Инж. Иван Досев: АПИ не е правила авансови плащания, които не са позволени

Това бе един от мотивите за освобождаването на ръководството на агенцията

Обратно в новината

Коментари - Инж. Иван Досев: АПИ не е правила авансови плащания, които не са позволени | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Изваден Отровен зъб на ГЕРБ ...плаче. Да плаче...

Така правим ние сега в слугинажното правителство .ще ви оплюваме до изборите

Да е правила

да обясня каква е далаверата герберска - договорът се сключва за инженринг за 100 милиона примерно. В договора има цена за проектиране примерно 200 хиляди и останалото за строителство. Обаче в клаузата за авансово плащане пише аванс 20% от стойността на договора т.е. 20 милиона и се плащат 20 милиона без да има проект. Проектирането трае много време, понякога 2-3 години. През това време парите се използват от строителя най често се строят кооперации в София и се продават на зелено и после се връщат парите, но те са използване все едно безлихвен заем. Правилното е да се даде аванс само за проектирането, после като свърши проектирането се плаща окончателното плащане и като се започне СМРто се плаща аванс за СМР чак след като проектът е готов и има издадено и влязло в сила разрешение за строеж. Само че герберите са измислили схема как да финансират частни инвестиции. Затова на някой хора политици се дават апартаменти по 500е на квадрат а може и по малко, това е новата форма на корупция. Всичко може да се види като се изискат договорите, видят се на кои форми са платени парите, проселдят се паричните потоци на получателите. Едни такива пари след като няма насреща услуга са чужди пари и фирмите нямат право да ги ползват, а са техни пазачи. Това е лесно проследим процес.

Комисийката на МаЯМЯМанолова.................................

Абе кво се обясняваш. Не ни интересува истината. Май ще почнем първо да ви разстрелваме за да ви спестим обясненията

“ Инж. Иван Досев: АПИ не е правила авансови плащания, които не са позволени” Това ще се разбере в съда, след помдигнатите обвининия. Но трябва да се разкара първо недоразумението-простакът и слуга на Пеевски и Бописов - Гешев!

Абе Иванчо, тия лакърдии ги приказвай на шапката си! За тези, които разбират ,твоите оправдания звучат нелепо. Какво значи "позволено" и "непозволено" ?! Ако в един договор за проектиране и строителство /да речем за 100 млн/ си написал клауза, че превеждаш 50% още при подписването му, това е позволено според договора, ама дали трябва да е така? Захранваме фирмите с едни много милиони, а реално следва проектиране, съгласуване на проект, одобряване... Минава поне 1година, докато строителството може да почне. И защо тогава им се дават парите за аванса толкова рано?

Тия всичките калинки, чрез които мафията превзе цялата държава и всички институции при Мутрота нямат представа колко са ясни, елементарни о жалки! Все едно един к.р ги е правил!

50% е много, ама 10 - 20 % за си съвсем ОК за гаранция, че няма да спре проектът. Ти ще се заложиш ли фирмата под риск от фалит, ако имаш договор без аванс с НАШАТА държава?

Този защо се прави на луд.Да каже къде потънаха десетки милиона.Защо се прави ремонт,а после ремонт на ремонта.Защото се строи некачествено за да има пари и за чекмеджетата и за тях.Предполагам,че този господин е един от милионерите,които се занимават с пътища.

Янев да върне батко и братко

Герберастка сволач, вие ни съсипан достатъчно . Марш.

От публикуваните в последните дни в СМИ изявления на сменени управляващи държавни структури , ясно се видя лицето и подбора на персонажите за управление от предишните управляващи. Подбирани са хора без собствено мнение и визия , с една дума послушковци . Един от тях не излезе с достойнство и не каза , че това е кръговрата и че остава на времето и контролните органи да дадат оценка за работата му. Един от тях не показа мъжество и вяра в себе си ( ако си капацитет , реализирай се извън държавната служба). Е как ще вървим напред.

