Коментари - Камион падна от Аспаруховия мост във Варна, шофьорът загина (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Този мост и когато имаше нови мантинели и нови сини огради някъде към 1980 един ЗиЛ също беше скочил към корабостроителния завод. Този тип заграждение не могат да спрат големи работи. Трябва нов мост и нов тунел. Още две работи трябват. В Истанбул вече са 3 моста и един тунел за автомобили и влакове.

5 г.един тунел ремонтира на Витиня

Стига глупости си дрънкал, шофьор - невинен, моста - виновен...

Няма предпазно съоръжение, което да предпази от безумно шофиране! Но... Аспарухов мост – неадекватна мантинела... https://www.google.se/maps/@43.1904498,27.8852476,3a,25.6y,72.68h,80.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1sekOjfG3BQRD4gn4Nw3pZzw!2e0!7i16384!8i8192 Произволен пример – адекватна мантинела... https://www.google.se/maps/@57.6916118,11.9013537,3a,75y,150.65h,75.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sy1PsknxQlR_wQoPlmRNE7A!2e0!7i16384!8i8192

какво безумно шофиране!!??човека е спукал предна дясна гума!

Коментарът ми не е към загиналия човек, а към това, че няма предпазно съоръжение, което да предпази от безумно шофиране. Наблягам обаче на факта, че мантинелата на Аспаруховия мост не отговаря на изискванията за безопастност. За това отговорност носи или АПИ или община Варна, не съм запознат с това кой стопанисва моста. Снимките, които приложих достатъчно ясно показват колко смешна е мантинелата на моста. Стопанисващите моста трябва да се подведат под съдебна отговорност. Надявам се хората, които смятат, че вината е само на шофиора, да осъзнаят, че вината е преди всичко на стопанисващия моста. Данъците, които плащаме потъват в неизвестност но не и по предназначение и от това страдаме всички ние. Осъзнайте най-после, че некомпетентността и корупцията имат пагубни последствия.

Няма данни дали водача е бил с предпазен колан

С включени варове.

viste kak sa mantinelite v sarbia i se utete no i vie znaete no za krazba da ostanat

Виновни са комунистите ако преди четиридесет и четири години не бяха построили този мост това нямаше да се случи. Проблемът е че не декомунизирахме своевременно държавата и не разрушихме своевременно всичко построено по времето на гадният соц. Ето защо продължаваме да страдаме, а можеше всичко да свърши бързо и тихо.

болен идиот

Тъпанар заради такива като теб сме на дъното и скоро няма да изплуваме а ще продължаваме към краха

Някаква шегичка ли е,или си се родил без мозък?

ВЕРОЯТНО И ТИ ЖИВЕЕШ В ЖИЛИЩЕ СТРОЕНО ТОГАВА, ДАВАЙТЕ ДА СЪБАРЯМЕ ВСИЧКО СТРОЕНО И ТОВА КОЕТО Е СЪЩЕСТВУВАЛО ПРЕДИ НАС. ТЪПАНАР

SirBob

Идиот!!!

а също така са пропуснали да ти направят лоботомия.

БАБА ЯГА Е ВИНОВНА, АМИ АКО Е БИЛ ДРОГИРАН, ПИЯН, ИЛИ УМИШЛЕНО? КОЙ ЩЕ ГО ДОКАЖЕ? НИКОЙ! ЗАТОВА ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ МНОГО, НО ИСТИНАТА НИКОГА НЯМА ДА СЕ РАЗБЕРЕ... ВИНОВНИ: МАНТИНЕЛИ, ПЪТ, МОСТ, ВСИЧКО ДРУГО, НО ЗА МЕН Е ВИНОВНА ТАЗИ ИНСТИТУЦИЯ, КОЯТО НЕ КОНТРОЛИРА ВОДАЧИТЕ, КАРАТ КАТО ЗВЕРОВЕ /НЕ КАЗВАМ ЗА ТОЗИ СЛУЧАЙ/. КОГА СЕ Е ПОТЪРСИЛА ВИНА В ИНСТИТУЦИЯТА, ОТГОВАРЯЩА ЗА ВОДАЧИТЕ ПО ПЪТИЩАТА? НИКОГА!

На една от снимките се вижда някаква купчина след мястото на падането.

Както се вижда от снимките,товара е разсипан още на моста!Това означава,че камиона е започнал да се обръща още на моста и скъсал мантинелата на "2 " гуми! Причините??? Здравословни,технически или птп..... Жалко!

