Коментари - Холандия намалява максималната скорост по магистралите до 100 километра в час | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Холандците го направиха, в Германия текат сериозни дискусии от месеци за ограничаването на скоростта до 130 във всички участъци, в Англия отдавна ограниченията са си ниски.. Само у нас първо 120, после 130, сега 140, все едно много сме се замогнали и всичките караме поршета, а магистралите ни - с маркировка, многолентови, прави като огледала.. Сбъркана история е нашето, а после се чудим защо сме "шампиони" по загинали на пътя

режат лентички за магистрали карадат парите и правят пътища за каруари

затова по-бавно трябва да карат.

Наскоро се прибрах от Холандия.Имат брутално яки магистрали и се движат със 120км. Карат хубави и нови коли. Ония ден карах по наща магистралка. Пътища леш скорост доста над допустимото. Акъла не ми го побира.

Редно е! При скорости над 100 км/ч, МПС-то е трудно контролируемо от непрофесионални шофьори, каквито са повечето от учасниците в движението.

Че то и сега ограничението е в сила в голяма част от пътната им мрежа, нищо няма да се промени почти

Колкото по мощни двигатели,толкова повече замърсяване.не може ли просто да ограничат мощността на автомобилите. за какво ти е 300 коня мотор,ако ще се движиш със сто.а и по бавното придвижване не значи по малко замърсяване.и или просто ги е страх от баба Меркел,защото от това ще пострада немската икономика

Тука като гледам; - “от витоша по-високо нема и от искъро по-дълбоко нема” ;) Хайде, тези дето не са шофирали или поне пътували в Холандия, да не коментират толкова “кумпитентну”

Подкрепям! Кога ще дойде това и у нас?

Боже, тия малоумни третополови идиоти още малко и на каруци ще ни качат, че нищо не замърсяват

Аааа, не замърсява. Коня хем ръси по пътя хем парникови газове изпуска.

на изгорелите газове зависи основно от оборотите на двигателя. Колкото повече обороти за минута, толкова повече газове. Както сами се сещате, една и съща скорост може да се постигне с различни обороти.

за малка държава (както и нашата) тази скорост е напълно достатъчна.

Хората не карат там 20 годишни кочини които са най икономични при 90

виждам, че нито си шофьор, нито стар. една 20-годишна кола, добре подържана, замърсява по-малко от изтърбушен служебен 2-3 годишен автомобил. а, на умник като теб, ще добавя, че повечето наши 20 годишни дъраци, са с газови и крайня продукт е СО2 и Н2О, дано разбираш тези ознчения...

Всички полудяха сега най добре да връщат файтоните с коне леле няма ли психиатри в тази държава

Добре де, ако си с електричка?

Не може да се гледа поотделно, Каквото за едни, това и за други. Така или иначе освен, че емисиите се намаляват, колите са и по-икономични. За електрическите означава, че ще стигнат по-далече с едно зареждане.

Боко да им направи магистралите като нашито около Стара Загора и да ги заковат на 90км/ч

От опозицията обявиха, че и техните избиратели ще се движат със 100 км/ч по автомагистралите, но на трета предавка

Холандците са си направили хубаво сметката. Шьофьорете знаят, едно е да караш със 100 километра, друго е да караш със 140. Сто километра е пъти по-конфортна от 140. Не, че и при 100 километра няма да има катастрофи.

Катастрофите са много по-малко, но не заради ограниченията на скоростта. Първо има много магистрали, което намалява възможността за челни удари. На двупосочните пътища обикновенно изпреварването е забранено. Да не говорим, че на такива пътища има не единична, а двойни непрекъснати линии. Понякога има и дебела зелена черта между тях (на пътища 100 км/ч), която допълнително психологически те спира да направиш нарушение...и хората карат обикновенно равномерно, с максималната разрешена скорост или 10-15км над разрешената, защото глобите са соленки Увеличават се със всяко следващо подобно нарушение, а холандците са и стиснати. Другото е, че шофьорите са много по колегиално настроени от българските шофьори. Не зяпат само правата си, често ще ти направят път. Въобще много са факторите...

Тези избиха рибата. Сега ще зачестят случаите на заспали шофьори.

Ми, ако караш в Холандия ще знаеше, че и със 130 можеше да си заспиш...то едни прави магистрали. Но това, ако случайно движението е по-спокойно. Иначе, ако е нормално натоварено си е напрегнато...изпревари, прибери се, намали, засили...макар да гледат да се движат повечето с подобна скорост понякога има "неделни" шофьори, които ще изпреварват камион със скорост подобна на камиона... и това се отразява на останалите 95%...

щото едно е да се завъртиш с 140 и да пометеш колите по магистралата а друго е с 100 . Хората са стигнали до извода че е по добре да има повече живи хора отколкото повече по бързо стигнали с 15 мин

Твърде ниските скорости също убиват, макар и съвсем неявно. 1 милион по 15 минути са общо около 30 години. Обаче ако вземат по едно малко парче от всички, тогава не си личи, че общо половин живот е затрит в пътуване. Горе долу толкова заминава и с всяка жертва на ПТП. При текущите данни за жертви на високата скорост в Холандия ще да не е точно това причината.

