Коментари - Камион падна от Аспаруховия мост във Варна, шофьорът загина (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Този мост и когато имаше нови мантинели и нови сини огради някъде към 1980 един ЗиЛ също беше скочил към корабостроителния завод. Този тип заграждение не могат да спрат големи работи. Трябва нов мост и нов тунел. Още две работи трябват. В Истанбул вече са 3 моста и един тунел за автомобили и влакове.
Няма предпазно съоръжение, което да предпази от безумно шофиране! Но... Аспарухов мост – неадекватна мантинела... https://www.google.se/maps/@43.1904498,27.8852476,3a,25.6y,72.68h,80.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1sekOjfG3BQRD4gn4Nw3pZzw!2e0!7i16384!8i8192 Произволен пример – адекватна мантинела... https://www.google.se/maps/@57.6916118,11.9013537,3a,75y,150.65h,75.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sy1PsknxQlR_wQoPlmRNE7A!2e0!7i16384!8i8192
какво безумно шофиране!!??човека е спукал предна дясна гума!
Коментарът ми не е към загиналия човек, а към това, че няма предпазно съоръжение, което да предпази от безумно шофиране. Наблягам обаче на факта, че мантинелата на Аспаруховия мост не отговаря на изискванията за безопастност. За това отговорност носи или АПИ или община Варна, не съм запознат с това кой стопанисва моста. Снимките, които приложих достатъчно ясно показват колко смешна е мантинелата на моста. Стопанисващите моста трябва да се подведат под съдебна отговорност. Надявам се хората, които смятат, че вината е само на шофиора, да осъзнаят, че вината е преди всичко на стопанисващия моста. Данъците, които плащаме потъват в неизвестност но не и по предназначение и от това страдаме всички ние. Осъзнайте най-после, че некомпетентността и корупцията имат пагубни последствия.
Виновни са комунистите ако преди четиридесет и четири години не бяха построили този мост това нямаше да се случи. Проблемът е че не декомунизирахме своевременно държавата и не разрушихме своевременно всичко построено по времето на гадният соц. Ето защо продължаваме да страдаме, а можеше всичко да свърши бързо и тихо.
Тъпанар заради такива като теб сме на дъното и скоро няма да изплуваме а ще продължаваме към краха
ВЕРОЯТНО И ТИ ЖИВЕЕШ В ЖИЛИЩЕ СТРОЕНО ТОГАВА, ДАВАЙТЕ ДА СЪБАРЯМЕ ВСИЧКО СТРОЕНО И ТОВА КОЕТО Е СЪЩЕСТВУВАЛО ПРЕДИ НАС. ТЪПАНАР
БАБА ЯГА Е ВИНОВНА, АМИ АКО Е БИЛ ДРОГИРАН, ПИЯН, ИЛИ УМИШЛЕНО? КОЙ ЩЕ ГО ДОКАЖЕ? НИКОЙ! ЗАТОВА ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ МНОГО, НО ИСТИНАТА НИКОГА НЯМА ДА СЕ РАЗБЕРЕ... ВИНОВНИ: МАНТИНЕЛИ, ПЪТ, МОСТ, ВСИЧКО ДРУГО, НО ЗА МЕН Е ВИНОВНА ТАЗИ ИНСТИТУЦИЯ, КОЯТО НЕ КОНТРОЛИРА ВОДАЧИТЕ, КАРАТ КАТО ЗВЕРОВЕ /НЕ КАЗВАМ ЗА ТОЗИ СЛУЧАЙ/. КОГА СЕ Е ПОТЪРСИЛА ВИНА В ИНСТИТУЦИЯТА, ОТГОВАРЯЩА ЗА ВОДАЧИТЕ ПО ПЪТИЩАТА? НИКОГА!
Както се вижда от снимките,товара е разсипан още на моста!Това означава,че камиона е започнал да се обръща още на моста и скъсал мантинелата на "2 " гуми! Причините??? Здравословни,технически или птп..... Жалко!
Това ще се случи при скорост от около 40 км/ч. Автомобилът / не знам по каква причина/ отива в дясно ,къса мантинелата, първо дясното колело ,а след това и лявото падат от моста. Шасито пропада и се удря в "земята". Товарът/ от инерцията и пропадането на автомобила/ прескача страните на каросерията и пада през предната лява част на същата върху платното. Жалко за колегата и семейството му!
Има ли знак за ограничение на скоростта по моста ?
С този знак ще се затапи пропускателната възможност на моста докато отидеш на работа ще трябва да почнеш да се връщаш. Тоя мост свързва Истанбул с Константа. Все едно София -Перник, или Елин Пелин един участък от 2км да го направят 40км/ч. На всичкото отгоре обслужва три квартала Галата, Аспарухово и Боровец. Апи-Мапи ко броят нямам си идея.
