Коментари - Какво дължи застрахователят на пострадалите при инцидента на АМ "Струма" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вината ни вече е доказана. Без надлежно основание е завишена максималната скорост на пътя от 90 на 120 км/ч. Не е поддържана пътната маркировка съгласно наредбата и има липсващ важен знак. И всичко това есе случва на път без Акт 16, който не са могли 20 години да издадат. Въпросът с тънката и кородирала мантинела остава открит. Мантинелата следва да съответства на нормативната уредба. Смешно е да говорят, че ставала по изискванията за 2003 г. Ненормална държава!

Има реално основание не за 90, а за 140 км/ч, вчера го посочиха в доклада.

Едно куче като не може да лае само вкарва вълка в кошарата. Понеже нашите "експерти" са много отворени ще излезе че ние сме виновни за македонското мазало и "богатата" ни родина ще плати милиони за тоя дето духа, а народа ще духа супата.

Ем като бутнеш нещо под масата,може и на 1ва космическа да караш.

Никакви обезщетения не могат да искат македонците - автобусът им изобщо не е имал лиценз да пътува в чужбина, т.е. не е трябвало изобщо да може да излезе от Македония, а той е излизал 150 пъти за 2 години! Македонската държава да си обезщети гражданите за грешките си!

Ако шофьорът не е имал валидно свидетелство за управление на това МПС застрахователят ще откаже всякакво обезщетение. Другите разсъждения само генерират излишен трафик.

Много бързо свали гащите бе, момче!

А държавата , ще си потърси ли обезщетение за нанесените щети ?

Да си плаща Албания на шиптърите.А за “магистралата”да плаща оня със Сваровски и бат Боко с кюлчетата.

Ми ще си плашаме, все пак ние сме ги избрали тия управляващи, дето правят шмекерии. 100% ще има несъответствия с проекта, в поддръжката има пропуски, неправилен монтаж на елементи... Иначе 10 милиона са нищо, пред спестените 60 млн. от неосъществена подмяна на новия вид мантинели. Т.е. АПИ и МРРБ лукаво ще потъркат с ръчички.

Строотеля на путя е Маврово македония, и не бат Бойко, а Станишев!

Ае, стига сте плашили. Като стане "скъпа" катастрофа, хеле пък чак такава, първата работа на застрахователя е да намери начин да откаже изплащането на обезщетение. В случая, невписването на този автобус в лиценза за международен превоз на пътници е разковничето. Сега разни гаранционни фондове и макетата да си се циганят там, но нас няма какво изобщо да ни занимават със шиптърските си схеми и врътки.

ВИНАТА е на Собственика- АЛбанец и на албанците, които са пътували с автобуса..

Като се добавят и "Превишена скорост", "Несъобразена с пътните условия скорост", липсата на спирачен път и хората строили, проектирали и поддържали пътя няма как да ги пипнат. Ти може да построиш най-прекрасния път и въпреки всичко някой да се убие на него. За мен е пълна загадка как се е запалил автобусът. Просто няма как дизеловото гориво да се възпламени при удар с така скорост, при искри и т.н. Евентуално обяснение може да е, че са заредили нестандартно гориво от някъде. Примерно смесено със спирт или с бензин.

Всичко е строено по проекти съобразени с EU правилата , проверявани и одобрени от няколко комисии. Освен това автобуса е без лиценз. Оттук нататък "надежда тука всяка оставете" , роднините на загиналите да пият по една студена вода, автобуса е незаконен.

Минете по пътя и вижте - не е пътя причината! Хубав е, няма дупки, има маркировка. Има мантинели. Широк е. Да, има завои и наклони, но това е планина.

Този участък няма дори АКТ 16 по българските изисквания. Или пък 20 години не са стигнали да го напишат.

Картинката: 1. Хората са загубили живота си. Застрахователят на рейса трябва да обезщети роднини на загиналите и потърпевшите, останали живи. Проблемът е на собственика на автобуса с това има ли застраховка, лиценз за мецдународни превози и т.н. Всичко това си е вътре в Македония. 2. България с всички разследвания, които се правят е отговорна за пътищата "магистрали", минаващи през нея, като част от европейските пътища. Акт 16, пътни знаци, настилки, мантинели и т.н., безброй неща за дискутиране - все в нашия двор са. Ще се обвиняват, гонят до дупла бивши изпълнители и настоящи грижовници защото всеки си дърпа стола под неговия гъз да оцелее. Оставки или уволнения - няма да върнат хората. 3. Европа ще санкционира България заради нашите пътища, които са и нейни донякъде щом ни дава пари и за тях. Като се направят и с европейско участие проверки. А в нета се теглят ластици ехееее, в колко посоки....И от колко хора... На никого от нас няма да му чуят мнението, ние сме читатели на вестниците. И е мъгла... Дали се виждат поне запалените свещички за нелепо загубилите си живота хова?

Ако пътят е виновен, защо хилядите преминаващи автомобила през този участък, включително и другите 3 автобуса, не са имали проблем? И много ми е чудно, защо се чудят как бързо се запалил и изгорял автобуса. В момента, в Одрин, сигурна има по-вече българи, румънци, и македонци, от колкото турци! Особено събота и неделя. Турската лира много падна, и цената на стоките също. Пазарите преливат от наши хора, мъкнат стока с чували, товарят ги в автобусите, и се връщат за още. Дори мебел и строителни материали се пазаруват от Одрин. Така че, македонският автобус е бил препълнен със дрехи, перилни препарати, козметика и т.н. Затова е лумнал като факла.