HelpKarma, най-интелигентната платформа за набиране на средства, предизвикала технологична революция в благотворителността у нас пусна нова услуга този месец.

На 1 декември, организацията събра гости и медии в НДК, за да разкаже за поредната иновация, която вече е достъпна.

Инициаторът на HelpKarma, Константин Кръстев, обясни, че става дума за благотворителен онлайн базар, чрез който хората ще могат да продават и купуват различни продукти и услуги, а стойността на всяка продажба ще отива в подкрепа на определена дарителска кампания. Такъв тип дарителски инициативи са сред най-популярните методи за набиране на средства в страната, но до момента не бяха обединени в едно онлайн пространство. С разширяването на спектъра от възможности, които предоставя HelpKarma, компанията ще достигне до възможно най-много хора, склонни да помогнат в името на дадена благотворителна кауза.

"През последната една година изминахме дълъг път", разказаха от HelpKarma. Зад проекта стои изцяло български екип, който е на път да направи революция в онлайн събирането на средства за различни каузи в световен мащаб.

Към момента в платформата има стотици активни кампании за България, разпределени в различни категории, най-често медицински, като съвсем скоро HelpKarma ще бъде отворена и за международно ползване. Това означава, че ако бъдат преведени на съответния език, кампаниите биха могли да достигат и до дарители от други държави.

HelpKarma е лесна за използване, като на помощ на всяка кауза идва виртуален асистент с изкуствен интелект, помагащ за по-умно, бързо и ефективно събиране на средства. Всяка кампания в HelpKarma задължително се одобрява от специализиран екип, за да се предотвратят евентуални злоупотреби. Предоставя се 100 % прозрачност по време на целия дарителски процес, отчетност в реално време и достъп до събраните средства по всяко време - една особено важна опция, когато става дума за човешко здраве.