За калпавата работа, налагаща основен ремонт след 8 години нямам думи, там какво да се коментира? Но за авансовите плащания е търсене под вола тела. Защо било плащано без да е свършена работа? Ми то името си казва всичко - АВАНСОВО плащане. И служи не толкова за подготовка по проекта (макр че и затова, особено за фирми с малък оборотен капитал), а за гаранция, че поръчителят няма да се отметне от договора. Понеже я си представете, те проектирали, купили техника, сключили договор и държавата каже "Съжаляваме, ама изникна нещо по-спешно и този проект остава за другата петилетка". Ми почти всеки от вас е купувал имот, там нали също на предварителен договор се дава 10% (обикновено) капаро? И чак тогава продавачът почва да подготвя продажбата.

Какви ги приказва този. Нали днес телевизиите казаха че се почва ремонт на магистрала Хемус, при тунела Чемишка. Колко време се прави този възел и колко загуби произтичат от това. За това време руснаците построиха моста при Крим, а англичаните тунела под Ламанша.

И ако погледнете стойността на моста при Крив и този на Дунав мост 2 , като разумни хора си задаваме въпроси . Без отговор от властващите.

Всичко казано тук е абсолютно вярно! Това обаче няма как да се разбере от хора, които са далече от тези неща! Обществото е негативно настроено заради лошото състояние на част от пътната мрежа и с основание. Трябва да се внимава за качеството на строителството и на ремонтните дейности, поддръжката трябва да е на ниво! Има много неща, за които агенцията може да бъде упрекната, но посочените мотиви са пълни глупости! За пореден път се убеждавам, че всичко е популизъм! Ако искате хората да вярват на твърденията ви за борбата за държавостта, изнесете конкретни данни - за кои пътни отсечки става въпрос, какви са договорите, какви плащания са правени, кой ги е одобрил/разрешил и т.н. Иначе само се излагате!

Абе умнико, на бръщолевенията ли ти да вярвам или на това, което виждам всеки ден, пътувайки по пътищата на Родината?

От хора, които имат проблем с четенето и разбирането на прочетеното, не очаквам нищо! Така, че спокойно, коментара не е за теб и такива като теб! Трябва и малко мисъл, освен наблюдение!

И какво виждаш? Магистрали вече има, първокласните пътища са в отлично състояние. Има какво да се работи, но има много направено. Или пък очаквате, че с новите от днес за утре всяко село ще си има нов асфалт.

Който е гледал интервюто тази сутрин, щеме разбере. В него, пред камерата застанаха фирмата контрольор на строежа на участъка АМ Тракия между Стара и Нова Загора (по известен като Черно море). Хората казаха и ПОКАЗАХА (за тези които пак ще кажат няма доказателство), какъв доклад са дали - че не е извозен хумуса достатъчно, че има основен слой от трошена маса, която в скоро време ще поддаде, че са намерили неустойчив пласт земя и няма да може да издържи натоварването и т.н. В резултат на този доклад - на фирмата прекратяват договора и наема друга "по сериозна" фирма която пише в доклада че всичко е ОК! Краен резултат - ние се носим по магистралата като яхта в Черно море- нагоре надолу и предстои ремонт! Отговора на този беше - ми то срока на годност към онази година е 5 г, нормално е на 8 -та година да подаде!?!?! Та питането ми е - защо тази част от интервюто я няма във вашата новина?

Магистрала Черно море за сега е само проект - това ще бъде отсечката ,свързваща Варна и Бургас. АМ Тракия е нещо друго! Не знам за какво интервю става въпрос, но щом се бърка дори пътната отсечка, значи и другото може да е със същата достоверност!

Ти тъп ли си или на тъп се правиш????? Каза че е Черно море защото 40 км подскачаш като че ли си в ЛОДКА а не че магистралата се казва черно море. Ама то четене с разбиране се учи в трети клас а ти явно си го пропуснал!!!!!!

ТВ тата и пресата са зависими от герб. Непрекъснато величаят тулупа,а ние България сме на първо място по смъртност и последно по доходи. Докато тулупа не намаже въжето. така ще е.

Ако контролния орган -Строителен надзор избран от Общината намери някакви кусури и неизпълнени дейности по проекта от "нашата фирма" и откаже да подпише,му казват че ,ако не подпише ще изберат догодина, друг Строителен надзор и той или тя няма да вземе едни 30 бона за шест месеца с две три идвания на месец и накрая повечето клякат,вземат парите и подписват ,за да има и за следващия път.

Ако имаше - хвани един такъв и разплети на Борисов чорапите Ама нямаме... Има само крадци И народа страда

Прибира се мъж вкъщи. - Жена уволниха ме от работа. - И се радваш? - Да, защото другите ги арестуваха.

