Германска фирма предпочела България пред Сърбия

Сериозна германска компания от автомобилната индустрия е предпочела да инвестира в България, вместо в Сърбия.

Обратно в новината

Коментари - Германска фирма предпочела България пред Сърбия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Благодаря на германците и дано ние оправдаем доверието им.

Колко ще съжаляват, като разберат, че трудно ще намерят работници да не говорим за грамотни и квалифицирани.... Колко ще съжаляват, като се сблъскат челно с държавната администрация... Колко ще съжаляват, като се сблъскат с политическата корупция...

Живееш в паралелна Вселена, в която Нинова е Премиер на България.

То има една немска фирма - KOSTAL в Пазарджик и там плащат около 600лв. Бойко на откриването се възмутил че докарал бил Германския инвеститор, а нямало желаещи местни бачкатори!

Подобна фирма и в момента има в Пазарджик, какво мислите, че произвеждат? Електрониката, двигатели, ГПС-и? Нищо подобно - подкормилните пластмасови кутии.

Преди 1989 г. България беше водеща в производството на електрически автомобили /електрокари/ и акумулатори за тях. Оттам до производството на електрически леки коли беше една крачка, но вместо към развитие, предпочетохме да направим крачка към пропастта.

Честито на всички Българи. Сероизните компании оцениха достиженията на България. Нека не се посрамим и докажем традиционната българска трудолюбивост.

Така ги оцениха, че чуждите инвестиции намаляват с всяка изминала година, а на тяхно място идат мастити инвеститори като гинчето...

И телефони правихме. Едни огромни с шайби. На крачка бяхме от това да станем лидери в производството на смартфони :) :) :) Абе откъде ви намират с толкова малък умствен багаж?

Червен чугун!

И за да се съгласи някой да инвестира в БГ, държавата му обещава безплатни работници, на които всички данъкоплатци ще изплащат заплатите.

За производството на електрокари и акумулатори в България преди 1989 г. има предостатъчно информация в интернет. /Мотокарите не ги споменавам, защото са извън темата/. Трябва само да можеш и да искаш да четеш.

Намалява крденото ДДС което се връща у нас като инвестиции от офшорни копании.

Преди 40 години и американските мобифони тежаха по 1 кг.

Ми и баща ти такъв те е направил - тъп и с голяма глава. На крачка беше да направи някой компютърен гении, но накрая се задоволи с тебе. Въпреки това не те засили в някой дом а те отгледа. Въпреки че, като ти гледам умствения багаж е сбъркал...

Повярвай ми сериозно си объркан. Като изключим политическите пристрастия /да не говорим, че не съм фен на другарите/, гарантирам ти, че освен София, Пловдив и Варна никъде няма желаещи да работят. Бюрата по труда са пълни с хора без трудови навици, без реална квалификация и без образование. Знаеш ли защо няма заводи в Северозападнала България? Не само защото няма пътища! Там вече живеят само цигани. Ако излезеш извън София, ще разбереш, че реалността не е тази, която ти я представят по телевизията /журналисти с по 15 000лв. заплата/.

Психолозите твъдрдат че хората под определено умствено ниво не схващат иронията.....

В момента България е лидер в Европа по производство на оловни стартерни акумулатори. Не е лошо да се чете.

То ти самия не си я схващаш а очакваш другите да ти я схванат... Кво казват психолозите за това!?

да изгоним всички инвеститори освен руските

Това ирония ли беше? Доста тъжна обаче...

Че имаш много сериозен проблем с общуването.

Наред с фотоволтаиката, електромобилостроенето е най-перспективният отрасъл от инвестиционна гледна точка. Държавата трябва да поеме 100% от обучението и работните заплати за 2-3 години напред на новонаетите работници! Аз лично съм се специализирал в инвестициите в производството на амбреажи. В България има много добри условия за производство на долни, леви педали, известни на народонаселението в разговорния език, като съединители.

Много ми е тъжно за тебе... Някакво лечение не ти ли предлагат?

Гугъл: Монбат

Малиии...Монбат... Кво постижение - един завод е останал неразсипан! А нещо за Балканкар примерно!?

балканкар беше приватизиран от РМД по модела "Нинова"

благодаря на германците но стига с тая софия ,защо да не е в североисточна или северо западна балгария тоя завод. и там хора живеят и безработни бол.после се чудите защо цяла балгария се изсипа в софия.

Хайде,Живко!!По-бързо давай индустриалната зона на Стара Загора!!Да се поразвие малко района!В центъра на България е-ще има за всички!!

Аха...Нинова виновна значи

Не съм написал такова нещо.

