш тунел на върха на хребета бе Ланко.....? Тия всички са за затвора.
Моля да кажете кои са фирмите,които си поделиха строителството? Шиши,Боци и Кирчо добревото?
Вижте социалистическия тунел Златарево и открийте разликите.
Чисто новият не открит още, почнал да се срутва. Супер нищо ново.
Врели-некипели. Тези допълнителни договори са начина да се платят много повече пари на изпълнителя и съответно да останат много повече за ресто. Ако строяха по проект със заложените материали и изпълнение едва ли шеше да има проблем. Но у нас винаги се слага по-малко арматура, по-некачествена фракция, по-малко асфалт. За това и облицовката поддава. Ако се направи проверка съм сигурен, че облицовката ще се окаже много по-тънка от колкото е по проект.
А геолозите да им забият по една атомна бомба в гъзовете и да я взривят. В БГ няма нужда от геолози - сите геоложки проучвания у нас са като да фърлят зарове. Една маймуна ще направи по-добри ‘пройчвания’ .
Като го направят някога ако изобщо стане, то със сигурност няма да минавам по този участък с влак.
Какво прави Караджов. Доколкото си спомням публично излезна на трибуната на НС и се отказа от политиката. Сега какво търси пак в Парламента пък и стана министър. Е, да парите нямат мирис.
Що се правите на луди Они неможаха да наредят наравно едни павета пред парламента а вие сакате тунел да направят.
начи тунела ше се срути ама тея търсат юридическо решение на проблема.... ние пък щот сме глупави си мислехме че решението требе да е инжинерно,,,,, ми съда да издаде заповед тунела да не прави на три и половина и да спре да се руши и ето ти юридическо решение.... смешници
Някой яко е гепил. Те и магистралите са на вълни, щото нещо в почвата не било наред. Сега и този ще гепи яко
Този лалугер разбира от строителство колкото Славчо може да пее.Все пак има бебета за хранене.Влезте му в положение.От тук няколко милиона,от там още няколко и бебетата ще спрат да плачат.Нали има овце да плащат.
Разбира се трябват още милиони. Брокерът на Учиндолски в действие. Преди да съборят правителството на ПП -ДБ този тип искаше 3 милиарда и като не ги получи, Учиндолски свали правителството. Сега разбрахте ли защо лъжат за дупка от 18 милиарда- да има за крадене.
В тази “статия” се говори нещо за разпадащи се тунели, за калпави крепежи, т. е. калпави строители, калпави договори с едни изнесени пари. Даже и за медицински хеликоптери се говори, т. е. тюрлю гювеч от дир. Какво е инфото? За кое пишете точно?
Всеки виладжия от Побит Камък до Вакарел ще ви каже безплатно какво има отдолу на 30-40 см под повърхността на почвата- шисти и пясъци!
Проектантите, геодезистите, майсторите, работниците ,които изграждаха всички съоръжения по време на "тъмният" социализъм ги нямам.Центровете, къде получаваха знания и специализация също ги няма. Сегашните не могат да наредят паветата по равна улица като "Графа" или паветата по "руски", а те тръгнали тунел да изграждат.Та той при първото земетресение ще се срине и ще затрупа влака ,заедно с пътниците.Ужас.Тотална разруха
Напротив. Проектантите, геолозите и инженерите от соца вече 40 години строят ж.п. тунел Лозарево.
Ако допуснем,че през съкралната 89-та ,те са били на примерно на 30 години ,и прибавим 35години еврогейски ,неолиберализъм, то те сега са към 64-65 години,я стига. Разбирам неолибералните Ви копнежи ,но нека бъдем реалисти-те не могат обувките си да вържат. Сегашната "продукция" ВИСИ е под кота нула
2-3 години никой нищо не каза там и сега изведнъж има "нема такъв проблем". Тука трябва едни грешки да се изчистят и едни бебета да се нахранят. Грозданката ги знае тия проблеми. С ББ, Дебелия, Дългия и сие имат да делят..
Нашите фирми ще “оправят” измислените грешки “само” срещу няколко милиона. Мръсни гниди, не се наядоха бре!!
Който го е проектирал с лек крепеж - публична еван. Дайте му името, да видим чия е тази фирма
Айде сега проектанта дето не си е свършил работата да бъде съден, втория също, да се приберат едни пари от застраховката им, да им се отнемат правата и т.н. Ама дали ще стане??????