Този мост е правен преди повече от 40 години. Мантинелите може и да изглеждат здрави, но там където са хванати с болтове (или нитове - не знам как са захващани мантинелите тогава) всичко е ръждясало и се крепят на слой ръжда. ПС. Въпреки че имам някакви смътни спомени за някакво освежаване, но не помня кога, а може и въобще да бъркам.
Затова шофьорите трябва да внимават и държаватас да си гледа работата с огледи по акведукти и др. за да спасяват животи !!!
Борисов е виновен защото внезапно е дръпнал волана надясно
Корона вирус... 1 паднал от моста, други 10 ще загинат в дърво, мотори, алкохол, липса на лиценз... 80% са с ниско образование и има BMW... Дано се оправи семейството му...
Жалко за човека. Никакви мантинели не могат да спрат тежките камиони, даже и с ниски скорости. Само яка бетонна стена може да го удържи. Но и без нея, този мост скоро ще се срути.
Като гледам колко "шофьори" се надяват на мантинелата.... жалка работа. Набийте си в кратуните - мантинелата може би ще задържи в платното автомобил до към 1.5 тона... ако я уради косо, до към 35-40 градуса. При това не с висока скорост. Но да задържи самосвал, който е със собствено тегло около 11-12 тона, натоварен с още поне толкова "багаж" и с център на тежестта много над мантинелата...и с 20 км\час да я удари... и с 15 градуса косо да е - няма шанс. Даже няма да я усети. И не бързайте да ругаете шофьора - може да е получил инфаркт, може да е загубил съзнание... а може да е бил като вас - да се е надявал на мантинелата.
Само дето има "мантинели" и МАНТИНЕЛИ. Тази въпросната и кола не е можела да спре. Виждали сме обаче и такива, коиот са така направени, че да спрат и висок автобус.
Ако случайно човек получи инсулт или инфаркт, как ще коментирате ! това е в случай че не знаете, но тук като гледам всички са наясно :)
Причините са много: - На този мост почти никой не спазва ограничението на скоростта; - Състоянието на настилката на моста е плачевно; - Товарните автомобили за насипни товари почти без изключение се претоварват, понякога ДВОЙНО!
Абе що им правят мостове на тъпите гларуси. Да си живеят в тинята
По тоя мост със 100 минават 8 от 10 шофьора без значение от теглото на превозното средство
Поддръжката на този мост вече е престъпна. Колко пъти го затваряха за ремонти и резултат никакъв... Резултатът е само в банковата сметка на приближената строителна фирма, варненци знаят коя е...
Сега профсъюза им и охраната на труда ще кажат,че не е имал каска и роднините му няма да получат никакво обезщетение.
Бог да го прости момчето! Това е трагедия! Чета коментарите и си мисля, че злобата заслепява доста от вас. Този е виновен, този не е направил нещо си, друг е трябвало да направи друго! Хора, такива трагедии се случват и ще продължават да се случват! Трябва обаче да спазваме правилата! Ако този шофьр беше карал с 50 км. най-вероятно мантинелата е щяла да го спре! На този мост се кара с 80–100 км. При удар с такава скорост вероятността да скъсаш мантинелата е голяма, особено от тежкотоварно МПС! Хайде да бъдем по-големи реалисти
Виновен е този, който му е дал книжка и му е позволил да кара. Очевидно не е бил достатъчно способен да се справя във всички ситуации.
Моста не е обезопасен
Кой му е дал книжка? Опасен е за себе си и за околните.
Гарантирано от ГЕРБ
ГЕРБ ли му е натискал педала на газта???
Всеки ден минавам по тоя мост. Много рядко карам след някой, който кара с 50-60, аз съм най-бавният с 60, изпреварват ме не само коли, но и тежкотоварни, добре натоварени като този, автобуси от градския транспорт. Обзалагам се, че карат с поне 80-90. Как да го спре мантинелата тоя??? Сега на изхода понякога слагат камера между платната, ама понякога, контролът на скоростта е абсолютно нула, всеки си бичи каквато скорост иска, после що станало така? Ми то въпрос на време да стане, сега, като се обърна каруцата, пътища много - може и да вземат мерки, ама надали...
Мантинелата явно не е имала необходимия клас на издръжливост за такова съоръжение.Трябва проверка на техническото състояние на всички мостове.
Я го виж колко тона е! На тоя мост аз карам с 60 и натоварени тежкотоварни камиони ме изпреварват все едно съм спрял... как да го спре мантинелата???