тия от немската фирма са направили много сериозна грешка,ама като изкарат няколко години тук ще им стане ясно .

Че то и сега има германски автомобилни произведители в България.В Русе има едни произвеждат заключващи системи за Фолксваген и БМВ.Дават към 500 лв заплата и хората са се видели в пари от тая велика немска инвестиция.А защо не се сещате че причината може да е че тук ще плащат 500 лв а даже и в Сърбия няма да намерят работна ръка за по-малко от 1000.

традиционното бг трудолюбие ,ха,ха,ха каква смешка, ти кой видя да се труди,70% от населението мечтае да седи на бюро и да си чеше гениталите.

Не е зле германския бизнес да започне да изкарва производството си към Източна Европа,и хората да и работят по родните места,а не в Германия. Все пак нали всички сме част от Четвъртия райх,и не трябва едни райони да произвеждат ,просперират,и плащат добре,а други не.

Ако Сърбия продължи да се ослушва, като гърмян заек от НАТО и се опитва да седи на два стола ...много ясно, че няма да привлече инвеститор при положение че има мита в търговията с ЕС и другите. и е твърде малък пазар. Трябва час по-скоро да избере Евразииският съюз на свободните народи и тогава заради доброто си разположение в центъра на Европа всички Европейски фирми ще се надпреварват да откриват производства там ,защото ще изнасят свободно за огромният пазар на Евразииският съюз от Беларус до Владивосток и от Северния океан до планините на Таджикистан ! Иначе тези немци тук идват за евтиния робски труд и продукцията им ще е за Еврогейския пазар ..

Никой не дава 500лв месечна заплата. Инвеститора разсъдава така: Проверява колко струва първоначалната инвестизция, дали в близост има магистала или поне нормален път и колко е нивото на безработица и средната заплата в регина. Откъде да знае германеца че нашенеца или работи, носе води безаботен или получава по документи 650 лв, а реално взима 1000.

Причината е очевидно липсата на мита за ЕС. А не че сме нещо свръх.

Да си кажем Истината - Закона Гласуван от ГЕРБ гарантира Инвестициите в България - това е 8 годишен гратисен период без Данъци за Местните Общини и Държавата , дори Кауфланд не плащаше и ток , той се поемаше от Държавата . За това започнаха да фалират или да се препродават големи вериги Супермаркети и Строителни Маркети в България .Това се нарича Източване на Бюджета формиран от Данъци .

jingiby

Заводите на "Застава" в Сърбия са изкупени от ФИАТ и там от години се произвежда Фиат-500. Освен това те произвеждат за вътрешния пазар местни марки автобуси, камиони, микробуси, тролейбуси, трактори и др. Ние не произвеждаме в завършен вид, нито едно от изброените по-горе превозни средства...

Който разбира малко от икономика знае че такива инвеститори не помагат на икономиката и са дори вредни.Защо?Защото това не са стабилни и дълготрайни инвеститори със сериозни инвестиционни намерения.Идват вдигат едно две халета вкарват машините от чужбина и наемат хора за по 600 лв които вършат нискоквалифицира труд примерно завиват болчета или разпределят различни части от поточната линия.Икономически ефект почти 0, но най-лошото е че такива инвеститори (както в случая) когато стандарта в дадената държава примерно Бенин, Шри Ланка или в случая Сърбия се вдигне местят веднага производството в по-бедна където плащат по-малко заплати и зарязват така наречената инвестиция която се изразява в 1-2 халета или 5-10 милиона евро.Оставят хората без работа и създават тежест на държавата с обезщетения за безработица.

Важното е, кой ще гепи комисионните?

Въпросната фирма,ако е същата,сглобява панели за климатици в Божурище.Три сменна работа,непрекъснато прав,710 лв бруто!!!!За това сме им нужни!Останалото са платени соросоидни брътвежи!

монбат не бих си купил и посмъртно!

Първо ще инвестират 10 милиона, а след това ще осъдят държавата на 500-600 милиона в някой арбитражен съд, за загуби поради промяна на български закони. Както прави ЧЕЗ в момента.

Затова ли при нас никой не инвестираша в България и заплатие баха по 250лв?

причината е "по-евтина работна ръка". освен това от доста време има такава инвестиция - ако е за същата фирма, информацията е повече от овехтяла.

постижения, Маноле? Достижения е на руски.

Тази немска фирма като ще идва в България, ще си доведе ли и работници? Защото тука се поизчерпаха хората, а за квалифицирани изобщо не говоря!

Пак плащат повече от спонсорите на Корнелия ! Ковачки дето иска да купи ЧЕЗ , дава по 600-700 лева на миньорите , да бъхтят под земята , и да ги мори силикозата !