Това ще се случи при скорост от около 40 км/ч. Автомобилът / не знам по каква причина/ отива в дясно ,къса мантинелата, първо дясното колело ,а след това и лявото падат от моста. Шасито пропада и се удря в "земята". Товарът/ от инерцията и пропадането на автомобила/ прескача страните на каросерията и пада през предната лява част на същата върху платното. Жалко за колегата и семейството му!

Има ли знак за ограничение на скоростта по моста ?

С този знак ще се затапи пропускателната възможност на моста докато отидеш на работа ще трябва да почнеш да се връщаш. Тоя мост свързва Истанбул с Константа. Все едно София -Перник, или Елин Пелин един участък от 2км да го направят 40км/ч. На всичкото отгоре обслужва три квартала Галата, Аспарухово и Боровец. Апи-Мапи ко броят нямам си идея.

Колко кредита има?

Този мост е правен преди повече от 40 години. Мантинелите може и да изглеждат здрави, но там където са хванати с болтове (или нитове - не знам как са захващани мантинелите тогава) всичко е ръждясало и се крепят на слой ръжда. ПС. Въпреки че имам някакви смътни спомени за някакво освежаване, но не помня кога, а може и въобще да бъркам.

Тоя камион е над 40 тона, при скорост от 50 км / ч, нищо не може да го спре

нали му правиха частична реконструкция, мантинелите са сменени и всичко но такуъв огромен камион не могат да го спрат никакви мантинели от този тип, само бетонни прегради

Затова шофьорите трябва да внимават и държаватас да си гледа работата с огледи по акведукти и др. за да спасяват животи !!!

Борисов е виновен защото внезапно е дръпнал волана надясно

По-скоро, защото парите за ремонта са в нечии женски гащи.

Корона вирус... 1 паднал от моста, други 10 ще загинат в дърво, мотори, алкохол, липса на лиценз... 80% са с ниско образование и има BMW... Дано се оправи семейството му...

Жалко за човека. Никакви мантинели не могат да спрат тежките камиони, даже и с ниски скорости. Само яка бетонна стена може да го удържи. Но и без нея, този мост скоро ще се срути.

Мантинелата не спира, а предпазва... Като цигарите и алкохола... Всичко е в мярката!

Като гледам колко "шофьори" се надяват на мантинелата.... жалка работа. Набийте си в кратуните - мантинелата може би ще задържи в платното автомобил до към 1.5 тона... ако я уради косо, до към 35-40 градуса. При това не с висока скорост. Но да задържи самосвал, който е със собствено тегло около 11-12 тона, натоварен с още поне толкова "багаж" и с център на тежестта много над мантинелата...и с 20 км\час да я удари... и с 15 градуса косо да е - няма шанс. Даже няма да я усети. И не бързайте да ругаете шофьора - може да е получил инфаркт, може да е загубил съзнание... а може да е бил като вас - да се е надявал на мантинелата.

Само дето има "мантинели" и МАНТИНЕЛИ. Тази въпросната и кола не е можела да спре. Виждали сме обаче и такива, коиот са така направени, че да спрат и висок автобус.

Не се съмнявам. Всичко сме виждали... всичко знаем.

В Испания също падат през мантинелите

Също така можете да разчитате на застраховката

SirBob

Съвсем вярно.

Ако случайно човек получи инсулт или инфаркт, как ще коментирате ! това е в случай че не знаете, но тук като гледам всички са наясно :)

Затова е форум-клюкарница, кой се взима на сериозно...

Причините са много: - На този мост почти никой не спазва ограничението на скоростта; - Състоянието на настилката на моста е плачевно; - Товарните автомобили за насипни товари почти без изключение се претоварват, понякога ДВОЙНО!

Абе що им правят мостове на тъпите гларуси. Да си живеят в тинята

Не мисли за нас ,като за себе си -живеещ в осрания шоплук ...

Едва ли има по-неадекватен и слабоумен коментар по статията. Сам си си дал оценка на града, в който живееш. С това отношение едва ли някой се учудва, защо живеем в такава държава. Куха откъм кратуната. И още много неща могат да се кажат, но в случая няма смисъл...клоакер.

По тоя мост със 100 минават 8 от 10 шофьора без значение от теглото на превозното средство

И с колко да се кара на двулентов прав път при сухо време? На Витиня по виафуктите дайте да караме пак с 60

Поддръжката на този мост вече е престъпна. Колко пъти го затваряха за ремонти и резултат никакъв... Резултатът е само в банковата сметка на приближената строителна фирма, варненци знаят коя е...