На въпросът на Водещия по btv тази сутрин "защо асфалта става на вълни малко след като е положен" тоя смешник обясняваше, че българите били странни хора, защото били искали един път като се изгради да бъде вечен“ А то след 7-8 години се налагало да бъде направен частичен ремонт, а след 10 години - цялостна подмяна на асфалтовото покритие. Абе Г-н Инженер, кой новоизграден път може да "доживее" 7 години без да бъде ремонтиран? Та пътищата ви още докато са в гаранция са с износен или накъдрен асфалт! И на кой път в България асфалтовото покритие се подменя напълно на 10-та година? Такива пътища в България НЯМА, другарю Инженер! Освен магистралите, които са също в отвратително състояние и са за ремонт още след първата година след полагането на асфалта, второкласните и третокласните пътища в България не са ремонтирани от бай Тошово време! И не българите искат много, а вие сте пълни некадърници!

Пътят през Кресненското дефиле е саниран преди повече от 15 години по времето на Царя от италианската фирма Тудини.Все едно е чисто нов-не е мръднал,а знаете че това е най-натоварения немагистрален път в БГ. Гледах интервюто на Васил Божков миналата седмица където в прав текст си каза,че е правил толкова много пари от "инфраструктурни проекти",че дори не се е интересувал от приходите си от хазарт.Представете си Бойко и Черепа ООД.Бойко дава поръчките,Черепа "усвоява" европейските пари и после си ги делкат, а пътищата са бутафория за да има нещо колкото да не е без хич.Този дребен лъжец го слагат шеф на АПИ и каквото му кажат го прави за 30 сребърника.Това схемата-не трябва да си ядрен физик да им разкриеш гнусните далавери на тези боклуци.

Само за 10 секунди и само по снимка мога да кажа - лицето е със селско-стопански произход, има IQ под 70 и морал на неаполитанска проститутка. Типичен представител на престъпната мрежа ГЕРБ.

Качи твоята снимка! Нека да те видим, какъв честен хубавец си!

Искаме присъди.. Каскета от Деня на детето е под прекия надзор на Кьовеши Няма мърдане

Ей лъжльо

Нещата ще се оправят,когато почнат да бесят държавни служители източващи държавата.

"Не сме правили авансови плащания, които не са позволени." А кой ги позволява или забранява? Еми пак от АПИ.

А бе виж им подлите мазни физиономии на тези гербаджии.Нямам думи какви хора има на тази земя.

Тук гледам една камара "умни и красиви" пътни инженери са се изходили по въпроса. Има един лаф: Обущарю, не по високо от обувките! Така че дрОгаре и вся астанлая сволач, стойте си на евания задник и чакайте след месец да ви го наачукаме още осем ката. Вие сте мазохисти, ще се зарадвате.

Си бе Умрялко Смешен гербераст си Кланяй се на Толупа Да има за сметки и кабрлна Паун

Взе Бойко Методие Борисов От Кредитите от ББР на 20 фирми за 1.7 милиарда лева?! Колко бе При по-високи лихви и при пълна непрозрачност... Кво ни занимавате с някви селски пътеводители бе дира... Борисов окраде народа

Като откраднал.. Личи му

PEYTSCH

Най-добре е вече дда не се строи нищо. А построеното да се разруши. Ураааа....

И на каква цена и с какво качество се строеше до сега, умнико малък?!

За 15 дни толкова много гной Толкова много леш За 60 дни .. Не ми се мисли!!! То бива бива ама...

Явно ГЕРБерастите не четат договорите изобщо, директно плащат на фирмите и да се действа …..

Пример за господина е строежа на магистрала Хемус между пътен възел Плевен и пътен възел Летница - строи се без одобрение

Досев, можеш да развиеш тезата си в дните за свиждане след дълга нощ със съкилийника си ром!

Е достоен крадец и боклук! Право куче в очи

PEYTSCH

Времените (до 11.7.) се държат арогантно като че ли са редовни за 4 години...Или са самоуверени в машинното броене и знаят резултата отсега ?

Скоро няма да има кой да подкрепяш,цървул!

