Коментари - Камион спука гума и удари маршрутка - има загинал и ранени | Днес.dir.bg
Коментари
Аз предлагам да се спрат камионите. Очевидно е, че са източника на основните проблеми на пътя и в живота. После, когато вече не се движдат, ще си возите компютрите и компотите с волски каручки, и само да сте се оплакали от кал или прах! Поне е еко, няма дим от дизелово гориво, нито от бензин, но бензиновите отрови си ги обичка народеца, че такъв тон му дават напоследък за блеене.
Гуми гърмят само по едни причини - ниско налягане от указаното от произнодителя, износен протектор, различно налягане на съседни гуми при камионите. Всичко това води до нагряване и гърмене на гумата. Законите на физиката не се борят с глупост и мързел. Но заради тези човешки качества ....трябва за се лежи дълго и продължително в затвора.
Да се забранят за използване гуми регенерат. Сума народ се затри след катастрофи, предизвикани от камиони, на които по време на движение им се разпада гума-регенератка .
Бог да прости жената!!!! Но: защо полицаите дебнат като хиени само за скорост, а всичко останало: безумни знаци, маркировка, цигани в Лади ( бих искал да видя писмено обяснение от такъв водач) , сликове вместо гуми и т.н и т.н. И после да се появи нЕкой Сладур, и да ме Убеснява как видете ли, скоростта е виновна при тази прекрасна инфраструктура....
Не, проблемът не е във високата скорост, не е и в лошата инфраструктура. Проблемът е, че при тази лоша инфраструктура се кара с висока скорост.
Вчера следобед пътувах София-Бургас. Трафик - плътни колони и в двете ленти. Дъжд. Пълно с тежкотоварни камиони, които по анонс на полицията трябваше да спрени от 16.00. НИТО ЕДИН полицай до Пазарджик. Единствената полицейска кола до Пловдив беше паркирана ПОД надлеза за Цалапица, че да е на сухо и всички участници в движението да гледат сеир, как полицаите нарушават ЗДП. После се чудим, защо всеки втори кара както му падне.
На няколко места по главния път от Ябланица до Велико Търново има разклони, на които няма 3-та лента за отбиване на идващите от отсрещната страна, които искат за завият към разклона. Едно такова място е горният разклон за с.Леденик (преди В.Търново), друго такова място е разклонът "Боаза" (за Гложене-Тетевен-Рибарица). Има и още няколко. Представете си главен път, на който карате и изведнъж виждате в лентата си спрял на място автомобил, изчакващ отсрещните коли, за да може да завие наляво към разклона. Писал съм до ИА "Пътна инфраструктура", писал съм до Регионалното министерство, писал съм до МВР. Отговориха ми, че имало сложен знак за разклон и за ограничаване на скоростта и това било достатъчно. Нямали планове да правят 3-та лента. Ово е Бугарско, другарки и другари :)
"и изведнъж виждате в лентата си спрял на място автомобил" Спрелия на място автомобил не би трябвало да те шашардисва З А Щ О Т О: на всички пресечки от републиканските пътища са ограничени със знаци до 60км/ч изключение няма. Като видиш знак кръстовище намаляваш до 60км/ч. Такъв е закона такъв е и правилника.
Крайно време е на камионите, особено на тези за товарене и разтоварване при снабдяване, да се обърне внимание. Спират където си искат, затварят движението в цели платна и т.н. Непрекъснато създават предпоставки за инциденти.
Спират където искат не е вярно ,вярно е да се каже - спират където могат. Защото освен да се кара по пътищата и улиците трябва да може и да се спира. Спирането като че ли напълно отсъства в мисълта на проектантите . То няма кой да изреже стърчащите и ниски клони над улиците ,камо ли друго.
май е време на камионите и тировете да се забрани изпреварването тия са по-големи камикадзета от селяндурите с 20 годишни бмв-та
Камион спука гума и удари маршрутка - има загинал и ранени
Един загинал и четирима ранени след катастрофата, станала край Велико Търново
Обратно в новината