Сега профсъюза им и охраната на труда ще кажат,че не е имал каска и роднините му няма да получат никакво обезщетение.

Бог да го прости момчето! Това е трагедия! Чета коментарите и си мисля, че злобата заслепява доста от вас. Този е виновен, този не е направил нещо си, друг е трябвало да направи друго! Хора, такива трагедии се случват и ще продължават да се случват! Трябва обаче да спазваме правилата! Ако този шофьр беше карал с 50 км. най-вероятно мантинелата е щяла да го спре! На този мост се кара с 80–100 км. При удар с такава скорост вероятността да скъсаш мантинелата е голяма, особено от тежкотоварно МПС! Хайде да бъдем по-големи реалисти

Виновен е този, който му е дал книжка и му е позволил да кара. Очевидно не е бил достатъчно способен да се справя във всички ситуации.

Най после позна

Малко физика! Масата / около 40тона/ Х скоростта НА КВАДРАТ /50Х50=2500/ = 100000 ТОНА УДАР! Дали има в България мантинела годна да го спре?

Моста не е обезопасен

Така ли? А ти с колко минаваш по него? Само не ми казвай, че караш с 50 км/ч!

Какво да им обезопасяване. Тъпите варненски гларуси да си мрат.

Кой му е дал книжка? Опасен е за себе си и за околните.

Вече не е .

Има още стотици като него

Гарантирано от ГЕРБ

ГЕРБ ли му е натискал педала на газта???

ГЕРБ не е обновил мантинелата, за да е по - здрава.

натоварен камион - прецени тонажа, обзалагам се, че е карал с поне 80, ся може да си сметнеш колко мантинела ти трябва, за да го спре - като гледам е бил по надолнището, сигурно и с повече е летял - НЯМА мантинела да го спре.

Всеки ден минавам по тоя мост. Много рядко карам след някой, който кара с 50-60, аз съм най-бавният с 60, изпреварват ме не само коли, но и тежкотоварни, добре натоварени като този, автобуси от градския транспорт. Обзалагам се, че карат с поне 80-90. Как да го спре мантинелата тоя??? Сега на изхода понякога слагат камера между платната, ама понякога, контролът на скоростта е абсолютно нула, всеки си бичи каквато скорост иска, после що станало така? Ми то въпрос на време да стане, сега, като се обърна каруцата, пътища много - може и да вземат мерки, ама надали...

То всичката ни българска работа такава.

Мантинелата явно не е имала необходимия клас на издръжливост за такова съоръжение.Трябва проверка на техническото състояние на всички мостове.

Я го виж колко тона е! На тоя мост аз карам с 60 и натоварени тежкотоварни камиони ме изпреварват все едно съм спрял... как да го спре мантинелата???

Не знам как е карал водача, но мантинелите на Аспаруховия мост не отговарят на настоящите стандарти за предпазни мантинели на мостови съоръжения. Във връзка с коментара ви, моля направете си труда и проверете мантинели клас H4b според БДС-EN 1317 удар от какви превозни средства и с какава скорост могат да поемат преди да се скъсат.

Тоя е бил мъртъм още докато е падал-от страх и от знание какво ще стане

поне да бяхте цензурирали снимката а не на шофьора ръцете още се подават от кабината а вие снимки да качите. скапани мърлячи сте в тоя дирник

Важното е че тук всики вече знаят на кой човек е фирмата, какви са мантинелите, имал ли е достатъчно нафта, и др . Жалко за човека де.

Не съм доволен от снимките. Току ми пробутват постни новини. Кръв искам.

И него го отнесе коронавируса.

Да почива в мир момчето.Бог да пази България,друго не ни остана.

Да се провери колко време фирмата не му е давала почивка и дали не е това причината за инцидента. Масова практика е транспортните фирми в България да изцеждат до дупка шофьорите си, които много често карат на весели хапченца, за да издържат на натоварването.

Така, първо трябва да видим дали фирмата е на наше момче, пък после ще видим какви проверки ще се правят и дали са необходими.

“Солей 06” ООД е строителна компания със седалище в гр.Варна

Ами нито техническите ни прегледи са истински, нито контролът на пътищата, нито контролът над шовьорите, а за мантинелите и други защитни съоръжения вообще няма какво да говорим. Който се движи по този мост си играе руска рулетка. Ако питате къде парите за ремонт, разгледайте тиквената спалня.

