Коментари - Холандия намалява максималната скорост по магистралите до 100 километра в час | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

първо от Холандия ще дойде, откъде другаде.

Елате в София, по бул.Сливница,тунела към Люлин карат с 100км...ако караш с 60 ти свирката и питат за майка ни

холандия е малка на размери страна (като нас) и няма нувда от високи скорости. Тука за това се трепят тройно повече. защото всеки бърза

Холандия може да си го позволи, защото има друг транспорт.

селяци

Нали, като се движат по-бавно ще замърсяват по-малко! Едно е да изминаваш 130км за 1 час, друго е за 100км за 1 час. А бе тия дали не са прихванали нещо от нас, да не би Боко да е бил наскоро в Холандия.

Сметай на тия какви са им магистралите. А по моите магистрали, спокойно може да се кара със 140 и повече (ако не ви хванат).

Холандия е колкото Софийска област...

според теб една от най богатите и подредени страни мисли глупусти, а бай ганя разбира по добре нещата :Д

Автомобил движещ се с над 100км/ч е с повишен разход на гориво.

в Холандия по статистика жертвите на ПТП са в пъти по малко от при нас.

Аз предлагам да компенсираме намаляването на скоростта в Холандия с увеличаване на скоростта по нашите магистрали, хем нашите са по-хубави и позволяват движение с по-висока скорост.

Та кога за последно си учил математика и физика?????? Никога ли???? 130 за час???? Ще падна от коня и ще си сдъвкам тапията!!!!!

Хем повече донори за Баце!!!!

Така наречения - ускорител на елементарни частици...

Еййй, съсипаха я тази Холандия! Идвайте при нас. Бокич разреши 140,а ако имате 50 Евро в джоба, може и с 240 яма проблем!

Трепят се двойно повече, въпросът е къде, а отговорът е -- дори по третокласните пътища жертвите са повече, отколкото по магистралите.

Те това го правят най-вече за намаляване на азотните емисии.

Като се движиш със 130км в час колко километра изминаващата за час бе, не се излагам и късай всичко! Иначе по тази логика в градовете трябва най малко да замърсяват.

То там така или иначе рядко се кара над 100км/ч , така че няма да е драма.

И в Норвегия ограничението на скоростта по магистралата е 100 км/h.

Нали като се движат по бавно ще пътуват по дълго, тоест колата ще замърсява по продължително, което тотално компенсира по малкия разход. Тия холандци много се изложиха тука.

Откачена история ...

То хубаво ама нали с по малката скорост ще хаби гориво по дълго време, айде мислете малко.

Холандия е 1/3 от България по площ. Но ако се сметне на дължина е примерно 1,5 пъти по-дълга само.

Обаче норвежците са 5 милиона на огромна територия, а холандците са двайсет на колкото нашата.

В Австрия пък има пробни участъци на 140 км/ч защото обмислят да я вдигат от 130 на 140.

Те туй Рюте е онуй същото дето ни пречи за Шенген!

И кво ви бърка вас, ако искат да карат и със 60. То тия са такива дебили, че и ако им кажат ще тръгнат и с колелета по аутобана.

В България максималната скорост трябва да бъде 90 км/ч. За такава скорост са пътищата и манталитета на населението..

Колата замърсява най-малко в режимите когато е най-икономична. 90-100 км/час. На най-високата възможна предавка (съобразено с наклона на пътя), с по-малко натискане на газ и спирачка, с по-малко изпреварвания. Разумно решение, макар че много ганьовци ще се смеят, то затуй Холандия си е Холандия, а ние сме боколандия с магистрали на гърбици и с загинали по пътищата всеки ден. От много акъл.

Глупости! Колата не харчи на час. Това да не ти е надницата? Челното съпротивление играе съществена роля при високи скорости.

И това с какво сваля разхода?

Не са ти ясни работите, вземи се ограмоти да не се излагаш. Емисиите определено са много по-ниски от ако си на 120-130, обаче карането със 100 е много бавно за сегашните автомобили. Навремето москвето като дигнеше 100 му трепереха ламарините и трябваха наушници да не оглушеем.

Аз когато съм им продавал на подгизналите розово масло ти не си бил роден. За т'ва ти прощавам. Ай сполай ти...

щото едно е да се завъртиш с 140 и да пометеш колите по магистралата а друго е с 100 . Хората са стигнали до извода че е по добре да има повече живи хора отколкото повече по бързо стигнали с 15 мин

Хахаха, Повишеният разход е на 100км, не на час. Освен ако килограм желязо тежи повече от килограм перушина, тогава може и да е на час.

Тези избиха рибата. Сега ще зачестят случаите на заспали шофьори.

Холандците са си направили хубаво сметката. Шьофьорете знаят, едно е да караш със 100 километра, друго е да караш със 140. Сто километра е пъти по-конфортна от 140. Не, че и при 100 километра няма да има катастрофи.

Твърде ниските скорости също убиват, макар и съвсем неявно. 1 милион по 15 минути са общо около 30 години. Обаче ако вземат по едно малко парче от всички, тогава не си личи, че общо половин живот е затрит в пътуване. Горе долу толкова заминава и с всяка жертва на ПТП. При текущите данни за жертви на високата скорост в Холандия ще да не е точно това причината.

В града много гориво изяждат спирачките. Уреди, които извън него не се ползват толкова често и интензивно. Но ниската скорост, дори в града, със сигурност води до по-нисък разход при електричките, защото при спиране зареждат батерията и обръщат много по-малко енергия в топлина.

От опозицията обявиха, че и техните избиратели ще се движат със 100 км/ч по автомагистралите, но на трета предавка

Боко да им направи магистралите като нашито около Стара Загора и да ги заковат на 90км/ч

Споко, за сметка на това, ние пък имаме единствената магистрала, по-която има ограничения от 140 до 90 км/ч. ;)

Добре де, ако си с електричка?

Катастрофите са много по-малко, но не заради ограниченията на скоростта. Първо има много магистрали, което намалява възможността за челни удари. На двупосочните пътища обикновенно изпреварването е забранено. Да не говорим, че на такива пътища има не единична, а двойни непрекъснати линии. Понякога има и дебела зелена черта между тях (на пътища 100 км/ч), която допълнително психологически те спира да направиш нарушение...и хората карат обикновенно равномерно, с максималната разрешена скорост или 10-15км над разрешената, защото глобите са соленки Увеличават се със всяко следващо подобно нарушение, а холандците са и стиснати. Другото е, че шофьорите са много по колегиално настроени от българските шофьори. Не зяпат само правата си, често ще ти направят път. Въобще много са факторите...

Не може да се гледа поотделно, Каквото за едни, това и за други. Така или иначе освен, че емисиите се намаляват, колите са и по-икономични. За електрическите означава, че ще стигнат по-далече с едно зареждане.

Всички полудяха сега най добре да връщат файтоните с коне леле няма ли психиатри в тази държава

Ми, ако караш в Холандия ще знаеше, че и със 130 можеше да си заспиш...то едни прави магистрали. Но това, ако случайно движението е по-спокойно. Иначе, ако е нормално натоварено си е напрегнато...изпревари, прибери се, намали, засили...макар да гледат да се движат повечето с подобна скорост понякога има "неделни" шофьори, които ще изпреварват камион със скорост подобна на камиона... и това се отразява на останалите 95%...

Хората не карат там 20 годишни кочини които са най икономични при 90