Дали синът ми, или поне внуците ми, когато се появят някога, в далечното бъдеще, дали ще доживеят да видят поне една завършена скоростна отсечка е България? Магистрала не мога да нарека, тъй като ние просто нямаме такава, а построеното вече отдавна не държи проектната си скорост, и е реално бивша магистрала, тъй като е е в безобразно състояние. Къде ни е толкова големият железопътен трафик, че нещо не се сещам? Кога ще започнат да качват всичките камиони на композиции, и да ги прекарват така през страната транзит? Май никога.
чувам за съюествуването на този "проект". Човека веднага си намери от къде да копа парички
Не съм останал с впечатление, че да се строят 20 км жп тунели точно там е особено приоритетно. По-добре да се направи автомобилен тунел свързващ северна и южна България някъде по средата, за да не се ослушваме през зимата кой проход е затворен. Или да се оправи пътя по черноморието, че се излагаме пред туристите през лятото.
Не се учудвам, като знам кога са учили проектантите....Едно време имаше катедри високопланинско, мостово и т.н. строителство, като се завършваше изключително трудно...............
Тези същите строшиха ПВЕЦ Чаира , и платиха на фирмата която го счупи, сега ще им се плати и за монтаж на новите турбини,само сигурно са сменили името на фирмата. Най лошото е че има електорат/ стадо/ които още им вярват.
Е кой да ходи до обекта и да се интересува - Комитова или Шишков? Че тая карикатура (женската) инспектира частен паркинг вместо АМ Хемус.. Ако требваше да уцели тунела, щеше да инспектира някоя пещера... Иначе така става като пестиш във фазата на проектиране.
там се срути цял град заради нефелно строителство, ние само с един поддаващ тунел се разминахме. Добре, че Лойко Методиев прибира пари, поне един печеливш да има.
Всичко почнато при Тиквата в последствие излиза 10 пъти по-скъпо .То свлачища или друго събитие което в пъти оскъпява проекта и всички го плащаме .Как тия фирми подават оферти за проектите без сериозно и обстойно обследване ,та все нещо ги изненандва ?Как няма един проект да е със сериозна международна фирма ,все такива дето са около Тиквун или Прасето .
дупки за париии , колко е добре, всичко е идеално... ще се срути ще падне, но напредъка е добър, всичко е точно !! тва в някоя африканска държава ако се случи - всичкото вожд е в казана за вечеря , само тука обииичамеее да ни дерат по 100 кожи и цял живот да работим за Господарите !!!
"проектът не отговаря на геологията" ?!?! Чакай сега, това геодезистите и проектантите взеха ли парите? Значи аз като си проектирам кладенец в двора на къщата си поемам всички разходи по недобро сондиране и проектиране ама вие викате "случва се, дай ми още от твоите пари"! Аре стига!
Войските на Министерството на транспорта, съкратено ВМТ, наричани Транспортни войски (или Железопътни войски), са военизирана строителна организация, подчинена на транспортното министерство, съществувала от 1975 до 2001 г. Занимава се главно със строителство на магистрали и железопътни пътища.
Ами така е то. Дори построеното по бай Тошово време не е вечно. А много наши демокраДи лежаха и все още лежат на тая кълка.
Кой не си е отварял очите ? Цитирам: "лош конструктивен проект, вероятно базиран на лоша геология" Край на цитата. Двете цитирани причини са в основата на всички инфраструктурни проблеми свързани със "строителството" в България. Пресен пример - в статията. Малко по-стар - обходният път на град Бяла. Един много по-стар - свлачищата по бившата магистрала "ЛЮЛИН", сега вече "СТРУМА" Наказани ? НЯМА. Човекът взе парите и каза - ще видим.
Този тунел е дребна работа но когато почне да поддава АМ Тракия тогава веселбата ще е голяма. Така и никой не провери сигналите преди години че е използвана сгур - отпадъчен продукт от горенето на въглища в Марица изток за направата на магистралата.
Когато пишете такива статии е хубаво да се даде информация койе изпълнител - турският консорциум ЧенДуй и кой е проектант - Евротранспроект - фирма свързвана с пеевски от времето, когато беше момчето за всичко на доган. Чен-Дуй е от Ченгиз - едни турци, дето нещо бяха оакали магистралата при Люлин и Дуйгу - фирма свързана с ердоган. Та, пак опираме до схема. Останалите два участъка отново са раздадени на "наши фирми".