Не знам как е карал водача, но мантинелите на Аспаруховия мост не отговарят на настоящите стандарти за предпазни мантинели на мостови съоръжения. Във връзка с коментара ви, моля направете си труда и проверете мантинели клас H4b според БДС-EN 1317 удар от какви превозни средства и с какава скорост могат да поемат преди да се скъсат.
поне да бяхте цензурирали снимката а не на шофьора ръцете още се подават от кабината а вие снимки да качите. скапани мърлячи сте в тоя дирник
Важното е че тук всики вече знаят на кой човек е фирмата, какви са мантинелите, имал ли е достатъчно нафта, и др . Жалко за човека де.
Да се провери колко време фирмата не му е давала почивка и дали не е това причината за инцидента. Масова практика е транспортните фирми в България да изцеждат до дупка шофьорите си, които много често карат на весели хапченца, за да издържат на натоварването.
Ами нито техническите ни прегледи са истински, нито контролът на пътищата, нито контролът над шовьорите, а за мантинелите и други защитни съоръжения вообще няма какво да говорим. Който се движи по този мост си играе руска рулетка. Ако питате къде парите за ремонт, разгледайте тиквената спалня.
Във Варна действа ТИМ. Там са парите за ремонта.
Ами нали Тимаджиите са тиквен продукт, нали кметът беше тиквен, нали всяла обчществена поръчка отиваше в две три фирмички.
Тмажии са продукт на ВКР. Военното контраразузнаване. За това и ББ не ги бута, само ги ограничава.
TИMаджиите са ЕВРЕЙСКИ продукт ,финансирани са от Марк РИЧ(Гленкор) след суапова сделка за100 милиона с ЛУКойл изпълняват задачи на руски евреи хазари и са съдружници с разни хазари ит Татарстан.Емблемата на ТИМ е стилизирана еврейска * давид меген с 1 дървено троянско конче(символ на подлостта)
Да почива в мир! Мантинелата е била от никел, за да се усвоят едни пари. Нали му правиха ремонт на това нещо
Е то щеше да е чудо ако е жив , жалко за човека и близките му
Друго чудо щеше да е, ако вместо парапети тип 'балкона на 1-вия етаж' имаше истински мантинели, виж напр. в гугъл Prince of Wales bridge.
Бе друго ама друг път , ти чакай една ограда да те предпази като си с 40 тона камион + една средна скорост от 50-60км/ч
Мантинелата е единична и по слаба-основните греди са по на рядко. За мостово съоръжение според мен е редно мантинелите да са двойни и по усилени. Дано шофьора да е жив и да се оправи!
Жалко! Дано водача е оцелял. Мостът отдавна плаче за ремонт, въпреки, че неотдавна за дълго беше затворен за това. Между другото, защо някои журналистчета продължават да ни втълпяват за Морска столица Варна. Стига с тези измислици от соца!
От там с бънджи скачат, но това с камионите е нещо ново. Състоянието на шофьора е неизвестно, вероятно защото кабината е станала на пита.
Скоро имаше репортаж за този мост, че е в окаяно състояние а Борисов няколко пъти обещава да започнат реконструкция и все лъже.
Така е направен.
Tака си ти направен. Този мост е като цяло инженерно постижение изпълнен изцяло от български фирми, инженери и работници. Освен това е построен през 1976. Само абориген може да си мисли че една конструкция под постоянното въздействие на агресивния морски въздух, може да издържи почти 50 години без ремонт. Ти и панелката ти си мислиш, че ще изкара още 50, ама като друсне едно земетресение, и половин България ще е със срутени блокове. Но не защото строителството е лошо, а защото не се поддържа.
Само дето не знам какво щеше да помогне ремонта в конкретния случай. Състоянието на моста ама нищо общо с факта че тоя или е заспал или е изпуснал волана и е пробил мантинелата.
Понеже това ми е професията ще ти отговоря. Мантинелата по принцип има функция на платното и тя не е да ръждясва. Целта на мантинелата е в случай на катастрофа, превозното средство да бъде стопирано и да не напусне пътното платно. Защото това по принцип е най-големия шанс, шофьори и пътници да останат живи. В България мантинелите са като цяло ръждясали защото са от бай Тошово време. И не - не са били лоши тогава. Просто не може поцинковата ламарина да издържа толкова дълго. Но в България не се правят ремонти и не се подменят мантинели. Дори асфалт да се подмени има достатъчно пътища където мантинелата се пренебрегва. А тя - тя спасява животи.
Абе ние хубаво го бяхме блокирали моста. Тогава никой не падна.
Кофти мантинели!
Камион падна от Аспаруховия мост във Варна, шофьорът загина (снимки)
Причините за инцидента се изясняват
Обратно в новината