17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако пътят е виновен, защо хилядите преминаващи автомобила през този участък, включително и другите 3 автобуса, не са имали проблем? И много ми е чудно, защо се чудят как бързо се запалил и изгорял автобуса. В момента, в Одрин, сигурна има по-вече българи, румънци, и македонци, от колкото турци! Особено събота и неделя. Турската лира много падна, и цената на стоките също. Пазарите преливат от наши хора, мъкнат стока с чували, товарят ги в автобусите, и се връщат за още. Дори мебел и строителни материали се пазаруват от Одрин. Така че, македонският автобус е бил препълнен със дрехи, перилни препарати, козметика и т.н. Затова е лумнал като факла.

Картинката: 1. Хората са загубили живота си. Застрахователят на рейса трябва да обезщети роднини на загиналите и потърпевшите, останали живи. Проблемът е на собственика на автобуса с това има ли застраховка, лиценз за мецдународни превози и т.н. Всичко това си е вътре в Македония. 2. България с всички разследвания, които се правят е отговорна за пътищата "магистрали", минаващи през нея, като част от европейските пътища. Акт 16, пътни знаци, настилки, мантинели и т.н., безброй неща за дискутиране - все в нашия двор са. Ще се обвиняват, гонят до дупла бивши изпълнители и настоящи грижовници защото всеки си дърпа стола под неговия гъз да оцелее. Оставки или уволнения - няма да върнат хората. 3. Европа ще санкционира България заради нашите пътища, които са и нейни донякъде щом ни дава пари и за тях. Като се направят и с европейско участие проверки. А в нета се теглят ластици ехееее, в колко посоки....И от колко хора... На никого от нас няма да му чуят мнението, ние сме читатели на вестниците. И е мъгла... Дали се виждат поне запалените свещички за нелепо загубилите си живота хова?

Минете по пътя и вижте - не е пътя причината! Хубав е, няма дупки, има маркировка. Има мантинели. Широк е. Да, има завои и наклони, но това е планина.

ВИНАТА е на Собственика- АЛбанец и на албанците, които са пътували с автобуса..

Ае, стига сте плашили. Като стане "скъпа" катастрофа, хеле пък чак такава, първата работа на застрахователя е да намери начин да откаже изплащането на обезщетение. В случая, невписването на този автобус в лиценза за международен превоз на пътници е разковничето. Сега разни гаранционни фондове и макетата да си се циганят там, но нас няма какво изобщо да ни занимават със шиптърските си схеми и врътки.

Като се добавят и "Превишена скорост", "Несъобразена с пътните условия скорост", липсата на спирачен път и хората строили, проектирали и поддържали пътя няма как да ги пипнат. Ти може да построиш най-прекрасния път и въпреки всичко някой да се убие на него. За мен е пълна загадка как се е запалил автобусът. Просто няма как дизеловото гориво да се възпламени при удар с така скорост, при искри и т.н. Евентуално обяснение може да е, че са заредили нестандартно гориво от някъде. Примерно смесено със спирт или с бензин.

Ми ще си плашаме, все пак ние сме ги избрали тия управляващи, дето правят шмекерии. 100% ще има несъответствия с проекта, в поддръжката има пропуски, неправилен монтаж на елементи... Иначе 10 милиона са нищо, пред спестените 60 млн. от неосъществена подмяна на новия вид мантинели. Т.е. АПИ и МРРБ лукаво ще потъркат с ръчички.

Всичко е строено по проекти съобразени с EU правилата , проверявани и одобрени от няколко комисии. Освен това автобуса е без лиценз. Оттук нататък "надежда тука всяка оставете" , роднините на загиналите да пият по една студена вода, автобуса е незаконен.

Този участък няма дори АКТ 16 по българските изисквания. Или пък 20 години не са стигнали да го напишат.

Да си плаща Албания на шиптърите.А за “магистралата”да плаща оня със Сваровски и бат Боко с кюлчетата.

Строотеля на путя е Маврово македония, и не бат Бойко, а Станишев!

А държавата , ще си потърси ли обезщетение за нанесените щети ?

Ако шофьорът не е имал валидно свидетелство за управление на това МПС застрахователят ще откаже всякакво обезщетение. Другите разсъждения само генерират излишен трафик.

Никакви обезщетения не могат да искат македонците - автобусът им изобщо не е имал лиценз да пътува в чужбина, т.е. не е трябвало изобщо да може да излезе от Македония, а той е излизал 150 пъти за 2 години! Македонската държава да си обезщети гражданите за грешките си!

Едно куче като не може да лае само вкарва вълка в кошарата. Понеже нашите "експерти" са много отворени ще излезе че ние сме виновни за македонското мазало и "богатата" ни родина ще плати милиони за тоя дето духа, а народа ще духа супата.

Вината ни вече е доказана. Без надлежно основание е завишена максималната скорост на пътя от 90 на 120 км/ч. Не е поддържана пътната маркировка съгласно наредбата и има липсващ важен знак. И всичко това есе случва на път без Акт 16, който не са могли 20 години да издадат. Въпросът с тънката и кородирала мантинела остава открит. Мантинелата следва да съответства на нормативната уредба. Смешно е да говорят, че ставала по изискванията за 2003 г. Ненормална държава!

Има реално основание не за 90, а за 140 км/ч, вчера го посочиха в доклада.

Ем като бутнеш нещо под масата,може и на 1ва космическа да караш.

Много бързо свали гащите бе, момче!