Колата замърсява най-малко в режимите когато е най-икономична. 90-100 км/час. На най-високата възможна предавка (съобразено с наклона на пътя), с по-малко натискане на газ и спирачка, с по-малко изпреварвания. Разумно решение, макар че много ганьовци ще се смеят, то затуй Холандия си е Холандия, а ние сме боколандия с магистрали на гърбици и с загинали по пътищата всеки ден. От много акъл.

Споко, за сметка на това, ние пък имаме единствената магистрала, по-която има ограничения от 140 до 90 км/ч. ;)

В България максималната скорост трябва да бъде 90 км/ч. За такава скорост са пътищата и манталитета на населението..

И кво ви бърка вас, ако искат да карат и със 60. То тия са такива дебили, че и ако им кажат ще тръгнат и с колелета по аутобана.

Те туй Рюте е онуй същото дето ни пречи за Шенген!

В Австрия пък има пробни участъци на 140 км/ч защото обмислят да я вдигат от 130 на 140.

Откачена история ...

Нали като се движат по бавно ще пътуват по дълго, тоест колата ще замърсява по продължително, което тотално компенсира по малкия разход. Тия холандци много се изложиха тука.

Глупости! Колата не харчи на час. Това да не ти е надницата? Челното съпротивление играе съществена роля при високи скорости.

Не са ти ясни работите, вземи се ограмоти да не се излагаш. Емисиите определено са много по-ниски от ако си на 120-130, обаче карането със 100 е много бавно за сегашните автомобили. Навремето москвето като дигнеше 100 му трепереха ламарините и трябваха наушници да не оглушеем.

И в Норвегия ограничението на скоростта по магистралата е 100 км/h.

Обаче норвежците са 5 милиона на огромна територия, а холандците са двайсет на колкото нашата.

3евзек

И това с какво сваля разхода?

То там така или иначе рядко се кара над 100км/ч , така че няма да е драма.

Еййй, съсипаха я тази Холандия! Идвайте при нас. Бокич разреши 140,а ако имате 50 Евро в джоба, може и с 240 яма проблем!

Аз предлагам да компенсираме намаляването на скоростта в Холандия с увеличаване на скоростта по нашите магистрали, хем нашите са по-хубави и позволяват движение с по-висока скорост.

Хем повече донори за Баце!!!!

в Холандия по статистика жертвите на ПТП са в пъти по малко от при нас.

Те това го правят най-вече за намаляване на азотните емисии.

Сметай на тия какви са им магистралите. А по моите магистрали, спокойно може да се кара със 140 и повече (ако не ви хванат).

Нали, като се движат по-бавно ще замърсяват по-малко! Едно е да изминаваш 130км за 1 час, друго е за 100км за 1 час. А бе тия дали не са прихванали нещо от нас, да не би Боко да е бил наскоро в Холандия.

Автомобил движещ се с над 100км/ч е с повишен разход на гориво.

То хубаво ама нали с по малката скорост ще хаби гориво по дълго време, айде мислете малко.

3евзек

Хахаха, Повишеният разход е на 100км, не на час. Освен ако килограм желязо тежи повече от килограм перушина, тогава може и да е на час.

Та кога за последно си учил математика и физика?????? Никога ли???? 130 за час???? Ще падна от коня и ще си сдъвкам тапията!!!!!

Като се движиш със 130км в час колко километра изминаващата за час бе, не се излагам и късай всичко! Иначе по тази логика в градовете трябва най малко да замърсяват.

3евзек

В града много гориво изяждат спирачките. Уреди, които извън него не се ползват толкова често и интензивно. Но ниската скорост, дори в града, със сигурност води до по-нисък разход при електричките, защото при спиране зареждат батерията и обръщат много по-малко енергия в топлина.

Холандия може да си го позволи, защото има друг транспорт.

Холандия е колкото Софийска област...

Холандия е 1/3 от България по площ. Но ако се сметне на дължина е примерно 1,5 пъти по-дълга само.

холандия е малка на размери страна (като нас) и няма нувда от високи скорости. Тука за това се трепят тройно повече. защото всеки бърза

Трепят се двойно повече, въпросът е къде, а отговорът е -- дори по третокласните пътища жертвите са повече, отколкото по магистралите.

Елате в София, по бул.Сливница,тунела към Люлин карат с 100км...ако караш с 60 ти свирката и питат за майка ни

селяци

Така наречения - ускорител на елементарни частици...

първо от Холандия ще дойде, откъде другаде.

според теб една от най богатите и подредени страни мисли глупусти, а бай ганя разбира по добре нещата :Д

Аз когато съм им продавал на подгизналите розово масло ти не си бил роден. За т'ва ти прощавам. Ай сполай ти...