Във Варна действа ТИМ. Там са парите за ремонта.

Ами нали Тимаджиите са тиквен продукт, нали кметът беше тиквен, нали всяла обчществена поръчка отиваше в две три фирмички.

Фигаро, в грешка си. ТИМ са местния феодал и за тях няма значение кой управлява в БГ.

Тмажии са продукт на ВКР. Военното контраразузнаване. За това и ББ не ги бута, само ги ограничава.

TИMаджиите са ЕВРЕЙСКИ продукт ,финансирани са от Марк РИЧ(Гленкор) след суапова сделка за100 милиона с ЛУКойл изпълняват задачи на руски евреи хазари и са съдружници с разни хазари ит Татарстан.Емблемата на ТИМ е стилизирана еврейска * давид меген с 1 дървено троянско конче(символ на подлостта)

Да почива в мир! Мантинелата е била от никел, за да се усвоят едни пари. Нали му правиха ремонт на това нещо

къв никел бе, цървул. егати овцата си.....

Е то щеше да е чудо ако е жив , жалко за човека и близките му

Друго чудо щеше да е, ако вместо парапети тип 'балкона на 1-вия етаж' имаше истински мантинели, виж напр. в гугъл Prince of Wales bridge.

Бе друго ама друг път , ти чакай една ограда да те предпази като си с 40 тона камион + една средна скорост от 50-60км/ч

Като гледам как карат джигитите по моста си мисля че и великата китайска стена да сложат за мантинела на тоя мост,пак не може да ги удържи тия хуни там

Бог да го прости! Само на 30 г. Трагедия!

Мантинелата е единична и по слаба-основните греди са по на рядко. За мостово съоръжение според мен е редно мантинелите да са двойни и по усилени. Дано шофьора да е жив и да се оправи!

Чети...

Жалко! Дано водача е оцелял. Мостът отдавна плаче за ремонт, въпреки, че неотдавна за дълго беше затворен за това. Между другото, защо някои журналистчета продължават да ни втълпяват за Морска столица Варна. Стига с тези измислици от соца!

От там с бънджи скачат, но това с камионите е нещо ново. Състоянието на шофьора е неизвестно, вероятно защото кабината е станала на пита.

Иронията Ви е неуместна.

А, водачът е добре! В рая е.

Скоро имаше репортаж за този мост, че е в окаяно състояние а Борисов няколко пъти обещава да започнат реконструкция и все лъже.

Така е направен.

Tака си ти направен. Този мост е като цяло инженерно постижение изпълнен изцяло от български фирми, инженери и работници. Освен това е построен през 1976. Само абориген може да си мисли че една конструкция под постоянното въздействие на агресивния морски въздух, може да издържи почти 50 години без ремонт. Ти и панелката ти си мислиш, че ще изкара още 50, ама като друсне едно земетресение, и половин България ще е със срутени блокове. Но не защото строителството е лошо, а защото не се поддържа.

Само дето не знам какво щеше да помогне ремонта в конкретния случай. Състоянието на моста ама нищо общо с факта че тоя или е заспал или е изпуснал волана и е пробил мантинелата.

Понеже това ми е професията ще ти отговоря. Мантинелата по принцип има функция на платното и тя не е да ръждясва. Целта на мантинелата е в случай на катастрофа, превозното средство да бъде стопирано и да не напусне пътното платно. Защото това по принцип е най-големия шанс, шофьори и пътници да останат живи. В България мантинелите са като цяло ръждясали защото са от бай Тошово време. И не - не са били лоши тогава. Просто не може поцинковата ламарина да издържа толкова дълго. Но в България не се правят ремонти и не се подменят мантинели. Дори асфалт да се подмени има достатъчно пътища където мантинелата се пренебрегва. А тя - тя спасява животи.

Тъкмо четох статия, че бил в отлично състояние.

Абе ние хубаво го бяхме блокирали моста. Тогава никой не падна.

МОЖЕ И НА НЕГО ДА СПИТЕ БЕ ДЕБИЛИ,то йодните изпарения на никого не прощават +ТИМ

Кофти мантинели!

Каква мантинела ще ти удържи пълен самосвал-30-40 тона.

Мафията на евро инструкторите какво казва. Да се провери кой и как му е дал книжка на тоя малоумниик