Арогантно са ГЕРБ, а не временните... Крадоха в продължение на 15 години и не спират. Караме колите си не по магистрали, а по селски пътища

Заработи стотинките, сега оди да осмучеш вожда за десерт

Не знам какъв ви е шибания случай и на вашата агеинция АПИ и на Министерствата ви - строителство, икономика финанси транспорт, но за 12 г. няма един читав километър път, който да покрива стандартите на страна от ЕС!!! Некачествен асфалт с минимално количество битум, пропускане на цели слоеве от чакъл и други материали, липса на трамбоване и куп други дейности, преди да се положи асфалта! Като резултата - криви, вълнисти пътища, които се разбиват и стават на дупки за по малко от година! После пращаме няколко машни с цигани, които се подпират на лопатитр да ги кърпят. Затваряме пътя решеме асфалта и сипваме буклуци в дупките, които се отварят след няколко месеца отново! Всички знаем как ни изглеждата пътищата! в СЪЩОТО ВРЕМЕ СЕ ИЗВАДИХА МИЛИАРДИ ОТ ДЪРЖАВНИЯ БЮДЖЕТ!! Това са нашите пари, които отидоха по джобовте и чекмеджетат на банкенския мутрафон и подопечните му калинки, пилета и всякакъв друг вид мошенници! Всичко това надлежно подкрепено с наредби, закончета, укази и подобни мошенничества на които ви подучваха разни адвокатчета! Е това е - никой не ви вярва на виенето по телевизиите и второкласните обяснения и лъжи!!!

Гербери, за малоумни ли ни вземате? Съгласно Закона за устройство на територията няма как едно и също лице да е и строител, и проектант. Проектантите се вписват в камарата на проектантите, а строителите - в Строителната камара. Няма как и двете да ги възложите на една и съща фирма. "Договор за инженеринг" означава, че между държавата и изпълнителите има една върволица кухи посредници, които не са участници в строителния процес, но вземат тлъсти комисионни и проценти само защото са калинки на ГЕРБ. Така са се раздавали държавните милиарди на свои хора.

на видеото от :: "" Борисов: Малко им беше магистрала, сега и локали им правим"" се виждат част от кражбите - Няма никакво грундиране. Полага се студен асфалт върху прахоляк. Няма отводняване. Как е положен чакъла никой не знае... такива "шапки" са заложени... ще станат видими скоро, като завали някой по-голям дъжд ще изтекат магиСралите МУ

на БиБи и ортаците му как плащахте? В аванс и кеш, нали? За туй няма следи.

ШОК, НЕОЧАКВАН ОБРАТ, СЕНЗАЦИЯ

Боклуци! Мафията за 10 години си узакони всички далавери

Много внимателно изслушванията на АПИ в Парламента! Тези са за бесене.. Без майтап!

разчувствах се :)

Авансови плащания на АПИ течаха парите за шкафчетата.И после авансовите" пари никога не стигаха и се доплащаше.

Всички тези крадци трябва да са затворите, а не в телевизионните студиа да говорят врели-некипели. Мафията се сраснала с държавата и никак няма да бъде лесно да се изреже от там.

Мяукат от рано сутрин... Мяу мяу

От така нареченото "правителство" - xунтaтa на Pублeн, до момента слушам само клeвeти и НИТО ЕДНО доказателство ..... Ето до къде докараха държавата пpoшляцuте, търкаляли се по улиците предното лято .... Гнусна история .... Жестоко намразих кoчuнaтa пРoсuя !!!!

Ли ще пишеш колко си намразил Россия,чехъл на Бахура от Банкя?

Не само тези , НО и всички други дето сега ги уволняват, преназначават , пенсионират са действали изключително и единствено по волята и желанието на банкянския тулуп . Едно обаждане по телефона и парите към “правилната фирма” потичат ! Чекмеджетата в Бояна ГО ПОТВЪРЖДАВАТ по блестящ начин ! А ако няко се възпротиви -банкянския изобщо не се церемони ! Примери : бол ! А който не вярва и се чуди кое как и от къде е -си е за негова сметка .

Колко си елементарен !

А ти си много сложен , гербопитек...

Чакай бе, какви договори за проектиране и строителство, като бившия ви министър се кълнеше, че нямало такива, а само наемане на техника???

Министърът да уточни.

Тези да се радват, че не са в затвора !!!

Нали не плащат те парите по строежте?